Browsing by Author "Червоний, П. Д."
Now showing 1 - 20 of 58
Results Per Page
Sort Options
Item 2014 рік. Харківський національний університет внутрішніх справ на охороні громадського порядку(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 494-496, 2019-11) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У статті розкриті події щодо захоплення Харківської обласної державної адміністрації представниками проросійських організацій. У ході проросійських виступів в Харкові в 2014 році Харківський національний університет внутрішніх справ спільно з іншими підрозділами міліції ГУМВС України в Харківській області брав участь в охороні громадського порядку.Item Everyday communications in religious practices(SHS Web of Conferences 72, 02002 (2019) APPSCONF-2019., 2019) Gazniuk, L.; Soina, I.; Goncharov, G.; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732Встановлено, що розуміння повсякденному житті як соціально певної сфери релігійного життя дозволяє досліджувати релігійні практики православного віруючого, з одного боку, як компонент соціальних відносин і спосіб їх включення в релігійні відносини, інший, як засіб об'єктивізації релігійного досвіду. В рамках різних наукових областей комунікація розглядається як спосіб передачі інформації в міжособистісному, груповому та соціальній взаємодії. Спілкування розглядається як спосіб існування в повсякденному житті, універсальна форма соціальності, відтворена в міжсуб'єктивній взаємодії. Повсякденні відносини православних віруючих характеризуються загальними мовними значеннями та процесами тлумачення. Ідентифікація релігійних людей і співтовариств відбувається за допомогою спілкування. Повсякденне життя є основою спілкування віруючих, релігійна мова є основним фактором характеру рівня повсякденному житті. Показано вплив на розвиток релігійних відносин новітніх засобів спілкування, в тому числі інтернет-форумів, які забезпечують можливість спілкування мирян, духовенства, чернецтва, віруючих інших конфесій і релігій.Item Peculiarities of the higher education development in a blended learning environment(Revista on line de politica e gestao educacional. – 2022. – № 25 (3), Р. 2241-2257, 2022) Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732; Alieksieieva, S.; Senchylo-Tatlilioglu, N.; Chastnyk, O.; Diomidova, N.У статті поставлено завдання виявити особливості трансформації педагогіки вищої школи через модель змішаного навчання. Методологія ґрунтується на статистичному кореляційному аналізі з використанням бази даних The Teaching and Learning International Survey, що містить результати опитування 7823 вчителів у Франції та Нідерландах. Дослідження виявило середній рівень підготовки вчителів до змішаного навчання (50,5%) та підготовки до використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчанні студентів (48,4%) із включенням компонентів. Виявлено значний рівень професійного розвитку ІКТ-навичок у освітян (курси відвідують 44%). Встановлено середній рівень непідготовленості вчителів як до змішаного навчання (не готові 28,9%, недостатньо підготовлені 36,6%), так і до використання ІКТ на практиці (практично не готові 30,3%, недостатньо підготовлені 34,25%). Виявлено позитивну кореляцію між підготовкою вчителів до змішаного середовища навчання та проходженням курсів підвищення кваліфікації в галузі ІКТ.Item Preparing future officers for performing assigned tasks through special physical training(Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – 2021. – Vol. 13, Issue 2. – P. 457-475, 2021) Khatsaiuk, O. V.; Хацаюк, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4166-9099; Medvid, M.; Maksymchuk, B.; Kurok, O.; Dziuba, P.; Дзюба, П.; Tyurina, V. O.; Тюріна, В. О.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732; Yevdokimova, O. O.; Євдокімова, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Levko, M.; Demchenko, I.; Maliar, N.; Maliar, E.; Maksymchuk, I.Стаття має на меті сформулювати модель формування готовності майбутніх офіцерів до виконання поставлених завдань із застосуванням спеціальної фізичної підготовки у вищих військових навчальних закладах та проаналізувати результати педагогічного експерименту щодо їх реалізації.Item Викладання навчальної дисципліни «Професійна етика. Ефективна комунікація» як засіб виховання курсантів 1 курсу(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020. - С. 524-526, 2020) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732Розглянуто викладання навчального предмету «Професійна етика. Ефективна комунікація» на первинній професійній підготовці за професією 5162 «Поліцейські». У ході табірних зборів ця дисципліна викладається з метою сформувати в курсантів загально професійну компетентність «Оволодіння основами професійної етики» що дозволяє знати норми професійної етики, правила ділового етикету та спілкування з різними категоріями осіб; естетичні складові професійної діяльності поліцейського та уміти дотримуватися в процесі професійної діяльності морально-етичних норм.Item Виховання колективізму в школі за cистемою А. С. Макаренка(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України. – Х.: ХНУВС, 2018. – с. 274-276., 2018) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У статті розкрито традиції комунарського руху, який діє в сотій школі ім. А.С. Макаренка м. Харкова та його активну діяльність. Педагоги школи організовують і приймають активну участь разом з учнями школи. У ході співпраці формують почуття колективізму, чим зберігають традиції спадщини педагогічної діяльності великого педагога, продовжують виховувати підростаюче покоління, формують майбутніх громадян. The article reveals the traditions of the communal movement, which operates in the hundredth school of them. AS Makarenko of the city of Kharkiv and its active activity. The teachers of the school organize and take an active part together with the students of the school. In the course of cooperation, they form a sense of collectivism, preserve the traditions of the heritage of the pedagogical activity of the great teacher, continue to educate the younger generation, form future citizens. В статье раскрыто традиции коммунарского движения, действующего в сотой школе им. А.С. Макаренко г. Харькова и его активную деятельность. Педагоги школы организовуют и принимают активное участие вместе с учениками школы. В ходе сотрудничества формируют чувство коллективизма, чем сохраняют традиции наследия педагогической деятельности великого педагога, продолжают воспитывать подрастающее поколение, формируют будущих граждан.Item Виховання майбутніх правоохоронців у вищих навчальних закладах МВС України(Актуальні проблеми професійного становлення особистості сучасного юриста: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 16-17 трав. 2006 р.). – Суми : ЗАТ «ІСА-Інтерпапір», 2006. – С. 283-290, 2006) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732В статті розглядається доцільність підготовки керівників учбових курсів до виховної роботи з курсантами у вищих навчальних закладах МВС України з метою формування фахівця як справжнього інтелігента, високоморальної, відповідальної людини, професіонала та громадянина.Item Вихованці комуни ім. Фелікса Дзержинського(Педагогічна спадщина Антона Макаренка в науці та практиці (до 130-річчя від дня народження) : Київ: Ін-т крим.-викон. служби, 2018. – С. 196-199., 2018) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У статті відображено харківський період педагогічної, творчої та службової діяльності А. С. Макаренка, а саме виховання в комуні ім. Фелікса Дзержинського. Він перевиховував не тільки дітей із кримінальним минулим, а й дітей, у яких були батьки, яким подобався комунарський рух і вони не хотіли жити у своїй сім’ї. Врятував дітей, батьки яких стали жертвами тоталітаризму та голодомору. The article reflects the Kharkiv period of the educational, creative and official activity of A. S. Makarenko, namely the education in the commune. Felix Dzerzhinsky. He overcame not only children with a criminal past, but also children who had parents who enjoyed communal movement and did not want to live in their own family. Rescued children whose parents were victims of totalitarianism and famines. В статье отражено харьковский период педагогической, творческой и служебной деятельности А. С. Макаренко, а именно воспитание в коммуне им. Феликса Дзержинского. Он перевоспитывал не только детей с криминальным прошлым, но и детей, у которых были родители, которым нравился Коммунарский движение и они не хотели жить в своей семье. Спас детей, родители которых стали жертвами тоталитаризма и голодомора.Item Виховна робота з працівниками патрульної поліції на етапі підготовки у вищих навчальних закладах МВС України(Збірник наукових праць "Педагогічні науки" / МОН України, Херсон. держ. ун-т. ‒ Херсон, 2016. ‒ Вип. LXXІІІ, Т. 2. - С. 56 ‒ 60, 2016) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732; Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В статті розглядається доцільність проведення профілактично-виховної роботи зі слухачами курсів первинної професійної підготовки працівників підрозділів патрульної служби центру післядипломної освіти вищих навчальних закладах МВС України з метою формування в слухачів адекватного ставлення до громадян як професіоналів та офіцерів поліції. Необхідність здійснення профілактично-виховної роботи зі слухачами курсів первинної професійної підготовки працівників підрозділів патрульної служби центру післядипломної освіти у вищих навчальних закладах МВС України виникає в ході їх підготовки. Молодим особам, які прагнуть прийняти участь у реформуванні правоохоронних органів, охороняти громадський порядок, допомагати людям боротися із злочинністю ще й доводиться адаптуватися до конкретних вимог у ході їх підготовки, які необхідно виконувати й дотримуватися. У ході підготовки слухачам закріплюються навички дотримання дисципліни, уміння будувати позитивні міжособистісні стосунки із колегами і командирами, працювати в команді, ефективно спілкуватися із громадянами різних категорій.Item Вправа «Введення в стрес» у психологічному тренінзі «К-С-Б» як діагностика стресостійкості правоохоронців(Психологічні технології в екстремальних видах діяльності : матеріали IV міжнародної наук. – практ. конф. (Донецьк, 22-23 травня 2008 р.). – Донецьк : Донецький юридичний інститут ЛДУВС ім. Е. А. Дидоренка, 2008. –C. 227-229, 2008) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732В статті наведено можливість практичного використання вправи «введення в стрес» у психологічному тренінзі «К-С-Б» в якості діагностики стресостійкості правоохоронців.Item Источники формирования коммуникативной компетентности в воспитательной работе с курсантами высших учебных заведений МВД Украины(Современные исследования социальных проблем (электронный научный журнал). - 2013. - №1(21), 2013) Червоный, П. Д.; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732В статье рассматривается процесс формирования коммуникативной компетентности в курсовых офицеров для воспитательной работы с курсантами. Выдвинутая гипотеза о том, что у курсовых офицеров с формированием коммуникативной компетентности снижается уровень конфликтности, а коммуникативная компетентность рассматривается как составляющая готовности к воспитательной работе с курсантами в высших учебных заведениях МВД Украины.Item Командно-штабні навчання як технологія виховання курсантів ВНЗ МВС України(Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : зб. тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 28-29 жовтня 2016 р.). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2016. – С. 97-100, 2016) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У статті розглядаються командно-штабні навчання як технологія виховання курсантів ВНЗ МВС України. У ході таких навчань проходять позитивні зміни в курсантів, що відбуваються під цілеспрямованим впливом педагогів, учасників навчання та створених умов. Розроблений сценарій має навчальну й виховну мету та такі функції: формуючо-розвиваючу, інформативно-комунікативну, мотиваційно-мобілізуючу, профілактично-виховну.Item Компоненти та рівні готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 41 (94). – С. 359-365., 2015) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У статті розроблено компоненти, критерії та рівні готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України. Критерії готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами реалізуються через сформованість п’яти компонентів готовності: гностичного, орієнтаційно-цільового, комунікативного, конфліктологічного та вольового. За кожним компонентом готовності визначено рівні готовності та наведено їх характеристики. Кожен компонент розподілено на три рівні: нижчий за середній, середній, високий. Гностичний компонент готовності курсових офіцерів до виховної роботи визначено сформованістю теоретичних, методологічних і методичних знань про сутність проблеми виховання.Item Конфліктний простір працівників Національної поліції в контексті їхньої професійної підготовки(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 33-38, 2018) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У статті розглянуто загальний зміст конфліктного простору працівників Національної поліції, деякі професійно-педагогічні аспекти конфліктологічної підготовки майбутніх поліцейських на етапі професійного навчання в умовах реформування відомчої освіти МВС. У роботі наголошено, що суспільство та правоохоронні органи рухаються в бік посилення захисту прав громадян, зниження суспільної та відомчої конфліктності, якісної підготовки компетентних працівників Національної поліції та покращення правоохоронних послуг. Авторами підкреслена потреба у висококваліфікованих працівниках поліції, що мають високий рівень правової, психологічної та комунікативної культури, навичок медіації та миротворення, культури миру, нетерпимості до проявів дискримінації, які здатні захистити всі верстви населення від агресії та жорстокості. Зроблений бібліографічний екскурс із проблеми конфліктів, визначений ряд праць у галузях права, психології, педагогіки та конфліктології, в яких проаналізовані різні конфліктологічні феномени, що супроводжують професійну діяльність правоохоронних органів. У статті наголошено, що конфліктологічна підготовка майбутніх правоохоронців у ВНЗ МВС включає послідовну навчальну діяльність, спрямовану не тільки на формування нових знань про конфлікт, його закономірності, форми та наслідками, але й серйозну роботу з конфліктною самосвідомістю суб’єкта, осмислення компонентів його конфліктної сфери, визначення рівня власної конфліктності, особистісних ресурсів (комунікативних, перцептивних, когнітивних, емотивних), що забезпечують достатні контроль за поведінкою, спілкуванням, зумовлюють «захист» від конфліктогенів. Авторами зазначено, що основою сучасних конфліктних реалій виступають розлади (протиріччя) особистості, що проявляються на різних рівнях, які включають стереотипи свідомості та совісті, особистісні процеси, індивідуальні властивості та процеси пізнання людини та суб’єкта діяльності. У статті визначені провідні процесуальні напрями формування конфліктологічної готовності курсантів до професійної діяльності та педагогічні принципи їх реалізації.Item Модель формування готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвіт- ній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 40 (93). – С. 330-336., 2015) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У статті запропоновано модель формування готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України. Модель ґрунтується на принципах науковості, суб’єкт-суб’єктної взаємодії, особистісної орієнтації, превентивності, суб’єктності, системності (цілісності). Визначено найбільш суттєві підходи виховної роботи: діяльнісний, особистісний, компетентнісний, соціоцентричний, андрагогічний та акмеологічний. Структурними компонентами готовності до виховної роботи з курсантами визначено мотиваційний, гностичний, орієнтаційно-цільовий, комунікативний, конфліктологічний, вольовий. Педагогічну модель реалізовано в три етапи: пропедевтично-діагностувальний, репродуктивно-діяльнісний, рефлексивно-корегувальний.Item Музей Харківського національного університету внутрішніх справ - осередок освіти й виховання(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). — Харків, 2019. — С. 98-101, 2019) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732Розкрито діяльність музею Харківського національного університету внутрішніх справ як осередку освіти, національно-патріотичного виховання персоналу правоохоронних структур. Це інформаційний центр, що символізує цінності навчального закладу та здійснює популяризацію історії поліції.Item Музей Харківського національного університету внутрішніх справ - осередок освіти й виховання(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). — Харків, 2019. - С. 98-101, 2019) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732Розкрито діяльність музею Харківського національного університету внутрішніх справ як осередку освіти, національно-патріотичного виховання персоналу правоохоронних структур. Це інформаційний центр, що символізує цінності навчального закладу та здійснює популяризацію історії поліції.Item Навчальна дисципліна «Конфліктологія» як засіб формування конфліктологічної компетентності майбутніх офіцерів ювенальної превенції(Харківський національний університет внутрішніх справ: 20 років у статусі національного : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 берез. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 102-106, 2021) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732Розглянуто формування сучасного набору компетентностей в процесі підготовки майбутніх офіцерів ювенальної превенції засобом навчальної дисципліни «Конфліктологія». До складу входять такі загальні і фахові компетентності та програмні результати навчання як здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях та вчитися оволодівати сучасними знаннями, приймати обґрунтовані рішення, генерувати нові ідеї. Знання, здобуті навички та вміння у ході навчальної практики та стажування на посаді, дає можливість майбутнім офіцерам ювенальної превенції сформувати цілісне уявлення про різні складові службово-професійної діяльності та отримати набір тих компетентностей, що є необхідними для гідного виконання завдань у процесі майбутньої професійної діяльності.Item Надання психологічної допомоги жертвам які постраждали від домашнього насильства під час військового стану в Україні(Особистість, суспільство, війна: тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, 7 квіт. 2023 р.). – Харків, 2023. – С. 101-105, 2023) Зінченко, Д. А.; Zinchenko, D. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8089-0511; Макарова, О. П.; Makarova, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5480-5942; Червоний, П. Д.; Chervonyi, Р. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732Розкрито особливості надання психологічної допомоги жертвам які постраждали від домашнього насильства під час військового стану в Україні.Item Організаторські вміння як компонент готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 42 (95). – 584-589., 2015) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У статті досліджено організаторські вміння як компонент готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України. Встановлено, що організаторська, регуляторна та інформативна функції виховної роботи дають змогу курсовим офіцерам вирішувати організаторські завдання у виховній роботі й повсякденній службі, регулювати відносини між курсантами. Завдяки цьому можна визначити конкретні завдання, творчо підійти до планування виховноїроботи. Для підготовки курсового офіцера до управління виховною роботою рекомендовано методи активного навчання й взаємодії, що розподілені на дві групи – соціально-психологічного тренінгу й дискусійні.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »