Перегляд за Автор "Khromov, A. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Law enforcement agencies in the system of subjects of human rights protection and defence(Revista de Gestão e Secretariado (Management and Administrative Professional Review). - 2023. - Vol. 14, № 9. - P. 15004-15019, 2023) Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; Salmanova, O. Y.; Салманова, О. Ю.; Khromov, A. V.; Хромов, А. В.; Seliukov, V. S.; Селюков, В. С.Правоохоронні органи — окремий вид органів державної влади, основним завданням яких є охорона та захист прав і свобод громадян шляхом здійснення профілактичних, кримінально-процесуальних, адміністративно-юрисдикційних та оперативно-розшукових функцій. До переліку правоохоронних органів України входять: Служба безпеки України, Національна поліція України, Державне бюро розслідувань, Бюро економічної безпеки України, Національне антикорупційне бюро; Державна прикордонна служба України, Військова служба правопорядку, Національна гвардія України, Державна кримінально-виконавча служба; Держлісагентство України, Держрибагентство тощо. Доведено недоцільність віднесення до правоохоронних органів державних органів, які виконують контрольно-наглядові чи обслуговуючі функції або виконують судові рішення чи провадять професійну діяльність. у сфері прав людини (адвокати, Уповноважений з прав людини та ін.). З метою уніфікації законодавчих та наукових підходів до визначення ознак та переліку правоохоронних органів зроблено висновок про необхідність прийняття окремого Закону України «Про правоохоронні органи», а також внесення додаткових змін до нормативних акти, що регулюють правовий статус відповідних державних органів.Документ Perspectives of public administration’s development: International experience(Amazonia Investiga. – 2021. – Vol. 10, Issue 44. – P. 270-277, 2021) Khromov, A. V.; Gadzalo, Ia.; Abroskin, V. V.; Zavalnyi, M. V.; Завальний, М. В.Метою статті є розкриття актуального стану справ у сфері публічного адміністрування в Україні й у світі. Також розглядаються найбільш гострі проблемні питання відносно функціонування галузі публічного адміністрування. Характеризуються наявні на сьогоднішній день перспективи розвитку публічного адміністрування, зокрема, аналізуються успішні приклади міжнародного досвіду у цій сфері та порівнюються методики здійснення публічного адміністрування у низці розвинутих країн світу. Розкривається зміст понять «публічне адміністрування», «здійснення публічного адміністрування» і «розвиток публічного адміністрування». Аналізується специфіка здійснення публічного адміністрування у країнах, на які Україна прагне бути схожою. Зазначається, що важливість розуміння того, як саме здійснювати публічне адміністрування у межах конкретної держави або конкретного регіону чи муніципалітету, є ключовим фактором успішності та ефективності реалізації тієї чи іншої політичної програми будь-якої політичної сили. Окремо підкреслюється важливість активної співпраці органів державної влади України, а також громадськості, із міжнародними союзниками та партнерами України. Адже саме плідна взаємодія з такими державами допоможе Україні розвиватися більш швидко і набути ті корисні якості і властивості, якими вона повинна володіти задля ефективного здійснення публічного адміністрування.