Перегляд за Автор "Nadutyi, A. V."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення тактики комунікацій поліцейських під час виконання професійних завдань(Наука і техніка сьогодні. - 2022. - № 12(12). - С. 107-117, 2022) Боровик, М. О.; Borovyk, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0943-6735; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4952-1598; Колісніченко, В. В.; Kolisnichenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4896-7889; Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0272-3005; Коваль, А. Д.; Koval, A. D.Розглянуто питання пов’язані з удосконаленням тактики комунікації поліцейського під час виконання службових обов’язків, та під час поза службових відносин. Звернено увагу на особливості формування комунікативної компетенції поліцейського, яка є необхідною умовою в його професійній діяльності. Розкрито підходи до визначення таких понять як комунікація, взаємодія, комунікативна компетентність, тактика комунікації. Виокремлено основні завдання тактики комунікації поліцейського серед, яких вміння контролювати ситуацію не провокуючи ескалацію конфлікту та досягати поставленої мети, досягнення максимальної ефективності у спілкуванні з мінімальним ризиком для поліцейського. Запропоновано використання вправ для розвитку комунікації, а саме Вправа «Візуальне відчуття» та Вправа «Найнудніша розповідь».Документ Визначення компонентів психофізичної готовності поліцейських до застосування табельної вогнепальної зброї в умовах воєнного стану(Право і безпека. – 2023. – № 1 (88). – С. 44-55, 2023) Боровик, М. О.; Borovyk, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0943-6735; Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0272-3005; Лукін, Б. П.; Lukin, B. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4952-7407Проведено аналіз джерел міжнародного та вітчизняного права, що регламентують застосування поліцейськими сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї. Виокремлено особливості правового регулювання застосування примусових поліцейських заходів в Україні в умовах воєнного стану. Наведено чинники, які впливають на прийняття поліцейськими рішення про можливість застосування табельної вогнепальної зброї. Здійснено порівняльну характеристику показників власників вогнепальної зброї на 100 тис. населення закордоном з аналогічним показником в Україні. Запропоновано шляхи комплексного поєднання зазначених напрямів психофізичної готовності до застосування табельної вогнепальної зброї.Документ Визначення понять "бойова здатність" і "бойова готовність" у контексті діяльності Національної поліції України(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С.171-174, 2022) Вахіна, О. О.; Vakhina, O. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7285-0819; Скляр, О. С.; Skliar, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6179-3329; Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0272-3005Розглянуто визначення понять "бойова здатність" і "бойова готовність" у контексті діяльності Національної поліції України.Документ Використання пауерліфтингу як засіб мотивації(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 101-105, 2020) Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0272-3005У статті розкриваються різноманітні мотиваційні теорії які спонукають людину займатися професійним спортом, а саме пауерліфтингу. Метою даної статті є залучання людини до здорового способу життя та застосування поетапної динаміки формування рухових навичок, які використовуються у силовому триборстві.Документ Місце Верховної Ради України в системі суб’єктів забезпечення територіальної цілісності(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. – 2016. – № 6, ч. 2 . – С. 21-24, 2016) Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.У статті досліджується місце Верховної Ради України в системі органів забезпечення територіальної цілісності. Автор робить висновок, що роль Верховної Ради України в системі органів забезпечення територіальної цілісності є фундаментальною (визначальною), що зумовлено, по-перше, її місцем в системі органів публічної влади, по-друге, повноваженнями у сфері забезпечення територіальної цілісності. Як єдиний орган законодавчої влади Верховна Рада України визначає основи забезпечення територіальної цілісності. У статті робиться висновок, що найширші контрольні повноваження та можливості у сфері забезпечення територіальної цілісності має саме парламент та його спеціалізовані допоміжні інституції. Низка повноважень у сфері забезпечення територіальної цілісності здійснюється парламентом сумісно з Президентом України як головнокомандувачем збройних сил та гарантом територіальної цілісності України. Наприклад, Верховна Рада України як самостійно, так і за участю глави держави формує низку суб’єктів забезпечення територіальної цілісності України.Документ Основні загрози територіальній цілісності України на сучасному етапі державотворення(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2016. - № 2 (73). - С. 29-37, 2016) Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.Проаналізовано підходи різних учених до питання щодо загрози територіальній цілісності держави. Наведемо як реальні, так і ймовірні загрози територіальній цілісності, на які слід звернути увагу.Документ Педагогічна модель керівництва особистісним зростанням спортсменів високої кваліфікації(Актуальні проблеми розвитку службово-прикладних, традиційних та східних єдиноборств: зб. наук. пр. «ΛΌГOΣ» за матеріалами XIV міжнар. наук.-метод. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків, 2020. - С. 81-83, 2020) Павлов, Р. В.; Pavlov, R. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2492-0277; Казначеєв, В. М.; Kaznacheiev, V. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5654-5219; Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.; Сергієнко, В. В.Головною метою дослідження є – розроблення педагогічної моделі керівництва особистісним зростанням спортсменів-єдиноборців високої кваліфікації (здобувачів вищої освіти Харківського національного університету внутрішніх справ).Документ Принципи територіального устрою України як підґрунтя територіальної цілісності держави(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: Право. – 2016. – Вип. 40, т. 1. – С. 51-55, 2016) Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.У статті досліджено систему принципів територіального устрою як підґрунтя територіальної цілісності України. Автором доводиться, що система принципів територіальної устрою має своє продовження в системі економічних принципів України. Зокрема, система економічних принципів України визначає важливі напрями реалізації принципів поєднання централізації та децентралізації в здійсненні державної влади та збалансованості й соціальноекономічного розвитку регіонів. Загалом виділяються такі групи принципів, на яких ґрунтується територіальна цілісність: міжнародні, конституційні, інституційні та принципи реформування адміністративно-територіального устрою в Україні.Документ Територіальна цілісність як об’єкт національної безпеки України(Актуальні проблеми права: теорія і практика: зб. наук. пр. – Сєвєродонецьк, 2016. – № 31. – С. 299-314, 2016) Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.На сучасному етапі державотворення форми та засоби забезпечення територіальної цілісності конкретної держави тісно пов’язані зі складовими елементами регіональної, міжнародної, глобальної безпеки. Широкий погляд на безпеку охоплює не тільки військові, а й економічні та політичні заходи, питання демократизації та стабільності окремих держав і груп держав, формування добросусідських міжнародних відносин; колективну спроможність протистояти новим загрозам безпеці. Форми та методи забезпечення територіальної цілісності держави слід розділити на дві групи: міжнародно-правові та національні або внутрішньодержавні. В свою чергу всі вони поділяються та силові та несилові. Також слід відзначити, що форми та методи забезпечення територіальної цілісності реалізуються через конкретні форми та методи діяльності суб’єктів забезпечення територіальної цілісності. Форми та методи представляють собою цілісну систему. Серед методів забезпечення територіальної цілісності держави можна виокремити наступні: координації, загального керівництва, планування, контролю, роботи з кадрами та ін. Метод координації відіграє по-суті визначальну роль в механізмі реалізації форм та методів забезпечення територіальної цілісності держави. At the present stage of state forms and means of ensuring the territorial integrity of a particular state are closely related to the constituent elements of regional, international and global security. Great view of security covers not only military but also economic and political events, the issue of democratization and stability of individual states and groups of states, formation of good neighborly international relations; collective ability to address new security threats. Forms and methods of territorial integrity should be divided into two groups: international law and national or internal. In turn, they are divided and power and non-forcible. It should also be noted that the forms and methods to ensure the territorial integrity implemented through specific forms and methods of activities of the territorial integrity. Methods represent a holistic system. Among the methods of territorial integrity can highlight the following: coordination, overall management, planning, control, work with staff and others. Method of Coordination in fact plays a decisive role in the mechanism of realization of forms and methods to ensure the territorial integrity of the state. На современном этапе создания государства формы и средства обеспечения территориальной целостности конкретного государства тесно связаны с составными элементами региональной, международной, глобальной безопасности. Широкий взгляд на безопасность охватывает не только военные, но и экономические и политические меры, вопрос демократизации и стабильности отдельных государств и групп государств, формирование добрососедских международных отношений; коллективную способность противостоять новым угрозам безопасности. Формы и методы обеспечения территориальной целостности государства следует разделить на две группы: международно-правовые и национальные или внутригосударственные. В свою очередь все они делятся и силовые, и не силовые. Также следует отметить, что формы и методы обеспечения территориальной целостности реализуются через конкретные формы и методы деятельности субъектов обеспечения территориальной целостности. Формы и методы представляют собой целостную систему. Среди методов обеспечения территориальной целостности государства можно выделить следующие: координации, общего руководства, планирования, контроля, работы с кадрами и др. Метод координации играет, по сути, определяющую роль в механизме реализации форм и методов обеспечения территориальной целостности государства.Документ Територіальна єдність, цілісність і недоторканність: до питання про співвідношення понять(Право і безпека. - 2016. - № 1 (60). - С. 29–34, 2016) Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.Досліджено поняття та сутність територіальної цілісності. Відзначено, що це поняття зустрічається в таких аспектах: як сутнісна політико-просторова ознака суверенної території держави; як принцип міжнародного права; як принцип територіального устрою; як об’єкт національної безпеки України. Зроблено висновок, що поняття територіальної цілісності можна розглядати у вузькому й широкому сенсі. У вузькому сенсі територіальна цілісність – це характеристика території України щодо відповідності просторових параметрів (єдність, неподільність, автономність) в межах визначених кордонів. У широкому сенсі означає її недоторканність, неподільність, єдність як просторову, так і політичну в межах державних кордонів.Документ Удосконалення техніки застосування заходів поліцейського примусу курсантами ХНУВС під час практичних занять зі спеціальної фізичної підготовки(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 159-165, 2019) Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0272-3005; Сергієнко, В. В.; Serhiienko, V. V.; ; Бутенко, К. В.; Butenko, K. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4771-8883Нестабільна політична та економічна ситуація в Україні негативно впливає на суспільство. Суспільні негаразди в державі провокують громадян до протиправних дій, що у свою чергу змушує правоохоронців МВС України застосовувати до правопорушників (злочинців) комплекс превентивних заходів, які знаходяться в правовому полі та передбачені функціональними обов’язками, відпрацьованими у відповідності до законодавчих документі.Документ Формування готовності фахівців тактичної та спеціальної фізичної підготовки ЗВО НПУ до застосування засобів фізичної терапії в системі самоосвіти(Актуальні проблеми розвитку службово-прикладних, традиційних та східних одноборств : зб. наук. пр. за матеріалами ХV Міжнар. наук.-метод. конф., присвяч. пам’яті д-ра пед. наук, проф. Бізіна Віктора Петровича (м. Харків, 30 листоп. 2021 р.). – Харків, 2021. – С. 163-166, 2021) Русин, Л. П.; Rusyn, L. P.; Хацаюк, О. В.; Khatsaiuk, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4166-9099; Надутий, А. В.; Nadutyi, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0272-3005Розроблено та апробовано експериментальну програму формування готовності фахівців тактичної та спеціальної фізичної підготовки Національної поліції України до застосування засобів фізичної терапії із акцентованим використанням технік кінезіологічного тейпування в системі самоосвіти.