Перегляд за Автор "Сичова, В. В."
Зараз показуємо 1 - 20 з 20
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Implementation of international experience of legal regulation of public employees’ labor rights(Право і безпека. – 2022. – № 4 (87). – С. 81-93, 2022) Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610; Mohilevskyi, L. V.; Могілевський, Л. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Sychova, V. V.; Сичова, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994Проаналізовано міжнародний досвід правового регулювання трудових прав працівників державної служби. Вивчено умови, за якими державним службовцям мають бути забезпечені високі стандарти трудових прав, гідні умови праці та матеріальне забезпечення. Досліджено вплив міжнародних трудових стандартів на забезпечення трудових прав державних службовців на національному рівні з метою вдосконалення правового регулювання гарантій їх трудових прав в Україні. Розглянуто необхідність імплементування в національне законодавство міжнародних стандартів і створення сприятливих умов для їх упровадження.Документ Аморальний проступок, не сумісний з продовженням роботи, як підстава розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу(Право і безпека – 2021. – № 4 (83). – С. 118-127, 2021) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994З’ясовано правовий зміст аморального проступку як підстави розірвання трудового договору з ініціативи роботодавця. Проаналізовано законодавчі положення, спрямовані на правове регулювання вказаної проблематики. Висвітлено й узагальнено наукові погляди, що склалися у правовій науці з приводу розірвання трудового договору на вказаній підставі.Документ Диференціація правового регулювання трудових відносин(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2016. – № 4. – С. 67-71, 2016) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994У статті на основі наукових поглядів вчених досліджено теоретичні підходи щодо тлумачення поняття «диференціація». Визначено характерні ознаки, що властиві диференціації правового регулювання трудових відносин можна поділити на: об’єктивні, суб’єктивні та соціальні. Наголошено, що, незважаючи на прагнення держави до єдності правової політики в галузі праці, правове регулювання трудових відносин є неможливим без диференціації.Документ До проблеми закріплення поняття «локальне правове регулювання» на законодавчому рівні(25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лютого 2020 р.) / МВС України, Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ. – Суми: Видавничий дім «Ельдорадо», 2020. – С. 157-158, 2020) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid. org/0000-0003-3031-4994Автор зауважує необхідність закріплення на законодавчому рівні визначення поняття «локальне правове регулювання» як діяльність уповноважених суб’єктів щодо видання локальних нормативно-правових актів з метою регулювання трудових відносин у певній організації, установі чи на підприємстві. Пояснюється, що воно дає можливість роботодавцю здійснювати регулювання трудових відносин на своєму підприємстві таким чином, щоб якомога ефективніше використовувати всі наявні матеріальні, технічні та трудові ресурси.Документ До характеристики окремих напрямків удосконалення локального правового регулювання трудових відносин в Україні(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки, відзначення Дня Європи та 70-річчя заснування Ради Європи (м. Харків, 16 трав. 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 168-170, 2019) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994Підкреслено, що систематизація нормативних правових актів дасть можливість забезпечити більш повну реалізацію права на здійснення локальної нормотворчої діяльності, а також сприятиме поліпшенню якості правотворчості. Головною особливістю систематизації локальних нормативно-правових актів є те, що в ній зацікавлені і здійснюють власними силами (якщо виключити можливість залучення фахівців на комерційній основі) лише ті організації, установи, підприємства, в яких ці акти прийняті і діють.Документ До характеристики окремих способів забезпечення локального правового регулювання трудових відносин в Україні(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 436-437., 2019) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994Автором статті зазначено, що належне здійснення нормотворчої діяльності в сфері трудових відносин є неможливим без відповідного забезпечення. Зазначені в даному досліджені способи забезпечення локального правового регулювання трудових відносин в Україні не претендують на вичерпність, однак саме вони сприяють ефективному здійсненню нормотворчої діяльності уповноваженими на те суб’єктами.Документ До характеристики принципів здійснення контролю за якістю освіти фахівців льотного складу державної авіації(Наше право. - 2023. - № 4. - С. 183-187, 2023) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Сичова, В. В.; Sychova, V. V.У статті, спираючись на аналіз наукових поглядів вчених, запропоновано авторське визначення поняття принципів здійснення контролю за якістю освіти фахівців льотного складу державної авіації. Доведено, що відповідні принципи найбільш доцільно поділити на дві великі групи: 1) загальні, тобто які властиві для всіх сфер суспільного життя; 2) спеціальні, що є характерними саме для здійснення контролю у досліджуваній в статті сфері суспільних відносин.Документ Заборона як спосіб забезпечення локального правового регулювання трудових відносин в Україні(Актуальні проблеми трудового законодавства, законодавства про державну службу та службу в правоохоронних органах : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 16 листоп. 2018 р.). – Xарків : Харків. нац. ун-т внутр. справ, 2018. – С. 209 - 212., 2018) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994Зазначено, що заборона як спосіб забезпечення локального правового регулювання трудових відносин в Україні має важливе значення, в першу чергу, для найманого працівника. За допомогою такого способу встановлюються «рамки», за які роботодавець не може вийти при здійсненні нормотворчої діяльності щодо регулювання трудових відносин. Цей спосіб також попереджає вчинення правопорушень роботодавцем у зазначеній сфері, адже він усвідомлює, що у разі порушення заборон його може бути притягнуто до юридичної відповідальності.Документ Основні способи забезпечення локального регулювання трудових відносин(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2016. - № 1, т. 1. – С. 67-72, 2016) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994У статті, на основі наукових поглядів вчених, досліджено теоретичні підходи щодо тлумачення таких понять, як: «зобов’язання», «дозвіл» та «заборона». Наголошено, належне здійснення нормотворчої діяльності у сфері трудових відносин є неможливим без відповідного забезпечення з боку держави. Доведено, що основними способи забезпечення локального правового регулювання трудових відносин в Україні є: зобов’язання, дозвіл та заборона.Документ Особливості локального правового регулювання трудових відносин в Україні : автореф. дис.(Харків, 2016) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; Сычева, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994; Могілевський, Л. В. - науковий керівникУ дисертації досліджено історичні передумови локального правового регулювання трудових відносин в Україні, розкрито об’єктивні передумови локального правового регулювання трудових відносин в Україні, охарактеризовано їх сутність. Охарактеризовано єдність та диференціацію правового регулювання локальної нормотворчості, розкрито співвідношення централізованих та локальних норм у правовому регулюванні трудових відносин в Україні, з’ясовано способи забезпечення локального правового регулювання трудових відносин в Україні. Проаналізовано зарубіжний досвід локального регулювання трудових відносин та запропоновано можливості його використання в Україні, окреслено шляхи вдосконалення локального правового регулювання трудових відносин в Україні.Документ Поняття та особливості здійснення контролю за підготовкою фахівців льотного складу державної авіації(Право.ua. - 2023. - № 3. - С. 194-199, 2023) Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; Подорожній, Є. Ю.; Podorozhnii, Ye. Yu.; Сичова, В. В.; Sychova, V. V.У статті, спираючись на аналіз норм чинного законодавства, розкрито порядок та особливості професійної підготовки фахівців льотного складу державної авіації України. Акцентовано увагу на важливості здійснення контролю за підготовкою відповідних фахівців. Узагальнено теоретичні підходи щодо з’ясування сутності поняття «контроль», на основі чого запропоновано авторське визначення поняття контролю за підготовкою фахівців льотного складу державної авіації. Виокремлено особливості даної наукової категорії.Документ Співвідношення централізованих і локальних норм у правовому регулюванні трудових відносин в Україні(Порівняльно-аналітичне право. – 2018. – № 6. – С. 173-175, 2018) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994У статті на основі аналізу норм чинного законодавства України та наукових поглядів вчених розглянуто, як співвідносяться централізовані та локальні норми у правовому регулюванні трудових відносин в Україні. Наголошено, що для ефективного і якісного управління трудовими відносинами важливим є поєднання централізованого та локального їх правового регулювання. Ключовим моментом залишається правильне співвідношення централізованого та локального правового регулювання трудових відносин.Документ Сутність локального правового регулювання трудових відносин в Україні(Підприємництво, господарство і право. - 2019. - № 1. - С. 76-79, 2019) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994У статті досліджено теоретичні підходи щодо розуміння поняття «локальне правове регулювання». Наголошено, що локальне правове регулювання дає можливість роботодавцю здійснювати регулювання трудових відносин на своєму підприємстві таким чином, щоб якомога ефективніше використовувати всі наявні матеріальні, технічні та трудові ресурси. Встановлено, що таке регулювання має на меті вирішення соціальних проблем суспільства, адже за допомогою локальних норм можна підвищити трудові гарантії працівників шляхом покращення умов праці та системи оплати.Документ Шляхи вдосконалення локального правового регулювання трудових відносин в Україні(Visegrad journal on human rights. – 2015. - № 6/1. – P. 215-220, 2015) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994Анотація: У статті, на основі аналізу наукових поглядів вчених та норм чинного законодавства, визначено шляхи вдосконалення локального правового регулювання трудових відносин в Україні. Доведено, що подальша розробка шляхів вдосконалення локального регулювання трудових сприятиме поліпшенню організації та зміцненню трудових відносин, посиленню матеріального та морального стимулювання, а також підвищенню продуктивності праці, що в свою чергу позитивно відобразиться на ефективності роботи всієї організації в цілому.Документ Юридична відповідальність, як спосіб забезпечення локального правового регулювання трудових відносин(Прикарпатський юридичний вісник. – 2015. - Вип. 3 (9), т. 2. – С. 25-28, 2015) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994У статті на основі наукових поглядів учених досліджено теоретичні підходи щодо тлумачення поняття «юридична відповідальність». Визначено види юридичної відповідальності, до якої можуть бути притягнуті суб’єкти нормотворчості за здійснення правопорушень у зазначеній сфері. Наголошено, що в сучасних соціально-економічних та політичних умовах усе більшого значення у регулюванні трудових відносин набувають саме локальні норми. Доведено, що як спосіб забезпечення локального правового регулювання трудових відносин особливого значення набуває саме юридична відповідальність.Документ Європейська (континентальна) модель локального регулювання трудових відносин та можливості її використання в Україні(Прикарпатський юридичний вісник. – 2018. – Вип. 4 (25), т. 2. – С. 19-22, 2018) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994У статті на основі аналізу наукових поглядів вчених розглянуто європейську (континентальну) модель локального регулювання трудових відносин та визначено можливості її використання в Україні. Встановлено, що позитивною стороною європейської моделі правового регулювання трудових відносин є високий рівень соціальної захищеності працівників. Наголошено, що відповідно до європейської моделі регулювання трудових відносин важлива роль у локальній нормотворчості відводиться профспілкам. In the article, based on the analysis of scientific views of scientists, the European (continental) model of local regulation of labor relations is considered and the possibilities of its use in Ukraine are determined. It is established that the positive side of the European model of legal regulation of labor relations is the high level of social protection of workers. It is stressed that according to the European model of regulation of labor relations, an important role in local rule-making is given to trade unions. В статье на основе анализа научных взглядов ученых рассмотрена европейская (континентальная) модель локального регулирования трудовых отношений и определены возможности ее использования в Украине. Установлено, что положительной стороной европейской модели правового регулирования трудовых отношений является высокий уровень социальной защищенности работников. Отмечено, что в соответствии с европейской моделью регулирования трудовых отношений важная роль в локальном нормотворчестве отводится профсоюзам.Документ Єдність правового регулювання трудових відносин(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2016. - № 2. – С. 93-97, 2016) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994У статті, на основі наукових поглядів вчених досліджено теоретичні підходи щодо тлумачення таких понять, як: «правове регулювання» та «єдність». Доведено, що єдність є однією із найважливіших характеристик правового регулювання трудових відносин. Наголошено, що держава постійно прагне до єдності правової політики в області праці. Підкреслено, що належне правове регулювання трудових відносин є неможливим без диференціації.Документ Історико-правові передумови виникнення локального правового регулювання трудових правовідносин в Україні(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2020. – № 2 (89). – С. 77-83, 2020) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994На основі аналізу наукових поглядів учених досліджено історико-правові передумови виникнення локального правового регулювання трудових правовідносин в Україні. Акцентовано увагу, що перші нормативні акти, які регулювали трудові відносини, виникли в середині XIX ст. і стосувалися окремих аспектів правового регулювання фабричних відносин. З’ясовано, що період з 1861 по 1917 рр. характеризувався активною нормотворчою діяльністю держави щодо регулювання трудових відносин. Наголошено, що важливим досягненням у зазначений період було розширення прав уповноважених суб’єктів щодо локальної нормотворчості.Документ Історія розвитку локального правового регулювання трудових відносин в Україні за часів існування Російської Імперії(Проблеми розвитку соціально-трудових прав та профспілкового руху в Україні : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28 трав.2020 р.). – Xарків: ХНУВС, 2020. – С. 235-238., 2020) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994Розглянуто період 1861–1917 років, який характеризується тим, що у цей час ведеться активна нормотворча діяльність держави щодо регулювання трудових відносин. Приймається велика кількість законів та підзаконних нормативно-правових актів, які покликані регулювати трудові відносини. Крім того, важливим досягненням зазначеного періоду є розширення прав уповноважених суб’єктів щодо локальної нормотворчості. Рассмотрен период 1861-1917 годов, характеризующийся тем, что в настоящее время ведется активная нормотворческая деятельность государства по регулированию трудовых отношений. Принимается большое количество законов и подзаконных нормативно-правовых актов, призванных регулировать трудовые отношения. Кроме того, важным достижением указанного периода является расширение прав уполномоченных субъектов относительно локального нормотворчества. The period of 1861-1917 is considered, which is characterized by the fact that the state is currently conducting active rule-making activities to regulate labor relations. A large number of laws and by-laws are adopted to regulate labor relations. In addition, an important achievement of this period is the expansion of the rights of authorized entities regarding local rule-making.Документ Історія розвитку локального правового регулювання трудових відносин в Україні за часів існування СРСР(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2017. - Вип. 43, т. 4. - С. 74-78, 2017) Сичова, В. В.; Sychova, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994У статті, на основі аналізу наукових поглядів вчених, розглянуто як розвивався інститут локального правового регулювання трудових відносин в Україні за часів існування СРСР. Встановлено, що об’єктивною передумовою розвитку локальної нормотворчості у період з 1971 по 1991 рр. став активний розвиток підприємництва та різних галузей виробництва, що в свою чергу вимагало індивідуального підходу до регулювання трудових відносин.