Перегляд за Автор "Довгань, О. І."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Administrative and legal principles of activity of sports federations in Ukraine: analysis of current problems(Форум права = Forum Prava. – 2019. – Suppl. – P. t42-t47, 2019) Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Dovgan, O. I.; Довгань, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8551-5403The translation into English of the original article published in Ukrainian Zozulia, I. V., & Dovgan, O. I. (2017). Forum Prava, (5). 157–163. DOI: http://doi.org/10.5281/zenodo.1198806.Документ Legal regulation of foreign affairs governance: foreign experience for Ukraine(DIXI. – 2023. – Vol. 25, № 2. – P. 1-16, 2023) Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; Dovhan, O. I.; Довгань, О. І.The organization of foreign affairs governance in different countries reveals differences in approaches to legal regulation in the status, competence, structure and principles of interaction of foreign affairs governance bod-ies. This is primarily due to the peculiarities of the form of government and the state system, the practice of public administration and current foreign policy goals. The advantages and shortcomings of the organization of foreign affairs governance in different countries should be one of the main sources of optimizing the foreign affairs governance of Ukraine. That is why the purpose of this article is to analyze the advantages and disad-vantages of different approaches to the legal regulation of foreign affairs governance, to determine features of the legal status of subjects of foreign affairs governance in different countries, as well as to substantiate the priority areas for improving the Organization of foreign affairs governance in Ukraine. This leads to the use of dialectical, formal-legal, comparative-legal, system-structural, logical-semantic and other scientific methods. Effective implementation of foreign policy requires a modern constructive organization of foreign affairs gov-ernance, taking into account the peculiarities of the state system, foreign policy interests and potential of the state, as well as progressive trends and positive experience of other states. Proper legal organization of foreign affairs governance should provide for its integration into a single system of public administration, centralization and hierarchical of the system of foreign affairs governance bodies, the system-forming role of the Ministry of Foreign Affairs, clear division of powers between it and higher authorities, professional diplomatic service etcДокумент Адміністративно-правові засади діяльності спортивних федерацій в Україні: аналіз поточних проблем(Форум права. - 2017. - № 5. - С. 157–163, 2017) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Довгань, О. І.; Dovgan, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8551-5403Відмічені відмінності у розумінні спортивних федерацій в Україні та за кордоном. Рекомендовано для спортивних федерацій з числа унікальних, визнаних тільки в Україні, видів фізичної культури і спорту отримувати міжнародне визнання перед надаванням їм статусу національних. Надані пропозиції усунення неприпустимого дублювання спортивних федерацій та дотримання усіма спортивними федераціями завдання розвитку спорту в якості головних статутних вимог, а також відновлення загального принципу існування та організації спорту – вільного доступу до того, що визначено за його предмет. Рекомендовано розглядати умови набуття спортивною федерацією певного (наприклад, національного, Всеукраїнського) статусу як елемент її державної акредитації.Документ Війна та дезертирство: засади правового регулювання в Україні(Форум Права. – 2022. – № 2 (73). – С. 60-79, 2022) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Довгань, О. І.; Dovhan, O. I.Наголошено, що військове дезертирство є всесвітньою проблемою, яка незалежно від обов'язковості чи ні військової служби розглядається як кримінальний злочин і переважно прирівнюється до зради. Здебільшого військовослужбовців до дезертирства спонукають причини, які відносяться до соціально-психологічної сфери діяльності людини, що особливо загострюються під час війни. З введенням в Україні правового режиму воєнного стану та початком широкомасштабної військової агресії росії проти нашої держави особливій увазі надається кримінально-правова складова військового дезертирства, кваліфікуючі ознаки якого закріплені у статті 408 Кримінального кодексу України. Визначено засади правового регулювання в Україні дезертирства як військового злочину напередодні й під час воєнного стану. Встановлено значення бойових та воєнних дій як чинника впливу на рівень дезертирства, досліджено ґенезу інтерпретації дезертирства у вітчизняному законодавстві, визначено особливості військового дезертирства за міжнародною правовою базою та національна правова кваліфікація та сутність військового дезертирства напередодні й під час воєнного стану.Документ Закон України «Про Національну поліцію»: публічна чи громадська безпека?(Форум права. – 2015. – № 5. – С. 85–92., 2015) Зозуля, І. В.; Довгань, О. І.; Zozulia, I. V.; Dovgan, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8551-5403Розглянуто системні помилки законодавця відносно застосування в Законі України «Про Національну поліцію», як базового, терміна «публічна безпека», сутність якого законодавцем не визначена. Це ставить новостворену Національну поліцію за межі конституційного поля та чинного законодавства. Запропоновано шляхи вирішення проблеми.Документ Організація та функціонування системи управління якістю в діяльності органів внутрішніх справ України: структура, процедури та ресурси(Форум права. – 2011. – № 2. – С. 253–267, 2011) Довгань, О. І.; Dovgan, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8551-5403Виконано аналіз теоретичних засад та правового регулювання структури, процедури та ресурсів в організації та функціонуванні системи управління якістю в діяльності органів внутрішніх справ України, а також визначені шляхи вдосконалення подальшого організаційно-правового забезпечення означеної системи управління якістю.Документ Особливості механізму системи управління якістю в діяльності органів внутрішніх справ України(Право і безпека. - 2010. - № 5 (37). - С. 112-116, 2010) Довгань, О. І.; Dovhan, O. I.Розглянуто механізм запровадження системи управління якістю в діяльність ОВС України з врахуванням можливостей задоволення потреб населення. Визначено особливості стадій та етапів формування системи управління якістю, що обумовлені специфічними завданням ОВС та їх місцем в системі державних органів.Документ Рефлексія щодо поняття експертних технологій в судовій експертизі(Сучасні тенденції розвитку криміналістики та кримінального процесу в умовах воєнного стану: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 листоп. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 198-201, 2022) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Довгань, О. І.; Dovgan, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8551-5403Проаналізовано сучасні підходи до визначення поняття експертних технологій в судовій експертизі.Документ Сфера адміністративної діяльності органів внутрішніх справ України як об’єкт запровадження системи управління якістю(Форум права. – 2010. – № 4. – С. 319–325, 2010) Довгань, О. І.; Dovgan, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8551-5403Розглянуто адміністративну діяльність органів внутрішніх справ України як об’єкт запровадження системи управління якістю шляхом підвищення її ефективності та результативності, надано аналіз надання послуг ОВС та вказано на необхідність покращення роботи з запровадження системи управління якістю в діяльність органів внутрішніх справ України.