Перегляд за Автор "Alieksieieva, S."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Peculiarities of the higher education development in a blended learning environment(Revista on line de politica e gestao educacional. – 2022. – № 25 (3), Р. 2241-2257, 2022) Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732; Alieksieieva, S.; Senchylo-Tatlilioglu, N.; Chastnyk, O.; Diomidova, N.У статті поставлено завдання виявити особливості трансформації педагогіки вищої школи через модель змішаного навчання. Методологія ґрунтується на статистичному кореляційному аналізі з використанням бази даних The Teaching and Learning International Survey, що містить результати опитування 7823 вчителів у Франції та Нідерландах. Дослідження виявило середній рівень підготовки вчителів до змішаного навчання (50,5%) та підготовки до використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчанні студентів (48,4%) із включенням компонентів. Виявлено значний рівень професійного розвитку ІКТ-навичок у освітян (курси відвідують 44%). Встановлено середній рівень непідготовленості вчителів як до змішаного навчання (не готові 28,9%, недостатньо підготовлені 36,6%), так і до використання ІКТ на практиці (практично не готові 30,3%, недостатньо підготовлені 34,25%). Виявлено позитивну кореляцію між підготовкою вчителів до змішаного середовища навчання та проходженням курсів підвищення кваліфікації в галузі ІКТ.