Browsing by Author "Федоренко, О. І."
Now showing 1 - 20 of 44
Results Per Page
Sort Options
Item Coping behavior of criminal police officers at different stages of professional activity(Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2020. – Vol. 11, Issue 2. – P. 124-146, 2020) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Okhrimenko, I.; Radchenko, K. A.; Gorbenko, D.У статті представлено дослідження особливостей и і механізмів психологічного захисту співробітників поліції на різних етапах професійної діяльності.Item Formation of vocational competence of future specialists in physical education and sports(Pedagogika. – 2020. – Vol. 140, No. 4. – P. 220–236, 2020) Kovalenko, Ju.; Gnatenko, K.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Karpets, L.; Kovalenko, R.Завданням дослідження є визначення складових формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту.Item Information technologies in teaching: the basis of students' knowledge(International Journal of Computer Science and Network Security. – 2021. – Vol. 21, No. 2 (February). – Р. 44-53, 2021) Morska, N.; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Davydova, O.; Andreev, V.; Bohatyryova, G.; Shcherbakova, N.У статті пропонується розглянути інформаційні технології та їх застосування в навчальному процесі як підготовку презентаційного матеріалу для студентів вищих навчальних закладів. Розглянуто визначення та місце інформаційних технологій в освітньому просторі. Об’єктом дослідження даної роботи є педагогічна технологія подання навчальної інформації, яка обґрунтовує педагогічну технологію візуалізації навчальної інформації у вищих навчальних закладах, а також визначає її склад та структуру. Розглянуто практичну сторону педагогічної технології подання навчальної інформації.Item Man in the media technology industry(Man. Society. Communication: International scientific and practical conference (Veliky Novgorod, 23-24 April 2020) / European Proceedings of Social and Behavioural Sciences. - Veliky Novgorod, 2021. - Vol. 108. - P. 618-623, 2021) Gazniuk, L.; Dyachenko, Ya.; Kovalenko, Ju.; Semenova, Yu.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524У статті показано, що сучасне медіасередовище є якісно новий етап трансформації медіасреди, оскільки відбувається не тільки інтенсифікація рівня розвитку науки і технологій, нових структур суспільного життя і способів організації виробництва, а й також формування нових форм соціальності, розуміння природи людини і його трансформація. Проаналізовано вплив медіа-технологій на соціальне середовище і показано, що розробки в області нанотехнологій, робототехніки, мемрісторной електроніки, що пронизують всі рівні живої і неживої матерії, стають глобальними загрозами. Технології NBICS задають нову стратегію розвитку цивілізації, і їх потенційні наслідки вимагають гуманітарного осмислення як перспектив, так і загроз її реалізації. Сама людина стає свідком нового еволюційного стану цивілізації і трансформується під впливом комплексу сучасних медіа-технологій. Доведено, що медіа-технології змінюють повсякденне життя людей, їх спілкування, спосіб їх безпосереднього особистого буття, а світ людини під впливом медіа-технологій, медіасоціума і медіакультури трансформується в його Медіасвіт. Розкрито соціогуманітарна функціональність цифрових медіа-мереж як цифрових посередників і охарактеризовано їх вплив на соціально-природне середовище проживання людини.Item Pedagogical communication as a component of professional literacy(IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. – 2022. – Vol. 22, № 5 (May). – P. 757-761, 2022) Biletska, I.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Rozhkova, L. І.; Рожкова, Л. І.; ORCID: https://orcid. org/0000-0002-9994-0961; Kliasen, N.; Gurska, O.; Protas, O.У статті досліджено сутнісні характеристики здатності педагога до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Потенціал навчальної ситуації як засобу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Представлено модель процесу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності шляхом побудови системи навчальних ситуацій. Праці з філософії, психології та педагогіки, присвячені особистісній компетентності вчителя, міжособистісній взаємодії суб’єктів освітнього процесу, основним підходам до вивчення здатності вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності; визначені завдання, з’ясовано понятійний апарат і методологічні основи дослідження.Item Relationship between motivation of professional activity of security and defense sector workers with qualities and attitudes to different parties(Systematic Reviews in Pharmacy. – 2021. – Vol. 12, Issue 1 (January). – P. 326-333, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлені результати дослідження характеристик професійної мотивації працівників охорони та оборони та виявлено взаємозв'язок між мотивацією та індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів реальності у працівників поліції та військовослужбовців. Встановлено, що основними мотиваторами професійної діяльності військовослужбовців є: 1) високий заробіток, 2) різноманітність, 3) досягнення складних цілей, 4) цікава, суспільно корисна робота. Найважливішими мотиваторами для працівників міліції є: 1) цікава, суспільно корисна робота, 2) структурування роботи, 3) високий заробіток, 4) досягнення складних цілей. Ряд статистично значущих прямих та зворотних кореляцій між мотиваторами роботи та якостями особистості та ставленням військовослужбовців та співробітники поліції визначили різні аспекти реальності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність та раціональне використання персоналу.Item Research of the motivational component of professional activity of employees of the security and defense sector(International Journal of Criminology and Sociology. – 2021. – Vol. 10. – P. 620-629, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлено дослідження характеристик професійної мотивації працівників охорони та оборони та розкрито взаємозв'язок між мотивацією та індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів реальності у працівників поліції та військовослужбовців. Виявлено логічний взаємозв'язок між мотиваторами праці та якостями особистості та ставленням військовослужбовців та працівників поліції до різних аспектів реальності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність.Item Research of the motivational component of professional activity of employees of the security and defense sector(International Journal of Criminology and Sociology. – 2021. – № 10. – Р. 620-629, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлено дослідження особливостей професійної мотивації працівників охорони та оборони, виявлено взаємозв'язок мотивації з індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів дійсності у співробітників поліції та військовослужбовців. Виявлено логічний зв'язок кореляцій між трудовими мотиваторами та особистісними якостями та ставленням військовослужбовців та співробітників поліції до різних аспектів дійсності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність. У статті йдеться про те, що адекватне та своєчасне стимулювання діяльності, засноване на особистісних якостях та відношенні до різних сторін життя працівників охорони та оборони, дозволить запобігти виникненню негативних факторів (розвиток емоційного вигоряння, девіантної поведінки, негативних психічних станів та ін.) та успішно скоригувати їх.Item The algorithm for applying the rating system of evaluation as an effective method of influencing the activation of cognitive activity of students(Journal of Critical Reviews. – 2020. – Vol. 7, Issue 13. – P. 106-108, 2020) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Pletenytska, L.; Averina, K.; Honcharuk, V.; Danilevich, L.У статті представлений алгоритм застосування рейтингової системи оцінювання для ефективного впливу на активізацію пізнавальної діяльності студентів. Пропонується 100-бальний рейтинг оцінювання студентів, який враховує основні критерії, такі як творче мислення, індивідуальність, самостійна робота, оригінальність індивідуальних завдань, навчальна пунктуальність, регулярне відвідування занять.Item Вандалізм як прояв девіантної поведінки дітей і підлітків(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 25 квіт. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 207-210, 2019) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто особливості вандалізму як прояву девіантної поведінки дітей і підлітків. Охарактеризовано образ підлітка-вандала у суспільній свідомості.Item Використання квест-технологій у професійній підготовці поліцейських.(Харківський національний університет внутрішніх справ: 20 років у статусі національного : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 2 березня 2021 р.); МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків : ХНУВС, 2021. С.105-108, 2021) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Авторами розглянуто особливості використання квест-технологій у професійній підготовці поліцейських на етапі фахової підготовки. Розглянуто структу поліцейського квесту та етапи його проведення. The authors consider the peculiarities of the use of quest technologies in the training of police officers at the stage of professional training. The structure of the police quest and the stages of its implementation are considered. Авторами рассмотрены особенности использования квест-технологий в профессиональной подготовке полицейских на этапе профессиональной подготовки. Рассмотрены структуры полицейского квеста и этапы его проведенияItem Використання інформаційних технологій освіти у підготовці фахівців сектору безпеки і оборони України(Освітньо-наукове забезпечення діяльності складових сектору безпеки і оборони України : тези ХІ Всеукр. наук-прак конф.- 2018.-С. 506-508, 2018) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524У тезах розглянуто дидактичні особливості найбільш суттєвих інформаційних технологій освіти, які відображають загальні можливості у підготовці фахівців сектору безпеки.Item Вітчизняні і зарубіжні підходи до розуміння феномену «професійна культура»(Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57, т. 2. - С. 156-161, 2023) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4952-1598Розглянуто питання трактування поняття «професійна культура» у різних галузях науки. Розкрито сутність понять «культура» та «професійна культура». Встановлено, що поняття «культура» має філософське походження і відображає історичний рівень розвитку суспільства й людини, виражений у матеріальних і духовних цінностях, у системі соціальних норм, ставлень до себе, інших, до природи. Відзначено, що професійна культура є складовою загальної культури особистості, охоплює професійні знання, уміння і навички, цінності, установки, необхідні для високоефективної професійної діяльності, виявляється у способах діяльності, спілкування та прийняття рішень.Item До питання про виховання курсантів (слухачів) закладів вищої освіти МВС України(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 299 - 301., 2020) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Найда, В. О.; Naida, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3072-7326Зазначено, що у сучасних умовах виховний процес у закладі освіти із специфічними умовами навчання характеризується складністю, багатоаспектністю та значними виховними можливостями, які дозволяють реалізувати студентоцентристський підхід в освітньому середовищі закладів вищої освіти. Це зумовлює необхідність проведення подальших ґрунтовних досліджень у заданій проблематиці, а також практичного втілення нових підходів до виховання курсантів (слухачів) закладів вищої освіти Міністерства внутрішніх справ України. Отмечено, что в современных условиях воспитательный процесс в учебном заведении со специфическими условиями обучения характеризуется сложностью, многоаспектностью и значительными воспитательными возможностями, позволяющими реализовать студентоцентристский подход в образовательной среде высших учебных заведений. Это приводит к необходимости проведения дальнейших основательных исследований в заданной проблематике, а также практического воплощения новых подходов к воспитанию курсантов (слушателей) высших учебных заведений Министерства внутренних дел Украины. It is noted that in modern conditions the educational process in an educational institution with specific learning conditions is characterized by complexity, multifaceted and significant educational opportunities that allow to implement a student-centered approach in the educational environment of higher education institutions. This necessitates further in-depth research on this issue, as well as the practical implementation of new approaches to the education of cadets (students) of higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine.Item Загальні психологічні особливості проведення допиту дитини(Актуальні проблеми досудового розслідування та судового розгляду злочинів проти статевої свободи та статевої недоторканості дітей, шляхи їх вирішення: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 19 черв. 2020 р.). – Київ, 2020. – С. 198-201, 2020) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто психологічну складову проведення допиту (опитування) дитини.Item Зміст професійної компетентності фахівців юридичної галузі(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2019. – Вип. 68. – С. 223-227, 2019) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Шевцов, С. О.; Shevtsov, S. O.Проаналізовано зміст і виокремлено особливості професійної діяльності фахівців юридичної галузі та конкретизовано професійні компетентності, необхідні фахівцеві для ефективного виконання професійних обов’язків.Item Зміст професійної компетентності юриста(Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 1 (20). - С. 87-93, 2018) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Стаття присвячена проблемі професійної компетентності юристів. визначенню. На основі аналізу наукових праць, у статті розглянуто сутність поняття «професійна компетентність юриста» та її змістові компоненти. Професійну компетентність юриста, розглядаємо як iнтeгpaтивну якicть особистості фахівця, яка поєднує рівень необхідних юридичних знань, вмінь, навичок, професійно важливих якостей, мотивації щодо дотримання прав і свобод людини. Виокремлено компетентності, які є складовими професійної компетентності юриста: змістовий (система юридичних знань з різних галузей права, умінь їх застосовувати в різних ситуаціях професійної діяльності), особистісний (професійно важливі якості), мотиваційний (професійна мотивація), комунікативний (вміння та навички ефективної комунікації з різними категорій осіб). Цілеспрямоване формування зазначених компонентів професійної компетентності в процесі фахової підготовки сприятиме підвищенню її рівня у майбутніх фахівців-юристів.Item Зміст та етапи реалізації національно-патріотичного виховання курсантів і студентів у Харківському національному університеті внутрішніх справ(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 берез. 2020 р.). - Харків, 2020. - С. 18-20, 2020) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто питання, пов’язані із національно-патріотичним вихованням курсантів та студентів. Виокремлено етапи реалізації національно-патріотичного виховання майбутніх офіцерів поліції. Розкрито зміст, напрями, методи і форми роботи із студентською молоддю у закладі вищої освіти МВС України.Item Зміст управлінських компетентностей керівника військового підрозділу(Збірник наукових праць Національної академії державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки. - 2017. -№3 (10). - С. 375-387, 2017) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Стаття присвячена дослідженню проблеми управлінських компетентностей керівників військових підрозділів. Визначено вимоги до особистісних характеристик і управлінських якостей офіцера-керівника, його знань та вмінь. Розглянуто управлінські здібності керівника з позицій функціонально-діяльнісного та структурно-психологічного підходів. Поєднання зазначених позицій дозволило виділити три групи якостей: управлінські характеристики; загальноорганізаційні або власне управлінські компетентності; загальні і спеціальні здібності, кожна з яких підрозділяється на підгрупи. До першої групи відносимо: біографічні та вікові характеристики, культурно-освітній рівень розвитку; соціальний статус; особистісні якості, які обумовлюють успішність управлінської діяльності. Друга група здібностей керівника включає дві підгрупи здібностей: загальні управлінські здібності та часткові (локальні) управлінські здібності. Третя група здібностей керівника (загальні та спеціальні) тих здібностей, які суттєво впливають на успішність управлінської діяльності, а саме інтелект, креативність, навчуваність, рефлексивність, активність, саморегуляція.Item Зміст і форми реалізації патріотичного виховання майбутніх офіцерів поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 8 квіт. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 24-26, 2016) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто питання, пов’язані із патріотичним вихованням майбутніх офіцерів поліції. Визначено зміст та основні завдання патріотичного виховання, форми та шляхи його реалізації в умовах навчально-виховного процесу вищого навчального закладу. Показано можливості індивідуальної виховної роботи при здійсненні патріотичного виховання майбутніх офіцерів поліції.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »