Перегляд за Автор "Казанчук, І. Д."
Зараз показуємо 1 - 20 з 87
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Contents and specificity of principles of regulatory activities of Ukraine’s executive authorities in the field of environmental protection(Visegrad journal on human rights. – 2019. – № 6 (Vol. 3). – P. 96-101, 2019) Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749Надано характеристику принципів нормотворчої діяльності органів виконавчої влади в Україні у сфері охорони навколишнього природного середовища з урахуванням наукових доктрин і положень адміністративного законодавства України. Проаналізовано наукові концепції, виокремлено принципи нормотворчої діяльності державних органів загальні і спеціальні. Розглянуто особливості їх застосування у природоохоронній сфері.Документ Rendering Imagery in the Semantic Structure of Stable Terminological Word Combinations(Rupkatha Journal on Interdisciplinary Studies in Humanities. - 2018. - Vol. 10, No. 1. - P. 128-133, 2018) Shkilev, R. E.; Шкилев, Р. Е.; Samsonova, E. V.; Самсонова, Е. В.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, И. Д.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Isupova, M. M.; Исупова, М. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2772-0986У статті розглянуто особливості передачі змісту складних термінів у процесі перекладу за допомогою комбінацій слів без зміщення сенсу в смисловій структурі. Дослідження базується на прикладах англійської та російської юридичної термінології. Враховуючи той факт, що юридичні терміни є частиною літературної мови, класифікація ґрунтується на принципах, прийнятих і використаних у фразеології. Наведені в даній роботі приклади розкривають різницю між англійськими та російськими складними термінами у лексико-граматичній структурі. Автор приходить до висновку, що смисловий зсув у юридичній термінології має антропоцентричну спрямованість. Показано залежність характеру семантичного зсуву від певних особливостей національних культур. Результати дослідження дають матеріал для вивчення особливостей відповідного сегмента лінгвістичного світогляду.Документ The innovation development in China in the context of globalization(WSEAS Transactions on Business and Economics. – 2020. – № 17. – Р. 523-531, 2020) Babenko, V.; Pravotorova, O.; Yefremova, N.; Popova, S. M.; Попова, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Honcharenko, V.Мета статті – вивчити сучасний стан інноваційного розвитку Китаю; проведення порівняльного аналізу окремих макроекономічних показників, що характеризують інноваційну систему деяких країн. Для детального вивчення розвитку інноваційних процесів в кожній країні аналізуються показники розвитку інновацій країн. ВВП розглядається як показник інноваційності та технічного стану країн; платіжний баланс; прямі іноземні інвестиції: вхідні та вихідні потоки та запаси. Дослідження показують, що, розширюючи сферу дії ринкових механізмів та стимулюючи інновації на мікрорівні, китайське керівництво не упускало з поля зору макроекономічні важелі регулювання.Документ The method of using innovative technologies in Higher educational institutions in the context of development of the educational process: the Ukrainian reality and the European future(Hamilton, Ontario: Accent Graphics Communications&Publishing, 2018. - P. 227-232, 2018) Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749В монографічному дослідженні зазначено, що реформування та модернізація сучасної вищої освіти України у напрямку інтеграції в Європейський освітній простір передбачає розробку та впровадження інноваційних освітніх систем і технологій. Головна мета сучасної освіти в умовах інформатизації суспільства – це навчити студентів використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології. Розробка та впровадження сучасних технологій потребує нових підходів до управління освітою, залучення до традиційної системи навчання принципово нових елементів, оскільки цей процес не повинен бути спрямований лише збільшення суми знань та розвиток професійної спрямованості майбутніх фахівців, але і на досягнення нової якості організації освітнього процесу, урахування сучасних підходів до організації суб’єктів професійної підготовки. Автор обов’язковою умовою використання інформаційних технологій у освітньому процесі вказав розробку нових дидактичних і методичних концептуальних засад вищої освіти. З метою ефективного їх впровадження необхідним є: створення предметно-орієнтованих навчально-інформаційних середовищ, які дозволяють використовувати мультімедіа, електроні підручники; освоєння різних засобів комунікації для обміну інформацією з опанування навчального матеріалу; навчання правил і навичок «навігації» в інформаційному просторі; розвиток дистанційної освіти.Документ The role of local self-government bodies in prospective areas of regional development(Estudios de Economia Aplicada. – 2021. – № 39 (7). – рр. 1-11, 2021) Popova, S. M.; Попова, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Popova, L.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Bandurka, I. O.; Бандурка, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9697-558; Kyrieieva, I. V.; Кирєєва, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314У статті аналізується нормативно-правове забезпечення можливостей органів місцевого самоврядування визначати пріоритетні можливості розвитку регіонів та надавати підтримку такому розвитку. Встановлено, що органи місцевого самоврядування щодо пріоритетних напрямів розвитку регіонів мають враховувати різні чинники, такі як: географічні, демографічні, кадрові, екологічні, економічні, історико-культурні. Звертається увага на необхідність комплексного підходу до аналізу таких факторів органами місцевого самоврядування. У статті аналізується ряд факторів, які негативно впливають на сучасний стан регіонального розвитку. Запропоновано напрями діяльності органів місцевого самоврядування щодо недопущення чи мінімізації наслідків такого впливу на розвиток регіонів. Встановлено, що органи місцевого самоврядування можуть використовувати податкові, інформаційні, інноваційні та інші заходи для стимулювання пріоритетних напрямів регіонального розвитку. Акцент зроблено на ролі органів місцевого самоврядування у розвитку туристської привабливості регіонів, зокрема у сфері міжнародного та міжрегіонального співробітництва як засобу формування позитивного іміджу регіонів, надання інформаційної та фінансової підтримки розвитку цього напряму регіонального розвитку.Документ Административно-правовая характеристика правоотношений в сфере охраны окружающей природной среды в условиях европейской интеграции Украины: реалии и пути развития(Legea si viata = Закон и Жизнь: междунар. науч.-практ. журн. – 2015. – № 8/2(August). – P. 22-27, 2015) Казанчук, И. Д.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749В статье дается характеристика правовым отношениям в сфере охраны окружающей природной среды на основании анализа действующего административного законодательства Украины. В ходе реализации государственной интеграционной политики процесс формирования административно-правового механизма регулирования отношений в природоохранной сфере должен быть адаптирован к украинским реалиям и европейским нормам. Указывается, что путями развития экологической составляющей украинского общества в контексте европейской интеграции страны являются совершенствование нормативно-правовой базы Украины на принципах приближения и адаптации к законодательству Европейского Союза; разработка новых законодательных и подзаконных актов с целью урегулирования неурегулированных правоотношений в природоохранной сфере; реформирование системы органов управления сферою охраны окружающей природной среды и рационального природопользования в соответствии с европейскими стандартами; создание комплекса организационно-правовых основ развития природоохранных мероприятий, их надлежащее финансирование; совершенствование процедуры получения документов разрешительного характера на пользование природоохранными объектами.Документ Адміністративна діяльність органів поліції України : підручник(Харків: ХНУВС, 2017. – 432 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Троян, В. А.; Troian, V. A.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Угровецький, О. П.; Uhrovetskyi, O. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ResearcherID: B-9017-2018; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції, розкрито зміст і напрями цієї діяльності, висвітлено особливості превентивної роботи поліції, зокрема в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано особливості організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту й дотримання прав і свобод людини в діяльності поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в діяльності органів поліції. Викладено алгоритм дій поліцейських щодо протидії насильству в сім’ї, протидії нелегальній міграції та у разі настання надзвичайних ситуацій.Документ Адміністративна діяльність поліції у питаннях та відповідях : навчальний посібник(Харків: ХНУВС, 2017. — 242 с., 2017) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Князєв, С. М.; Kniaziev, S. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Романенко, М. В.; Romanenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3469-2119; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції; розкрито зміст та напрями адміністративної діяльності поліції; розглянуті особливості превентивної роботи поліції, у тому числі в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано специфіку організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту та дотримання прав і свобод людини в поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в органах поліції. Навчальний посібник розраховано на курсантів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, викладачів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання. Ознайомлення з матеріалами даного посібника також буде корисним курсантам та слухачам під час підготовки до атестації здобувача вищої освіти для отримання освітнього ступеню «бакалавр» і «магістр» та для працівників поліції, виконуючих обов’язки у сфері адміністративної діяльності поліції.Документ Адміністративний процес: навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2022. – 412 с., 2022) Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.; Джафарова, М. В.; Dzhafarova, M. V.; Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250; Яценко, В. П.; Yatsenko, V. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3195-3627; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Кириченко, О. Ю.; Kyrychenko, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6085-6175; Пабат, О. В.; Pabat, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9237-6344; Комзюк, А. В.; Komziuk, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2615-103XУ навчальному посібнику розкрито поняття адміністративного процесу, співвідношення понять «адміністративний процес», «адміністративна процедура» й «адміністративне судочинство», надано характеристику окремих адміністративних процедур (проваджень) із звернень громадян, із надання адміністративних послуг, у справах про адміністративні правопорушення тощо, а також загальних засад і порядку здійснення адміністративного судочинства. Для курсантів, студентів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів закладів вищої освіти юридичного профілю та всіх, хто цікавиться питаннями правового регулювання, практичного здійснення і викладання адміністративного процесу.Документ Адміністративно-правова система суб'єктів охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки в Україні(Право і суспільство. - 2016. - № 5, ч. 1. - С. 95-101, 2016) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749Розглянуто на основі чинного адміністративного законодавства систему суб'єктів охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки. Вказано основні особливості, що характеризують суб'єктів природоохоронної діяльност, виходячи зі змісту їх повноважень. Визначено напрями оптимізації правового статусу державних органів України в природоохоронній сфері.Документ Адміністративно-правове забезпечення прав людини і громадянина на сприятливе природне середовище як основа реалізації державної політики євроінтеграції України(Право і безпека. - 2011. - № 4 (41). - С. 54-58, 2011) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.Охарактеризовано чинне законодавство України та наукову літературу на предмет визначення класифікації й правових засад забезпечення прав громадян на сприятливе природне середовище з урахуванням норм і стандартів європейського законодавства.Документ Адміністративно-правові засади та напрямки взаємодії Державного бюро розслідувань України з іншими державними органами та громадськістю у правоохоронній сфері в умовах воєнного стану(Європейські перспективи. - 2024. - № 1. - С. 32-37, 2024) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.У статті досліджено сучасний стан адміністративно-правового регулювання взаємодії підрозділів Державного бюро розслідувань України з іншими органами державної влади та громадськістю у сфері виконання правоохоронної функції держави. Спираючись на норми національного законодавства та аналіз теоретичних поглядів, визначено поняття «взаємодії», її видів у діяльності Державного бюро розслідувань. Зроблено висновок про необхідність на законодавчому рівні закріплення поняття форм, видів та меж взаємодії ДБР з іншими державними органами і громадськістю з метою покращення діяльності ДБР у правоохоронній сфері.Документ Адміністративно-правові засоби боротьби підрозділів міліції громадської безпеки МВС України з правопорушеннями у природоохоронній галузі в умовах системних перетворень у суспільстві(Форум права. – 2013. – № 1. – С. 359-366, 2013) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749Проаналізовано основні напрямки діяльності служб і підрозділів міліції громадської безпеки щодо боротьби з правопорушеннями у галузі охорони навколишнього природного середовища. Визначено напрямки удосконалення правових засад та організації природоохоронної діяльності міліції у сучасних умовах.Документ Актуальні проблеми адміністративно-правового регулювання діяльності Національної поліції України : монографія(Харків : Факт, 2022. – 452 с., 2022) Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749Монографію присвячено актуальним проблемам адміністративно- правового регулювання діяльності Національної поліції України. Аналізуються проблеми адміністративно-правового регулювання структури та статусу Національної поліції України, служби в Національній поліції України, розробки та видання правових актів управління, застосування примусу та здійснення адміністративних процедур в діяльності Національної поліції України, а також контролю за її діяльністю. Для науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів закладів вищої освіти юридичного профілю, всіх, хто цікавиться питаннями адміністративно-правового регулювання діяльності Національної поліції України.Документ Аналіз міжнародного досвіду адміністративної діяльності поліції в сфері охорони навколишнього природного середовища: перспективи впровадження в Україні(Modern science, practice, society: The 18 th International scientific and practical conference (Boston, USA, 25-26 May 2020). - Boston, 2020. - P. 300-303, 2020) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.Проаналізовано передовий міжнародний досвід поліцейських структур. Зауважено, що в Україні на державному рівні треба піднімати питання про створення екологічної поліції або її аналогів. Крім того, потребою часу є прийняття конкретних рішень з боку органів законодавчої та виконавчої влади, спрямованих на вдосконалення правових норм, що забезпечують діяльність правоохоронних органів з охорони природних ресурсів, підвищення ефективності практики їх застосування і попередження, необхідності консолідованої і злагодженої роботи всіх державних інституцій і місцевого самоврядування у подоланні екологічних правопорушень.Документ Аналіз основних чинників формування та покращення інституту міжнародного співробітництва України та країн – членів ЄС у галузі охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки(Право і безпека. - 2012. - № 1 (43). - С. 147-151, 2012) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.Визначено адміністративно-правові засади та стратегія розвитку інституту міжнародного співробітництва державних природоохоронних органів України та країн-членів Європейського Союзу у сфері охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки.Документ Аналіз правових засад і досвіду діяльності поліції зарубіжних країн у сфері протидії проявам домашнього насильства в умовах сьогодення(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 120-124, 2023) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Гранкіна, А. О.; Hrankina, A. O.Визначено, що у провідних країнах світу вже склалося загальне розуміння проблеми домашнього насильства, а також створені ефективні методики та стратегії протидії цьому негативному явищу в суспільстві. Тому впровадження провідного зарубіжного досвіду в діяльність підрозділів Національної поліції України, розвиток і удосконалення національних ефективних методів протидії проявам домашнього насильства з урахуванням європейських стандартів та норм в сукупності зможуть покращити результати правоохоронної діяльності у цій сфері.Документ Аналіз та перспективи імплементації в Україні європейських норм та стандартів якості адміністративно-правової охорони навколишнього природного середовища в умовах сьогодення(Актуальні питання у сучасній науці. - 2022. - № 6(6). - С. 108-119, 2022) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749Проведено аналіз адміністративно-правових норм та стандартів якості охорони навколишнього природного середовища, які діють у Європейському Союзі. Визначено можливості імплементації норм Європейського права в адміністративне законодавство України, а також європейських стандартів якості в діяльність уповноважених державних органів в природоохоронній сфері.Документ Аппроксимация административно-правовых норм, регулирующих охрану окружающей среды в Украине, к европейским нормам - главный вектор реализации государственной интеграционной политики(Legea si viata = Закон и Жизнь : междунар. науч.-практ. журн. – 2013. – № 12/3 (Decembrie). – P. 103-107, 2013) Казанчук, И. Д.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749В статье проанализированы понятие и современное состояние аппроксимации административно-правовых норм Украины к законодательству Европейского Союза в области охраны окружающей среды в условиях вхождение Украины в европейское правовое пространство. Основной целью процесса аппроксимации является совершенствование административного законодательства Украины путем полной интеграции требований права ЕС в национальную правовую систему. Автор указал, что механизм аппроксимации административного законодательства Украины к праву ЕС в сфере охраны окружающей среды обеспечивается следующими путями: транспозиция положений нормативно-правовых актов ЕС в законодательство Украины; обеспечение соответствия правовых норм, регулирующих отношения в природоохранной сфере Украины, требованиям права ЕС в процессе их разработки, согласования и принятия; оценка эффективности выполнения установленных требований по оптимизации административного законодательства. The article analyzes the concept and the current state of approximation of administrative and legal norms of Ukraine to the legislation of the European Union in the field of environmental protection in the conditions of Ukraine's entry into the European legal space. The main goal of the approximation process is to improve the administrative legislation of Ukraine by fully integrating the requirements of EU law into the national legal system. The author pointed out that the mechanism of approximation of the administrative legislation of Ukraine to the EU law in the field of environmental protection is provided in the following ways: transposition of the provisions of the EU regulatory legal acts into the legislation of Ukraine; ensuring compliance of legal norms regulating relations in the environmental sphere of Ukraine with the requirements of EU law in the process of their development, approval and adoption; assessment of the effectiveness of meeting the established requirements for optimizing administrative legislation. У статті проаналізовано поняття та сучасний стан апроксимації адміністративно-правових норм України до законодавства Європейського Союзу в галузі охорони навколишнього середовища в умовах входження України в європейський правовий простір. Основною метою процесу апроксимації є вдосконалення адміністративного законодавства України шляхом повної інтеграції вимог права ЄС в національну правову систему. Автор вказав, що механізм апроксимації адміністративного законодавства України до права ЄС в сфері охорони навколишнього середовища забезпечується наступними шляхами: транспозиція положень нормативно-правових актів ЄС в законодавство України; забезпечення відповідності правових норм, що регулюють відносини в природоохоронній сфері України, вимогам права ЄС в процесі їх розробки, узгодження і прийняття; оцінка ефективності виконання встановлених вимог щодо оптимізації адміністративного законодавства.Документ Гарантії реалізації прав громадян в природоохоронній сфері в контексті положень адміністративного законодавства України(Стан та перспективи розвитку адміністративного права України : матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. інтернет конф. (м. Одеса, 28 жовт. 2022 р.). – Одеса: ОДУВС, 2022. – С. 105-108, 2022) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749У тезах доповіді підкреслено, що в результати бойових дій на території України окрім багатьох соціальних і економічних проблем виникла ще одна нагальна проблема – екологічна, яка вимагає невідкладного вирішення з боку держав.