Перегляд за Автор "Khurtenko, O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Model of psychological readiness of a coach to make decisions in extreme situations of professional activity(BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2022. – Vol. 13, Issue 1, Sup.1. – P. 247-266, 2022) Khurtenko, O.; Liebiedieva, S.; Perelygina, L.; Morhunov, O. A.; Моргунов, О. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Ovcharuk, V.; Mykhliuk, E.Завищена самооцінка провокує встановлення цілей вище реальних можливостей, нехтування необхідною інформацією, зниження ймовірності невдачі, мінімізацію зусиль для досягнення мети, «розслаблюючий» ефект успіху та сильне емоційне переживання невдачі; потреба підтримувати рівень самооцінки призводить до охоронного ігнорування невдач, пояснення їх зовнішніх причин, що послаблює стимул до їх подолання. Різко завищена самооцінка може створити на певному етапі діяльності зону постійних невдач, зниження професійної мотивації. Наслідком низької самооцінки є пасивність, страх відповідальності, схильність ставити надто легкі завдання, недооцінка суб'єктивної ймовірності успіху, що порушує вплив невдач. Очевидно, що неадекватність самооцінки стає перешкодою для професійної адаптації. Як свідчать наші спостереження, характерно, що тренери, які не володіють достатнім рівнем компетентності в управлінні підлеглими, мають завищену самооцінку. Але й адекватна висока самооцінка, яка спонтанно формується в процесі професійної підготовки, може стати дезорганізуючим фактором, якщо її критично не перенести з навчальної діяльності в професійну. У цьому випадку входження в професійну діяльність, яка вже характеризується зниженням стійкості самооцінки, ускладнюється її сильними коливаннями. Крім того, ми виявили, що немає суттєвої кореляції між успішністю навчання та успішністю початку професійної діяльності. Завищена самооцінка молодого спеціаліста часто є перешкодою для прийняття його в колектив. Інтерференцією на цьому етапі є творчий адаптивний компонент, який переважає над конформним.Публікація The process of individual decision-making in non-standard situations: a theoretical aspect: theoretical and neuropsychological aspects(BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2020. – Vol. 11, Issue 3. – P. 17-36, 2020) Khurtenko, O.; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; Makarova, O. P.; Макарова, О. П.; Dzhahupov, H. V.; Джагупов, Г. В.; Bereziak, K. M.; Березяк, К. М.; Kravchenko, T.; Olena Makarova; Natalia MiloradovaВажливість пізнання процесів вибору, прийняття рішень визначається тією об'єктивною роллю, яку вони відіграють в організації діяльності людини. Важливою особливістю людини є її унікальна здатність приймати рішення в найскладніших умовах діяльності, які характеризуються високою невизначеністю, наявністю багатьох неузгоджених критеріїв, дефіцитом часу, високою відповідальністю тощо. Цільову ефективність рішення можна оцінити лише після його реалізації, але прогноз потенційних рішень можливий лише за умови вивчення його нейропсихологічних механізмів. Економічна ефективність характеризується інтелектуальними, фізичними, нервово-психічними та матеріальними витратами на прийняття рішень. Нестандартна ситуація, як правило, спрямована на зниження економічної ефективності, оскільки в цьому випадку рішення досягаються напругою інтелектуальних, емоційних і фізичних сил і визначається здатністю особистості діяти в такому середовищі. . Нервопсихологічні механізми таких рішень становлять інтерес для науки з точки зору забезпечення адекватності та часу прийняття таких рішень, що гіпотетично пов’язане з морфологічними та психоневрологічними особливостями суб’єктів дій. У контексті нашого дослідження важливо провести ретельний психологічний аналіз різного роду нестандартних ситуацій у діяльності тренера та знайти шляхи підвищення ефективності прийнятих рішень, яка насамперед залежить від рівня психологічної готовності особистості до виконання своїх завдань. .