Перегляд за Автор "Imber, V. I."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Формування готовності практичних психологів до зменшення ризиків «професійного вигорання» педагогів(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 74, т. 1. - С. 154-161, 2021) Хацаюк, О. О.; Khatsaiuk, O. O.; Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Імбер, В. І.; Imber, V. I.; Байєр, О. М.; Baiier, O. M.; Левченко, С. В.; Levchenko, S. V.Розроблено та апробовано структурно-функціональну модель формування готовності практичних психологів до зменшення ризиків «професійного вигорання» педагогів, основним засобом якої є арттерапевтичні методики. Встановлено, що використання спеціальних ментальних карт та алгоритму проведення практичних тренінгів забезпечує формування резистентності педагогів до «професійного вигорання». Зазначено, що сучасні засоби телекомунікації мережі Інтернет сприяють удосконаленню професійних компетентностей, як практичних психологів, так і досліджуваних науково-педагогічних працівників в системі їх самостійної роботи (самоосвіти), особливо в умовах карантинних обмежень.