Browsing by Author "Klymenko, I. V."
Now showing 1 - 18 of 18
Results Per Page
Sort Options
Item Means of police officers’ physical and psychological rehabilitation in the conditions of their service activities(Acta Balneologica. – 2021. – Num. 4 (166), Т. LXIII. – С. 273-278, 2021) Bondarenko, V.; Okhrimenko, I.; Lyakhova, N. A.; Klymenko, I. V.; Клименко, І. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3552-2277; Shvets, D. V.; Швець, Д. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Aleksandrov, Y. V.; Александров, Ю. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5871-8344Визначені негативні фактори службової діяльності працівників поліції та теоретично обґрунтувані наявні засоби фізичної та психологічної реабілітації працівників поліції в умовах їх службової діяльності. Висновки: Встановлено, що негативні фактори службової діяльності працівників поліції в сукупності призводять до стомлення, надмірної стомлюваності, призводять до погіршення фізичної працездатності, психічного стану та потребують застосування засобів фізичної та психологічної реабілітації.Item Peculiarities of decision making by police officers with different levels of professional self-fulfilment(BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2022. – Vol. 13, Issue 2. – P. 328-346, 2022) Ponomarenko, Ya. S.; Пономаренко, Я. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016; Okhrimenko, I. M.; Орхіменко, І. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8813-5107; Klymenko, I. V.; Клименко, І. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3552-2277; Shvets, D. V.; Швець, Д. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Yevdokimova, O. O.; Євдокімова, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Okhrimenko, S.; Орхіменко, С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9013-9780Дослідження показало, що прийняття рішень у професійній діяльності поліцейських є запорукою їх успіху, показником ефективності виконання ними службових обов’язків. Закликається, що прийняття рішень у критичних ситуаціях потребує високого рівня самореалізації особистості, що знижує рівень стресу та стимулює поліцейських до вирішення проблеми. Метою статті є виявлення та обґрунтування зв’язку особистісних характеристик із факторами прийняття рішень у працівників міліції з різним рівнем професійної самореалізації. Вибірку емпіричного дослідження склали 84 співробітники підрозділів міліції особливого призначення. За допомогою опитувальника «Тип і рівень професійної самореалізації» були сформовані групи поліцейських з різним рівнем професійної самореалізації. Дослідження передбачало використання психодіагностичних методик, серед яких: Мельбурнський опитувальник прийняття рішень, Опитувальник факторів прийняття особистих рішень та Опитувальник особистості великої п’ятірки. Результати дослідження показали, що поведінка поліцейських з високим рівнем професійної самореалізації характеризується просоціальністю та відповідальністю, завдяки особливостям прийняття рішень вони не відкладають їх на потім і не втрачають дорогоцінний час, розглядаючи всі можливі альтернативи. Це характеризує їх як здатних йти на ризик, якщо того вимагає ситуація. З іншого боку, поліцейські з низьким рівнем професійної самореалізації схильні перекладати проблему на інших людей, часто демонструють самостійну поведінку та беруть на себе відповідальність за прийняття рішень, але це супроводжується сумнівами та страхом щодо їх раціональності.Item Services Provided by Public Authorities: Features of Legal Regulation in Ukraine and the European Union(Amazonia Investiga. - 2020. - Vol. 9, Issue 31. - P. 44-51, 2020) Klymenko, I. V.; Клименко, І. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3552-2277; Shvets, D. V.; Швець, Д. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Tsyhanov, O. G.; Циганов, О. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8924-1139; Mohilevska, L. H.; Могілевська, Л. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3312-9199Метою статті є визначення: 1) сутності та змісту послуг, що надаються органами публічної влади в країнах Європейського Союзу та Україні; 2) особливостей правового регулювання публічно-сервісної діяльності в цих країнах. Для досягнення поставленої мети використано загальнонаукові та спеціальні методи пізнання, а саме: діалектичний, логіко-семантичний, порівняльно-правовий, методи аналізу та синтезу. У статті вказано, що недоліки в сфері публічно-сервісної діяльності залишилися у спадок із часів радянської доби. Наголошено на актуальності досвіду країн Європейського Союзу, в яких визначальною ознакою розвитку законодавства є його спрямованість на забезпечення прав та законних інтересів приватних осіб у відносинах із публічною владою та її органами. Звертається увага, що на відміну від України в європейській адміністративно-правовій доктрині окремого правового інституту адміністративних послуг не виділяється, а категорія «послуга» відносно публічного сектору вживається у найширшому і дуже гнучкому значенні. Встановлено, що в ЄС питання надання послуг населенню регулюється як первинним, так і вторинним законодавством. З’ясовано, що правове регулювання публічно-сервісної діяльності в ЄС характеризуються такими особливостями: відсутність кодифікованого нормативно-правового акту, яким би здійснювалося регулювання публічних послуг неекономічного інтересу; вплив судової практики на правове регулювання відносин між органами публічної адміністрації та громадянами; значну увагу приділено підвищенню рівня якості публічних послуг та участі громадян у прийняті рішень органами влади. За результатами дослідження відзначається, що до пріоритетних напрямів розвитку системи надання адміністративних послуг в Україні слід віднести ухвалення Закону (або Кодексу) про адміністративну процедуру та законодавства про плату за адміністративні послуги (адміністративний збір).Item Антиципаційна спроможність як компонент прогностичної компетентності курсантів-майбутніх правоохоронців(Психологічний часопис. – 2018. – № 1 (11). – С. 61-70, 2018) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.Представлено результати дослідження специфіки прогностичної компетентності як необхідної складової майбутнього правоохоронця. Велика увага дослідників в умовах компетентнісного підходу до організації навчального процесу приділяється професійній підготовці курсантів. Здатність до прогнозування подій є однією з ключових компетенцій для діяльності правоохоронців. Прогностична компетентність у професійній галузі розглядається як здатність людини, завдяки сукупності певних якостей, задовольняти вимогам роботи у певному організаційному середовищі, що, в свою чергу, є причиною досягнення бажаних результатів. В дослідженні прийняли участь курсанти двох груп, що навчаються в різних умовах. Показано, що друга група курсантів, яка навчається в умовах психологічного супроводу має більш сформовану здатність з більшою точністю, передбачати хід подій, прогнозувати розвиток ситуацій та особисті реакції на них. Зокрема, курсанти які навчаються в контексті психологічного супроводу з більшою легкістю адаптуються до ситуації, більш вільно володіють вербальними та невербальними засобами поведінки ніж курсанти, що навчаються в звичайних умовах.Item Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців(Актуальні проблеми психологіїТ. VІ: Психологія обдарованості. – 2017. – Вип. 13. – С.57-66, 2017) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.;Виявлено особливості взаємозв'язків таких факторів прийняття рішень як «Пильність», «Гіперпильність», «Уникнення», «Прокрастинація» та життєстійкості у курсантів-майбутніх правоохоронців. Встановлено відмінності у структурі виявлених взаємозв'язків у курсантів першого та четвертого курсів. Визначено, що взаємозв'язки життєстійкості з факторами прийняття рішень у курсантів першого та четвертого курсів виявляють свою специфіку, що вимагає продовження досліджень у вибраному напрямку з метою подальшої розробки специфікованих програм психологічного супроводження навчання курсантів, спрямованих на оптимізацію життєстійкості у її взаємозв'яках з регуляцією прийняття рішень.Item Взаємозв’язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів – майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу(Актуальні проблеми психології. – 2017. – Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. – С. 97-104, 2017) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.Представлені результати дослідження взаємозв'язків життєстійкості і складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу. У дослідженні було встановлено, що у курсантів, які навчаються в контексті програми психологічного супроводу окремі компоненти самоорганізації діяльності актуалізують всі складові життєстійкості курсантів і її загальний рівень. У групі курсантів, які навчаються в рамках звичайної програми самоорганізація діяльності актуалізує окремі компоненти їх життєстійкості.Item Когнитивно-поведенческие стратегии преодоления у курсантов-правоохранителей в контексте программы психологического сопровождения профессиональной подготовки(Pedagogik mahorat = Педагогическое мастерство: науч.-теор. и метод. журн. – 2017. – № 2. – С. 109-114, 2017) Клименко, И. В.; Klymenko, I. V.; Клименко, І. В.Проанализированы когнитивно-поведенческие стратегии преодоления у курсантов, обучающихся в условиях реализации программы психологического сопровождения. Показано, что психологическое сопровождение является необходимым условием быстрой и эффективной социально-психологической адаптации в преодолении трудностей на этапе обучения. В частности, психологическое сопровождение способствует усвоению моделей конструктивных преобразующих и приспособительных копинг-стратегий, активизации резервных возможностей курсантов - будущих правоохранителей.Item Морально-психологічна стійкість працівника поліції в системі його професійно важливих якостей(Право і безпека. - 2020. - № 1 (76). - С. 19-25, 2020) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3552-2277У статті морально-психологічну стійкість працівника поліції розглянуто як складову цілісної системи його професійно важливих якостей. Проаналізовано умови та чинники, що призводять до порушень поліцейськими принципів діяльності поліції, визначених Законом України «Про Національну поліцію» та Правилами етичної поведінки поліцейських. Запропоновано наукові засади та організаційні шляхи підвищення моральнопсихологічної стійкості поліцейських як важливої детермінанти довіри населення до роботи поліції. Issues related to the assessment of the professionalism of police officers are inevitably intertwined with the increasing role of the moral foundations of their activities. The implementation of generally accepted rules of conduct, which are formed in the legal consciousness of the individual, reflects the level of his moral and legal thinking. In our context, the peculiarity of morality is that it is manifested not only in the content of the police, but also in the form of its implementation, playing the role of the most important factor in assessing the work of the police by society. Moral and psychological stability is considered as a determining factor of public confidence in the police. The author has singled out psychological structure of this characteristic. The reasons of the existing problems in realization of moral principles of professional activity of police officers are defined. The ways of formation of high moral and psychological stability of police officers, first of all, through departmental education are offered. В статье морально-психологическую устойчивость работника полиции рассмотрено как составляющую целостной системы его профессионально важных качеств. Проанализированы условия и факторы, приводящие к нарушениям полицейскими принципов деятельности полиции, определенных Законом Украины «О Национальной полиции» и Правилами этического поведения полицейских. Предложены научные основы и организационные пути повышения морально-психологической устойчивости полицейских как важной детерминанты доверия населения к работе полиции.Item Особенности прогностической компетентности будущих полицейских в контексте программы психологического сопровождения профессиональной подготовки(Право. Экономика. Психология. – 2018. – № 1. – С. 63-67, 2018) Клименко, И. В.; Klymenko, I. V.; Клименко, І. В.Выявляются особенности формирования прогностической компетентности курсантов в условиях реализации программы психологического сопровождения процесса их профессиональной подготовки. The purpose of the study is to reveal the peculiarities of the formation of the predictive competence of cadets in the conditions of implementing a program of psychological support for the process of their professional training. Виявляються особливості формування прогностичної компетентності курсантів в умовах реалізації програми психологічного супроводу процесу їх професійної підготовки.Item Пам’ятка випускника Харківського національного університету внутрішніх справ : практичний посібник(Харків : ХНУВС, 2017. – 96 с., 2017) ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.; Васянович, Л. В.; Vasianovych, L. V.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Васильєв, А. А.; Vasiliev, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9480-7814; Черевко, К. О.; Cherevko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3384-8388; Юхно, О. О.; Yukhno, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4771-0531; Глобенко, Г. І.; Globenko, G. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1533-9213; Сичов, С. О.; Sychov, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1452-5815; Матюшкова, Т. П.; Matiushkova, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7973-4581; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016; Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Соколов, О. А.; Sokolov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9738-5378; Власенко, І. В.; Vlasenko, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3882-530X; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Білоус, П. О.; Bilous, P. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7487-6230; Сокуренко, В. В. - редакторУ практичному посібнику на допомогу молодому працівнику Національної поліції України зібрано матеріал, який буде корисним під час кваліфікації правопорушень, проведення досудового розслідування, розгляду питань, що стосуються адміністративних правопорушень. Значну увагу приділено опису необхідних практичних дій поліцейських та алгоритмів таких дій у типових ситуаціях службової діяльності.Item Пам’ятка працівника Національної поліції України : інф.-довід. матеріал(Харків: ХНУВС, 2017. – 52 с., 2017) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016У пам’ятці розкрито специфіку професійного спілкування поліцейських, наведено психологічні вправи та описано психологічний досвід щодо вдосконалення навичок комунікації. Запропоновані практичні рекомендації визначають алгоритм дій поліцейського в різних ситуаціях спілкування.Item Принципи проектування та організації системи психологічного забезпечення професійної підготовки правоохоронців(Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools. – 2017. – 24 (6). – С. 21-27, 2017) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.; Клименко, И. В.Розглянуто теоретичні основи проектування системи психологічного забезпечення професійної підготовки правоохоронців, організація якої в умовах глибинних трансформацій правоохоронної галузі набуває особливого значення. Автор на підставі аналізу провідних завдань психологічного забезпечення пропонує власний погляд на можливі класифікації принципів: як за певними групами (фундаментальні принципи психології, принципи взаємодії суб’єктів системи психологічного забезпечення; принципи, що забезпечують успішне здійснення професійної підготовки правоохоронців тощо), так і через виокремлення головних і спеціальних конкретних методологічних принципів. In the process of selecting and analyzing the principles of developing a system of psychological support for the training of law enforcement officers, considering the cadet and psychologist as the subjects of activity, communication and knowledge, we proceeded from the following provisions: - the main purpose of psychological support is the creation of favorable conditions for the development of personality at all stages of its personal and professional development, implementation of actual and potential capabilities of the individual, effective learning of new knowledge in the field of educational and professional activities and the construction of a life strategy, optimization of professional and personal growth. This makes it necessary to definite and analyze the principles of the development of personality as a subject of activity; - psychological support of personally-professional development of cadets is one of the directions of activity of psychological service, which determines the allocation and analysis of the principles of its activity and organization of the system of relations between the subjects of interaction. As a general methodological basis for the study of personality at various stages of its development are: the principle of determinism, the guiding principles of psychology of development and self-development, the concept of personality as a subject of mental life, the principle of unity of the psyche and activities; principle of the system approach; the principle of actual and potential in the individual, etc. The activities of the specialists of the project are designed and regulated by the goals, objectives, provisions and main principles of the service of practical psychology in higher education. And here the analysis of the principles that are fundamental in the organization of psychological service is of great importance. These authors include: the principle of the diversity of forms and methods of work; Principles of morality, environmental friendliness; Sequences; Voluntary Flexibility; The allocation of priorities in the work, effective optimism and systemic; An individual approach; The principle of a ban on designing a result; Responsibility of the subject for making a decision; The principle of realism, etc. Рассмотрены теоретические основы проектирования системы психологического обеспечения профессиональной подготовки правоохранителей, организация которой в условиях глубинных трансформаций правоохранительной области приобретает особое значение. Автор на основе анализа ведущих задач психологического обеспечения предлагает собственный взгляд на возможные классификации принципов: как по определенным группам (фундаментальные принципы психологии, принципы взаимодействия субъектов системы психологического обеспечения; принципы, обеспечивающие успешное осуществление профессиональной подготовки правоохранителей т.д.), так и через выделение главных и специальных конкретных методологических принципов.Item Ситуація невизначеності та роль толерантності як складової соціально-психологічної адаптації курсантів-правоохоронців(Актуальні проблеми психології : зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – 2017. – Т. 7 : Екологічна психологія, Вип. 43. – С. 61-70, 2017) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.Проаналізовано взаємозв’язки толерантності до невизначеності з окремими показниками соціально-психологічної адаптації курсантів - майбутніх правоохоронців, що навчаються в рамках програми психо¬логічного супроводу. У дослідженні було встановлено, що у курсантів, які навчаються в контексті програми психологічного супроводу окремі компоненти толерантності до невизначеності актуалізують такі складові соціально-психологічної адаптації як прийняття себе, прийняття інших, емоційний комфорт і зовнішній контроль, а також знижує їх дезадап¬тацію. У групі курсантів, які навчаються в рамках звичайної програми толерантність до невизначеності актуалізує тільки емоційний комфорт і ескапізм . The article presents the results of the study of the interrelationships of tolerance to uncertainty with separate indicators of the socio-psychological adaptation of cadets - would be law enforcement officers in the context of the psychological support program. Рассматривается толерантность к неопределенности как необходимая психологическая характеристика современных полицейских, важное условие их социально-психологической адаптации. Взаимосвязи толерантности к неопределенности и социально-психологическая адаптация курсантов включенных в программу психологического сопровождения свидетельствуют о необходимости дальнейшей разработки программы психологического сопровождения учебы курсантов в системе высшего полицейского образования, направленной на оптимизацию толерантности к неопределенности.Item Специфіка діяльності поліції в умовах війни(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психол. форуму (м. Харків, 15 квіт. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 57-59, 2022) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3552-2277Розкрита специфіка роботи працівників Національної поліції України в умовах війни.Item Специфіка когнітивно-поведінкових копінг-стратегій та їх взаємозв’язку зі складовими системокомплексу рефлексивності курсантів які навчаються в умовах психологічного супроводу(Психологічний часопис. – 2016. – № 2 (4). – С. 43-55, 2016) Klymenko, I. V.; Клименко, І. В.Аналізується специфіка когнітивно-поведінкових копінг-стратегій курсантів Харківського національного університету внутрішніх справ. Досліджено взаємозв’язки копінг-стратегій із складовими рефлексивності курсантів які навчаються в умовах психологічного супроводу. Мета психологічного супроводу курсантів в умовах навчання -повноцінна реалізація професійного потенціалу особистості курсанта і формування стійкості до несприятливих впливів професійного середовища. В результаті дослідження були визначені відмінності в групах досліджуваних курсантів в залежності від того проходять вони навчання в умовах психологічного супроводу чи ні. The article analyzes the peculiarities of the cognitive behavioral coping strategies of the students that study in Kharkiv National University of Internal Affairs. There was investigated the interrelation of the components of the reflexivity (reflection ability) of the students which were given the specific psychological treatment while they were studying. The main purpose of such psychological support in High school is full realizationof the individual professional potential of the student, forming the stability in spite of the conditions of the professional environment. Анализируется специфика когнитивно-поведенческих копинг-стратегий курсантов Харьковского национального университета внутренних дел. Исследованы взаимосвязи копинг-стратегий с составляющими рефлексивности курсантов обучающихся в условиях психологического сопровождения. Цель психологического сопровождения курсантов в условиях обучения - полноценная реализация профессионального потенциала личности курсанта и формирования устойчивости к неблагоприятным воздействиям профессиональной среды. В результате исследования были определены различия в группах испытуемых курсантов в зависимости от того проходят они обучение в условиях психологического сопровождения или нет.Item Специфіка саморегуляції курсантів – майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу(Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах сучасного освітнього простору: матер. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 квіт. 2017 р.). – Харків : ХДАФК, 2017. – С. 90-94, 2017) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3552-2277Вивчається проблема саморегуляції особистості. Аналізується специфіка саморегуляції курсантів – майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу.Item Теорія і практика психологічного забезпечення професійної підготовки поліцейських : автореф. дис.(Харків, 2019) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.; Клименко, И. В.; Євдокімова, О. О. - науковий консультантУ дослідженні на основі системного аналізу психологічних складових різних рівнів поліцейської освіти в Україні, її проблем і протиріч на сучасному етапі розвитку обґрунтовано необхідність упровадження у процес професійної підготовки працівників поліції системи психологічного забезпечення як процесу, що наближає результати професійної підготовки до вимог сучасних поліцейських практик та очікувань суспільства.46 У дисертації запропоновано цілісну концепцію психологічного забезпечення професійної підготовки поліцейських, яка містить теоретикометодологічне та емпіричне обґрунтування наукової проблеми, теоретичну модель психологічного забезпечення професійної підготовки поліцейських, що розкриває його основні компоненти (цілі, завдання, функції, етапи, аспекти, технології та алгоритми реалізації); критерії оцінки ефективності та засади оптимізації системи психологічного забезпечення професійної підготовки поліцейських.Item Толерантність до невизначеності як фактор адаптації курсантів – майбутніх правоохоронців, які навчаються в рамках психологічного супроводу(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. – 2017. – Вип. 4 (2). – С. 164-168, 2017) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.У статті представлений аналіз проблеми толерантності до невизначеності та соціально-психологічної адаптації в рамках професійної діяльності правоохоронців. Проаналізовано взаємозв’язки окремих показників адаптації, зокрема задоволеності життям, з толерантністю до невизначеності курсантів -майбутніх правоохоронців.