Перегляд за Автор "Гарбузюк, К. Г."
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Current legal and regulatory mechanism for staffing and a place of labour legislation in it(Підприємництво, господарство і право. - 2022. - № 7. - С. 45-50, 2022) Harbuziuk, K. H.; Гарбузюк, К. Г.У статті проаналізовано зміст та значення загально юридичного поняття «правове регулювання». Сформульовано визначення змісту категорії «нормативно-правове регулювання кадрового забезпечення Національної поліції України». Визначено сукупність актів, які становлять структуру нормативно-правового регулювання кадрового забезпечення Національної поліції України. Підкреслено, що нормативно-правове регулювання кадрового забезпечення Національної поліції України – це сукупність нормативно-правових актів, норми яких упорядковують суспільні відносини, що виникають в рамках реалізації процесу кадрового забезпечення поліцейських, а також діяльність суб’єктів цього процесу.Документ Directions of improvement of the general and special labor legislation in the sphere of staffing in the bodies of the National Police of Ukraine(Lex Humana. – 2023. – Vol. 15, № 1. – P. 551–563, 2023) Harbuziuk, K. H.; Гарбузюк, К. Г.; Husarov, O.; Гусаров, О.; Kucher, O.; Кучер, О.; Melnyk, V.; Мельник, В.The article, based on the analysis of the scientific views of scientists and the norms of the current legislation of Ukraine, outlines the gaps and shortcomings that exist in the sphere of staffing of the police, and which require the attention of domestic scientists and legislators. Special attention was paid to improving the norms of general labor legislation (in particular, Labor Code of Ukraine). Attention is focused on the fact that the improvement of general labor legislation in the researched area is impossible without improving the provisions of special legal acts, the norms of which are aimed at staffing the National Police of Ukraine.Документ Historical and legal analysis of the National Police staffing development(Підприємництво, господарство і право. - 2022. - № 5. - С. 24-28, 2022) Harbuziuk, K. H.; Гарбузюк, К. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Здійснено історико-правовий аналіз становлення і розвитку кадрового забезпечення Національної поліції України. Охарактеризовано основні історичні етапи становлення та розвитку поліцейських органів на території України. Проаналізовано кожний етап еволюції поліції на землях нашої держави та виділено особливості роботи з кадрами в межах кожного з них. Розкрито специфіку розвитку кадрового забезпечення правоохоронців на сучасному історичному етапі. Констатовано загальну незавершеність становлення механізмів кадрового забезпечення в органах Національної поліції України. Зазначено, що проведені масштабні реформи мали свій вплив і на питання кадрового забезпечення поліцейських органів. Зокрема, вони створили передумови для формування засад єдиної кадрової політики, а також кваліфікаційних вимог до кадрів поліції. Наголошено, що, незважаючи на досить довгий історичний шлях становлення кадрового забезпечення Національної поліції України, даний процес все ще знаходиться на активній стадії свого розвитку.Документ Legislative regulation of grounds for dismissal of an employee for committing a corruption or corruption-related offense(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol 9, No 26. – P. 304-310, 2020) Podorozhnii, Ye. Yu.; Подорожній, Є. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1677-1937; Obushenko, N.; ; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2924-3180; Harbuziuk, K. H.; Гарбузюк, К. Г.; ; Platkovska, O. V.; Платковська, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0011-9290;Стаття присвячена аналізу чинного законодавства України в частині унормування підстав для звільнення працівника за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення. Проаналізовано наукові точки зору та відповідні положення загального і спеціального законодавства щодо тлумачення таких дефініцій, як «корупція», «корупційне правопорушення», «правопорушення, пов’язане з корупцією». Необхідність вивчення даного питання зумовлено тим, що євроінтеграційний напрямок розвитку України не можливий без ефективної протидії корупції як негативного соціального явища, що перешкоджає нормальному функціонуванню економічних відносин і громадського суспільства загалом. Наголошується, що працівник, який вчинив корупційне правопорушення, і стосовно якого постановлено судове рішення, яким його визнано винним у скоєні такого правопорушення, і яке набрало законної сили, має бути звільнений з роботи. Акцентовано увагу на тому факті, що за результатами постановленого судового рішення не завжди можливо звільнити працівника саме з підстави вчинення корупційного правопорушення, оскільки особа може звільнитися відразу після складання щодо неї адміністративного протоколу. Мета статті – здійснити аналіз чинного законодавства України з питань регламентації підстав для звільнення працівника за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення. Методи дослідження визначені з урахуванням поставленої мети, задля чого використано сучасні методи наукового пізнання, а саме порівняльноправовий та узагальнення. Застосування цих методів дало змогу досягнути всебічності та об'єктивності наукового дослідження, обґрунтованості та узгодженості сформульованих висновків.Документ The essence and content of labour-law principles of the legal regulatory framework for the National Police staffing in Ukraine(Підприємництво, господарство і право. - 2022. - № 6. - С. 56-60, 2022) Harbuziuk, K. H.; Гарбузюк, К. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Здійснено загальнотеоретичний аналіз поняття принципів та принципів права. Сформовано теоретико-концептуальну позицію щодо сутності принципів трудового права. Визначено зміст і сутність трудових принципів правового регулювання кадрового забезпечення Національної поліції України, а також проведено їх класифікацію. Встановлено, що важливими принципами правового регулювання кадрового забезпечення Національної поліції України є спеціальні трудоправові принципи, які притаманні виключно цьому напряму юридичного впливу, а не всій галузі трудового права. З-поміж зазначених принципів варто виділити такі: а) принцип стабільності (кадрове забезпечення здійснюється систематично та супроводжує весь трудовий процес усіх працівників Національної поліції України); б) принцип комплексності (кадрове забезпечення має не тільки виражатися в підготовці паперів для здійснення тих чи інших кадрових заходів, а й постійно відстежувати кадрові проблеми Національної поліції України та формувати шляхи їх вирішення); в) принцип пріоритету трудових інтересів поліцейських (кадрове забезпечення органів Національної поліції України має бути спрямоване насамперед на формування найбільш сприятливих умов для реалізації поліцейськими наданих і гарантованих їм Конституцією України та законодавством трудових прав, а вже потім кадрової політики керівництва); г) принцип розвитку кадрового потенціалу (кадрове забезпечення повинне спрямовуватися на постійне підвищення кваліфікації та професійних навичок кадрового складу поліції з метою поліпшення виконання поліцейськими своїх трудових і службових функцій, а також посилення вимог до кандидатів на службу в Національній поліції України).Документ Адміністративно-правове забезпечення відбору кандидатів на службу в Національну поліцію : автореферат дисертації(Дніпро : Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2016) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074; Юнін, О. С. - науковий керівникДисертацію присвячено розгляду адміністративно-правового забезпечення відбору кандидатів, які вперше приймаються на службу в Національну поліцію. Проаналізовано історію та сучасний стан їх відбору, наведено історико-правові передумови формування інституту відбору до поліції, а також позитивні та негативні риси сучасного відбору кандидатів, які вперше приймаються на службу в Національну поліцію. Визначено та охарактеризовано поняття «відбір осіб, які вперше приймаються на службу в поліцію», «нормативно-правове забезпечення відбору до Національної поліції» та «адміністративно-правове забезпечення відбору кандидатів, які вперше приймаються на службу до поліції». У дисертації запропоновано розглядати обслуговування відбору до поліції як один з видів поліцейських послуг, а також розрізняти дефініції «відбір» та «добір». Досліджено як змістовні характеристики правовідносин з відбору до Національної поліції феномени його гарантування, обслуговування, охорони та захисту. Здійснено порівняльно-правовий аналіз національного інституту відбору до поліції. Класифіковано міжнародні стандарти відбору до поліції. Сформульовано основні напрями вдосконалення та подальшого узгодження зі світовими стандартами норм вітчизняного законодавства щодо відбору до поліції. Узагальнено закордонний досвід відбору до поліції, на підставі чого визначено можливі шляхи його удосконалення.Документ Адміністративно-правове обслуговування відбору на службу уперше до Національної поліції України(Прикарпатський юридичний вісник. – 2015. - Вип. 3 (9), т. 2. – С. 66-70, 2015) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Автором розглянуто сучасний стан адміністративно-правового відбору кандидатів на службу уперше до Національної поліції України з точки зору обслуговування та послуг. Зроблено внесок у наукову розробку досліджуваного питання. Охарактеризовані структурні елементи феномену обслуговування з позицій адміністративно-правових відносин. В якості об’єкту феномену гарантування розглянуто блага, суб’єкту – державні та громадянські інституції, а в зміст вкладено суспільні відносини щодо обслуговування відбору до поліції.Документ До питання вдосконалення національного законодавства про Національну поліцію України(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 64-66, 2020) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.Розглянуто норми Закону України «Про Національну поліцію», що передбачають застосування категорій «добір» та «конкурс» стосовно поліцейських. Розглянуто співвідношення цих категорій та надано пропозиції з вдосконалення відповідного національного законодавства.Документ До проблеми визначення поняття «адміністративно-правова охорона та захист відбору осіб на службу в Національну поліцію України»(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2019. - Вип. 4, т. 2. - С. 36-40, 2019) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Запропоновано авторське визначення поняття «адміністративно-правова охорона та захист відбору осіб на службу в Національну поліцію України». З’ясовано, що об’єктом адміністративно-правової охорони відбору осіб, які уперше приймаються на службу в Національну поліцію України , є суспільні відносини з приводу реалізації громадянами України права бути прийнятими на службу в поліцію на конкурсній основі та діяльності державних інституцій, що провадять відбір. Охорона цих відносин відображена у нормативно-правових актах у формі: заборон, приписів, санкцій тощо, які мають на меті уникнення негативних станів, як права бути прийнятими на службу в поліцію, так і виконання обов’язків із проведення конкурсу. Встановлено, що чинне законодавство передбачає шляхи захисту кандидатом своїх прав – звернення до адміністративного суду або/та до вищого органу або посадової особи, а також розгляд суті скарги в суді чи керівництвом, включно з перевіркою під час дисциплінарного провадження.Документ До проблеми визначення поняття та видів кадрових процедур в органах національної поліції(Юридична наука. – 2020. – № 9 (111). – С. 180-186, 2020) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Актуальність статті полягає в тому, що комплексність кадрового забезпечення досягається за рахунок не тільки теоретичних особливостей цієї категорії, але й великого числа зовнішніх, практичних аспектів. В даному контексті також відмітимо, що робота з кадрами в органах та підрозділах Національної поліції України не відбувається хаотично, невпорядковано, а поділяється на окремі напрямки, в кожному з яких проявляються її головні завдання та цілі. Дані відрізки називаються кадровими процедурами, розуміння сутності та видів яких є не менш актуальною проблемою, ані ж саме кадрове забезпечення в органах поліції в цілому. У статті, на основі дослідження наукових джерел, розкрито зміст та сутність поняття «процедура» у загальнонауковому та юридичному сенсі. Окреслено поняття та особливості кадрових процедур в органах Національної поліції України. Проаналізовано існуючі наукові підходи та законодавчі положення щодо класифікації кадрових процедур в органах поліції. Побудовано авторську концепцію щодо класифікації кадрових процедур в органах поліції. В рамках діяльності Національної поліції України наявною є аналогічна ситуація, але при цьому ключовий законодавчий акт, який регламентує діяльність даного центрального органу виконавчої влади наповнено положеннями, які визначають організаційні та правові засади реалізації різноманітних процедур. Зважаючи на викладене, а також беручи до уваги існуючі наукові положення, ми дійшли висновку, що на сьогоднішній день існує три ключові групи кадрових процедур в органах Національної поліції, а саме: процедури пов’язані із прийняттям поліцейського на службу – в дану групу входять кадрові процедури, які здійснюються на початку службової кар’єри поліцейського та пов’язані із його відбором на службу, первинним навчанням, введенням в штат поліції, тощо; процедури пов’язані із процесом служби поліцейського – сукупність кадрових процедур, пов’язаних із професійним навчанням, атестацією, отриманням чергових спеціальних звань, оплатою праці та відпочинком тощо; процедури пов’язані з припиненням поліцейським службової кар’єри – об’єднують в собі процедури, які реалізуються за фактом припинення поліцейським служби в поліції та розірвання трудових відносин із Національної поліції України.Документ До проблеми застосування дисциплінарної відповідальності поліцейських(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 125-126., 2020) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Доведено, що при застосуванні дисциплінарної відповідальності поліцейських необхідно суворо дотримуватися вимог спеціального законодавства. Не допускати зловживання дисциплінарною владою з боку керівників. Забезпечити гласність, повноту та об’єктивність з'ясування обставин дисциплінарного проступку. Залучати до складу дисциплінарних комісій представників громадськості. Доказано, что при применении дисциплинарной ответственности полицейских необходимо строго соблюдать требования специального законодательства. Не допускать злоупотребления дисциплинарными властями со стороны руководителей. Обеспечить гласность, полноту и объективность уяснения обстоятельств дисциплинарного проступка. Вовлекать в состав дисциплинарных комиссий представителей общественности. It is proved that when applying the disciplinary responsibility of police officers, it is necessary to strictly comply with the requirements of special legislation. Avoid abuse of disciplinary powers by leaders. Ensure publicity, completeness and objectivity of clarification of the circumstances of a disciplinary offense. Involve members of the public in the disciplinary commissions.Документ До проблеми співвідношення термінів «адміністративно-правова охорона» й «адміністративно-правовий захист»(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 6 груд. 2019 р.). – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 38-40., 2019) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Зазначено, що порівняння наведених дефініцій дає змогу виявити їх схожість та відмінність. Схожі усі дефініції через однакову їх елементну будову, де присутній об’єкт та суб’єкт. Різниця полягає в тому, що вчені, які розмежовують поняття адміністративно-правового захисту та адміністративно-правової охорони, роблять більш акцент на об’єкті, у якості якого зазначають права, правовий стан або ж суб’єктивне право. На думку автора, доцільно відрізняти адміністративно-правову охорону від адміністративно-правового захисту, функціональне призначення яких різне.Документ До характеристики трудо-правових принципів правового регулювання кадрового забезпечення органів Національної поліції України(Сучасний стан забезпечення трудових прав і прав у сфері соціального забезпечення та перспективи його поліпшення : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 4 черв. 2021 р.). - Xарків : ХНУВС, 2021. - С. 129-132, 2021) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Наведено коло керівних ідей, які становлять систему принципів правового регулювання кадрового забезпечення працівників поліції.Документ До характеристики форм кадрового забезпечення органів Національної поліції(Юридична наука. – 2019. – № 6 (96), т. 2. – С. 75-82, 2019) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.У статті, спираючись на аналіз наукових вчених, запропоновано авторське бачення щодо сутності та змісту поняття «кадрове забезпечення органів Національної поліції». Виокремлено перелік ключових особливостей даної наукової категорії. Розкрито положення норм чинного законодавства, яке визначає правові засади кадрового забезпечення органів та підрозділів поліції, на основі чого виокремлено перелік ключових форм відповідного забезпечення, а також здійснено їх класифікацію. Зроблено висновок, що форми кадрового забезпечення органів Національної поліції можна поділити на декілька груп залежно від завдань, на вирішення яких спрямовані відповідні форми. По-перше, група форм, спрямованих на формування кадрового резерву для насичення потреб у кадрах органів Національної поліції (аналіз потреб у кадровому складі шляхом визначення проблем у сфері кадрового забезпеченні, визначення шляхів їх вирішення, у тому числі розробка нормативно-правового забезпечення вирішення кадрових проблем; пошук потенційних кадрів, осіб, що мають бажання та можливості працювати в органах Національної поліції; перевірка кандидатів на службу в поліції; проведення конкурсу на посаду поліцейського); по-друге, група форм, спрямованих на забезпечення якісного рівня вмінь та навичок професійного кадрового складу Національної поліції; по-третє, група форм, що пов’язана з оцінюванням ефективності роботи працівників органів Національної поліції (зокрема громадський контроль); по-четверте, група форм, пов’язаних зі службовою кар’єрою працівників органів Національної поліції (просування по службі працівників поліції, переміщення поліцейських); по-п’яте, форми забезпечення службової дисципліни (заохочення та дисциплінарні стягнення, припинення служби в поліції); по-шосте, група форм, пов’язаних з соціально-економічними гарантіями як чинних працівників органів Національної поліції, так і окремих груп колишніх працівників.Документ Досвід країн Європейського Союзу з відбору в поліцію (на прикладі Литовської Республіки)(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2019. - Вип. 3, т. 1. - С. 116-121, 2019) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.Досліджено досвід Литовської Республіки щодо відбору поліцейських на службу. Особливу увагу звернено на технологічний рівень відбору на державну службу, для чого спеціально впроваджено електронний сервіс, за допомогою якого можна подати документи для участі в конкурсах, що використовується державними службовцям без спеціальних звань у поліції, де також: перелічені відео уроки з тестування; подано інформацію про перевірку рівня компетентності з іноземної мови; зроблено альтернативні оголошення про вакантні посади; наведені зразки тестувань.Документ Концептуальні основи забезпечення економічної безпеки суб’єкта господарювання(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 795-798., 2022) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074; Ткаченко, С. О.; Tkachenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185Зазначено, що головною метою системи економічної безпеки є забезпечення стійкого функціонування суб’єктів господарювання та запобігання загрозам їх безпеці, захист законних інтересів об’єктів безпеки від протиправних зазіхань, недопущення втрати прав власності на майно, необхідне для здійснення статутної діяльності, його знищення, розголошення, втрати, витоку, спотворювання та знищення інформації з обмеженим доступом, порушення роботи технічних засобів. Отмечено, что главной целью системы экономической безопасности является обеспечение устойчивого функционирования хозяйствующих субъектов и предотвращение угроз их безопасности, защита законных интересов объектов безопасности от противоправных посягательств, недопущение потери прав собственности на имущество, необходимое для осуществления уставной деятельности, его уничтожение, разглашение, потери, утечки, искажения и уничтожения информации с ограниченным доступом, нарушение работы технических средств. It is noted that the main goal of the economic security system is to ensure the sustainable functioning of economic entities and prevent threats to their security, protect the legitimate interests of security objects from unlawful encroachments, prevent the loss of ownership of property necessary for the implementation of statutory activities, its destruction, disclosure, loss, leakage, distortion and destruction of information with limited access, disruption of technical means.Документ Мета, завдання та функції кадрового забезпечення органів Національної поліції України(Право і безпека. - 2021. - № 3 (82). - С. 84-93, 2021) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Розкрито загальнотеоретичні підходи до сутності поняття «мета». Розглянуто положення норм чинного законодавства, яке закріплює правові засади кадрового забезпечення в поліції, на основі чого з’ясовано, що метою кадрового забезпечення органів Національної поліції України є формування якісного кадрового складу кваліфікованих професіоналів, здатних належним чином виконувати завдання поліції в межах визначених посадових функцій відповідно до конкретних потреб цього органу. Установлено сутність і зміст поняття «завдання кадрового забезпечення органів Національної поліції України», а також зауважено, що за своїм змістом вони мають різноманітний характер: організаційний, соціальний, економічний тощо. Аналіз норм чинного законодавства дав можливість виокремити й охарактеризувати ключові функції кадрового забезпечення органів Національної поліції України.Документ Модель розвитку й удосконалення спеціальної фізичної підготовленості курсантів ХНУВС, які спеціалізуються на одноборствах, із використанням засобів суміжного тренінгу(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2021. – С. 187-191, 2021) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6714-5074; Кушніренко, Р. О.; Kushnirenko, R. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3190-5964Стаття присвячена актуальним питанням підвищення спеціальної фізичної підготовленості (професійних компетентностей) курсантів Харківського національного університету внутрішніх справ, які спеціалізуються в службово-прикладному рукопашному бою у річному циклі їх багаторічної підготовки.Документ Мінімізація корупційних ризиків як важливий напрямок запровадження міжнародних стандартів у сфері кадрового забезпечення Національної поліції(Протидія корупції: правове регулювання і практичний досвід : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 3 груд. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 93-95, 2021) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Наголошено, що повноцінному впровадженню відповідних міжнародних стандартів у сфері протидії корупції, зокрема у поліцейську діяльність, значно перешкоджає низка проблем кадрового забезпечення даного центрального органу виконавчої влади. Запропоновано кроки, які дозволять якісно покращити правові та організаційні механізми, спрямовані на мінімізацію корупційних ризиків у сфері кадрового забезпечення поліції.Документ Напрями вдосконалення процедури атестації працівників Національної поліції України(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С. 49-51, 2022) Гарбузюк, К. Г.; Harbuziuk, K. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6714-5074Зазначається, що вдосконалення процедури атестації працівників Національної поліції України залишається одним із найактуальніших питань. У даному напрямку існує низка проблем як правового, так і організаційного характеру. Останні в свою чергу роблять атестацію не інструментом, який дозволяє виявляти кращих працівників поліції та просувати їх по службі, а підвищує ризики порушення службово-трудових відносин поліцейських. В статті запропоновані зміни та доповнення до чинного законодавства, які дозволять якісно покращити процедуру атестації, зроблять її більш прозорою та ефективною. Отмечается, что усовершенствование процедуры аттестации работников Национальной полиции Украины остается одним из самых актуальных вопросов. В данном направлении существует ряд проблем как правового, так и организационного характера. Последние в свою очередь делают аттестацию не инструментом, позволяющим выявлять лучших работников полиции и продвигать их по службе, а повышает риски нарушения служебно-трудовых отношений полицейских. В статье предложены изменения и дополнения к действующему законодательству, которые позволят качественно улучшить процедуру аттестации, сделают ее более прозрачной и эффективной. It is noted that the improvement of the certification procedure for employees of the National Police of Ukraine remains one of the most pressing issues. In this direction, there are a number of problems, both legal and organizational. The latter, in turn, make certification not a tool that allows you to identify the best police officers and promote them in the service, but increases the risk of violation of the service-labor relations of police officers. The article proposes changes and additions to the current legislation, which will improve the quality of the attestation procedure, make it more transparent and efficient.