Перегляд за Автор "Fedorenko, O. I."
Зараз показуємо 1 - 20 з 53
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Communicative competence of law enforcement officers(Brazilian Journal of Education, Technology and Society (BRAJETS). – 2023. – Vol.16, № 2. – P. 349-360, 2023) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; Kharchenko, S. V.; Харченко, С. В.; Makarova, O. P.; Макарова, О. П.; Makarenko, P. V.; Макаренко, П. В.; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.У статті розглядаються актуальні проблеми комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів, зокрема негативні наслідки для суспільства, спричинені недостатнім професіоналізмом працівників правоохоронних органів у комунікативній сфері. Парадигмою дослідження є твердження про те, що найважливішим аспектом професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ є робота з людьми, але на відміну від інших професій, специфіка побудови міжособистісних стосунків з людьми у працівників органів внутрішніх справ визначається особливі умови праці, незвичайні обставини, а також випадки та ситуації, несхожі одна на одну. У зв'язку з цим виникає потреба у вдосконаленні комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів. З позицій інтегративного підходу проаналізовано феномен комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів; виявлено існуючі прогалини у цій сфері та необхідні «точки» для докладання зусиль для покращення ситуації.Документ Coping behavior of criminal police officers at different stages of professional activity(Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2020. – Vol. 11, Issue 2. – P. 124-146, 2020) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Okhrimenko, I.; Radchenko, K. A.; Gorbenko, D.У статті представлено дослідження особливостей и і механізмів психологічного захисту співробітників поліції на різних етапах професійної діяльності.Документ Formation of vocational competence of future specialists in physical education and sports(Pedagogika. – 2020. – Vol. 140, No. 4. – P. 220–236, 2020) Kovalenko, Ju.; Gnatenko, K.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Karpets, L.; Kovalenko, R.Завданням дослідження є визначення складових формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту.Документ Information technologies in teaching: the basis of students' knowledge(International Journal of Computer Science and Network Security. – 2021. – Vol. 21, No. 2 (February). – Р. 44-53, 2021) Morska, N.; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Davydova, O.; Andreev, V.; Bohatyryova, G.; Shcherbakova, N.У статті пропонується розглянути інформаційні технології та їх застосування в навчальному процесі як підготовку презентаційного матеріалу для студентів вищих навчальних закладів. Розглянуто визначення та місце інформаційних технологій в освітньому просторі. Об’єктом дослідження даної роботи є педагогічна технологія подання навчальної інформації, яка обґрунтовує педагогічну технологію візуалізації навчальної інформації у вищих навчальних закладах, а також визначає її склад та структуру. Розглянуто практичну сторону педагогічної технології подання навчальної інформації.Документ Man in the media technology industry(Man. Society. Communication: International scientific and practical conference (Veliky Novgorod, 23-24 April 2020) / European Proceedings of Social and Behavioural Sciences. - Veliky Novgorod, 2021. - Vol. 108. - P. 618-623, 2021) Gazniuk, L.; Dyachenko, Ya.; Kovalenko, Ju.; Semenova, Yu.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524У статті показано, що сучасне медіасередовище є якісно новий етап трансформації медіасреди, оскільки відбувається не тільки інтенсифікація рівня розвитку науки і технологій, нових структур суспільного життя і способів організації виробництва, а й також формування нових форм соціальності, розуміння природи людини і його трансформація. Проаналізовано вплив медіа-технологій на соціальне середовище і показано, що розробки в області нанотехнологій, робототехніки, мемрісторной електроніки, що пронизують всі рівні живої і неживої матерії, стають глобальними загрозами. Технології NBICS задають нову стратегію розвитку цивілізації, і їх потенційні наслідки вимагають гуманітарного осмислення як перспектив, так і загроз її реалізації. Сама людина стає свідком нового еволюційного стану цивілізації і трансформується під впливом комплексу сучасних медіа-технологій. Доведено, що медіа-технології змінюють повсякденне життя людей, їх спілкування, спосіб їх безпосереднього особистого буття, а світ людини під впливом медіа-технологій, медіасоціума і медіакультури трансформується в його Медіасвіт. Розкрито соціогуманітарна функціональність цифрових медіа-мереж як цифрових посередників і охарактеризовано їх вплив на соціально-природне середовище проживання людини.Документ Pedagogical communication as a component of professional literacy(IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. – 2022. – Vol. 22, № 5 (May). – P. 757-761, 2022) Biletska, I.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Rozhkova, L. І.; Рожкова, Л. І.; ORCID: https://orcid. org/0000-0002-9994-0961; Kliasen, N.; Gurska, O.; Protas, O.У статті досліджено сутнісні характеристики здатності педагога до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Потенціал навчальної ситуації як засобу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Представлено модель процесу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності шляхом побудови системи навчальних ситуацій. Праці з філософії, психології та педагогіки, присвячені особистісній компетентності вчителя, міжособистісній взаємодії суб’єктів освітнього процесу, основним підходам до вивчення здатності вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності; визначені завдання, з’ясовано понятійний апарат і методологічні основи дослідження.Документ Relationship between motivation of professional activity of security and defense sector workers with qualities and attitudes to different parties(Systematic Reviews in Pharmacy. – 2021. – Vol. 12, Issue 1 (January). – P. 326-333, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлені результати дослідження характеристик професійної мотивації працівників охорони та оборони та виявлено взаємозв'язок між мотивацією та індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів реальності у працівників поліції та військовослужбовців. Встановлено, що основними мотиваторами професійної діяльності військовослужбовців є: 1) високий заробіток, 2) різноманітність, 3) досягнення складних цілей, 4) цікава, суспільно корисна робота. Найважливішими мотиваторами для працівників міліції є: 1) цікава, суспільно корисна робота, 2) структурування роботи, 3) високий заробіток, 4) досягнення складних цілей. Ряд статистично значущих прямих та зворотних кореляцій між мотиваторами роботи та якостями особистості та ставленням військовослужбовців та співробітники поліції визначили різні аспекти реальності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність та раціональне використання персоналу.Документ Research of the motivational component of professional activity of employees of the security and defense sector(International Journal of Criminology and Sociology. – 2021. – № 10. – Р. 620-629, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлено дослідження особливостей професійної мотивації працівників охорони та оборони, виявлено взаємозв'язок мотивації з індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів дійсності у співробітників поліції та військовослужбовців. Виявлено логічний зв'язок кореляцій між трудовими мотиваторами та особистісними якостями та ставленням військовослужбовців та співробітників поліції до різних аспектів дійсності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність. У статті йдеться про те, що адекватне та своєчасне стимулювання діяльності, засноване на особистісних якостях та відношенні до різних сторін життя працівників охорони та оборони, дозволить запобігти виникненню негативних факторів (розвиток емоційного вигоряння, девіантної поведінки, негативних психічних станів та ін.) та успішно скоригувати їх.Документ Research of the motivational component of professional activity of employees of the security and defense sector(International Journal of Criminology and Sociology. – 2021. – Vol. 10. – P. 620-629, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлено дослідження характеристик професійної мотивації працівників охорони та оборони та розкрито взаємозв'язок між мотивацією та індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів реальності у працівників поліції та військовослужбовців. Виявлено логічний взаємозв'язок між мотиваторами праці та якостями особистості та ставленням військовослужбовців та працівників поліції до різних аспектів реальності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність.Документ The algorithm for applying the rating system of evaluation as an effective method of influencing the activation of cognitive activity of students(Journal of Critical Reviews. – 2020. – Vol. 7, Issue 13. – P. 106-108, 2020) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Pletenytska, L.; Averina, K.; Honcharuk, V.; Danilevich, L.У статті представлений алгоритм застосування рейтингової системи оцінювання для ефективного впливу на активізацію пізнавальної діяльності студентів. Пропонується 100-бальний рейтинг оцінювання студентів, який враховує основні критерії, такі як творче мислення, індивідуальність, самостійна робота, оригінальність індивідуальних завдань, навчальна пунктуальність, регулярне відвідування занять.Документ Вандалізм як прояв девіантної поведінки дітей і підлітків(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 25 квіт. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 207-210, 2019) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто особливості вандалізму як прояву девіантної поведінки дітей і підлітків. Охарактеризовано образ підлітка-вандала у суспільній свідомості.Документ Використання ділових ігор при вивченні правових дисциплін у процесі підготовки майбутніх правоохоронців до професійної діяльності(Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 4(41). - С. 129-134, 2014) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.Стаття присвячена питанням використання ділових ігор у процесі підготовки майбутніх працівників-правоохоронців до професійної діяльності. В статті проаналізовано ступінь використання ігрових форм навчання у підготовці майбутніх правоохоронців до професійної діяльності в Харківському національному університеті внутрішніх справ. Розглянуто дидактичні особливості ігор та їх види, що існують в педагогічній теорії та практиці. Визначено психолого-педагогічні принципи, які слід враховувати при включенні ігор у процес навчання курсантів. Представлено методичні вимоги щодо використання ділових ігор професійної спрямованості у процесі підготовки майбутніх правоохоронців до професійної діяльності під час навчання у вищому навчальному закладі.Документ Використання квест-технологій у професійній підготовці поліцейських.(Харківський національний університет внутрішніх справ: 20 років у статусі національного : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 2 березня 2021 р.); МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків : ХНУВС, 2021. С.105-108, 2021) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Авторами розглянуто особливості використання квест-технологій у професійній підготовці поліцейських на етапі фахової підготовки. Розглянуто структу поліцейського квесту та етапи його проведення. The authors consider the peculiarities of the use of quest technologies in the training of police officers at the stage of professional training. The structure of the police quest and the stages of its implementation are considered. Авторами рассмотрены особенности использования квест-технологий в профессиональной подготовке полицейских на этапе профессиональной подготовки. Рассмотрены структуры полицейского квеста и этапы его проведенияДокумент Використання мультимедійних засобів навчання у процесі підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до професійної діяльності(Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 6(43). - С. 214-218, 2014) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.У статті проаналізовано зміст поняття «підготовка» до професійної діяльності фахівців правоохоронної сфери. Розглянуто чинники, які необхідно враховувати при підготовці фахівців цієї сфери до професійної діяльності; виділено особливості професійної діяльності, які відображають її специфіку і вливають на зміст підготовки до цієї діяльності. Аргументовано значні навчальні можливості мультимедійних засобів, доведено високу ефективність їх використання для засвоєння навчальної інформації. Показано, що використання мультимедійно поданої інформації позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів людини (сприйняття, пам’яті, мислення). Обґрунтовано доцільність використання мультимедійних засобів навчання при підготовці курсантів до професійної діяльності.Документ Використання інформаційних технологій освіти у підготовці фахівців сектору безпеки і оборони України(Освітньо-наукове забезпечення діяльності складових сектору безпеки і оборони України : тези ХІ Всеукр. наук-прак конф.- 2018.-С. 506-508, 2018) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524У тезах розглянуто дидактичні особливості найбільш суттєвих інформаційних технологій освіти, які відображають загальні можливості у підготовці фахівців сектору безпеки.Документ Вітчизняні і зарубіжні підходи до розуміння феномену «професійна культура»(Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57, т. 2. - С. 156-161, 2023) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4952-1598Розглянуто питання трактування поняття «професійна культура» у різних галузях науки. Розкрито сутність понять «культура» та «професійна культура». Встановлено, що поняття «культура» має філософське походження і відображає історичний рівень розвитку суспільства й людини, виражений у матеріальних і духовних цінностях, у системі соціальних норм, ставлень до себе, інших, до природи. Відзначено, що професійна культура є складовою загальної культури особистості, охоплює професійні знання, уміння і навички, цінності, установки, необхідні для високоефективної професійної діяльності, виявляється у способах діяльності, спілкування та прийняття рішень.Документ До змісту понять "підготовка" та "готовність" до професійної діяльності майбутніх правоохоронців(Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2013. - Вип. 14, ч. 3. - С. 273-279, 2013) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.Стаття присвячена аналізу змісту понять «підготовка» та «готовність» до професійної діяльності фахівців правоохоронної сфери. Розглянуто чинники, які необхідно враховувати при підготовці фахівців цієї сфери до професійної діяльності; виділено особливості професійної діяльності, які відображають її специфіку і впливають на зміст підготовки до цієї діяльності. Розкрито сутність поняття «готовність» до професійної діяльності; показано зв'язок між поняттями «підготовка» і «готовність» до професійної діяльності.Документ До питання про виховання курсантів (слухачів) закладів вищої освіти МВС України(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 299 - 301., 2020) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Найда, В. О.; Naida, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3072-7326Зазначено, що у сучасних умовах виховний процес у закладі освіти із специфічними умовами навчання характеризується складністю, багатоаспектністю та значними виховними можливостями, які дозволяють реалізувати студентоцентристський підхід в освітньому середовищі закладів вищої освіти. Це зумовлює необхідність проведення подальших ґрунтовних досліджень у заданій проблематиці, а також практичного втілення нових підходів до виховання курсантів (слухачів) закладів вищої освіти Міністерства внутрішніх справ України. Отмечено, что в современных условиях воспитательный процесс в учебном заведении со специфическими условиями обучения характеризуется сложностью, многоаспектностью и значительными воспитательными возможностями, позволяющими реализовать студентоцентристский подход в образовательной среде высших учебных заведений. Это приводит к необходимости проведения дальнейших основательных исследований в заданной проблематике, а также практического воплощения новых подходов к воспитанию курсантов (слушателей) высших учебных заведений Министерства внутренних дел Украины. It is noted that in modern conditions the educational process in an educational institution with specific learning conditions is characterized by complexity, multifaceted and significant educational opportunities that allow to implement a student-centered approach in the educational environment of higher education institutions. This necessitates further in-depth research on this issue, as well as the practical implementation of new approaches to the education of cadets (students) of higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine.Документ Загальні психологічні особливості проведення допиту дитини(Актуальні проблеми досудового розслідування та судового розгляду злочинів проти статевої свободи та статевої недоторканості дітей, шляхи їх вирішення: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 19 черв. 2020 р.). – Київ, 2020. – С. 198-201, 2020) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто психологічну складову проведення допиту (опитування) дитини.Документ Зміст професійної компетентності фахівців юридичної галузі(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2019. – Вип. 68. – С. 223-227, 2019) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Шевцов, С. О.; Shevtsov, S. O.Проаналізовано зміст і виокремлено особливості професійної діяльності фахівців юридичної галузі та конкретизовано професійні компетентності, необхідні фахівцеві для ефективного виконання професійних обов’язків.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »