Перегляд за Автор "Holubnycha, L."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Intercultural Competence Development at Universities(Postmodern Openings. – 2021. – Vol. 12, Issue 1, Supl. 1. – P. 200-214, 2021) Holubnycha, L.; Kostikova, I.; Soroka, N.; Shchokina, T.; Golopych, I. M.; Голопич, І. М.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1831-9752Розглянуто деякі особливості розвитку міжкультурної компетентності у рамках мови та культури. Показано специфіку розвитку міжкультурної компетенції, включаючи мовну компетенцію, лінгвокультурну компетенцію. Визначено компоненти розвитку міжкультурної компетентності: знання іноземних мов, знання культури та базові навички спілкування.Документ Modern Types of Historiographic Sources in Pedagogy(Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – 2019. – Vol. 11, Issue 2. – P. 326-340, 2019) Holubnycha, L.; Kostikova, I.; Maslova, N.; Tanko, A. V.; Танько, А. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202; Sikora, V.У статті розглядаються сучасні типи джерел у педагогічній історіографії. Джерелознавство є невід’ємною частиною будь-якої науки. Враховуючи те, що педагогічна історіографія розглядає розвиток педагогіки та педагогічні погляди вчених, дуже важливо простежити останні тенденції педагогічної думки.Документ Використання інтерактивної дошки при викладанні англійської мови юридичного спрямування(Наука і освіта. – 2017. – № 12. – С. 24-30., 2017) Шатрава, С. О.; Шатрава, С. А.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Голубнича, Л. О.; Holubnycha, L.У роботі розглядається проблема навчання іноземної мови за допомогою сучасного інтерактивного обладнання в нелінгвістичних вищих навчальних закладах. Дослідження є актуальним, оскільки, з одного боку, інноваційні технології навчання вважаються ефективними у набутті знань, навичок та здібностей, які необхідні в сучасному суспільстві, з іншого боку, роль іноземних мов швидко зростає в глобалізованому світі. Дослідження описує педагогічний експеримент, який проводився в Національному юридичному університеті імені Ярослава Мудрого. Метою статті є обґрунтування методології використання інтерактивної дошки при вивченні іноземної мови професійного спрямування. Для вивчення ефективності застосування інтерактивної дошки при викладанні англійської мови професійного спрямування використовувалися емпіричні (діагностичні) методи, такі як спостереження, анкетування, дискусії. Статистичні методи допомогли оцінити результати педагогічного експерименту. Відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Іноземна мова» за такими тематичними блоками: «Правові системи світу», «Юридична професія», «Судочинство», «Функції прокуратури», «Діяльність слідчого», «Адвокатська діяльність», «Нотаріальна система» «Права людини та міжнародне право» було розроблено систему вправ, розрахованих на використання за допомогою інтерактивної дошки, які мали відносно невеликий ступінь проблемності відносно змісту висловлювань, що знімало додаткові складнощі та дозволяло студентам зосередитися саме на англійській мові. Можливості інтерактивної дошки сприяли використанню значної кількості візуальних та вербальних опор, які було застосовано не тільки для навчання аудіювання, а перш за все, для навчання мовлення на всіх його етапах. Для підвищення ефективності навчання іноземної мови, спрямованої на комунікацію, вправи виконувалися комплексно, а не ізольовано одна від одної. Порівняння результатів тестів, що проводилися на початку та наприкінці експерименту, дозволило статистично підтвердити ефективність авторської методики використання інтерактивної дошки для викладання професійної англійської мови. The paper presents the problem of teaching a foreign language with the help of up to date interactive equipment in non-linguistic higher educational institutions. The researched issue is relevant as, on the one hand, innovative teaching technologies are considered to be effective in acquisition of knowledge, skills and abilities, which are required in modern society, on the other hand, the role of foreign languages is rapidly growing in the global world. The study describes the pedagogical experiment, which has been held in Yaroslav Mudryi National Law University. The purpose of the article is to substantiate the methodology of using an interactive whiteboard at professional foreign language classes. Main tasks are to develop a system of exercises suitable for use with the help of an interactive whiteboard for teaching professional English; to check the effectiveness of the use of an interactive whiteboard when teaching English at a non-linguistic (legal) university. Empirical (diagnostic) methods such as: observation, questionnaires, discussions and pedagogical experiment were used to study the effectiveness of applying an interactive whiteboard at professional English classes for improving a foreign language proficiency of students. Statistical methods helped to assess the results of the pedagogical experiment. Comparison of the results of the tests conducted at the beginning and at the end of the experiment allowed to statistically confirm the effectiveness of the author's technique of using an interactive whiteboard for teaching professional English.