Перегляд за Автор "ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз факторів впливу на основні енергетичні характеристики вітроенергетичних станцій, що експлуатуються в умовах гірничорудних підприємств(Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Сер.: Технічні науки. – 2020. – Т. 31 (70), № 2, ч. 1. - С. 256-261, 2020) Сінчук, О. М.; Sinchuk, O. M.; Бойко, С. М.; Boiko, S. M.; Некрасов, А. В.; Nekrasov, A. V.; Ножнова, М. О.; Nozhnova, M. O.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973; Онищенко, А. О.; Onyshchenko, A. O.Розглянуто актуальну науково-практичну задачу розроблення теоретичних засад, математичних моделей і методів для впровадження вітроенергетичних станцій в структуру комплексу електропостачання гірничорудних підприємств. Зазначено, що в умовах гірничорудних підприємств є можливість та актуальність побудови вітроенергетичних станцій, однак їх експлуатація має свою специфіку, яку необхідно враховувати під час їх проектування та експлуатації. Викладено специфіку проектування вітроенергетичних станцій та фактори, що впливають на їх основні енергетичні характеристики.Документ До питання льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів залежно від сфери їх упровадження(Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Сер.: Технічні науки. – 2020. – Т. 31 (70), № 6, ч. 2. - С. 7-11, 2020) Бойко, С. М.; Boiko, S. M.; Ножнова, М. О.; Nozhnova, M. O.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973; Журід, В. І.; Zhurid, V. I.; Олійник, Ю. Л.; Oliinyk, Yu. L.; Ємець, В. В.; Yemets, V. V.Відзначено, що зважаючи на різноманітні задачі та специфіку умов застосування безпілотних літальних апаратів у різних сферах застосування, виникає необхідність урахування особливостей та специфіки льотної експлуатації тих чи інших типів безпілотних літальних апаратів під час виконання завдань у нових сферах застосування. Зауважено, що певну роль у льотній експлуатації безпілотних літальних апаратів відіграє людський фактор, який теж слід ураховувати. Обґрунтовано необхідність подальшого вивчення питання льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів у залежності від сфери їх упровадження. Запропоновано надалі, під час формування підходів до льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів ураховувати не тільки специфіку їх експлуатації, а і людський фактор у залежності від сфери впровадження різних типів безпілотних літальних апаратів.Документ Концептуальна модель автоматизованої системи підготовки передпольотної інформації(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 15 трав. 2020 р.). – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 374-376, 2020) Ножнова, М. О.; Nozhnova, M. O.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973; Журід, В. І.; Zhurid, V. I.; Пономаренко, А. В.; Ponomarenko, A. V.Визначено, що під автоматизованою системою підготовки передпольотної інформації розуміють людино-машинну систему, в якій здійснюється автоматизований збір, обробка, сортування і надання інформації, необхідної пілоту при підготовці до польоту і надання рекомендацій про можливість виконання польоту. Удосконалення передпольотного забезпечення являє собою швидке отримання виборчого інформації, що відноситься до конкретного польоту (ситуації) і отримання рекомендації про можливість виконання (продовження) польоту.Документ Передпольотна підготовка льотного складу та розробка інформаційної підтримки для прийняття рішень(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 375-377., 2020) Ножнова, М. О.; Nozhnova, M. O.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973; Журід, В. І.; Zhurid, V. I.; Гіносян, Д. А.; Hinosian, D. A.Зазначено, що основною метою створення системи підтримки прийняття рішень для офіцера польотних операцій є надання диспетчеру з інформаційної підтримки щодо передбачуваного польоту та отримання оціненого рішення про можливість вильоту ПС з подальшим наданням консультацій. Існує необхідність у створенні бази даних, яка буде містити інформацію про вертодром, аеронавігаційні карти та характеристики повітряних суден. Отмечено, что основной целью создания системы поддержки принятия решений для офицера полетных операций является предоставление диспетчеру по информационной поддержке по поводу предполагаемого полета и получение оцененного решения о возможности вылета ВС с последующим предоставлением консультаций. Существует необходимость в создании базы данных, которая будет содержать информацию о вертодроме, аэронавигационных картах и характеристиках воздушных судов. It is noted that the main purpose of creating a decision support system for a flight operations officer is to provide the controller with information support regarding the proposed flight and obtain an evaluated decision on the possibility of an aircraft departure, followed by the provision of advice. There is a need to create a database that will contain information about the heliport, aeronautical charts and aircraft characteristics.Документ Проблематика авіаційної безпеки під час експлутації безпілотних літальних апаратів(Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Сер.: Технічні науки. – 2021. – Т. 32 (71), № 6. - С. 5-8, 2021) Бойко, С. М.; Boiko, S. M.; Ножнова, М. О.; Nozhnova, M. O.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973; Стущанський, Ю. В.; Stushchanskyi, Yu. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3021-6756; Олійник, Ю. Л.; Oliinyk, Yu. L.; Хебда, А. С.; Khebda, A. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1917-9509; Голованов, С. Л.; Holovanov, S. L.; Гусарова, О. В.; Husarova, O. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9823-0044Розглянуто питанням безпеки застосування та експлуатації безпілотних літальних апаратів, що є серйозною науково-технічною проблемою в контексті забезпечення безаварійного застосування БПЛА, що виключає неконтрольоване падіння БПЛА на землю і пов’язане із цим ненавмисне завдання шкоди життю, здоров’ю людей та їхньому майну на землі. Незважаючи на ряд заходів, що вже застосовуються у світі для регулювання питань застосування та експлуатації БПЛА, дрони залишаються загрозою повітряному руху, і з кожним роком це питання стає більш актуальним. Обґрунтовано необхідність подальшого вивчення та вдосконалення питання авіаційної безпеки в контексті льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів та запропоновано надалі у формуванні підходів до проєктування та льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів ураховувати можливість примусового коригування траєкторії їхнього руху з метою попередження авіаційних інцидентів.Документ Система підтримки прийняття рішень льотного диспетчера(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 15 трав. 2020 р.). – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 371-374, 2020) Ножнова, М. О.; Nozhnova, M. O.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973Запропоновано ефективно запровадити систему підтримки прийняття рішень (Decision-Support System - DSS) для диспетчерів, яка зможе забезпечити інформаційну підтримку під час підготовки передпольотної інформації, видати рекомендації щодо можливості вильоту з аеродрому та допомогти у прийнятті швидких, але розумних оперативних рішень. Крім того, розробка DSS для диспетчерів дозволить мінімізувати або навіть виключити передбачувані порушення передбачених правил польотних операцій шляхом впровадження автоматизації в процесі прийняття рішень.