Перегляд за Автор "Дягілєва, Л. Д."
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Peculiarities of forming profession oriented foreign language communicative competence of future law enforcement officers(Wydawnictwo Naukowe "iScience ", international science journal, 2018, issue 7;, 2018-10) Diagilieva, L. D.; Дягілєва, Л. Д.The article is devoted to the teaching foreign language to future specialists. The article presents the peculiarities of forming profession oriented foreign language communicative competence of future law enforcement officers. Стаття присвячена навчанню іноземній мові майбутніх фахівців. У статті представлені особливості формування професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетенції майбутніх правоохоронців.Документ Використання кейс-технологій у навчанні іншомовному спілкуванні(Polish science jornal. - Warsaw, 2021. - Issue 11(44) . - P. 146-152, 2021) Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Коршенко, А. Є.; Korshenko, A. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8479-1791; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185У статті розглядається використання на заняттях з іноземної мови кейс-технологій з метою навчання здобувачів вищої освіти іншомовному спілкуванню. Аналізуються погляди науковців стосовно впливу методу кейсів на розвиток комунікативних та професійних вмінь та навичок майбутніх фахівців. формування всебічно розвиненої особистості з критичним мисленням. Висвітлюються сутність кейсметоду, звертається увага на структуру кейсів та принципи, що покладені в основу їх класифікацій.Документ Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навчальний посібник(Харків : Стильна типографія, 2017. – 1164 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6748-3321; ResearcherID: B-8227-2018; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Грищенко, О. В.; Hryshchenko, O. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; Данильченко, Ю. Б.; Danylchenko, Yu. B.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Головко, О. М.; Holovko, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1459-5434; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Корж, В. П.; Korg, V. P.; ; Литвинов, О. М.; Lytvynov, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2952-8258; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Слінько, С. В.; Slinko, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8611-3759; Степанюк, Р. Л.; Stepaniuk, R. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8201-4013; Фролов, Ю. М.; Frolov, Yu. M.; ; Юхно, О. О.; Yukhno, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4771-0531; Борко, А. Л.; Borko, A. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5498-1620; Коровайко, О. І.; Korovaiko, O. I.; ; Орлов, Ю. В.; Orlov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1981-0794; Сімонович, Д. В.; Simonovych, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0285-4005; Фелик, В. І.; Felyk, V. I.; ; Христинченко, Н. П.; Khrystynchenko, N. P.; ; Ященко, А. М.; Yashchenko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3956-3487; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Бондаренко, О. О.; Bondarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6901-7298; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Васильєв, А. А.; Vasiliev, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9480-7814; Галкін, Д. В.; Halkin, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7247-1037; Гарна-Іванова, І. О.; Garna-Ivanova, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5962-9864; Глобенко, Г. І.; Globenko, G. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1533-9213; Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9017-9635; ResearcherID: J-6825-2016; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016; Загуменна, Ю. О.; Zagumenna, Yu. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0617-8363; Захарченко, О. В.; Zaharchenko, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7384-383X; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729; Книженко, С. О.; Knyzhenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1944-4256; ResearcherID: AAG-9629-2019; Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Лєшукова, І. В.; Lieshukova, I. V.; ; Лисенко, А. М.; Lysenko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0780-2148; Лозова, С. М.; Lozova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3348-3331; Малиновська, Т. М.; Malynovska, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7713-7617; Марков, В. В.; Markov, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2024-657X; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Матюшкова, Т. П.; Matiushkova, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7973-4581; Михайлова, Ю. О.; Mikhailova, Y. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6736-7980; ResearcherID: M-1012-2016; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пироженко, О. С.; Pyrozhenko, O. S.; ; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627; Пчеліна, О. В.; Pchelina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0224-1767; ; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Рось, Г. В.; Ros, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7021-3672; Соловйова, О. Є.; Soloviova, O. Ye.; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333; ResearcherID: I-7854-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Черевко, К. О.; Cherevko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3384-8388; Шульга, А. М.; Shulga, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3745-4869; Абламський, С. Є.; Ablamskyi, S. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4716-3985; ; Авдєєв, О. О.; Avdeiev, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4203-8165; Аюпова, Р. М.; Aiupova, R. M.; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4621-1738; ResearcherID: I-7032-2016; Грітчіна, В. Ю.; Hritchina, V. Yu.; Даниленко, А. В.; Danylenko, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7721-2955; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Ільченко, О. В.; Ilchenko, O. V.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7596-294X; ; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384; ResearcherID: E-7775-2019; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; ; Корнієнко, В.В.; Korniienko, V.V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7682-1281; Корнієнко, Д. М.; Korniienko, D. M.; Кочура, О. О.; Kochura, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0638-2911; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3530-4269; Наумова, А. О.; Naymova, A. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4273-8068; Нікітченко, В. В.; Nikitchenko, V. V.; Нікуліна, А. Г.; Nikulina, A. G.; Онищенко, Ю. М.; Onyshchenko, Y. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7755-3071; ResearcherID J-6857-2016; Романюк, В. В.; Romaniuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6077-4591; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S.; ; Северин, О. О.; Severyn, O. O.; ; Терещук, С. С.; Tereshchuk, S. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7263-4155; Цвіркун, Н. Ю.; Tsvirkun, N. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9195-3349; ; Чича, Р. П.; Chycha, R. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3267-2840; Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020; ResearcherID: D-1818-2016; Андрійченко, Н. С.; Andriichenko, N. S.; Балац, Р. М.; Balats, R. M.; ORCID.http//orcid.org/0000-0003-2145-9593; Гайворонська, В. В.; Haivoronska, V. V.; Грачов, В. О.; Hrachov, V. O.; Єдин, Р. В.; Yedyn, R. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1224-0223; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1986-9083; Лубенцов, А. В.; Lubentsov, A. V.; ; Михальський, О. О.; Mykhalskyi, O. O.; ; Рвачов, О. М.; Rvachov, O. M.; ; ; Салманов, О. В.; Salmanov, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9421-5085; ; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Сичов, С. О.; Sychov, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1452-5815; Юхно, М. О.; Yukhno, M. O.; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику представлено методичні рекомендації, пропозиції і зауваження до проектів нормативно-правових актів та наукові роз’яснення окремих положень чинного законодавства, розроблені кафедрами факультету № 1 Харківського національного університету внутрішніх справ. Наукові праці, що включено до навчального посібника, безпосередньо стосуються питань удосконалення форм та методів діяльності слідчих і інших підрозділів органів Національної поліції України. Для працівників органів Національної поліції України, науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, курсантів, студентів та слухачів навчальних закладів юридичного профілю, а також усіх, хто цікавиться питаннями удосконалення діяльності органів Національної поліції України і інших органів правопорядку.Документ Квест-технології у професійному навчанні (аспект навчання іноземних мов)(Рolish science journal. ‒ ISSUE 7 (28). ‒ 2020. ‒ Warsaw: Sp. z o. o. "iScience". ‒ 2020. ‒ P. 73-80., 2020) Дягілєва, Л. Д.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Орлова, О. О.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-9956-9082У статті аналізується сутність квест-технологій і квестів. Авторами розглядаються можливості організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців за допомогою впровадження квест-технології у професійну підготовку (аспект навчання іноземних мов). The essence of quest technologies and quests is analyzed in the article. The authors review the possibility of cognitive and training activities organization for future specialists through implementation of quest technologies to their professional education ( foreign languages training aspect). В статье анализируется сущность квест-технологии и квестов. Авторами рассматриваются возможности организации учебно-познавательной деятельности будущих специалистов при помощи внедрения квест-технологии в их профессиональную подготовку (аспект обучения иностранным языкам).Документ Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови(Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навч. посіб. – Харків : Стильна типографія, 2017. – С. 489-500, 2017) Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Соціально-економічні відносини, що динамічно розвиваються, зумов-люють становлення комплексу нових вимог до рівня і змісту вищої освіти, стратегічним завданням якої є формування компетентного фахівця. В умовах сьогодення система освіти повинна формувати такі важливі якості випускника як ініціативність, мобільність, гнучкість, динамізм і конструктивність. Майбутній професіонал повинен мати прагнення до самоосвіти впродовж всього життя, володіти новими технологіями і розуміти можливості їх використовування, бути здатним на самостійні рішення, вирішувати про-блеми і працювати в команді, адаптуватися в соціальній і професійній сфері.Документ Методичні рекомендації щодо навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців(Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навч. посіб. – Харків : Стильна типографія, 2017. – С. 466-488, 2017) Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627На сучасному рівні функціонування правоохоронної діяльності ефективне спілкування як рідною, так й іноземними мовами стає передумовою ефек-тивності діяльності поліцейського. Практична мета навчання іноземної мови професійного спрямування у вишах системи МВС полягає в оволодінні майбутніми фахівцями таким рівнем мовної та комунікативної компетенції, який дозволив би ним спілкуватися іноземною мовою в письмовій або усній формах, у формальній або неформальній обстановці в інтересах майбутньої професійної діяльності.Документ Мовна підготовка правоохоронців у ВНЗ системи МВС України(Wydawnictwo Naukowe "iScience ", 2018) Дягілєва, Л. Д.Стаття присвячена мовній підготовці правоохоронців. Унаслідок аналізу наукової літератури, присвяченої теоретичним основам мовної підготовки курсантів вищих навчальних закладів Міністерства внутрішніх справ України розкриті основні дидактичні шляхи підвищення ефективності професійно спрямованої мовної підготовки майбутніх правоохоронців. The article is devoted to the language training of law enforcement officers. On the basis of scientific literature analysis theoretical basics of professional training of cadets of higher educational establishments of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine the main didactic ways of increasing the efficiency of professionally oriented language training of future law-enforcement officers have been disclosed.Документ Навчання іноземної мови юристів в умовах інтеграції в європейській освітній простір(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 140-142, 2021) Статівка, О. О.; Stativka, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185Визначено, що практична складова навчання іноземної мови в навчальних закладах системи МВС виявляє себе: 1) у професійному змісті матеріалу, що підлягає вивченню (зокрема, відповідної термінології); 2) у виконанні завдань, які припускають оволодіння курсантами професійним матеріалом та його засвоєння у процесі виконання таких видів діяльності, які наближаються до майбутньої професійної та передбачають застосуваня відповідних способів дій.Документ Особливості застосування методу проектів у професійній підготовці майбутніх правоохоронців(Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – Ч. 2. – С. 86-92, 2012) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185У статті розглядаються основні організаційні особливості впровадження методу проектів у професійну підготовку майбутніх правоохоронців. Представлено підходи до формулювання проектних завдань, визначено вимоги до проектної діяльності в контексті вимог професійного розвитку майбутніх правоохоронців у вищих навчальних закладах МВС України.Документ Питання мовної підготовки майбутніх правоохоронців в нових умовах професійної діяльності(Актуальные научные исследования в современном мире: сборник научных трудов ХІV Междунар. науч. конф. (г. Переяслав-Хмельницкий, 26-27 юин. 2016 г.). – Переяслав-Хмельницкий, 2016. – Вып. 6 (14), ч. 10 – С. 35-39, 2016) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185В статті представлені основні проблеми мовної підготовки майбутніх працівників правоохоронних органів в нових умовах їх професійної діяльності. Автор розглядає можливі варіанти роз‟язання даних проблем.Документ Прагматична компетенція у навчанні іноземної мови майбутніх правоохоронців(Актуальные научные исследования в современном мире: сборник научных трудов ХVІІІ Междунар. науч. конф. (г. Переяслав-Хмельницкий, 26-27 октяб. 2016 г.). – Переяслав-Хмельницкий, 2016. – Вып. 10 (18), ч. 6. – С. 40-43, 2016) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185В статті представлені основні проблеми формування прагматичної компетенції у навчанні іноземної мови майбутніх працівників правоохоронних органів. Автор розглядає можливі варіанти розв’язання даної проблеми.Документ Проблеми навчання іноземної мови у вищих юридичних навчальних закладах(Актуальные научные исследования в современном мире: сборник научных трудов ХXІІІ Междунар. науч. конф. (г. Переяслав-Хмельницкий, 26-27 марта 2017 г.). – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 3 (23), ч. 1. – С. 122-126, 2017) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185В статті представлені основні проблеми навчання іноземної мови у вищих юридичних навчальних закладах. Автор розглядає можливі варіанти роз‘язання проблем.Документ Психолого-педагогічні аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців(Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2009. – Ч. 3. – С. 62-68, 2009) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185Важливі аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців – це особистісний досвід тих, хто навчається, своєрідна організація та професійна спрямованість процесу навчання.Документ Підготовка курсантів вищих навчальних закладів МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях : автореф. дис.(Хмельницький, 2004) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; Дягилева, Л. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Бандурка, О. М. - науковий керівникУ дисертації теоретично обґрунтовано зміст та розроблена модель професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях. Визначені основні дидактичні шляхи підвищення ефективності професійної підготовки працівників правоохоронних органів до здійснення міжнародної правоохоронної діяльності. Розроблено дидактичну систему організації професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях та комплекс професійно орієнтованих пізнавальних завдань як її складову. На підставі визначених та теоретично обгрунтованих критеріїв, показників та рівнів експериментально перевірено ефективність дидактичної системи організації професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до міжнародної правоохоронної діяльності.Документ Реформування поліцейської освіти (іншомовний аспект)(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 182-183., 2019) Орлова, О. О.; Orlova, O. O.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-9956-9082; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185Автори наполягають, що реформування поліцейської освіти має пов’язуватися з удосконаленням змісту іншомовної складової поліцейської освіти, шляхів та засобів навчання іноземної мови, виховання у майбутніх поліцейських відповідних професійно-значущих якостей особистості.Документ Інноваційні технології у викладанні іноземних мов в умовах професійно-орієнтованого навчання(Рolish science journal. ‒ ISSUE 7 (28). ‒ 2020. ‒ Warsaw: Sp. z o. o. "iScience". ‒ 2020. ‒ С. 97-104., 2020) Орлова, О. О.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-9956-9082; Дягілєва, Л. Д.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5662-8185Відповідно до концепції інноваційних технологій в статті представлені дидактичні умови їхнього впровадження в навчальний процес взо з метою викладання іноземних мов. According to the concept of innovative technologies, didactic conditions for their implementation to the high school professional educational process for the purpose of teaching foreign languages are presented in the article. В соответствии с концепцией инновационных технологий в статье представлены дидактические условия их внедрения в учебный процесс вуза с целью преподавания иностранных языков.