Перегляд за Автор "Скачкова, І. А."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Прийняття управлінських рішень в умовах різної інформованості(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 18 трав. 2023 р.). – Кременчук - Харків : ХНУВС, 2023. – С. 496-498, 2023) Скачков, О. М.; Skachkov, O. M.; Скачкова, І. А.; Skachkova, I. A.Відзначено, що якість управлінських рішень є одним з основних чинників ефективності діяльності підприємств і залежить від великої кількості суб’єктивних та об’єктивних факторів, які вимагають розробки методів підготовки та прийняття управлінських рішень в умовах ринкової економіки.Документ Проблеми гендерної рівності на підприємствах авіаційної галузі(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 18 трав. 2023 р.). – Кременчук - Харків : ХНУВС, 2023. – С. 918-920, 2023) Скачкова, І. А.; Skachkova, I. A.Визначено, що забезпечення гендерної рівності в авіаційній галузі не тільки приведе до більшого рівня представленості жінок, але й дозволить використовувати потенціал всіх працівників для покращення роботи та розвитку галузі.Документ Трансформація підходів до оцінки конкурентоспроможності України(Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: Економічні науки. - 2022. - №11. - С. 91-99, 2022) Петченко, М. В.; Petchenko, M. V.; Скачкова, І. А.; Skachkova, I. A.Виявлено напрями трансформації підходів до оцінки конкурентоспроможності України в умовах пандемії COVID-19. Встановлено додаткові характеристики оцінки конкурентоспроможності країн після пандемії COVID-19 2020 р.: погляд у перспективу («ринки завтрашнього дня») — розвиток та впровадження нових технологій, безвідходне виробництво та споживання, екологічність; зростання значення діджиталізації у процесах публічного управління та надання послуг; оновлення навчальних програм компаній та розширення інвестицій у навички, необхідні персоналу для роботи на «завтрашніх ринках»; пріоритет продуктів та послуг на основі технології 3D, 4D друку та моделювання, біотехнології та технології ДНК, технології чистої енергії (генерація, зберігання, передача), технології блокчейн, технології енергоефективності, технології обробки інформації (штучний інтелект, великі дані, віртуальна реальність), технології Інтернету речей та хмарних обчислень, технології мережевої безпеки та протоколів шифрування, інноваційні сільськогосподарські та харчові технології, матеріали та технології композитів, квантові обчислення, роботів, супутники (дані, підключення) та космічні технології, розумні та енергоефективні транспортні технології та ін. За проведеним аналізом даних факторів, Україну не можна вважати готовою до перетворень та стійкою до шоків соціально-економічного життя, які викликала пандемія у всьому світі. Відповідно, треба виробляти напрями державної політики щодо підвищення конкурентоспроможності країни у цих умовах.Документ Управління стейкхолдерами проєктів авіаційної галузі(Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: Економічні науки. - 2023. - № 2. - С. 61-68, 2023) Петченко, М. В.; Petchenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1104-5717; Скачкова, І. А.; Skachkova, I. A.; Скачков, О. М.; Skachkov, O. M.Розроблено рекомендації щодо управління стейхолдерами проєкту авіаційної галузі. Показано динаміку розвитку підходів до управління зацікавленими сторонами організацій та проєктів від Freeman до A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide). Sixth Edition. Підходи до управління стейкхолдерами дуже часто є доволі неефективним, тому що не враховуються інтереси стейкхолдерів, відсутня стратегія взаємодії з ними. Моделювання бізнес-процесів управління стейхолдерами проєктів авіаційної галузі проведено за допомогою програмного забезпечення AllFusion Process Modeler BPwin. Процес управління стейкхолдерами авіаційних проєктів пропонується реалізувати на основі стандарту PMBOK® Guide, а саме: ідентифікація стейкхолдерів; планування та управління стейкхолдерами; управління залученістю стейкхолдерів; контроль за залученістю стейкхолдерів. В свою чергу було проведено декомпозицію процесу “Ідентифікації стейкхолдерів проєкту”, а саме: аналіз проєктної документації; визначення переліку зацікавлених сторін; значимості зацікавлених сторін; визначення ступеня підтримки та впливу стейкхолдерів на проєкт; створення реєстру зацікавлених сторін. Для здійснення процесу “Планування управління зацікавленими сторонами” необхідно здійснити такі процеси як: аналіз вимог та очікувань зацікавлених сторін; оцінка рівня залученості зацікавлених сторін; розробити стратегію взаємодії; визначення форми та засобів комунікації. Процес “Контролю залучення зацікавлених сторін” також може бути деталізований до двох процесів: моніторинг виникнення проблем в ході реалізації проєкту; формування запиту на зміни.