Перегляд за Автор "Komziuk, A. T."
Зараз показуємо 1 - 20 з 38
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Contemporary forms and methods of counteracting narcotization of the youth(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol. 9, No 25. – P. 377-385, 2020) Komziuk, A. T.; Комзюк, А. Т.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Orlovskyi, R.; Orlovskyi, B.; Rodionova, T. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7039-5285Метою статті є аналіз найбільш ефективних форм і методів протидії наркотизації в суспільстві, особливо серед молоді, а також надання характеристики найбільш вагомих чинників, під дією яких наркотизація отримує своє поширення. Під час написання статті авторами застосовувалися такі методи наукового пізнання, як діалектичний, догматичний, системного аналізу та порівняльно-правовий. У статті аналізуються форми та методи протидії наркотизації молоді в Україні та світі. Запропоновано визначення понять «наркотизація», «протидія наркотизації», «форми протидії наркотизації» та «методи протидії наркотизації». Встановлено пряму залежність процесу виникнення та подальшого розповсюдження наркотизації від комплексу суспільних чинників, кожен із яких охарактеризований окремо. Окрім аналізу головних чинників виникнення та розповсюдження наркотизації серед молоді, не менш важливу увагу було приділено визначенню форм, методів та засобів протидії цьому негативному суспільному явищу. Вивчено позитивний досвід діяльності органів правопорядку розвинутих країн світу в сфері протидії наркотизації, у тому числі серед молоді. Підкреслено, що ефективність методів, спрямованих на примусово-насильницьке подолання наркотизації, значно менша за превентивні методи, які є більш гуманними та економічно ефективними. Зроблено висновок про необхідність простійного залучення громадян для протидії наркотизації суспільства, і особливо серед молоді.Документ Ensuring human rights and freedoms does not mean equality for everyone: legal exceptions and restrictions(Lex Humana. – 2024. – Vol. 16, № 1. – P. 127-138, 2024) Komziuk, A. T.; Комзюк, А. Т.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; Kobzieva, T. A.; Кобзєва, Т. А.; Ковальов, І. М.; Kovalov, I. M.Після Другої світової війни міжнародне співтовариство почало приділяти дедалі більше уваги захисту прав і свобод людини, про що свідчить прийняття низки основоположних міжнародних документів. Сьогодні захист прав і свобод людини стає пріоритетом не лише окремої демократичної держави, а й усього світу. Ряд Декларацій і Конвенцій декларують єдність міжнародного співтовариства у розвитку правової системи забезпечення прав і свобод людини. На сьогоднішній день демократичні держави ратифікували більшість із цих документів, тим самим зобов’язавшись привести національне законодавство у відповідність до європейських правових стандартів у сфері прав і свобод людини. Водночас з кожного правила є певні винятки, як і у сфері прав і свобод людини, оскільки правова рівність не може бути однаковою для кожної людини, звичайно, за винятком таких основних прав, як права на життя і здоров'я, оскільки про їх обмеження не може бути й мови. У зв’язку з цим у статті робиться спроба відповісти на запитання, суть якого полягає в тому, що забезпечення прав і свобод людини не означає рівності для всіх.Документ Promising directions for ensuring national security under martial law(Lex Humana. – 2023. – Vol. 15, № 1. – P. 509-520, 2023) Komziuk, A. T.; Комзюк, А. Т.; Zahumenna, Yu. O.; Загуменна, Ю. О.; Borko, A. L.; Борко, А. Л.; Bortnik, S. M.; Бортник, С. М.Забезпечення національної безпеки є запорукою розвитку держави та її визнання на міжнародній арені. У статті досліджено та обговорено найбільш гострі проблеми та питання, які можуть виникнути у сфері забезпечення національної безпеки в умовах воєнного стану. Також зроблено детальний аналіз поточної ситуації у зазначеній суспільно важливій сфері, на підставі якого запропоновано певні кроки щодо покращення поточного стану справ у сфері захисту ключових об’єктів національної безпеки. Серед іншого наголошується на вкрай важливості та необхідності належного дотримання гарантованих Конституцією прав, свобод і законних інтересів громадян навіть під час воєнного чи іншого кризового чи надзвичайного стану. Автори виокремили ключові елементи ліберальної демократії та реального верховенства права в Україні, щодо яких не повинно бути жодних компромісів, і які, відповідно, має надійно зберігатися державою у вигляді її компетентних органів.Документ Social issues of the State Border Guard Service of Ukraine personnel management(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol. 9, Issue 29(May). – P. 395-406, 2020) Polovnikov, V.; Половников, В.; Khalymon, S.; Халимон, С.; Komziuk, A. T.; Комзюк, А. Т.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Kopanchuk, V.; Копанчук, В.Представлено аналіз результатів опитування офіцерів Державної прикордонної служби України (ДПСУ), яке було проведено з метою вивчення сучасного стану вирішення соціально важливих для військовослужбовців ДПСУ питань, що можуть спричиняти плинність кадрів і виникнення проблемних питань у кадровому менеджменті ДПСУ. Узагальнення та інтерпретація результатів опитування дала можливість дізнатися про відношення офіцерів до служби в органах ДПСУ та оцінити стан вирішення питань соціального характеру. Зазначено, що такі обставини є одним із головних чинників того, що велика кількість військовослужбовців не бажає продовжувати контракти на проходження військової служби в ДПСУ після завершення першого контракту у молоді роки. Це має велике значення для вирішення питань кадрового забезпечення і визначення того, яким питанням слід приділити більше уваги на майбутнє, у тому числі на законодавчому рівні. Це важливо для пошуку доцільних варіантів формування змісту кадрової політики і соціально-правового забезпечення військовослужбовців ДПСУ. Наголошено, що забезпечення стабільності особового складу сприятиме підвищенню загального рівня професійної майстерності і відповідного забезпечення надійності охорони державного кордону, підвищенню ефективності протидії протиправній діяльності, управління безпекою державного кордону України у сучасних умовах.Документ Адміністративна відповідальність за порушення правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2021. – № 3 (94). – С. 150-161, 2021) Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241Визначено сутність, підстави та порядок реалізації заходів адміністративної відповідальності за порушення правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів, зокрема охарактеризовано зміст правил зупинки, стоянки і паркування цих засобів, порушення яких становить юридичну підставу відповідальності, тобто обʼєктивну сторону складу адміністративного проступку, ознаки субʼєкта, що підлягає відповідальності за ці порушення, адміністративні стягнення, що можуть накладатися за їх вчинення, види субʼєктів, уповноважених розглядати справи про ці порушення, а також особливості провадженння у таких справах. Зроблено висновок, що правове регулювання та практика застосування адміністративних стягнень за вчинення порушень правил зупинки, стоянки і паркування транспортних засобів потребують подальшого вдосконалення, насамперед з погляду забезпечення прав осіб, що притягаються до відповідальності.Документ Адміністративна відповідальність юридичних осіб: деякі проблеми правового регулювання(Право і безпека. – 2017. – № 2 (65). – С. 34–38, 2017) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Липій, Е. А.; Lypii, Ye. A.Визначено проблеми правового регулювання адміністративної відповідальності юридичних осіб, а також можливі шляхи їх вирішення. Зроблено висновок, що, пройшовши шлях від заперечення самої можливості притягнення до адміністративної відповідальності юридичних осіб до визнання їх суб’єктами цієї відповідальності в кількох окремих законах, законодавство про адміністративні правопорушення у своєму розвитку має пройти наступний етап – визначити загальні правила та процедури адміністративної відповідальності юридичних осіб, без чого неможливо забезпечити належний захист цих осіб від неправомірного притягнення до відповідальності. У зв’язку з тим обґрунтовано необхідність прийняття нового Кодексу про адміністративні проступки, в якому ці питання має бути комплексно вирішено, що сприятиме забезпеченню законності цієї відповідальності.Документ Адміністративний примус в правоохоронній діяльності міліції в Україні : автореф. дис.(Харків, 2002) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Бандурка, О. М. - науковий консультантДисертацію присвячено аналізу теоретико-методологічних засад, підстав та процедур застосування адміністративного примусу в правоохоронній діяльності міліції в Україні. Визначаються сутність, особливості та місце адміністративного примусу в системі методів правоохоронної діяльності міліції, з’ясовуються сутність, мета та види адміністративно-запобіжних заходів і заходів адміністративного припинення та підстави їх застосування міліцією, аналізуються особливості адміністративно-юрисдикційної діяльності міліції. Розроблено теорію адміністративного примусу як одного з основних методів правоохоронної діяльності міліції, формулюються рекомендації, спрямовані на удосконалення правових засад і практики застосування в ній його заходів.Документ Адміністративний процес: навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2022. – 412 с., 2022) Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Завальний, М. В.; Zavalnyi, M. V.; Джафарова, М. В.; Dzhafarova, M. V.; Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250; Яценко, В. П.; Yatsenko, V. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3195-3627; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Кириченко, О. Ю.; Kyrychenko, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6085-6175; Пабат, О. В.; Pabat, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9237-6344; Комзюк, А. В.; Komziuk, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2615-103XУ навчальному посібнику розкрито поняття адміністративного процесу, співвідношення понять «адміністративний процес», «адміністративна процедура» й «адміністративне судочинство», надано характеристику окремих адміністративних процедур (проваджень) із звернень громадян, із надання адміністративних послуг, у справах про адміністративні правопорушення тощо, а також загальних засад і порядку здійснення адміністративного судочинства. Для курсантів, студентів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів закладів вищої освіти юридичного профілю та всіх, хто цікавиться питаннями правового регулювання, практичного здійснення і викладання адміністративного процесу.Документ Адміністративно-деліктне право: деякі актуальні проблеми формування(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 33-35, 2020) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241Аналізуються питання формування адміністративно-деліктного права як підгалузі адміністративного права, а також проблеми визначення його теоретичних засад – предмета, структури (системи), джерел, суб’єктів тощо.Документ Адміністративно-правовий режим воєнного стану, введеного в Україні у звʼязку з московською військовою агресією(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2022. - Вип. 3. - С. 100-106, 2022) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061; Липій, Є. А.; Lypii, Ye. A.Визначено поняття та зміст адміністративно-правового режиму воєнного стану, введеного в Україні у звʼязку з московською військовою агресією. Цей режим розуміється як надзвичайний, спеціальний, обмежувальний, загальнодержавний, тимчасовий порядок адміністративно-правового регулювання, що створює бажаний стан публічного управління через запровадження його особливих структур, інструментів та процедур, а також особливого порядку реалізації прав і свобод громадян та прав і законних інтересів юридичних осіб на період дії такого стану. Охарактеризовано складові адміністративно-правовового режиму воєнного стану, введеного в Україні у звʼязку з московською військовою агресією, які становлять його зміст: 1) встановлення особливого порядку організації та діяльності субʼєктів публічного управління – органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, спрямованої на забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави; 2) визначення обсягу і меж тимчасового обмеження та особливого порядку реалізації прав і свобод громадян та прав і законних інтересів юридичних осіб; 3) визначення видів та порядку реалізації заходів правового режиму воєнного стану.Документ Актуальні напрями удосконалення публічного адміністрування в системі Міністерства внутрішніх справ України(Форум права. – 2023. – № 2. – С. 32-42, 2023) Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; Бугайчук, К. Л.; Buhaichuk, K. L.В статті авторами досліджено сучасний стан публічного адміністрування в системі міністерства внутрішніх справ України. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення правового статусу МВС України та його відносини із центральними органами виконавчої влади діяльність яких координується та спрямовується через Міністра внутрішніх справ. Визначені правові та організаційні прогалини в побудові організаційноштатної структури МВС України та Національної поліції України та запропоновані шляхи їх вирішення. На підставі аналізу нормативно-правового забезпечення процесу планування в системі МВС України вироблені пропозиції щодо його удосконалення, зокрема в частині визначення єдиної системи базових понять, ухвалення нормативних актів з питань здійснення стратегічного планування тощо.Документ Актуальні проблеми адміністративно-правового регулювання діяльності Національної поліції України : монографія(Харків : Факт, 2022. – 452 с., 2022) Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749Монографію присвячено актуальним проблемам адміністративно- правового регулювання діяльності Національної поліції України. Аналізуються проблеми адміністративно-правового регулювання структури та статусу Національної поліції України, служби в Національній поліції України, розробки та видання правових актів управління, застосування примусу та здійснення адміністративних процедур в діяльності Національної поліції України, а також контролю за її діяльністю. Для науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів закладів вищої освіти юридичного профілю, всіх, хто цікавиться питаннями адміністративно-правового регулювання діяльності Національної поліції України.Документ Верховенство права та законність як принципи діяльності Національної поліції(Правова держава. - 2021. - № 44. - С. 45-53, 2021) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160Визначено співвідношення принципів верховенства права і законності та їх значення у діяльності Національної поліції України. Зокрема визначено поняття принципів верховенства права та законності. Принцип верховенства права визначається як ідея панування права, яка втілюється у створення належних законів, їх відповідне виконання, заборону свавілля, дотримання прав людини, недискримінацію та рівність перед законом. Законність розуміється як суворе дотримання, виконання закону. Встановлено співвідношення зазначених принципів, визначено особливості впливу цих принципів на діяльність Національної поліції, обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення правового регулювання верховенства права та законності як принципів діяльності Національної поліції України.Документ Виконання адміністративних актів: новації прийнятого Закону «Про адміністративну процедуру»(Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Сер.: Юридичні науки. – 2022. – Т. 33 (72), № 3. - С. 38-44, 2022) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Комзюк, М. А.; Komziuk, M. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061; Липій, Є. А.; Lypii, Ye. A.Визначено сутність виконання адміністративних актів, особливості його законодавчого регулювання у прийнятому Законі України «Про адміністративну процедуру». Проаналізовано розуміння поняття адміністративного акта в літературі та законодавстві, виділено його властивості. Виконання адміністративного акта визначено як здійснення, реалізація прийнятого рішення, яке у ньому викладено.Документ Відносини щодо забезпечення прав і свобод людини та громадянина як складова предмета адміністративного права(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 3 (90). - С. 144-153, 2020) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Липій, Є. А.; Lypii, Ye. A.Проаналізовано відносини, що виникають у діяльності публічної адміністрації з приводу забезпечення прав і свобод людини та громадянина, які визнаються пріоритетною складовою предмета адміністративно-правового регулювання. Визначено сутність поняття «забезпечення» і його елементи. Зроблено висновок про доцільність врахування відносин щодо забезпечення прав і свобод людини та громадянина і його елементів, зокрема охорони та захисту в побудові системи адміністративного права.Документ Громадський контроль як засіб забезпечення законності у сфері державного управління(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. - Вип. 23. - С. 160-164, 2003) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Паньчук, О.; Panchuk, O.З’ясовано сутність та форми контрольної діяльності громадськості в сфері державного управління. The essence and forms of public oversight activity in the sphere of public administration have been clarified. Выяснено сущность и формы контрольной деятельности общественности в сфере государственного управления.Документ Деякі актуальні проблеми реформування інституту адміністративної відповідальності(Форум права. - 2017. - № 5. - С. 112–119, 2017) Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160Проаналізовано деякі сучасні проблеми законодавчого регулювання адміністративної відповідальності в Україні. Наголошено на необхідності забезпечення реалізації конституційних принципів відповідальності, зокрема її індивідуалізації. Зроблено висновок про необхідність реального реформування законодавства про адміністративні правопорушення шляхом розробки і прийняття нового Кодексу України про адміністративні проступки.Документ Деякі проблеми законодавчого регулювання поліцейських заходів(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 96 - 100, 2022) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Липій, Є. А.; Lypii, Ye. A.В статті розкрито проблеми законодавчого регулювання поліцейських заходів. В статье раскрыты проблемы законодательного регулирования полицейских мер. The article reveals the problems of legislative regulation of police measures.Документ Дисциплінарний статут Національної поліції України : науково-практичний коментар(Харків : Майдан, 2019. - 253 с., 2019) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333; ResearcherID: I-7854-2016; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4621-1738; ResearcherID: I-7032-2016; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Кафедра адміністративної діяльності поліції факультету № 3; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ResearcherID: AAG-1418-2019; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Кафедра адміністративного права і процесу факультету № 3; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; ; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; ; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; ; Кафедра трудового та господарського права факультету № 2; Мельник, К. Ю.; Melnyk, K. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8960-0234; ResearcherID: J-7829-2016; Кафедра цивільно-правових дисциплін факультету № 4; Степаненко, Т. В.; Stepanenko, T. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2323-987X; ; Факультет № 1 Харківського національного університету внутрішніх справ; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Сокуренко, В. В. - редакторНадано науково-практичний коментар Дисциплінарного статуту Національної поліції, який має розв’язати низку таких проблем: забезпечити єдине розуміння службової дисципліни в органах Національної поліції; визначити правовий статус керівників та підлеглих, особливості видання та виконання наказів в системі Національної поліції України; розкрити підстави та порядок застосування заохочень та здійснення процесу нагороджень поліцейських; дослідити зміст та особливості роботи дисциплінарних комісій, а також реалізацію поліцейським його права на захист в процесі службового розслідування; здійснити науковий аналіз застосування дисциплінарних стягнень до працівників Національної поліції України; розтлумачити механізм обліку заохочень та дисциплінарних стягнень в органах Національної поліції України. Над підготовкою видання працювали фахівці в галузі теорії управління, адміністративного права і процесу, адміністративної діяльності поліції, цивільного та трудового права, практичні працівники правоохоронних органів, що дозволило врахувати усі останні зміни у нормативно-правовій базі, яка регулює діяльність Національної поліції України.Документ Експерт в адміністративному судочинстві(Право і Безпека. - 2009. - № 2. - С. 64-68, 2009) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241У статті на основі чинного законодавства України та наукових розробок дано характеристику правового статусу експерта в адміністративному судочинстві В статье на основе действующего законодательства Украины и научных розработок дана характеристика правового статуса эксперта в административном судопроизводстве In the article on the basis of valid Ukrainian legislation and scientific researches the legal status of expert in administrative law is characterized.