Перегляд за Автор "Moroz, M."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Environmental packaging in trade logistics and innovative entrepreneurship based on internet marketing online research and communications(Estudios de Economia Aplicada. – 2020. – № 38 (4), 2020) Bilovodska, O.; Starostina, A.; Vovk, V.; Moroz, O. V.; Мороз, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4154-1826; Moroz, M.У статті проаналізовано екотренди в упаковці та український ринок органічної продукції. Сформовано науково-практичний підхід до розробки екологічного пакування в Supply Chain Management, що базується на результатах онлайн-досліджень інтернет-маркетингу. Враховуються оцінки споживачів (маркування, ергономічність, зручність, естетичність, надійність та довговічність), виробників (економічна, транспортно-охоронна, екологічна); посередників (транспортно-складське господарство, маркування, ергономіка та зручність) з урахуванням принципів екоорієнтованого логістичного управління у торгівлі та інноваційному підприємництві.