Перегляд за Автор "Мельник, Ю. Б."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Medical and psychological support to specialists under conditions of pandemic COVID-19(Minerva Psichiatr. - 2020. - Vol. 61, № 3. - P. 109-112, 2020) Melnyk, Yu. B.; Мельник, Ю. Б.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8527-4638; Стаднік, А. В.; Stadnik, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1472-4224Проблеми психологічного здоров’я різних категорій населення під час пандемії COVID-19 розкривають багато дослідників. Вони стверджують, що близько 10,8% населення зараз страждають від посттравматичних стресових розладів, спричинених пандемією COVID-19.Документ Вплив негативних психологічних факторів на ефективність роботи військовослужбовців в екстремальних умовах.(International Journal of Education and Science, 2020-12-25) Мельник, Ю. Б.; Стаднік, А. В.Документ Медико-психологічна допомога та реабілітація військовослужбовців – учасників ООС(Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки, 2019-03-05) Стаднік, А. В.; Мельник, Ю. Б.; Прокопенко, Ю. О.; Васищев, В. С.Професійне супроводження фізичного та психічного здоров’я особистості є важливою проблемою у будь-якій галузі людської діяльності. Особливого значення ця проблема набуває у військовій сфері в умовах бойових дій. Мета статті – вивчити патогенетичні механізми соматичних та психічних порушень, що призводять до формування психічних розладів у військовослужбовців, які брали участь у бойових діях, та розробити на цій основі систему медико-психологічної допомоги та реабілітації військовослужбовців – учасників операції об’єднаних сил (ООС). Визначені основні патогенетичні механізми впливу отриманої бойової соматичної травми на психічні стани. Запропоновані принципи реалізації заходів медико-психологічної допомоги та реабілітації, що здійснюються після виведення військовослужбовців з району проведення ООС. Встановлені патогенетичні механізми соматичних та психічних порушень, що призводять до формування психічних розладів у військовослужбовців, які брали участь у бойових діях. З’ясовано, що успішна реконвалесценція та психічна адаптація цих військовослужбовців потребує системи медико-психологічної допомоги та реабілітації. Розроблена система медико-психологічної реабілітації військовослужбовців – учасників ООС.Документ Можливості педагогічної логістики і нові нейробіологічні підходи(ХОГОКЗ, 2015-11) Мельник, Ю. Б.; Прокопенко, Ю. О.; Стаднік, А. В.We consider teaching logistics as a separate scientific field. Analyzed scientific publications and current research on teaching logistics. It solved the problem of teaching logistics and feasibility of the neurobiological approach.Документ Психолого-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів-психологів(International Journal of Education and Science, 3(3), 20–28. doi:10.26697/ijes.2020.3.4 [in Ukrainian], 2020) Бабак, С. А.; Babak, S. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2248-454X; Стаднік, А. В.; Stadnik, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1472-4224; Мельник, Ю. Б.; Melnyk, Yu. B.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8527-4638Вступ та Мета дослідження: Підготовка майбутніх офіцерів-психологів на військовій кафедрі закладу вищої освіти (ЗВО) передбачає формування низки компетентностей, однією із важливих є професійна компетентність. Це передбачає вирішення певних завдань щодо якісної підготовки офіцерів-психологів, поліпшення викладання у військових ЗВО та покращення організації та методики роботи з особовим складом Збройних Сил України. Мета дослідження: визначити психолого-педагогічні засади формування професійних компетентностей майбутніх офіцерів-психологів під час навчання на військовій кафедрі ЗВО та на цій основі розробити модель формування професійної компетентності. Матеріали і Методи: Методологія дослідження базується на компетентністному підході до формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів-психологів. Аналіз і узагальнення психолого-педагогічної, науково-методичної літератури з проблем організації навчання на військовій кафедрі ЗВО, розробка моделі професійної компетентності майбутнього військового психолога для вирішення компетентністно˗орієнтованих задач в освітньому процесі. Результати: Визначено, що специфіка професійної діяльності майбутніх офіцерів-психологів має стійку та потужну психолого-педагогічну складову, яка містить: психологічну діагностику, психологічну прогностику, психологічну профілактику, психологічне консультування, психологічну корекцію, психологічну реабілітацію, психологічний відбір та розстановку кадрів, просвітницько-пропагандистську та дослідницьку роботу, психологічну експертизу. Уточнено структуру складових професійної компетентності офіцера-психолога. З’ясовано психолого-педагогічні засади формування професійної компетентності офіцера-психолога, які становлять зміст умовної складової моделі професійної компетентності майбутнього військового психолога та містять три взаємопов’язаних між собою блоки: цільовий, змістовий, результативний. Висновки: Визначені психолого-педагогічні засади формування професійної компетентності офіцера-психолога розглядаються як ефективний інструментарій організації системи підготовки офіцера-психолога. Запропонована модель професійної компетентності майбутнього військового психолога є відкритою, постійно розвивається та за необхідністю може бути доповнена новими компонентами. Background: Training of future officers-psychologists at the military department of institution of higher education (IHE) involves the formation of a number of competences, one of the most important is professional competence. All this presupposes the solution of certain tasks concerning the quality training of officers-psychologists, the improvement of teaching in military IHE and the improvement of the organization and methods of work with the personnel of the Armed Forces of Ukraine. The aim of the study: To determine the psychological and pedagogical grounds for the formation of professional competences of future officers-psychologists during training at the military department of IHE and on this basis to develop a model for the formation of professional competence. Materials and Methods: The research methodology was based on competence approach to the formation of professionally significant qualities of future officers-psychologists. Analysis and generalization of psychological-pedagogical, scientific-methodical literature on the problems of organization of training at the military department of IHE, development of a model of professional competence of the future military psychologist for solving competence-oriented tasks in the educational process. Results: It was determined that the specifics of the professional activity of future officers-psychologists has a stable and powerful psychological-pedagogical component, which contains: psychological diagnostics, psychological prognosis, psychological prevention, psychological counseling, psychological correction, psychological rehabilitation, psychological selection and placement of personnel, educational and propaganda, research work, psychological expertise. The structure of the components of the officer-psychologist’s professional competence was specified: general military, psychological-pedagogical, social-communicative, moral-ethical, acmeological,Документ Психологічна трансформаційна гра «My Dao» : навчально-методичні матеріали(Харківська обласна громадська організація “Культура Здоров’я”, 2018) Мельник, Ю. Б.; Melnyk, Yu. B.; Стаднік, А. В.; Stadnik, A. V.Навчально-методичні матеріали “Психологічна трансформаційна гра “My Dao” розкриває особливості використання в психологічній практиці трансформаційної гри “My Dao”, яка є ефективним психотерапевтичним методом, що впливає на ціннісні орієнтації учасників, зміну самооцінки і мотивації, розкриття їхніх особистісних ресурсів для вирішення проблем і подальшого розвитку. Ця методика є достатньо універсальною за віковою категорією учасників і за можливістю вирішення психологічних проблем.