Перегляд за Автор "Kosheva, Yu. V."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вироблення мотивації до навчання у студентів авіаційних і технічних ЗВО(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 237-239., 2020) Кірюхіна, М. В.; Kiriukhina, M. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2155-8102; Кошева, Ю. В.; Kosheva, Yu. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0785-6234Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в тому, що у статті визначено і обґрунтовано різноманітні методи мотивації студентів авіаційних та технічних вузів, наведено педагогічні умови активного формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності молоді та проаналізовано підготовку педагога до навчального процесу. Научная новизна полученных результатов исследования состоит в том, что в статье определены и обоснованы различные методы мотивации студентов авиационных и технических вузов, приведены педагогические условия активного формирования мотивов учебно-познавательной деятельности молодежи и проанализирована подготовка педагога к учебному процессу. The scientific novelty of the results of the study lies in the fact that the article defines and substantiates various methods of motivating students of aviation and technical universities, provides pedagogical conditions for the active formation of motives for educational and cognitive activity of young people, and analyzes the preparation of a teacher for the educational proceДокумент Гендерна рівність в умовах війни: жінки на захисті країни(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 16 трав. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 414-418, 2024) Кірюхіна, М. В.; Kiriukhina, M. V.; Кошева, Ю. В.; Kosheva, Yu. V.; Хомяк, О. В.; Khomiak, O. V.Зазначено, що повномасштабна російська агресія проти України стала каталізатором суттєвого прискорення процесів забезпечення гендерної рівності в секторі національної безпеки та оборони. Все більше жінок ступають на захист нашої країни, ризикуючи власним життям. Проте гендерна рівність все одно лишається важливою проблемою, що потребує комплексного вирішення.Документ Запровадження європейських інновацій при викладанні соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ авіаційного профілю(Бізнес Інформ. - 2022. - №1. - C. 179–184, 2022) Хомяк, О. В.; Khomiak, O. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9654-6689; Кірюхіна, М. В.; Kiriukhina, M. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2155-8102; Кошева, Ю. В.; Kosheva, Yu. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0785-6234Висвітлено та теоретично обґрунтовано методики викладання у вищих навчальних закладах і запровадження в них різноманітних інновацій, включно з досвідом європейських країн. Контекст поставленої проблеми визначено широким колом наукових досліджень, однак запровадження європейських інновацій при викладанні соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ авіаційного профілю потребує постійного вивчення та дослідження, враховуючи постійні зміни в освітньому процесі. Зазначено, що інноваційним методам викладання надається значна увага через те, що вони забезпечують потрібний «інноваційний клімат» у вищих навчальних закладах. Тобто сприяють розвиткові творчої активності та дослідницької ініціативи студентів, створюють основу для подальшого осмислення та розвитку правових знань, успішного застосування набутих знань на практиці. Наголошено, що упровадження інноваційних технологій при викладанні соціально-гуманітарних дисциплін дає можливість підготувати висококваліфікованих, конкурентоспроможних працівників, які здатні виконувати складні науково-дослідницькі, фахово-прикладні та творчі завдання. Підкреслено, що задля реформування та модернізації вищої освіти і науки в Україні потрібно створювати ефективне інноваційне освітнє середовище у вищих навчальних закладах за допомогою прогресивних нововведень, упровадження найсучасніших технологій, а також моделі навчання. При цьому навчальний процес має створюватися з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання.Документ Психофізіологічні вимоги льотної професії до пілота цивільної авіації(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 18 трав. 2023 р.). – Кременчук - Харків : ХНУВС, 2023. – С. 645-647, 2023) Кошева , Ю. В.; Kosheva, Yu. V.; Кірюхіна, М. В.; Kiriukhina, M. V.; Хомяк , О. В.; Khomiak, O. V.Наголошено, що завдання забезпечення безпеки польотів вирішується вдосконаленням авіаційної техніки і пристосування її до вимог людини; раціоналізацією навчання і виховання льотних кадрів; психологічним відбором відповідного контингенту, включаючи відбір за допомогою засобів фізичної підготовки. Тому система вивчення особистості майбутніх спеціалістів цивільної авіації повинна спиратися на основні принципи і методи психології.Документ Свобода вибору та її особливості у здобувачів освіти гуманітарних та технічних спеціальностей(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 973-974., 2022) Кошева, Ю. В.; Kosheva, Yu. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0785-6234Зазначено, що свобода вибору у здобувачів освіти гуманітарних та технічних спеціальностей з одного боку, виступає як умова розвитку самобутньої творчої індивідуальності, а з іншого – як природний стан та атрибут людської сутності. Тож, викладач повинен враховувати дані аспекти при викладанні навчальних дисциплін. Отмечено, что свобода выбора у соискателей образования гуманитарных и технических специальностей с одной стороны выступает как условие развития самобытной творческой индивидуальности, а с другой – как естественное состояние и атрибут человеческой сущности. Следовательно, преподаватель должен учитывать данные аспекты при преподавании учебных дисциплин. It is noted that the freedom of choice for applicants for education in the humanities and technical specialties, on the one hand, acts as a condition for the development of an original creative individuality, and on the other, as a natural state and attribute of human essence. Therefore, the teacher should take into account these aspects when teaching academic disciplines.