Перегляд за Автор "Маліков, В. В."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Взаємодія суб’єктів боротьби з тероризмом: поняття, види та форми(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2017. - № 6, т. 4. - С. 288-291, 2017) Маліков, В. В.; Malikov, V. V.Досліджено розуміння терміна «взаємодія» з позиції філософського, спеціально-юридичного і соціологічного підходів та виокремлено загальні ознаки взаємодії. Досліджено основні види взаємодії суб’єктів боротьби з тероризмом: 1) інформаційна взаємодія; 2) функціональна взаємодія; 3) нормотворча взаємодія; 4) матеріально-фінансова взаємодія, та надано власне розуміння. З’ясовано основні форми суб’єктів боротьби з тероризмом.Документ Встановлення адміністративно-правових обмежень як складова частина адміністративно-правового режиму антитерористичної операції(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2018. - Вип. 4, т. 2. - С. 30-36, 2018) Маліков, В. В.; Malikov, V. V.У статті автор досліджує сутність та зміст адміністративно-правових обмежень як складової частини адміністративно-правового режиму антитерористичної операції. Встановлено, що серед основних заходів та способів протидії тероризму можна виділити встановлення певних адміністративно-правових обмежень на території проведення антитерористичної операції. Визначено, що державне управління потребує особливих регулятивних властивостей адміністративно-правових режимів, за допомогою яких суттєво підвищується ефект діяльності органів влади на певній території з урахуванням різних кризових ситуацій. Наголошено, що адміністративно-правові обмеження є одними з основних складників усього комплексу юридично-правових засобів у сфері адміністративно-правового режиму антитерористичної операції. Стверджується, що адміністративно-правові обмеження встановлюються для припинення терористичного акту, знешкодження терористів, забезпечення безпеки фізичних осіб, організацій та установ, а також мінімізації наслідків терористичного акту, якщо вирішення цих завдань іншими способами та методами неможливо.Документ Особливості юридичної природи адміністративних правовідносин у сфері антитерористичної діяльності(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2018. - Вип. 6, т. 2. - С. 54-63, 2018) Маліков, В. В.; Malikov, V. V.У статті на ґрунті базових положень учення про адміністративні правовідносини репрезентується аналіз адміністративних правовідносин у сфері антитерористичної діяльності, визначається їхній суб’єктний склад, подається класифікаційна характеристика.Документ Поняття та види суб`єктів запобігання та протидії терористичній діяльності в Україні: адміністративно-правовий аспект(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2017. - Вип. 43, т. 4. - С. 241-244, 2017) Маліков, В. В.; Malikov, V. V.В статті на підставі дослідження теоретичних здобутків надано визначення суб’єкта запобігання та протидії терористичній діяльності, та виокремлено основні ознаки. Аналіз норм чинного законодавства дозволив сформулювати систему суб’єктів запобігання та протидії терористичній діяльності: 1) загальні суб’єкти; 2) спеціально створенні суб’єкти для протидії терористичній діяльності; 3) додаткові суб’єкти, які мають повноваження щодо запобігання терористичній діяльності; 4) суб’єкти, які не мають відповідних повноважень, але в зв’язку з необхідністю залучаються до такої діяльності.Документ Правові засади організації взаємодії суб’єктів боротьби з тероризмом: питання сьогодення(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2017. - Вип. 6, т. 4. - С. 229-233, 2017) Маліков, В. В.; Malikov, V. V.В статті приділено увагу виокремленню двох рівнів взаємодії суб’єктів боротьби з тероризмом, як національний, так міжнародний. На підставі аналізу нормативно-правових актів, національний рівень взаємодії суб’єктів боротьби з тероризмом представлений: 1) суб’єктами, що мають повноваження щодо формування державної політики у сфері боротьби з тероризмом; 2) суб’єктами, що мають повноваження відносно реалізації державної політики у сфері боротьби з тероризмом; 3) суб’єктами, які безпосередньо здійснюють боротьбу з тероризмом у межах своєї компетенції. Надано власне розуміння терміну «правові засади організації взаємодії суб’єктів боротьби з тероризмом»Документ Роль та внесок науки адміністративного права у формування системи принципів боротьби з тероризмом(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2018. - Вип. 2, т. 3. - С. 73-79, 2018) Маліков, В. В.; Malikov, V. V.У статті на підставі аналізу сучасних антитерористичних принципів та науково-теоретичних уявлень про сутність та особливості принципів науки адміністративного права визначаються роль і внесок цієї науки в розвиток принципів боротьби з тероризмом.Документ Сутність та загальна характеристика діяльності міліції щодо охорони громадського порядку(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2005. – Вип. 31. - С. 61-67, 2005) Маліков, В. В.; Malikov, V. V.Визначено, що однією із найважливіших внутрішніх функцій держави є правоохоронна, суть якої полягає в забезпеченні охорони конституційного ладу, прав і свобод громадян, законності і правопорядку, навколишнього природного середовища, всіх суспільних відносин, які встановлені і регулюються правом. Одне з провідних місць займає міліція. Підкреслено, що головним критерієм виділення даної служби з поміж інших органів та підрозділів системи МВС України є її зв'язок із процесом реалізації цільових та безпосередніх функцій у сфері охорони громадського порядку. Определено, что одной из важнейших внутренних функций государства является правоохранительная, суть которой заключается в обеспечении охраны конституционного строя, прав и свобод граждан, законности и правопорядка, окружающей среды, всех общественных отношений, которые установлены и регулируются правом. Одно из ведущих мест занимает милиция. Подчеркнуто, что главным критерием выделения данной службы среди других органов и подразделений системы МВД Украины является ее связь с процессом реализации целевых и непосредственных функций в сфере охраны общественного порядка. It is determined that one of the most important internal functions of the state is law enforcement, the essence of which is to ensure the protection of the constitutional system, the rights and freedoms of citizens, law and order, the environment, all public relations that are established and regulated by law. One of the leading places is occupied by the police. It is emphasized that the main criterion for distinguishing this service from other bodies and units of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is its connection with the process of implementing targeted and direct functions in the field of public order protection.Документ Сутність та зміст громадського порядку(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2005. - Вип. 30. - С. 60-66, 2005) Маліков, В. В.; Malikov, V. V.З’ясовано поняття «громадський порядок». Проаналізовано зміст громадського порядку, мету його встановлення та підтримання; засоби регулювання та гарантії надійності. The concept of "public order" has been clarified. The content of public order, the purpose of its establishment and maintenance are analyzed; controls and guarantees of reliability. Выяснено понятие «общественный порядок». Проанализировано содержание общественного порядка, цель его установления и поддержания; средства регулирования и гарантии надежности.