Перегляд за Автор "Krykun, V. V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Публікація Conditions conducive to the domestic violence against the elderly based on the judicial and investigative practice of Ukraine(Amazonia Investiga. – 2021. – Vol. 10, № 46. – P. 118-127, 2021) Husieva, V. O.; Гусєва, В. О.; Lykash, S. S.; Лукаш, С. С.; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; Morhunov, O. A.; Моргунов, О. А.; Shapoval, K. A.; Шаповал, К. А.; Vlada HusievaБоротьба з домашнім насильством є досить актуальним завданням правоохоронних органів України та зарубіжних країн. Метою статті є виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню домашнього насильства щодо осіб похилого віку, а також можливих наслідків даного явища. Стаття присвячена дослідженню фактів жорстокого поводження з боку членів сім’ї до осіб похилого віку. Зокрема, проаналізовано практику правоохоронних органів України та встановлено, що вбивства можуть бути кінцевим негативним наслідком вчинення насильства в сім’ї. Визначено, що під час визначення вікової категорії осіб похилого віку в різних країнах застосовуються різні критерії, у зв’язку з чим, авторами за основу було взято категорію жінок, віком від 55 років і чоловіків віком понад 60 років. У зазначеному дослідженні поняття «особа похилого віку» та «літні люди» вживаються як синоніми. Визначено, що в Україні питання попередження, розслідування та протидії насильству в сім’ї врегульовані Законом України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», адміністративним законодавством, а дії, що мають більш тяжкі наслідки регулюються кримінальним законодавством України. Аналіз законодавства зарубіжних країн дозволив виокремити проблемні питання правової кваліфікації фактів домашнього насильства, вчинених відносно осіб похилого віку, а також причини й умови, що сприяють його вчиненню. Обґрунтовано необхідність вжиття заходів для забезпечення профілактики та попередження фактів домашнього насильства щодо осіб похилого віку.Публікація Criminology of war in the current realities and the need for its development in Ukraine(DIXI. - 2023. - Vol. 25, № 1. - P. 1-12, 2023) Sokurenko, V.V.; Сокуренко, В.В.; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; Zhuravlova, Z.; Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; Kritsak, I. V.; Кріцак, І. В.; Savchuk, T. I.; Савчук, Т. І.; Іван КріцакБагато громадян України переїхали в безпечніші регіони нашої країни або виїхали за кордон. Це призвело до переосмислення людських цінностей, кристалізації ставлення до смерті, зокрема, чи готові ми «душі свої покласти за друзів своїх» (Ін. 15:13), а отже, виявити найвищий вияв любові до своїх сусідів. Найбільше боялися війни наші діди та прадіди, які пережили голод та інші потрясіння. Головним бажанням після 1945 року було мирне небо на землі. Яка духовна сила була закладена в словах миру? Проте сімдесят років свободи поступово сприяли втраті цього почуття. Людське серце закам’яніло, люди стали жорстокими й ненависними один до одного, коли з певних причин світові обставини потурають війні. Ніхто не міг подумати, що наш північний сусід з такою силою та темпом знищуватиме міста та села, критичну інфраструктуру нашої країни. Історія і час дадуть відповіді на всі питання і засудять злочинців.Документ Ensuring information security as a function of the modern state: the experience of Ukraine(IJCSNS: International Journal of Computer Science and Network Security. - 2022. - Vol. 22, № 5 (May). - P. 747-756, 2022) Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622; Yukhno, O. O.; Юхно, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4771-0531; Panova, I. V.; Панова, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XНині проблеми інформаційної безпеки зумовлені гострою необхідністю інтеграції держави в глобалізоване інформаційне суспільство та пошуку ефективних рішень щодо забезпечення функціонування держави в інформаційній сфері. Здебільшого це пов’язано з неефективністю належної політики інформаційної безпеки органів державної влади та необхідністю перегляду доктринальних засад її забезпечення. Тому метою статті є актуалізація підходів до концептуального дискурсу проблеми інформаційної безпеки як функції сучасної держави в парадигмі безпеки інформаційно-комунікаційного простору.Документ International legal cooperation in the field of criminal justice: new challenges and ways to overcome them(Journal of law and sustainable development. – 2023. – Vol. 11, № 4. – P. 1-14, 2023) Ilchyshyn, N.; Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; Myroshnychenko, Yu.Сьогодні міжнародно-правове співробітництво у кримінальному судочинстві є однією з найважливіших складових правової системи кожної країни. Через зростання кількості міжнародних злочинів, таких як тероризм, кіберзлочинність, транскордонна злочинність та інші, які стали транснаціональними, потреба в ефективній міжнародній співпраці стає все більш важливою. У цій статті подано комплексний огляд принципів, форм та інструментів міжнародного співробітництва у кримінальних справах.Документ Protection of Critical Infrastructure Facilities as a Component of the National Security(Cuestiones Políticas. - 2021. - Vol. 39, № 71. - P. 789-799, 2021) Denysov, A. I.; Денисов, А. І.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6256-0172; Bershov, H. Ye.; Бершов, Г. Є.; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X; Zhydovtseva, O. A.; Жидовцева, О. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4637-8490Проаналізовано питання захисту критичної інфраструктури як однієї зі складових національної безпеки. При дослідженні були використані такі методи: бібліографічний, діалектичний, емпіричний та теоретичний, порівняльно-правовий. Сутність терміну «критична інфраструктура» пояснюється як з точки зору науковців, так і з позиції авторів статті. Важливість належного захисту та належного функціонування інфраструктури в Україні є цілком обґрунтованою. Наголошується на тому, що протягом багатьох років питання важливості захисту критичної інфраструктури було майже забутим і не актуальне для органів управління державою. Крім того, така ситуація стосується багатьох інших країн світу. Нинішня ситуація свідчить про те, що є країни, які, незважаючи на те, що вони є одними з найбільш процвітаючих та інноваційних, не звернули уваги на ситуацію з власною інфраструктурою безпеки. Зроблено висновок, що на основі порівняльного аналізу міжнародного досвіду, окрім дослідження особливостей національних реалій, у статті запропоновано заходи щодо покращення внутрішнього стану захисту критичної інфраструктури.Документ Some aspects of information treatment in order to ensure proper protection of critical infrastructure objects in Ukraine(The European dimension of modern legal science : Scientific monograph. – Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. – P. 99-121, 2022) Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XВиділено ключові напрями процесу обробки інформації під час адміністративно-правового регулювання захисту об’єктів критичної інфраструктури. Аналіз зазначених напрямків дозволив визначити проблемні питання щодо поводження з інформацією під час адміністративно-правового регулювання захисту об’єктів критичної інфраструктури: відсутність налагодженої взаємодії суб’єктів такого забезпечення; паспортизація лише частини об’єктів критичної інфраструктури; труднощі із збалансованим дотриманням принципів гласності та конфіденційності захисту об’єктів критичної інфраструктури під час поширення інформації про зміст такого захисту; відсутність єдиного механізму встановлення категорії критичності об’єкта критичної інфраструктури з подальшою його ідентифікацією. У зв’язку з цим аргументовано доцільність створення спеціалізованої інформаційно-телекомунікаційної системи захисту об’єктів критичної інфраструктури, а також впровадження механізму паспортизації всіх без винятку таких об’єктів.Документ Адміністративне право України. Загальна частина у схемах : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2019. – 236 с., 2019) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Глушкова, Д. Г.; Glushkovа, D. G.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X; Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Лобова, Ю. К.; Lobova, Yu. K.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3312-9199; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Сенчук, І. І.; Senchyk, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0025-8143; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Токарева, К. О.; Токарева, К. О.; Хань, О. О.; Khan, O. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9912-1547; Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0024-6070; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику у вигляді структурно-логічних схем розкрито зміст норм загальної частини адміністративного права України: сутність публічного адміністрування, його принципи; предмет, метод, принципи і систему адміністративного права; систему суб’єктів адміністративного права; публічну службу та iнше. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів різного рівня акредитації, наукових і практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями адміністративного права.Документ Адміністративно-правове регулювання функціонування механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – Vol. 1, № 3 (31). – P. 252-257, 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XЗдійснено аналіз наукових підходів до трактування категорії "адміністративно-правове регулювання". Визначено та надано характеристику адміністративно-правовому регулюванню функціонування механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні. Наголошено, що окрему й найчисельнішу групу нормативно-правових актів, на основі яких здійснюється правове забезпечення функціонування механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури, становлять акти підзаконного характеру.Документ Завдання захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні: поняття, зміст і співвідношення з метою(Прикарпатський юридичний вісник. - 2018. - Вип. 2 (23), т. 4. - С. 157-161, 2018) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XНаголошено, що категорії «мета» та «завдання» є взаємопов’язаними й у межах однорідних суспільних відносин, в тому числі з приводу захисту об’єктів критичної інфраструктури обумовлюють один одного. Проаналізовано етимологічні та семантичні підходи до тлумачення категорії «завдання». Запропоновано авторське визначення завдань захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні. Зокрема, під останніми слід розуміти визначену в законодавстві сукупність напрямків діяльності уповноважених суб’єктів, спрямованих на забезпечення стану захищеності об’єктів критичної інфраструктури, що полягає в їх безперебійному та стійкому функціонуванні. Підкреслено, що відбувається змішування мети та завдань такої діяльності. Наведено перелік завдань захисту об’єктів критичної інфраструктури.Документ Мета захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Юридична наука. - 2019. - № 5 (95). - С. 64-71, 2019) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XЗазначено, що правильне формування мети захисту об’єктів критичної інфраструктури дозволить спрогнозувати належний вектор розвитку даних суспільних відносин, підвищити ефективність діяльності їх суб’єктів. Проаналізовано етимологічні, семантичні, філософські підходи до тлумачення категорії «мета». Розглянуто позиції вчених-правознавців до трактування терміну «мета». Підкреслено, що в якості мети захисту об’єктів критичної інфраструктури слід розглядати забезпечення їх безперебійного та стійкого функціонування.Документ Об’єктивні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 443 КУпАП, та їх вплив на обсяг повноважень Національної поліції України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 153-163, 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XВизначено родовий та безпосередній об’єкти правопорушення, передбаченого ст. 433 КУпАП, зміст суспільно небезпечного діяння. Досліджено проблему конкуренції норм ст. 42 КУпАП та ст. 433 КУпАП за об’єктивними ознаками, запропоновано законодавчі зміни щодо усунення зазначеної колізії. Шляхом дослідження об’єктивних ознак адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 433 КУпАП, обґрунтовано необхідність і надано пропозиції законодавчих змін із метою розмежування повноважень Національної поліції України, Міністерства охорони здоров’я України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також органів місцевого самоврядування в Україні у сфері протидії порушенням правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм.Документ Органи місцевого самоврядування в системі суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Юриспруденція. – 2020. – Вип. 44. – С. 27-31, 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XВизначено правовий статус органів місцевого самоврядування. Наголошено, що саме органи місцевого самоврядування вирішують найважливіші питання функціонування адміністративно-правового механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.Документ Особливості адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2020. - Вип. 6, т. 1. – С. 183-187, 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XПроаналізовано наукові підходи до трактування терміна «адміністративна відповідальність». Встановлено низку особливостей щодо адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері захисту об’єктів критичної інфраструктури.Документ Поняття та зміст правового статусу державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Юридична наука. - 2019. - № 1 (91). - С. 127-135, 2019) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XЗ’ясовано поняття, сутність і зміст правового статусу взагалі й державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури зокрема. Сутність повноважень державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури визначено як закріплене на нормативно-правовому рівні органічне та нерозривне поєднання їх суб’єктивних прав та юридичних обов’язків. Зазначено, що правовим статусом державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури є закріплена на нормативно-правовому рівні сукупність повноважень таких суб’єктів і гарантійїх реалізації,які вказують на їх місце серед інших суб’єктів, особливості їх діяльності та міру відповідальності за відхилення від норм поведінки, які закріплені у межах даних суспільних відносин правовими нормами.Публікація Правове регулювання адміністративних послуг (у схемах) : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2021. – 120 с., 2021) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; Крут, К. О.; Krut, K. O.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; Valerii Sokurenko; Сокуренко, В. В.; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику у вигляді структурно-логічних схем розкрито процедури надання адміністративних послуг посадовими особами органів державної влади та органів місцевого самоврядування, розкрито теоретичні та практичні аспекти проблематики адміністративних послуг з акцентом на створення та організацію центрів надання адміністративних послуг тощо. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів різного рівня акредитації, наукових і практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями адміністративного права.Документ Правовий статус Верховної Ради України та комітетів Верховної Ради України як державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Юридична наука. - 2019. - № 2 (92). - С. 129-138, 2019) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XРозглянуто правовий статус таких державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні як Верховної Ради України та комітетів Верховної Ради України. Серед повноважень Верховної Ради України як державного суб’єкта захисту об’єктів критичної інфраструктури виокремлено: фінансове забезпечення функціонування адміністративно-правового механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури; кадрове забезпечення функціонування адміністративно-правового механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури; визначення напрямків діяльності інших суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури; контрольні повноваження. Висвітлено функції й основні повноваження комітетів Верховної Ради України.Документ Правовий статус Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади як державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Юридична наука. - 2019. - № 3 (93). - С. 133-142, 2019) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XВизначено правовий статус таких державних суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні як Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади. Встановлено, що у випадку аналізу правового статусу будь-якого державного суб’єкта, в контексті здійснення ним владної діяльності, необхідно говорити не про сукупність його суб’єктивних прав та юридичних обов’язків, а про його повноваження. Висвітлено функції й основні повноваження міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.Документ Правоохоронні органи як суб’єкти захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні(Юридична наука. - 2019. - № 4 (94). - С. 143-152, 2019) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XВизначено правовий статус таких суб’єктів захисту об’єктів критичної інфраструктури в Україні як правоохоронні органи. Встановлено, що такі суб’єкти задля здійснення захисту об’єктів критичної інфраструктури діють за декількома, подекуди взаємопов’язаними напрямками: профілактика та протидія протиправним посяганням на об’єкти критичної інфраструктури; інформаційно-аналітичне функціонування адміністративно-правового механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури; здійснення охорони об’єктів критичної інфраструктури на договірних, а також, у передбачених законодавством випадках, на безоплатних засадах; здійснення цивільного захисту; ліквідація наслідків кризових ситуацій на об’єктах критичної інфраструктури; забезпечення кібербезпеки об’єктів критичної інфраструктури; контррозвідувальне, контртерористичне та контрдиверсійне забезпечення функціонування адміністративно-правового механізму захисту об’єктів критичної інфраструктури; здійснення контрольної діяльності; тощо.Документ Проблеми кваліфікації адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 44/3 КУпАП (порушення правил щодо карантину людей)(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 270-272., 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XЗазначено, що ефективне виконання поставлених законодавцем перед Національною поліцією завдань щодо контролю за дотриманням громадянами правил карантину залежить від якості законодавчого викладення ст. 44/3 КУпАП, правильного тлумачення її змісту практичними працівниками Національної поліції та як результат, її правильного застосування на практиці. Отмечено, что эффективное выполнение поставленных законодателем перед Национальной полицией задач относительно контроля за соблюдением гражданами правил карантина зависит от качества законодательного изложения ст. 44/3 КУоАП, правильного толкования ее содержания практическими работниками Национальной полиции и как результат ее правильного применения на практике. It is noted that the effective fulfillment of the tasks set by the legislator for the National Police regarding control over the observance of quarantine rules by citizens depends on the quality of the legislative presentation of Art. 44/3 of the Code of Administrative Offenses, the correct interpretation of its content by practitioners of the National Police and as a result of its correct application in practice.Публікація Проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про Національну поліцію” з питань службового сумісництва поліцейських»(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Бортник, С. М.; Bortnyk, S. M.; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash , K. S.; Костянтин БугайчукНадано Проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про Національну поліцію” з питань службового сумісництва поліцейських» з метою гармонізаціх положень законодавства про запобігання корупції.