Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X"
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративна відповідальність за правопорушення пов’язані із корупцією : наук.-практ. посіб.(Харків: ХНУВС, 2016. - 100 с., 2016) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Кафедра адміністративної діяльності поліції; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ практичному посібнику проаналізовані положення чинного законодавства України, які регулюють питання адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень пов’язаних із корупцією та здійснений науково-практичний коментар глави 13-А Кодексу України про адміністративні правопорушення «Адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією». Окрему увагу авторами приділено висвітленню питань застосування судовими органами законодавства про адміністративну відповідальність при розгляді справ про адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією.Документ Адміністративна діяльність органів поліції України : підручник(Харків: ХНУВС, 2017. – 432 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Троян, В. А.; Troian, V. A.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Угровецький, О. П.; Uhrovetskyi, O. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ResearcherID: B-9017-2018; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції, розкрито зміст і напрями цієї діяльності, висвітлено особливості превентивної роботи поліції, зокрема в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано особливості організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту й дотримання прав і свобод людини в діяльності поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в діяльності органів поліції. Викладено алгоритм дій поліцейських щодо протидії насильству в сім’ї, протидії нелегальній міграції та у разі настання надзвичайних ситуацій.Документ Адміністративна діяльність поліції у питаннях та відповідях : навчальний посібник(Харків: ХНУВС, 2017. — 242 с., 2017) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Князєв, С. М.; Kniaziev, S. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Романенко, М. В.; Romanenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3469-2119; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції; розкрито зміст та напрями адміністративної діяльності поліції; розглянуті особливості превентивної роботи поліції, у тому числі в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано специфіку організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту та дотримання прав і свобод людини в поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в органах поліції. Навчальний посібник розраховано на курсантів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, викладачів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання. Ознайомлення з матеріалами даного посібника також буде корисним курсантам та слухачам під час підготовки до атестації здобувача вищої освіти для отримання освітнього ступеню «бакалавр» і «магістр» та для працівників поліції, виконуючих обов’язки у сфері адміністративної діяльності поліції.Документ Адміністративно-правовий механізм профілактики корупції в органах внутрішніх справ(Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Т.3. Вип. 35. Ч. 2. – С. 37-39, 2015) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XСтаття присвячена висвітленню сутності й змісту адміністративно-правового механізму профілактики корупції в діяльності органів внутрішніх справ. Проаналізовано підходи різних учених до розуміння категорії «адміністративно-правовий механізм». Акцентовано увагу на тому, що адміністративно-правовий механізм профілактики корупції в органах внутрішніх справ потрібно розглядати через теорію механізму адміністративно-правового регулювання і як його складову – зобов’язання.Документ Адміністративно-правові засади діяльності спеціальних підрозділів міліції : автореф. дис.(Харків, 2007) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Шатрава, С. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Гуменюк, В. А. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу сутності, змісту та порядку здійснення адміністративної діяльності спеціальних підрозділів міліції. Сформульовано загальнотеоретичні засади здійснення спеціальними підрозділами міліції своєї діяльності: принципи, функції, завдання їх діяльності, форми та методи. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення діяльності спеціальних підрозділів міліції. Досліджено адміністративно-правовий статус працівників спеціальних підрозділів міліції. Проведений змістовний аналіз підстав взаємодії спеціальних підрозділів міліції з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, а також населенням стосовно профілактики правопорушень, а також забезпечення законності в діяльності спеціальних підрозділів міліції. Сформульовано конкретні пропозиції і рекомендації, спрямовані на удосконалення адміністративно-правових засад діяльності спеціальних підрозділів міліції стосовно охорони громадського порядку та громадської безпеки.Документ Адміністративні послуги в діяльності органів внутрішніх справ: поняття та класифікація(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. – 2015. – № 6 (16) . – С. 104–107, 2015) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ статті проаналізовано позиції вчених щодо розуміння адміністративної послуги в діяльності органів публічної адміністрації та критеріїв щодо їх класифікації. В свою чергу це спонукало надати власне розуміння адміністративної послуги в діяльності органів внутрішніх справ, як урегульовану адміністративно-правовими нормами публічно-сервісну діяльність органів внутрішніх справ, що здійснюється за зверненнямфізичної чи юридичної особи шляхом провадження передбачених законодавством послідовних дозвільних чи інших процедур, офіційним результатом якої є індивідуальний адміністративний акт. З метою спрощення та уніфікації порядку надання органами внутрішніх справ адміністративних послуг здійснено їх класифікацію.Документ Адміністративні процедури виконання судового рішення в адміністративному судочинстві: питання сьогодення(Право і безпека. – 2014. - № 2 (53). – С. 75-80, 2014) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XВиокремлено адміністративні процедури виконання судового рішення в адміністративному судочинстві, спрямовані на захист прав, свобод, законних інтересів фізичних і юридичних осіб. Надано власне розуміння терміна «виконання судових рішень в адміністративному судочинстві» та виокремлено особливості зазначених процедур. Доведено, що із запровадженням адміністративного судочинства судова практика виявила недостатність положень Закону України «Про виконавче провадження» для ефективного виконання судових рішень в адміністративних справах, оскільки виконання судових рішень адміністративних судів вимагає вироблення спеціальних процедур у виконавчому провадженні. Наголошено, що механізм виконання судових рішень в адміністративних справах потребує ґрунтовної розробки та відповідного законодавчого врегулювання.Документ Антикорупційна експертиза як засіб виявлення корупціогенних факторів у діяльності суб'єктів публічної адміністрації(Право і безпека. - 2012. - № 4. - С. 109 - 112, 2012) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XЗ’ясовано правову природу проведення антикорупційної експертизи в діяльності суб’єктів публічної адміністрації та визначено шляхи щодо її вдосконалення.Документ Дискреційні повноваження працівників ОВС як корупційний ризик в діяльності органів внутрішніх справ(Порівняльно-аналітичне право. - 2013. - № 2. - С. 276-277, 2013) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XЗдійснено аналіз дискреційних повноважень працівників органів внутрішніх справ з метою виключення корупційних ризиків, що позитивно вплине на покращення роботи органів внутрішніх справ та сприятиме підвищенню їх авторитету.Документ Діяльність підрозділів Національної поліції щодо здійснення ювенальної превенції(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 530-531., 2020) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XЗазначено, що в цілому діяльність підрозділів Національної поліції щодо здійснення ювенальної превенції слід розуміти врегульовану нормами адміністративного права, виконавчо-розпорядчу діяльність спеціально створених підрозділів ювенальної превенції поліції, яка спрямована на здійснення загальної та індивідуальної профілактики адміністративних і кримінальних правопорушень, роботу з оточенням неповнолітніх щодо виявлення об’єктивних та суб’єктивних факторів, які спонукають останніх до вчинення правопорушень шляхом комплексу адміністративно-правових методів превентивного та примусового характеру. Отмечено, что в целом деятельность подразделений Национальной полиции по осуществлению ювенальной превенции следует понимать урегулированную нормами административного права, исполнительно-распорядительную деятельность специально созданных подразделений ювенальной превенции полиции, направленную на осуществление общей и индивидуальной профилактики административных и уголовных правонарушений, работу с окружением несовершеннолетних объективных и субъективных факторов, побуждающих последних к совершению правонарушений путем комплекса административно-правовых методов превентивного и принудительного характера. It is noted that in general, the activities of the National Police units for the implementation of juvenile prevention should be understood as regulated by the norms of administrative law, the executive and administrative activities of specially created units of the juvenile prevention of the police, aimed at the implementation of general and individual prevention of administrative and criminal offenses, work with the environment of minors, objective and subjective factors that encourage the latter to commit offenses through a set of administrative and legal methods of a preventive and coercive nature.Документ Діяльність спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції: питання сьогодення(Право і безпека. – 2012. – № 5 (47). – С. 117-120, 2012) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XДосліджено діяльність спеціально уповноважених суб’єктів, які безпосередньо здійснюють у межах своєї компетенції заходи щодо виявлення, припинення та розслідування корупційних правопорушень та запропоновано шляхи вдосконалення їх діяльності.Документ Закон України «Про Національну поліцію» : науково-практичний коментар(Харків, 2016. – 408 с., 2016) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; Мельник, К. Ю.; Melnyk, K. Y.; Юхно, О. О.; Yukhno, O. O.; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; Абламський, С. Є.; Ablamskyi, S. Ye.; Бондаренко, О. О.; Bondarenko, O. O.; Бригадир, І. В.; Bryhadyr, I. V.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Галкін, Д. В.; Halkin, D. V.; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; Глобенко, Г. І.; Globenko, G. I.; Гончаренко, І. Б.; Goncharenko, I. B.; Гончарук, В. В.; Honcharuk, V. V.; Джафарова, М. В.; Dzhafarova, M. V.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Ільїна, О. В.; Ilyina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5693-5273; ResearcherID: J-7874-2016; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Кісіль, О. Ю.; Kisil, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6323-474X; Коваленко, К. В.; Kovalenko, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2105-9664; ResearcherID: J-7803-2016; Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610X; Колотік, А. С.; Kolotik, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1289-7172; Малиновська, Т. М.; Malynovska, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7713-7617; Михайлова, Ю. О.; Mikhailova, Y. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6736-7980; Небрат, О. О.; Nebrat, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2038-1467; Невядовський, В. О.; Neviadovskyi, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3107-1464; Пабат, О. В.; Pabat, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9237-6344; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Подорожній, Є. Ю.; Podorozhnii, Ye. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1677-1937; Pribytkova, N. O.; Прібиткова, Н. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7944-5712; ResearcherID: I-7026-2016; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Рось, Г. В.; Ros, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7021-3672; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; Fedosova, O. V.; Федосова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333; Чавикіна, Т. І.; Chavykina, T. I.; Чапала, О. Ю.; Chapala, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6085-6175; Чорноус, О. В.; Chornous, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1475-7990; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Яценко, В. П.; Yatsenko, V. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3195-3627; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Сокуренко, В. В.; Сокуренко, В. В. - редакторНауково-практичний коментар, підготовлений фахівцями Харківського національного університету внутрішніх справ, містить повний текст закону України «Про Національну поліцію» станом на 1 серпня 2016 року та коментарі до нього.Документ Запобігання корупції в діяльності органів Національної поліції як необхідна складова антикорупційної політики держави(Форум права. - 2017. - № 5. - С. 427–434, 2017) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XЗ’ясовано сутність та зміст категорії «запобігання корупції в органах Національної поліції» шляхом аналізу категорій загального порядку, таких як: «корупція», «запобігання корупції», «профілактика корупції» та «протидія корупції». Виокремлено основні ознаки та завдання запобігання корупції в органах Національної поліції України. Звернуто увагу, що основними напрямками запобігання корупції в органах Національної поліції, що містять найбільшу кількість корупційних ризиків є: 1) підбір, підготовки кадрів та проходження служби в органах Національної поліції; 2) надання адміністративних послуг посадовими особами Національної поліції; 3) здійснення юрисдикційних та контрольно- наглядових повноважень органами Національної поліції.Документ Запобігання та протидія корупції в діяльності органів Національної поліції України через призму етичних засобів(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. - 2016. - № 6, ч. 2 (Decembrie). - С. 67-69, 2016) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XВ статті наголошується на необхідності прийняття Етичного кодексу працівника поліції, оскільки, враховуючи європейський розвиток нашої держави, є необхідність встановлення загальних європейських принципів і керівних принципів для загальних цілей, ефективності та відповідальності поліції із забезпечення безпеки і прав особи в демократичному суспільстві, заснованому на верховенстві права. Обгрунтовується, що у сфері проходження служби в поліції у багатьох випадках моральна, професійно-етична регуляція замінюється регуляцією правовою. Доведено, що етичний кодекс є важливим засобом боротьби з корупцією та закритістю публічного управління.Документ Корупційні ризики в діяльності органів внутрішніх справ: сутність та зміст(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. – 2013. – Вип. 21. Ч. 2. Т. 2. – С. 268-270, 2013) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ статті виокремлено та досліджено основні корупційні ризики в діяльності органів внутрішніх справ. Доведено, що усунення корупційних ризиків в діяльності органів внутрішніх справ виключить можливість порушення ними законодавства України, позитивно вплине на покращення роботи зазначених органів та сприятиме підвищенню їх авторитету.Документ Мінімізація корупційних ризиків під час прийняття кадрових рішень в діяльності органів Національної поліції(Юридичний науковий електронний журнал. - 2017. - № 4. - С. 113-115, 2017) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ статті проаналізовано правові позиції вчених щодо розуміння термінів «кадрове рішення», «кадрові ризики» та «корупційні ризики». Виокремлено основні корупційні ризики, які можуть з’явитися під час прийняття кадрових рішень у діяльності Національної поліції. Здійснено класифікацію корупційних ризиків у прийнятті кадрових рішень у діяльності поліції.Документ Мінімізація корупційних ризиків під час проходження служби в органах Національної поліції(Supremaţia Dreptului = Верховенство Права: междунар. науч. журн. – 2018. – № 1. – С. 42-49, 2018) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ статті наголошується на існуванні ризиків, що впливають на ефективність діяльності органів поліції, а саме, кадровий ризик, оскільки він безпосередньо пов’язаний з особовим складом органу поліції. Доведено, що управління кадровими ризиками – це складний процес, оскільки не всі кадрові ризики можна ідентифікувати й оцінити, багато з них мають вірогідницький характер. Виокремлено та досліджено основні корупційні ризики під час проходження служби в органах Національної поліції. Запропоновано шляхи щодо мінімізації (усунення) потенційних корупційних ризиків під час проходження служби в органах Національної поліції.Документ Мінімізація корупційних ризиків у юрисдикційній та контрольно-наглядовій діяльності органів Національної поліції(Право.ua. – 2018. – № 1. – С. 12-19, 2018) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ статті виокремлено та досліджено корупційні ризики під час здійснення контрольно-наглядової діяльності працівниками поліції, а саме: необґрунтовано широкі втручальні повноваження поліції щодо припинення або заборони діяльності; існування необґрунтованих повноважень щодо проведення перевірок «на місці» («на об’єкті»); необґрунтовано широкі повноваження поліції щодо безперешкодного отримання інформації, доступу до предметів і документів, приміщень, земельних ділянок; наявність повноваження щодо стягнення штрафу на місці вчинення проступку. Запропоновано напрямки спрямовані на мінімізацію корупційних ризиків у юрисдикційній та контрольно-наглядовій діяльності органів Національної поліції.Документ Місце та особливості функціонування органів Національної поліції України в системі суб’єктів протидії корупції(Visegrad journal on human rights. – 2016. - № 4/1. – P. 228-232, 2016) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ статті досліджено питання щодо суб'єктів, яких держава уповноважує вживати заходи із запобігання та протидії корупції, і виокремлено серед них органи Національної поліції України. Доведено, що Національна поліція як спеціально уповноважений суб'єкт протидії корупції спрямовує свої зусилля на протидію цьому явищу як у внутрішньо організаційній діяльності центрального органу управління Національної поліції, у територіальних органах, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери її управління, так і за межами цієї сфери з метою забезпечення охорони прав і свобод людини. Корупція в статті розглядається як постійна загроза чесності поліції та її нормальному функціонуванню в межах верховенства права.Документ Нормативно-правове регулювання діяльності спеціальних підрозділів міліції(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2005. – Вип. 31. - С. 162-169, 2005) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XРозглянуто систему правового регулювання. Визначено, що головна особливість правового регулювання діяльності спеціальних підрозділів міліції обумовлена специфікою суб’єкта цієї діяльності, якими є органи внутрішніх справ та сукупністю правових норм, як загального, так і спеціального (відомчі нормативні акти) характеру. Рассмотрена система правового регулирования. Определено, что главная особенность правового регулирования деятельности специальных подразделений милиции обусловлена спецификой субъекта этой деятельности, которыми являются органы внутренних дел и совокупностью правовых норм, как общего, так и специального (ведомственные нормативные акты) характера. The system of legal regulation is considered. It was determined that the main feature of the legal regulation of the activities of special police units is due to the specifics of the subject of this activity, which are the internal affairs bodies and the totality of legal norms, both general and special (departmental regulatory acts) of character.