Перегляд за Автор "Почуєва, В. В."
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Learning autonomy and its formation in the context of language teaching(Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 63, т. 2. - С. 22-25, 2023) Pochuyeva, V. V.; Почуєва, В. В.; Sazanova, L. S.; Сазанова, Л. С.Стаття присвячена одній з актуальних проблем сучасної педагогіки – навчальної автономії та її формуванню у контексті навчання мови. Розкривається суть навчальної автономії та підкреслюється, що вона передбачає певний рівень навчально-пізнавальної компетенції студентів, що визначається як здатність до ефективного самостійного управління навчальною діяльністю. При цьому істотне значення мають такі стратегії, як ставлення мети, планування навчальної діяльності та рефлексивна самооцінка. Проаналізовано передумови ефективності розвитку навчальної автономії. У світлі особистісно-орієнтованої парадигми, що лежить в основі концепції безперервної освіти, автономія розглядається як характеристика індивідуальної позиції людини і тісно пов’язана з індивідуалізацією процесу навчання через розвиток творчої активності студентів. Пропонуються різні форми індивідуалізації навчального процесу, такі як диференціація рівня складності завдань для студентів з різною підготовкою, диференціація змісту навчальних матеріалів залежно від інтересів студентів, диференціація режимів виконання завдань з урахуванням індивідуальних особливостей. Зазначається, що навчальна автономія передбачає володіння студентами навичками самоконтролю, тобто навичками самостійно визначати мету навчання, організовувати його і структурувати сам процес навчання, адекватно оцінювати здобуті результати, використовуючи різноманітні стратегії навчання. Автономна навчальна діяльність дозволяє найбільш повно розвивати необхідні сучасним фахівцям якості особистості і навчально-пізнавальні уміння, підвищувати рівень мотивації і створювати умови для самореалізації у творчому пошуку. Автономна діяльність дозволяє зробити процес навчання індивідуалізованим, особистісноорієнтованим, тобто спрямованим на розвиток творчих здібностей і на самореалізацію в навчальному процесі кожної конкретної особистості. У контексті сучасної концепції професійної освіти, що ставить перед вищою школою завдання навчити студентів самостійно одержувати і поповнювати свої знання й уміння, організація автономної навчальної діяльності є одним з ефективних заходів вдосконалення навчального процесу.Документ Project-based learning(Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти: тези доп. Міжвуз. наук.-метод. семінару (м. Харків, 28 січ. 2020 р.). ‒ Харків, НАНГУ, 2020. ‒ С. 58-59, 2020) Pochuyeva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-362Розглянуто особливості проектної технології в сучасній освіті та умови її використання у процесі викладання іноземних мов у вищій школі.Документ War effects on personality development(Особистість, суспільство, війна: тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, 7 квіт. 2023 р.). – Харків, 2023. – С. 114-116, 2023) Klimanov, B. O.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Проаналізовано вплив війни на розвиток особистості.Документ Автономія студента у контексті освітньої діяльності(Актуальные научные исследования в современном мире: сб. научных трудов ХХIY Междунар. научн. конф., 26-27 апреля 2017 г. – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 4 (24), ч. 1. – 211 с. – С. 88-91, 2017) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627У статті розглядається проблема автономної навчальної діяльності студентів як форма індивідуалізації навчального процесу, що дозволяє підвищити результативність навчання та розвивати такі необхідні сучасним фахівцям якості, як самостійність, відповідальність та творча активність.Документ Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів(The world of science and innovation: Proceedings of the 10th International scientific and practical conference (London, United Kingdom, 2021). ‒ London: Cognum Publishing House, 2021. ‒ P. 662-666, 2021) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V.V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-362У статті розглядається проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів шляхом використання проектної технології, що передбачає як посилення практичної спрямованості освіти, так і розвиток особистісних якостей студентів, а також сприяє формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців.Документ Дидактические возможности сети Интернет в современном образовании(Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 6-7 травня 2016 р.). – Київ, 2016. – С. 20-22, 2016) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Дидактический потенциал сети интернет раскрывается с точки зрения возможностей доступа к разнообразным и постоянно обновляемым глобальным профессионально ориентированным информационным ресурсам. Дидактичний потенціал мережі інтернет розкривається з точки зору можливостей доступу до різноманітних глобальних професійно орієнтованих інформаційних ресурсів, що постійно оновлюються. The didactic potential of the Internet is disclosed in terms of access to a variety of constantly updated global, professionally-oriented information resources.Документ Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навчальний посібник(Харків : Стильна типографія, 2017. – 1164 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6748-3321; ResearcherID: B-8227-2018; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Грищенко, О. В.; Hryshchenko, O. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; Данильченко, Ю. Б.; Danylchenko, Yu. B.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Головко, О. М.; Holovko, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1459-5434; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Корж, В. П.; Korg, V. P.; ; Литвинов, О. М.; Lytvynov, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2952-8258; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Слінько, С. В.; Slinko, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8611-3759; Степанюк, Р. Л.; Stepaniuk, R. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8201-4013; Фролов, Ю. М.; Frolov, Yu. M.; ; Юхно, О. О.; Yukhno, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4771-0531; Борко, А. Л.; Borko, A. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5498-1620; Коровайко, О. І.; Korovaiko, O. I.; ; Орлов, Ю. В.; Orlov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1981-0794; Сімонович, Д. В.; Simonovych, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0285-4005; Фелик, В. І.; Felyk, V. I.; ; Христинченко, Н. П.; Khrystynchenko, N. P.; ; Ященко, А. М.; Yashchenko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3956-3487; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Бондаренко, О. О.; Bondarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6901-7298; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Васильєв, А. А.; Vasiliev, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9480-7814; Галкін, Д. В.; Halkin, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7247-1037; Гарна-Іванова, І. О.; Garna-Ivanova, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5962-9864; Глобенко, Г. І.; Globenko, G. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1533-9213; Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9017-9635; ResearcherID: J-6825-2016; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016; Загуменна, Ю. О.; Zagumenna, Yu. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0617-8363; Захарченко, О. В.; Zaharchenko, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7384-383X; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729; Книженко, С. О.; Knyzhenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1944-4256; ResearcherID: AAG-9629-2019; Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Лєшукова, І. В.; Lieshukova, I. V.; ; Лисенко, А. М.; Lysenko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0780-2148; Лозова, С. М.; Lozova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3348-3331; Малиновська, Т. М.; Malynovska, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7713-7617; Марков, В. В.; Markov, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2024-657X; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Матюшкова, Т. П.; Matiushkova, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7973-4581; Михайлова, Ю. О.; Mikhailova, Y. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6736-7980; ResearcherID: M-1012-2016; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пироженко, О. С.; Pyrozhenko, O. S.; ; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627; Пчеліна, О. В.; Pchelina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0224-1767; ; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Рось, Г. В.; Ros, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7021-3672; Соловйова, О. Є.; Soloviova, O. Ye.; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333; ResearcherID: I-7854-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Черевко, К. О.; Cherevko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3384-8388; Шульга, А. М.; Shulga, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3745-4869; Абламський, С. Є.; Ablamskyi, S. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4716-3985; ; Авдєєв, О. О.; Avdeiev, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4203-8165; Аюпова, Р. М.; Aiupova, R. M.; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4621-1738; ResearcherID: I-7032-2016; Грітчіна, В. Ю.; Hritchina, V. Yu.; Даниленко, А. В.; Danylenko, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7721-2955; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Ільченко, О. В.; Ilchenko, O. V.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7596-294X; ; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384; ResearcherID: E-7775-2019; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; ; Корнієнко, В.В.; Korniienko, V.V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7682-1281; Корнієнко, Д. М.; Korniienko, D. M.; Кочура, О. О.; Kochura, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0638-2911; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3530-4269; Наумова, А. О.; Naymova, A. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4273-8068; Нікітченко, В. В.; Nikitchenko, V. V.; Нікуліна, А. Г.; Nikulina, A. G.; Онищенко, Ю. М.; Onyshchenko, Y. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7755-3071; ResearcherID J-6857-2016; Романюк, В. В.; Romaniuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6077-4591; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S.; ; Северин, О. О.; Severyn, O. O.; ; Терещук, С. С.; Tereshchuk, S. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7263-4155; Цвіркун, Н. Ю.; Tsvirkun, N. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9195-3349; ; Чича, Р. П.; Chycha, R. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3267-2840; Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020; ResearcherID: D-1818-2016; Андрійченко, Н. С.; Andriichenko, N. S.; Балац, Р. М.; Balats, R. M.; ORCID.http//orcid.org/0000-0003-2145-9593; Гайворонська, В. В.; Haivoronska, V. V.; Грачов, В. О.; Hrachov, V. O.; Єдин, Р. В.; Yedyn, R. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1224-0223; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1986-9083; Лубенцов, А. В.; Lubentsov, A. V.; ; Михальський, О. О.; Mykhalskyi, O. O.; ; Рвачов, О. М.; Rvachov, O. M.; ; ; Салманов, О. В.; Salmanov, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9421-5085; ; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Сичов, С. О.; Sychov, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1452-5815; Юхно, М. О.; Yukhno, M. O.; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику представлено методичні рекомендації, пропозиції і зауваження до проектів нормативно-правових актів та наукові роз’яснення окремих положень чинного законодавства, розроблені кафедрами факультету № 1 Харківського національного університету внутрішніх справ. Наукові праці, що включено до навчального посібника, безпосередньо стосуються питань удосконалення форм та методів діяльності слідчих і інших підрозділів органів Національної поліції України. Для працівників органів Національної поліції України, науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, курсантів, студентів та слухачів навчальних закладів юридичного профілю, а також усіх, хто цікавиться питаннями удосконалення діяльності органів Національної поліції України і інших органів правопорядку.Документ Интернет технологии в образовательном процессе(Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого – погляд у майбутнє: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 5-6 жовт. 2018 р.). – Київ, 2018. – С. 34-36, 2018) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627В статье рассматриваются образовательные возможности сети Интернет в контексте развивающего образования.Документ Использование ИКТ в образовательном процессе(Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 травня – 1 червня 2019 р.). – Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. – 163с. – С. 42-44, 2019) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627У статті розглядаються можливості використання нових інформаційних технологій у сфері освіти. Обгрунтовуються такі функції сучасних комп’ютерних засобів навчання, як: інтенсифікація, індивідуалізація, наочність, віртуальність, інтерактивність, мотивація. The article deals with possibilities of using new information technologies in the field of education and distinguishes such functions of modern computer educational facilities as: intensification, individualization, visual aids, virtual images, interaction and motivation. В статье рассматриваются возможности использования новых информационных технологий в сфере образования. Обосновываются такие функции современных компьютерных средств обучения, как: интенсификация, индивидуализация, наглядность, виртуальность, интерактивность, мотивация.Документ Квест-технології в освіті(25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лют. 2020 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2020. – С. 251-252, 2020) Почуєва, В. В.; Pochuyeva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Розглянуто концепція квест-технології в освіті та її інтегрування в навчальний процес для активізації пізнавальної активності студентів у вищій школі в умовах неперервної освітньо-професійної парадигми впродовж життя.Документ Кейс-метод как образовательная технология(Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи: матеріали V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25 лют. 2021 р. ‒ Харків, 2021. – С. 174-176, 2021) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Розглянуто характеристика та особливості використання кейс технології у викладанні іноземної мови в закладах вищої освіти.Документ Кейс-технология в обучении иностранным языкам(Іншомовна підготовка працівників правоохоронних органів і сектору безпеки: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 27 берез. 2019 р.). – Киів, 2019. – С. 139-140, 2019) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Розглянуто можливості використання кейс-технології для формування умінь ділового спілкування у внз. Обґрунтовується необхідність розробки методичних матеріалів для широкого використання кейсів при навчанні іншомовному спілкуванню.Документ Комунікативно спрямована підготовка у вищій школі(Іноземна мова за професійним спрямуванням як підготовка конкурентних фахівців до ефективної комунікації іноземною мовою у навчальному і професійному оточенні: круглий стіл 25 травня 2017 р., м. Одеса – Одеса: ОДУВС, 2017. – 42 с. – С. 27-29., 2017) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627У статті розглядається питання формуванні комунікативної компетенції, що належить до числа базисних категорій сучасної теорії і практики викладання у вищій школі та реалізується за допомогою проектної методики. The article deals with the problem of forming communicative competence which belongs to basic categories of modern theory and practice of teaching in higher school and is realized by means of project methods. В статье рассматривается проблема формирования коммуникативной компетенции, которая относится к числу базисных категорий современной теории и практики обучения в высшей школе и реализуется с помощью проектной методики.Документ Методичні рекомендації з професійно орієнтованого навчання іноземної мови(Український психолого-педагогічний науковий збірник № 17 (17) 2019 р. – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. – 148с. – С. 96-104., 2019) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Методичні рекомендації містять спеціальні завдання щодо створення ігрових ситуацій, ситуацій новизни, змагання, організації дискусій, проведення бінарних занять сумісно з викладачами профілюючих дисциплін, практичними працівниками, носіями мови, а також занять в спеціалізованих аудиторіях, що забезпечує професіоналізацію навчання засобами іноземної мови. Methodical recommendations contain special tasks as to role plays, competitions, discussions, binary classes with trainers of specific subjects, or practitioners, or native speakers, as well as classes in specialized auditoriums to provide professionalization by means of foreign languages. Методические рекомендации содержат специальные задания по созданию игровых ситуаций, ситуаций новизны, соревнования, организации дискуссий, проведению бинарных занятий совместно с преподавателями профилирующих дисциплин или практическими работниками, носителями языка, а также занятия в специализированных аудиториях, что обеспечивает профессионализацию обучения средствами иностранного языка.Документ Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови(Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навч. посіб. – Харків : Стильна типографія, 2017. – С. 489-500, 2017) Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Соціально-економічні відносини, що динамічно розвиваються, зумов-люють становлення комплексу нових вимог до рівня і змісту вищої освіти, стратегічним завданням якої є формування компетентного фахівця. В умовах сьогодення система освіти повинна формувати такі важливі якості випускника як ініціативність, мобільність, гнучкість, динамізм і конструктивність. Майбутній професіонал повинен мати прагнення до самоосвіти впродовж всього життя, володіти новими технологіями і розуміти можливості їх використовування, бути здатним на самостійні рішення, вирішувати про-блеми і працювати в команді, адаптуватися в соціальній і професійній сфері.Документ Методичні рекомендації щодо навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців(Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навч. посіб. – Харків : Стильна типографія, 2017. – С. 466-488, 2017) Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627На сучасному рівні функціонування правоохоронної діяльності ефективне спілкування як рідною, так й іноземними мовами стає передумовою ефек-тивності діяльності поліцейського. Практична мета навчання іноземної мови професійного спрямування у вишах системи МВС полягає в оволодінні майбутніми фахівцями таким рівнем мовної та комунікативної компетенції, який дозволив би ним спілкуватися іноземною мовою в письмовій або усній формах, у формальній або неформальній обстановці в інтересах майбутньої професійної діяльності.Документ Мотиваційний аспект навчання іншомовної мовленєвої діяльності(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2004.- Вип. 26.- С. 303 - 307, 2004) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Проводиться актуальне дослідження, зумовлене необхідністю вдосконалення системи викладання іноземних мов у вищій школі. Мотиваційне поле керує мовнокомунікативною діяльністю, що й стало темою статті. Метою роботи є розгляд механізму впливу мотивації на навчання іншомовного спілкування. Проводится актуальное исследование, которое обусловлено необходимостью совершенствования системы преподавания иностранных языков в высшей школе. Мотивационное поле руководит языковокомуникативной деятельностью, что и стало темой статьи. Целью работы является рассмотрение механизма влияния мотивации на обучение иноязычного общения. A topical study is being carried out due to the need to improve the system of teaching foreign languages in higher education. The motivational field manages the language communication activity, which became the topic of the article. The purpose of this work is to consider the mechanism of influence of motivation on learning foreign language communication.Документ Нaвчaння прoфeсiйно-oрiєнтованoго iншoмoвного спiлкування у вищій школi(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 264-266., 2022) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Зазначено, що cуть навчання профeсійно-орієнтованого іншомовного спілкування полягає в його інтeграції зі спеціальними дисциплінами з метою отримання додaткових професійних знань та формування професійно значущих якостей особистостi. Iноземна мова у цьому випaдку виступає засобом підвищення професійної компетентностi та особистісно-професійного розвитку студентів та є необхiдною умовою успiшної професійної діяльності майбутнього спецiалiста – випускника сучaсної вищої школи. Отмечено, что суть обучения профессионально-ориентированного иноязычного общения заключается в его интеграции со специальными дисциплинами с целью получения дополнительных профессиональных знаний и формирования профессионально значимых качеств личности. Иностранный язык в этом случае выступает средством повышения профессиональной компетентности и личностно-профессионального развития студентов и является необходимым условием успешной профессиональной деятельности будущего специалиста – выпускника современной высшей школы. It is noted that the essence of teaching professionally oriented foreign language communication lies in its integration with special disciplines in order to obtain additional professional knowledge and form professionally significant personality traits. A foreign language in this case acts as a means of increasing the professional competence and personal and professional development of students and is a necessary condition for the successful professional activity of a future specialist - a graduate of a modern higher school.Документ Навчання професійнoму спілкуванню засoбами інoземної мoви(30 років досвіду іншомовної підготовки правоохоронців: зб. наук. пр., присвяч. 30-ти річчю Каф. іноз. мов ХНУВС, м. Харків, Україна. - Харків, 2022. - С. 117-125, 2022) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.Розглянута модель організації навчання професійному спілкуванню на оснoві кейс-технoлогії, що сприяє активізації навчального процесу, підвищує творчу активність студентів, конструює особовий i соціальний простір навчання та є ефективним засобом формування пізнавальних та мовних можливостей студентів.Документ Навчання професійно-орієнтованого іншомовного спілкування у вищій школі(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – C. 264-266, 2022) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Розглянута cуть навчання профeсійно-орієнтованого іншомовного спілкування, що полягає в його інтeграції зі спеціальними дисциплінами з метою отримання додaткових професійних знань та формування професійно значущих якостей особистостi.