Перегляд за Автор "Мілорадова, Н. Е."
Зараз показуємо 1 - 20 з 83
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Communication skills formation in cadets of investigative specialization in the process of their professional training(Environment and Social Psychology. – 2024. – Vol. 9, Issue 4. – Article ID: 2237, 2024) Miloradova, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; Okhrimenko, I.; Bilevych, N.; Bloshchynskyi, I.; Bondar, V.; Palyvoda, O.Спілкування відіграє важливу роль у роботі слідчих і визначає їх результативність протягом усієї професійної діяльності. Комунікативні навички слідчих забезпечують встановлення та розвиток ділових контактів з різними категоріями учасників професійних стосунків, дозволяють їм формувати вигідні стратегії взаємодії. Тому у професійній підготовці курсантів, тобто майбутніх слідчих, розвиток їх комунікативних навичок є важливим прикладним завданням. Метою дослідження є вивчення комунікативних здібностей курсантів слідчих спеціальностей (майбутніх слідчих) у процесі їх професійної підготовки. Дослідження проведено з використанням психодіагностичного інструментарію серед курсантів слідчої спеціалізації Харківського національного університету внутрішніх справ (n = 597). Встановлено, що більшість суб’єктів інтересу мають стійкі прояви здатності формувати вміння застосовувати виправдані моделі поведінки під час спілкування; виявляють поступовий розвиток здатності орієнтуватися в ситуаціях професійної взаємодії та адаптуватися до нових умов життя. Виявлено два основних варіанти прояву комунікативних здібностей курсантів – майбутніх дослідників з учасниками міжособистісної взаємодії: 1) з переважною тенденцією до самостійності, лідерства, домінування; 2) з відповідальністю, орієнтацією на співпрацю та злагодженістю з іншими. Результати дослідження підтверджують вплив професійної підготовки на процес формування комунікативних навичок у курсантів – майбутніх дослідників.Документ Communicative competence of law enforcement officers(Brazilian Journal of Education, Technology and Society (BRAJETS). – 2023. – Vol.16, № 2. – P. 349-360, 2023) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; Kharchenko, S. V.; Харченко, С. В.; Makarova, O. P.; Макарова, О. П.; Makarenko, P. V.; Макаренко, П. В.; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.У статті розглядаються актуальні проблеми комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів, зокрема негативні наслідки для суспільства, спричинені недостатнім професіоналізмом працівників правоохоронних органів у комунікативній сфері. Парадигмою дослідження є твердження про те, що найважливішим аспектом професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ є робота з людьми, але на відміну від інших професій, специфіка побудови міжособистісних стосунків з людьми у працівників органів внутрішніх справ визначається особливі умови праці, незвичайні обставини, а також випадки та ситуації, несхожі одна на одну. У зв'язку з цим виникає потреба у вдосконаленні комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів. З позицій інтегративного підходу проаналізовано феномен комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів; виявлено існуючі прогалини у цій сфері та необхідні «точки» для докладання зусиль для покращення ситуації.Документ Main Components of Communicative Activities of Future Legists with Sense of Loneliness(Applied Linguistics Research Journal. - 2021. -№ 5(4). - С. 91-103, 2021) Okhrimenko, І.; Boiko-Buzyl, Yu. Yu.; Бойко-Бузиль, Ю. Ю.; Kisil, Z.; Katolyk, H.; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.Сучасні соціально-психологічні дослідження самотності передбачають аналіз багатьох особистісних проблем, які стосуються різних проявів людського життя, особливо у сфері міжособистісних контактів і спілкування. Самотність як складний і гострий досвід, що виявляє особливі форми самопізнання, ставлення до себе і світу, привертає увагу в плані комунікативної поведінки та змін, які можуть відбутися з людиною на шляху самоформування та професійного розвитку. Тому вивчення взаємозв’язку між рисами особистості та почуттям самотності становить особливий інтерес, особливо для категорії майбутніх спеціалістів у галузі «людина – людина», таких як юристи, які в рамках своїх професійної діяльності, постійно повинні співпрацювати з людьми, взаємодіяти, спілкуватися з ними та відстоювати їх свободи та інтереси. Метою дослідження є визначення індивідуально-психологічних рис та особливостей прояву самотності у майбутніх юристів та правоохоронців з точки зору їх комунікативної діяльності. Дослідження базується на застосуванні низки методів психологічної діагностики, за допомогою яких було обстежено 380 майбутніх спеціалістів правоохоронних органів. Отримані результати оброблено методами математичної статистики. Емпіричні дані показали, що існує зв’язок між рисами особистості спеціалістів та проявами самотності як складової соціально-комунікативних процесів. Дослідження допоможе зрозуміти доцільність впровадження комунікативної лінгвістики у процес підготовки фахівців-правників та розвитку психологічного супроводу працівників правоохоронних органів.Документ Neurophysiological aspects of natural science training of future psychologists in higher education institutions in Finland and Sweden(BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. - 2022. - Vol. 13, Issue 1. - P. 112-131, 2022) Bilyk, V.; Girenko, S. P.; Гіренко, С. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Dzhahupov, H. V.; Джагупов, Г. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Актуальність дослідження природничо-наукової підготовки майбутніх психологів щодо наявності нейронаукових знань у змісті освіти полягає в тому, що нейронауки проникли в усі сфери соціонічної підготовки і є синергетичним компонентом для гуманітарних аспектів психології людини.Документ The process of individual decision-making in non-standard situations: a theoretical aspect: theoretical and neuropsychological aspects(BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2020. – Vol. 11, Issue 3. – P. 17-36, 2020) Khurtenko, O.; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Makarova, O. P.; Макарова, О. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5480-5942; Dzhahupov, H. V.; Джагупов, Г. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Bereziak, K. M.; Березяк, К. М.; Kravchenko, T.Важливість пізнання процесів вибору, прийняття рішень визначається тією об'єктивною роллю, яку вони відіграють в організації діяльності людини. Важливою особливістю людини є її унікальна здатність приймати рішення в найскладніших умовах діяльності, які характеризуються високою невизначеністю, наявністю багатьох неузгоджених критеріїв, дефіцитом часу, високою відповідальністю тощо. Цільову ефективність рішення можна оцінити лише після його реалізації, але прогноз потенційних рішень можливий лише за умови вивчення його нейропсихологічних механізмів. Економічна ефективність характеризується інтелектуальними, фізичними, нервово-психічними та матеріальними витратами на прийняття рішень. Нестандартна ситуація, як правило, спрямована на зниження економічної ефективності, оскільки в цьому випадку рішення досягаються напругою інтелектуальних, емоційних і фізичних сил і визначається здатністю особистості діяти в такому середовищі. . Нервопсихологічні механізми таких рішень становлять інтерес для науки з точки зору забезпечення адекватності та часу прийняття таких рішень, що гіпотетично пов’язане з морфологічними та психоневрологічними особливостями суб’єктів дій. У контексті нашого дослідження важливо провести ретельний психологічний аналіз різного роду нестандартних ситуацій у діяльності тренера та знайти шляхи підвищення ефективності прийнятих рішень, яка насамперед залежить від рівня психологічної готовності особистості до виконання своїх завдань. .Документ The usage of the narrative approach in the psychological consulting by means of the metaphoric associative cards (MAC)(Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 1. - С. 83-90, 2015) Popova, H. V.; Попова, Г. В.; Miloradova, N. E.; Мілорадова, Н. Е.Статтю присвячено аналізу можливостей застосування метафоричних асоціативних карт при здійсненні наративного підходу в психологичній консультації. Карти розглядаються як інструмент для мультимодальної стимуляції клієнта до усвідомлення ним своїх інтенцій (афективно-особистісних значень подій, переконань і цінностей) і усвідомленому вибору бажаних життєвих історій. Наративна практика – це партнерство психолога і людини, що звернулася за допомогою, яке, базуючись на вже наявних у людини знаннях і уміннях, дозволяє перейти від знайомого і звичного до того, що можливо. Наративний консультант застосовує різні комунікативні прийоми, дозволяючи партнеру звертатися до своєї сили або до своєї слабкості. Метафоричні карти при цьому є стимуляторами асоціювання, спонукають розповідь клієнта, є зовнішньою опорою для структурування власного сприйняття ситуації. Метафоричність зображень МАК дозволяє клієнту сприймати проблеми дисоційовано, що знижує опір, дозволяє обійти психологічний захист. Зорові метафори карт мають множинні можливості впливу на внутрішній світ клієнта, а, підкріплені словесними метафорами, стають ще сильніше. Метафоричність карт виявляється як на рівні сприйняття клієнтом картинки, так і на рівні його спілкування з психологом. Карти дозволяють вільно говорити про негатив на картинці, не зв'язуючи його із собою; складати історії про героїв, досліджувати їхні проблеми, шукати шляхи виходу зі складних ситуацій. Підсумком такої роботи є те, що клієнт відчуває себе більшою мірою суб'єктом свого життя. В результаті у людини формується “безпечна територія ідентичності”, він може поглянути на своє життя з ресурсної позиції, дистанціюватися від безпосередньо пережитого досвіду, зокрема травмуючого, і здійснювати усвідомлений вибір, змінюючи своє сприйняття життя в бажану сторону.Документ Training Technologies as a Means of Communicative Competences Development of Prejudicial Inquiry Agencies’ Investigators(Postmodern Openings. – 2022. – Vol. 13, Issue 2. – P. 01-22, 2022) Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Okhrimenko, I. M.; Орхіменко, І. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8813-5107; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Matiienko, T.; Rivchachenko, O.Комунікативний компонент професійної діяльності слідчого є домінуючим, оскільки свідчить про здатність працівника організовувати роботу на основі професійно виваженого спілкування з об’єктами взаємодії. Етап здобуття вищої освіти у закладах зі специфічним навчальним середовищем є сензитивним періодом для розвитку основних соціогенних структур особистості та становлення професійної ідентичності майбутніх фахівців.Документ Аналіз існуючих підходів щодо визначення професійно-психологічної компетентності військовослужбовців Національної гвардії України(Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. Дніпро, 2021. №3. 2021. С.48-53, 2021) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Шевченко, В. В.; Shevchenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3066-4361У статті здійснено аналіз сучасних тенденцій щодо структури професійно-психологічної компетентності у вітчизняному науковому просторі. Особливу увагу приділено саме професійно-психологічній компетентності тому, що вона є інтегральною професійно-особистісною характеристикою військовослужбовців Національної гвардії Украї- ни. Саме в цій компетентності поєднуються теоретична й практична готовність до виконання професійної діяльнос- ті, а також суб’єктивні особливості фахівця, які забезпечують ефективність управлінської діяльності підрозділами. На основі аналізу наукових підходів щодо дослідження структури професійно-психологічної компетентності май- бутніх фахівців, професіограми командира підрозділу й особливостей військової діяльності в статті здійснено визна- чення структури й змісту професійно-психологічної компетентності військовослужбовців Національної гвардії Украї- ни. Розглянуті основні компоненти, які входять до структури професійно-психологічної компетентності. До таких компонентів належать: мотиваційний компонент, в якому головне – це мотивація та відношення військовослужбовця до виконання професійної діяльності, потреба й бажання постійно розвиватися та здобувати нові знання, а також підвищувати свій професійний рівень; комунікативний компонент – це здатність встановлювати й налагоджувати, а також підтримувати взаємостосунки з іншими людьми; когнітивний компонент – це здатність критично й само- стійно мислити незалежно від ситуації; операційний компонент – це здатність адаптуватися до нових, навіть важких умов діяльності, а також володіння професійними знаннями, уміннями й навичками для успішного виконання професійних завдань; емоційно-вольовий компонент – це здатність військовослужбовця до самоконтролю, до самона- віювання задля досягнення поставленої мети, подолання сумнівів, страхів, несення відповідальності за свою діяльність і діяльність своїх підлеглих. The article analyzes the current trends in the structure of professional and psychological competence in the domestic scientific space. Particular attention is paid to professional and psychological competence because it is an integral professional and personal characteristic of servicemen of the National Guard of Ukraine. This competence combines both theoretical and practical readiness to perform professional activities, as well as the subjective characteristics of the specialist, which ensure the effectiveness of units’ management activities. Based on the analysis of scientific approaches to the study of the structure of professional and psychological competence of future professionals; analysis of the unit commander professional profile and the peculiarities of military activity, the article determines the structure and content of professional competence of the National Guard of Ukraine servicemen. The main components that are part of the structure of professional and psychological competence were identified. Such components include: motivational component – in which the most important feature is the motivation and attitude of serviceman to perform professional activities, the need and desire to constantly develop him- or herself and acquire new knowledge, as well as improve their professional level; the communicative component is the ability to establish and establish, as well as maintain relationships with other people; the cognitive component is the ability to think critically and independently regardless of the situation; operational component – is the ability to adapt to new operating conditions, even complex, as well as the possession of professional knowledge, skills and abilities to successfully perform professional tasks; emotional and volitional component is the ability of a serviceman to self-control, to self-suggestionin order to achieve the set goal, to overcome doubts, fears, to be responsible for personal and subordinates activities. В статье проведен анализ современных тенденций структуры профессионально-психологической компетентности в отечественном научном пространстве. Особое внимание уделено именно профессионально-психологической компетентности, потому что она является интегральной профессионально-личностной характеристикой военнослужащих Национальной гвардии Украины. Именно в этой компетентности сочетаются теоретическая и практическая готовность к выполнению профессиональной деятельности, а также субъективные особенности специалиста, обеспечивающие эффективность управленческой деятельности подразделениями. На основе анализа научных подходов к исследованию структуры профессионально-психологической компетентности будущих специалистов, профессиограммы командира подразделения и особенностей военной деятельности в статье осуществлено определение структуры и содержания профессионально-психологической компетентности военнослужащих Национальной гвардии Украины. Рассмотрены основные компоненты, входящие в структуру профессионально-психологической компетентности. К числу таких компонентов относятся: мотивационный компонент, в котором главное – это мотивация и отношение военнослужащего к выполнению профессиональной деятельности, потребность и желание постоянно развиваться и приобретать новые знания, а также повышать свой профессиональный уровень; коммуникативный компонент – это способность устанавливать и налаживать, а также поддерживать взаимоотношения с другими людьми; когнитивный компонент – это способность критически и самостоятельно мыслить независимо от ситуации; операционный компонент – это способность адаптироваться к новым, даже трудным условиям деятельности, а также владение профессиональными знаниями, умениями и навыками для успешного выполнения профессиональных задач; эмоционально-волевой компонент – это способность военнослужащего к самоконтролю, к самонавеиванию для достижения поставленных целей, преодоления сомнений, страхов, несения ответственности за свою деятельность и деятельность своих подчиненныхДокумент Базові прийоми використання метафоричних асоціативних карт (МАК) «монстрики почуттів» у роботі фахівців допомогаючих професій(Забезпечення психологічної допомоги в секторі Сил оборони України : зб. тез Всеукр. міжвід. психол. форуму (м. Київ,30 черв. 2022 р.). – Київ, 2022. – С. 260-262, 2022) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736Розглянуто базові прийоми використання метафоричних асоціативних карт (МАК) «Монстрики почуттів» у роботі фахівців допомогаючих професій.Документ Базові характеристики професіогенезу фахівця-правоохоронця(American Journal of Fundamental, Applied and Experimental Research=Американський журнал фундаментальних, прикладних і експериментальних досліджень. – 2018. – № 2 (9). – С. 53-60, 2018) Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736Автором розглянуто базові характеристики професіогенезу фахівця-правоохоронця, до складу яких віднесено: операційні, динамічні та змістовні. Операційні характеристики розкривають професіогенез з боку аналізу змісту процесу формування психологічної системи діяльності. Динамічні описують професійну динаміку в різних координатах, результатом якого є досягнення високого рівня професіоналізму, який забезпечує професійну ідентичність. Змістовні розкривають сутність професіогенезу через виокремлення істотних ознак підготовки фахівця, дослідження особливостей професійної Я-концепції, індивідуально-типологічних характеристик, професійних знань вмінь та навичок та їх застосування в професійному просторі. The author analysed basic features of the professional development of the law enforcement officers. The following groups of characteristics were identified: operational, dynamic and content-based characteristics. Operational characteristics consider professional development from the point of view of psychological system shaping. Dynamic characteristics describe professional dynamics in different dimensions. The result of this approach is a high level professionalism which ensures the professional identity. Content-based characteristics describe the features of professional development through important characteristics of the professional, studying the features of self-attitude individual characteristics, professional knowledge and skills and how they can be applied in the professional environment.Документ Використання квест-технологій у професійній підготовці поліцейських.(Харківський національний університет внутрішніх справ: 20 років у статусі національного : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 2 березня 2021 р.); МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків : ХНУВС, 2021. С.105-108, 2021) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Авторами розглянуто особливості використання квест-технологій у професійній підготовці поліцейських на етапі фахової підготовки. Розглянуто структу поліцейського квесту та етапи його проведення. The authors consider the peculiarities of the use of quest technologies in the training of police officers at the stage of professional training. The structure of the police quest and the stages of its implementation are considered. Авторами рассмотрены особенности использования квест-технологий в профессиональной подготовке полицейских на этапе профессиональной подготовки. Рассмотрены структуры полицейского квеста и этапы его проведенияДокумент Використання техніки «кайдзен» для повернення відчуття безперервності життя після травматичної події(Соціально-психологічне забезпечення діяльності сил безпеки та оборони України : тези доп. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 трав. 2023 р.). – Харків: НА НГУ, 2023. – С. 27-30, 2023) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.Розкрито особливості використання техніки «кайдзен» для повернення відчуття безперервності життя після травматичної події.Документ Використання техніки «синквейн» та метафоричних асоціативних карт для саморегуляції психічних станів(Психологія особистості фахівця в умовах воєнного часу та поствоєної реабілітації : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), м. Львів, 27 жовт. 2023 р. – Львів, 2023. – С. 191-194, 2023) Мілорадова, Н. Е.; Miloradova, N. E.Розглянуто використання техніки «синквейн», яка допомагає клієнту через осмислення змісту свого стану, впливати на особисту життєздатність, усвідомити можливість управлінням або позбавлення його цілком. Головна мета процедури складання синквейну – змінюючи дію, здійснюючи щось нове, випробовуючи нові варіанти ми спроможні змінити свій стан.Документ Гендерні особливості професійного становлення особистості студента(Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2015. - Вип. 18. - С. 133-145, 2015) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; Мовмига, Н. Є.; Movmyha , N. Ye.У статті досліджуються гендерні особливості професійного становлення особистості студента, що супроводиться зміною уявлень індивіда про себе і своє місце на соціальному світі і світі професій. Гендер надає соціально рольовий статус особистості, який визначає можливості в освіті, професійній діяльності, суспільному виробництві. У зв'язку з цим важливим аспектом стає вивчення професійного становлення з позиції гендерного підходу, коли в центрі уваги стає учень і його особові особливості.Документ Гендерні особливості уявлень про сімейне життя майбутніх правоохоронців(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 25 квіт. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 251-255, 2019) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736Висвітлено результати дослідження гендерних особливостей уявлень про сімейне життя у майбутніх правоохоронців які не мають досвіду подружнього життя. На основі аналізу діагностики рольових очікувань і домагань майбутніх правоохоронців розкрито сформований у них образ майбутньої дружини/чоловіка.Документ Динаміка ціннісних орієнтацій слідчих органів досудового розслідування на стадії професійного навчання(Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2018. - №1 (45). - С.231-245, 2018) Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736В статті проаналізовано особливості ціннісних орієнтацій майбутніх працівників органів досудового розслідування; визначено структуру та ієрархію їх цінностей. Підкреслено, що: система ціннісних орієнтації визначає змістовну сторону спрямованості особистості та основну життєву концепцію, яка реалізується як в особистісному так і в професійному вимірі; зміст ціннісних орієнтацій кожної конкретної групи має вагоме значення для визначення спрямованості цієї спільноти. Виявлено певну єдність і однорідність ціннісно-орієнтаційної сфери серед курсантів усіх чотирьох груп навчання, що може свідчити про наявність достатньо міцної ціннісної основи як для успішної навчальної діяльності так, у перспективі, і для практичної. В статье проанализированы особенности ценностных ориентаций будущих сотрудников органов досудебного расследования; определена структура и иерархия их ценностей. Подчеркнуто, что: система ценностных ориентации определяет содержательную сторону направленности личности и основную жизненную концепцию, которая реализуется как в личностном, так и в профессиональном измерении; содержание ценностных ориентаций каждой конкретной группы имеет большое значение для определения направленности этого сообщества. Выявленное единство и однородность ценностно-ориентационной сферы среди курсантов всех четырех групп обучения может свидетельствовать о наличии достаточно прочной ценностной основы как для успешной учебной деятельности так, в перспективе, и для практической. The author analyzed the value system features of the future prejudicial investigative authorities’ associates. The author puts the stress on the following facts: the value system determines the contents of the personality orientation and defines the main life concept which is realized in both personal and professional dimensions. The content of value system of each separate group defines the group orientation type. The author identified a homogeneity in value systems of students of all four groups that can tell about a strong value basis for educational as well as practical activities.Документ Домашнє насильство під час війни: фактори збільшення та особливості звернення постраждалих(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 207-208, 2023) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736Розглянуто основні фактори, що сприяють збільшенню домашнього насильства під час війни та проаналізовано причини зниження рівня звернень постраждалих та зафіксованих випадків домашнього насильства під час війни у порівняні з попередніми роками.Документ Екстремальна підготовка – необхідний елемент формування правоохоронця-професіонала(Особистість, суспільство, закон: психологічні проблеми та шляхи їх розв’язання: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 30 берез. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 192-193, 2017) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Проаналізовано складові екстремальної підготовки правоохоронця-професіонала та визначено доцільність її впровадження в період навчання у виші. Наголошено, що здійснення кваліфікованої підготовки правоохоронців до вирішення різноманітних екстремальних ситуацій повинно стати одним із напрямків формування професіоналів-правоохоронців.Документ Емпіричне дослідження емоційно-вольового компонента професійно- психологічної компетентності військовослужбовців НГУ на етапі фахової підготовки(Наукові перспективи. - 2022. - № 11(29). - С. 507-520, 2022) Шевченко, В. В.; Shevchenko, V. V.; Ларіонов, С. О.; Larionov, S. O.; Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736Визначено, що емоційновольовий компонент професійно-психологічної компетентності військовослужбовців Національної гвардії України – це здатність розуміти власний емоційний стан у різноманітних професійних ситуаціях; адекватність реагування на результати діяльності та можливі невдачі; цілеспрямованість; терпіння і володіння собою в ситуаціях невизначеності; наполегливість та енергійність в досягненні поставленої мети й розв’язанні навчально-професійних завдань; ініціативність, сміливість, принциповість в розробці та реалізації навчальних і професійних проектів.Документ «Життя після війни» – техніки відновлення особистісних ресурсів (техніка «Житійна ікона»)(Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 28 жовт. 2022 р.). – Львів, 2022. – С. 223-225, 2022) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736Визначено, що відновлення особистісних ресурсів є невід’ємною складовою здоров’язберігаючих технологій й життєстійкості особистості та основою успішної реінтеграції до мирного життя. Надано приклад ресурсної техніки «Житійна ікона» із застосуванням метафоричних асоціативних карт, яка спрямована на актуалізацію цінностей особистого життя.