Перегляд за Автор "Dzhafarova, O. V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 148
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Complementary medicine: international experience of functioning and specific features of the application in Ukraine(Wiadomości Lekarskie. - 2019. - T. LXXII, nr 5, cz II. - Р. 1103-1107, 2019) Samilyk, L. O.; Maliarova, V. O.; Малярова, В. О.; Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; Gudz, T. I.; Гудзь, Т. І.; Kovalchuk, V. B.У статті розглядаються проблеми функціонування комплементарної (альтернативної) медицини. Аналізуються основні тенденції її розвитку в деяких зарубіжних країнах і особливості її застосування в Україні.Документ Cooperation of Law Enforcement Agencies in Prevention and Detecting Transnational Crimes(Журнал східноєвропейського права. – 2018. – № 57. – С. 347-351, 2018) Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.У статті розглянуто питання співпраці правоохоронних органів щодо профілактики та протидії транснаціональним злочинам. Приділено окрему увагу міжнародно-правовому регулюванню взаємодії правоохоронних органів різних країни. Проаналізовано поняття транснаціональних злочинів. Розглянуто особливості діяльності Інтерполу та процедуру здійснення екстрадиції.Документ Implementation of the Right to the Anti-corruption Expertise as a Strategy for the Protection of Business(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues. Volume 22, Special Issue 2, 2019 URL: https://www.abacademies.org/articles/Implementation-of-the-right-to-the-anti-corruption-expertise-as-a-strategy-for-the-protection-of-Business-1544-0044-22-SI-2-378.pdf / (SCOPUS)., 2019) Vashchenko, S.; ; Riabchenko, Yu.; ; Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ResearcherID: AAG-1418-2019; Scopus Author ID: 57209693214; ; Bila, V.; ; Aristova, I.The article describes the role and essence of the anti-corruption expertise in the prevention of corruption. The author proved that the prevention of corruption requires the identification and eradication of the roots of corruption in drafts and existing regulatory legal acts. In the study of the essence of the anti-corruption expertise the attention was paid to the subjects of its implementation. It was proposed to actively involve business in conducting anti- corruption expertise through the Public Councils under the executive and local government bodies, the Council of Business Ombudsman, and civil society institutions. The gaps in the legislation on the public anti-corruption expertise were characterized, in particular, the lack of a uniform methodology for its conduct, the procedure for accrediting independent experts, the possibility of using the conclusion of the anti-corruption expertise as evidence in administrative, civil, economic proceedings. In the conclusion, the characteristic features of the anti-corruption expertise were formulated and directions for enhancing the participation of civil society institutions in the realization of the right to the anti-corruption expertise as the main business protection strategy were identified.Документ Preventive activities of the National Police of Ukraine to counteract domestic violence under the current scenario(Jurnal Cita Hukum (Indonesian Law Journal). – 2023. – Vol. 11, No. 2. – P. 195-208, 2023) Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; Ishchenko, I.; Kirika, D.; Kachynska, M. O.; Качинська, М. О.; Riazantseva, I. M.; Рязанцева, І. М.Метою дослідження є вивчення превентивної діяльності Національної поліції України щодо протидії домашньому насильству за сучасного сценарію. У статті проаналізовано основні нормативно-правові акти України, які регулюють вжиття невідкладних заходів щодо запобігання та протидії насильству в сім’ї та гендерно зумовленому насильству та захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства. Основними завданнями та методами діяльності підрозділів превентивної роботи Національної поліції України є виявлення фактів домашнього насильства та своєчасне реагування на них; прийом та розгляд заяв і повідомлень про домашнє насильство, у тому числі розгляд повідомлень, що надійшли до кол-центру з питань запобігання та протидії домашньому насильству, гендерному насильству, насильству над дітьми тощо.Документ Research of the modern status of theoretical and normative closure of the concept of public-service activity(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2018. – Спец. вип. № 2 (92). – С. 82-92, 2018) Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218Приділено увагу з’ясуванню категоріального апарату, яким оперує діюче законодавство щодо вдосконалення нормативного закріплення такої категорії як «публічно-сервісна діяльність».Доведено, що публічно-сервісну діяльність доцільно розглядати через призму категорії «сервісна держава», з цією метою було проаналізовано різні підходи щодо виділення принципів формування моделей сервісної держави. Обґрунтовується, що викладені принципи моделі сервісної концепції держави є підґрунтям для глибокої наукової дискусії, оскільки їх запровадження потребує сформованого європейського громадянського суспільства. В статті аргументується підхід, що «публічно-сервісна діяльність» виходить за межі категорії «надання адміністративних послуг», визначення якої надано в Законі України «Про адміністративні послуги», та розкриває соціальне призначення держави її вторинну роль в порівнянні із правами та свободами людини. Надано авторське визначення публічно-сервісної діяльності в широкому та вузькому розумінні.Документ Structural and legal analysis of banking safety in Ukraine(Baltic Journal of Economic Studies. – 2018. – Vol. 4, № 5. – Р. 64-74, 2018) Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Riabchenko, О. P.; Рябченко, О. П.; Artemenko, І.Стаття присвячена науковому аналізу економічної діяльності України в умовах європейських інтеграційних процесів. Підкреслюється, що цінність поточної економічної діяльності визначається насамперед процесами глобалізації, формування ринкових відносин, необхідністю створення гарантій в цих умовах, що забезпечить гідне життя всіх членів суспільства через необхідність забезпечення економічної та загальної національної безпеки України. Метою статті є з'ясування концепції банківської безпеки, її основних компонентів та рівнів розвитку. Проаналізовано дані звітів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Генерального прокурора України за останні роки. Встановлено, що показники ФГВФО не відповідають показникам звітів Генерального прокурора України щодо злочинів, скоєних у сфері банківської справи.Документ Structural and legal analysis of scientific activity regulation in developed countries(Baltic Journal of Economic Studies. – 2018. – Volume 4. – Number 3. – P. 147-154, 2018) Leheza, Ye. O.; Легеза, Є. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9134-8499; Savielieva, M.; Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218На основі структурного аналізу підтримки, регулювання та фінансування наукової діяльності в найбільших країнах світу з розвиненою економікою, визначаються центральні інститути фінансових коштів для інвестицій в інноваційну та наукову діяльність даних країн. Проводиться функціональний аналіз фінансування української науково-технічної та освітньої діяльності з точки зору її державного регулювання. На основі вивченої моделі фінансування наукової діяльності в розвинених країнах пропонується модель оптимізації фінансування наукової діяльності, яка стане інноваційним активатором підтримки і розвитку української науки.Документ Students' scientific activity as a component of the lawyers' professional training(Asia Life Sciences Supplement. 2019. № 21 (2). Р. 21-44.(SCOPUS)., 2019) Riabovol, L.; Harust, Yu.; Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Sobol, Ye.The scientific work of law students is an integral part of the educational process in institutions of higher education. The research skills are important for law students in view of the fact that in their professional activity they face challenging tasks and questions when it comes to the need to learn new knowledge independently, to find arguments, including scientific ones, and to justify their legal position and to expound it in oral and/or written forms. The purpose of the article was to substantiate the methodology of organization - a scientific activity of law students. The basic method of research is a pedagogical experiment conducted on the basis of Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Sumy State University Educational and Scientific Institute of Law and Kharkiv National University of Internal Affairs while studying of the discipline "Administrative Law of Ukraine" by the students (bachelor degree). In general, the experiment involved 300 students, distributed in CG and EG, At the preparatory stage, the methodical seminar "Organization of scientific activity of law students in higher education institutions" was held for the lecturers. The basic methods of the students' scientific activity: elaboration of a scientific literature; annotation and/or review of scientific articles; introduction of discussion elements; mini-discussions; writing reports, abstracts, articles, term thesis, qualifying papers, project implementation and preparation of presentations for demonstration of relevant scientific results; participation in "roundtables"; participation of students in academic competitions, competitions on jurisprudence, including competitions for the best student's scientific work / project. Comparing the results of studying students of CG and EG allowed to reveal that the number of students with high and sufficient levels has increased in the EG and the number of students with a low level of scientific results has significantly decreased. This gave reason to assert that the proposed methodology of scientific work of law students in higher education institutions is statistically substantiated and effective.Документ Адміністративна відповідальність за правопорушення пов’язані із корупцією : наук.-практ. посіб.(Харків: ХНУВС, 2016. - 100 с., 2016) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Кафедра адміністративної діяльності поліції; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ практичному посібнику проаналізовані положення чинного законодавства України, які регулюють питання адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень пов’язаних із корупцією та здійснений науково-практичний коментар глави 13-А Кодексу України про адміністративні правопорушення «Адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією». Окрему увагу авторами приділено висвітленню питань застосування судовими органами законодавства про адміністративну відповідальність при розгляді справ про адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією.Документ Адміністративна діяльність органів поліції України : підручник(Харків: ХНУВС, 2017. – 432 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Троян, В. А.; Troian, V. A.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Угровецький, О. П.; Uhrovetskyi, O. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ResearcherID: B-9017-2018; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції, розкрито зміст і напрями цієї діяльності, висвітлено особливості превентивної роботи поліції, зокрема в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано особливості організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту й дотримання прав і свобод людини в діяльності поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в діяльності органів поліції. Викладено алгоритм дій поліцейських щодо протидії насильству в сім’ї, протидії нелегальній міграції та у разі настання надзвичайних ситуацій.Документ Адміністративна діяльність поліції у питаннях та відповідях : навчальний посібник(Харків: ХНУВС, 2017. — 242 с., 2017) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Князєв, С. М.; Kniaziev, S. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Романенко, М. В.; Romanenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3469-2119; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції; розкрито зміст та напрями адміністративної діяльності поліції; розглянуті особливості превентивної роботи поліції, у тому числі в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано специфіку організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту та дотримання прав і свобод людини в поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в органах поліції. Навчальний посібник розраховано на курсантів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, викладачів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання. Ознайомлення з матеріалами даного посібника також буде корисним курсантам та слухачам під час підготовки до атестації здобувача вищої освіти для отримання освітнього ступеню «бакалавр» і «магістр» та для працівників поліції, виконуючих обов’язки у сфері адміністративної діяльності поліції.Документ Адміністративне право України у взаємодії з кримінальним та іншими галузями права: наукометричний зріз проблеми : науково-методичні рекомендації(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Артеменко, І. А.; Artemenko, I. A.; Куркова, К. М. ; Kurkova, K. M.; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; Денищук, Д. Є.; Denyshchuk, D. Ye.; Погорілець, О. В.; Pohorіlets, O. V.У науково-методичних рекомендаціях відображено важливі концепти даної проблеми, які могли б стати підґрунтям для формування світоглядності/доктринальних позицій адміністративного, кримінального та багатьох інших галузей права з виявленням більш глибинних ідеологічних смислів у загальнодержавному та геополітичному/духовно-ціннісному вимірах, шляхом інноваційного розвитку адміністративно- та кримінально-правової політик держави, у тісному взаємозв’язку з іншими видами політик (соціальною, економічною, кримінологічною) шляхом зміни підходів та пріоритетів мислення, а саме: відхід від «державоцентристської» та «людиноцентристської» (з обов’язковим урахуванням кращих їхніх надбань) і поступовий перехід до духовно-ціннісної концепції право розуміння, особливо що стосується впровадження на практиці її надбань щодо протидії та боротьби з корупцією.Документ Адміністративне право України. Повний курс: підручник(Київ: Академія адміністративно-правових наук, 2020. 466 с., 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218У підручнику подано повний курс адміністративного права. За основу взято теоретичні положення та практику діяльності публічної адміністрації, що відповідає цінностям людиноцентристськоі теорії, коли публічна адміністрація має як найповніше задовольняти права, свободи и законні інтереси приватних осіб відповідно до цінностей ЄС. Підручник може бути використано студентами в освітньому процесі, аспірантами, викладачами навчальних закладів, науковцями, членами уряду України та іншими посадовими особами органів публічної влади, народними депутатами, апаратом суду, активістами громадських об’єднань, а також усіма, хто цікавиться адміністративним правом. Підручник стане в нагоді під час підготовки до вступних випробувань і під час вступу на основі ступеня бакалавра на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю 081 «Право», а також у підготовці до відповідних кваліфікаційних іспитів кандидатів на посади суддів, прокурорів, на здобуття свідоцтва про право на адвокатську діяльність.Документ Адміністративне право України. Повний курс: підручник(Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2018. – 446 с., 2018) Галунько, В. В.; Армаш, Н.; Басс, В. О.; Берлач, А. І.; Біла, В. П.; Бойко, В.; Буханевич, О.; Бучинська, А. Й.; Васильченко, Н.; Гавловський, І. А.; Галіцина, Н.; Галунько, В. М.; Гречанюк, С.; Делія, Ю.; Дембіцька, С.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Діденко, С. В.; Діхтієвський, П. В.; Дрозд, О. Ю.; Єщук, О. М.; Журавльов, Д.; Заярний, О. А.; Зима, О. Т.; Іванищук, А. А.; Карабін, Т. О.; Кічмаренко, С. М.; Коваленко, Л.; Коваль, А.; Ковальчук, А.; Костенко, І. В.; Крикун, В.; Кузьменко, О.; Курило, В. І.; Куркова, К.; Куценко, В. Д.; Лаговський, В. М.; Лазур, Я. В.; Легеза, Ю. О.; Манжула, А. А.; Марченкова, С.; Мацелик, Т.; Мацюк, В. Я.; Мкртчян, Р. С.; Орловська, І. Г.; Пашинський, В. Й.; Пєтков, С.; Пирожкова, Ю. В.; Пихтін, М.; Риженко, І.; Рогач, О. Я.; Рябченко, О.; Савранчук, Л.; Савюк, М.; Світличний, О.; Слюсаренко, С.; Соболь, Є. Ю.; Соловйова, О.; Стеценко, В.; Стеценко, С.; Циганок, С.; Чижмарь, К. І.; Шарая, А.; Шкарупа, К. В.; Шопіна, І.; Щавінський, В. Р.; Руснак, Л. М.У підручнику розкрито повний курс адміністративного права на основі однойменної основоположної галузі публічного права. За основу взято теоретичні положення та практику діяльності публічної адміністрації, що відповідає цінностям людиноцентристської ідеології, коли публічна адміністрація має якнайповніше задовольняти права, свободи й законні інтереси фізичних і юридичних осіб відповідно до стандартів ЄС. Підручник може бути використаний студентами в навчальному процесі, аспірантами та викладачами юридичних і гуманітарних вищих навчальних закладів та факультетів, науковцями, народними депутатами України, державними службовцями, посадовими особами органів місцевого самоврядування та апарату суду, активістами громадських об’єднань, а також усіма, хто цікавиться адміністративним правом. Підручник стане в нагоді під час підготовки до вступних випробувань і під час вступу на основі ступеня бакалавра на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю 081 «Право», а також у підготовці до відповідних кваліфікаційних іспитів кандидатів на посади суддів, прокурорів, на здобуття свідоцтва про право на адвокатську діяльність.Документ Адміністративно-правове забезпечення прав та свобод людини і громадянина Службою безпеки України: питання сьогодення(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - 2023. - Вип. 15. - С. 42-46, 2023) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Шатрава, С. О.; Shatrava , S. O.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko , D. O.Розглянуто важливий аспект діяльності Служби безпеки України щодо гарантування прав та свобод громадян, детально проаналізовано організаційну структуру та функції Служби безпеки України у цьому контексті, висвітлено конкретні аспекти адміністративного та правового регулювання її діяльності. Особлива увага приділяється адміністративно-правовому забезпеченню захисту прав і свобод громадян працівниками Служби безпеки України, що базується на законодавчих нормах та процедурах, спрямованих на забезпечення взаємодії служби з громадянами та дотримання принципів правової держави. Основні елементи адміністративно-правового забезпечення включають: 1) наявність уповноваженого з прав людини в Україні, до якого можуть звернутися за захистом своїх прав і свобод громадяни із скаргами на можливі порушення працівників Служби безпеки України; 2) освітні та навчальні програми, метою яких є забезпечення персоналу спецслужби знаннями та розумінням норм прав людини, процедур взаємодії з громадянами для їх сумлінного дотримання в ході службової діяльності; 3) засоби масової інформації, що виконують інформування громадськості про діяльність спецслужби та дотримання нею засад захисту прав і свобод людини; 4) механізми нагляду та парламентського контролю, що дозволяють висвітлювати питання діяльності Служби безпеки України на рівні законодавчої влади; 5) співпраця та обмін досвідом з міжнародними організаціями, взаємодія з іншими країнами та міжнародними структурами для обміну здобутими результатами та узгодження найкращих практик у сфері прав людини. Ці елементи складають комплексний адміністративно-правовий механізм, який має забезпечити дотримання прав і свобод громадян при взаємодії з Служби безпеки України. Важливо, щоб цей механізм діяв на основі високих стандартів правової держави та породжував баланс між потребами безпеки і правами людини.Документ Адміністративно-правовий механізм запровадження епідеміологічних та карантинних заходів(Європейські перспективи. - 2024. - № 1. - С. 5-11, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Артеменко, І. А.; Artemenko, I. A.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.Проаналізовано адміністративно-правові засади, що регулюють запровадження та функціонування обмежувальних протиепідеміологічних та карантинних заходів в українському законодавстві. Виявлено наявні проблеми, створено практичні рекомендації, які спрямовані на їх усунення.Документ Адміністративно-правовий статус субʼєктів, уповноважених застосувати епідеміологічні та карантинні заходи: питання теорії та практики(Юридичний науковий електронний журнал. - 2024. - № 2. - С. 250-253, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Горбачов, О. В.; Horbachov, O. V.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.Досліджено адміністративно-правовий статус субʼєктів, що мають повноваження в сфері імплементації протиепідеміологічних та карантинних заходів, в тому числі й обмежувальних заходів, що передбачає обмеження певних конституційних прав і свобод людини і громадянина. Встановлено взаємозвʼязок між особливостями адміністративно-правового статусу даних субʼєктів та результативністю їх діяльності. Розроблено рекомендації, щодо необхідних змін та доповнень у законодавство в напрямку реагування на епідемічні загрози з метою забезпечення більш ефективного та збалансованого захисту життя та здоровʼя громадян.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії Служби безпеки України з іншими суб’єктами сектору безпеки і оборони щодо забезпечення прав людини(Наше право. - 2024. - № 1. - С. 58-63, 2024) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Артеменко, І. А.; Artemenko, I. A.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.; АртеменкоРозглянуто діяльність Служби безпеки України з питань взаємодії з багатьма суб’єктами сектору безпеки й оборони, що становить фундамент внутрішньої і зовнішньої безпеки в країні. Наголошено, шляхом співпраці з ДБР, НПУ, МВС, ЗСУ, Міністерством оборони України та іншими органами державної влади, ця спецслужба забезпечує захист прав і свобод людини і громадянина, яка спрямована на недопущення терактів всередині країни, виявлення зрадників та агентів впливу в органах державної влади, розслідування воєнних злочинів росії, а також злочинів, що посягають на національну безпеку, на запобігання диверсійній діяльності шляхом проведення превентивних заходів у напрямку захисту міграційного законодавства і виявлення його порушників. Надано рекомендації, спрямовані на усунення недоліків або прогалин.Документ Адміністративно-правові засади реалізації державної політики у сфері запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою реагування на надзвичайні ситуації у сфері громадського здоров’я(Юридичний науковий електронний журнал. - 2023. - № 11. - С. 340-342, 2023) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Ковальов, І. В.; Kovalov , I. V.; Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; Лещенко, Д. О.; Leshchenko, D. O.Досліджено особливості адміністративно-правових засад встановлення обмежувальних заходів спрямованих на протидію та запобігання можливому виникненню надзвичайної ситуації в сфері охорони здоров’я на території України, запропоновано ряд змін та доповнень в чинне законодавство, метою яких є поліпшення регулювання в вищевказаній сфері. Проаналізовано механізм створений державою для боротьби, запобігання та протидії надзвичайним ситуаціям в сфері охорони здоров’я. Запропоновано адміністративно-правові засади запровадження обмежувальних протиепідеміологічних заходів з метою реагування на надзвичайні ситуації у сфері громадського здоров’я,Документ Адміністративно-правові зобов’язання як основа дозвільної діяльності органів публічної адміністрації(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 40 - 42., 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218Зазначено, що дозвільну діяльність варто визначати як один з основних правових інструментаріїв держави, який застосовується для забезпечення балансу (погодження) індивідуальних, групових та національних інтересів за умови суворого дотримання пріоритету прав і свобод людини і громадянина. Побудова демократичної правової держави неможлива без перегляду існуючих в суспільстві поглядів на взаємовідносини між органами публічної влади та громадянами. Особливого значення в цьому контексті набувають дозвільні правовідносини, які пронизують всі сфери та напрямки розвитку як держави, так і окремого громадянина. Отмечено, что разрешительную деятельность следует определять как один из основных правовых инструментариев государства, применяемого для обеспечения баланса (согласования) индивидуальных, групповых и национальных интересов при строгом соблюдении приоритета прав и свобод человека и гражданина. Построение демократического правового государства невозможно без пересмотра существующих в обществе взоров на взаимоотношения меж органами публичной власти и гражданами. Особое значение в этом контексте приобретают разрешительные правоотношения, пронизывающие все сферы и направления развития как государства, так и отдельного гражданина. It is noted that licensing should be defined as one of the main legal ones tools of the state, which is used to ensure balance (approval) individual, group and national interests, subject to strict observance of the priority of human and civil rights and freedoms. Building a democratic state governed by the rule of law is impossible without reviewing the existing c society views on the relationship between public authorities and citizens. Of particular importance in this context are permissive legal relations, which permeate all areas and directions of development of both the state and the individual citizen.