Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012"
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Administrative and legal principles of activity of sports federations in Ukraine: analysis of current problems(Форум права = Forum Prava. – 2019. – Suppl. – P. t42-t47, 2019) Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Dovgan, O. I.; Довгань, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8551-5403The translation into English of the original article published in Ukrainian Zozulia, I. V., & Dovgan, O. I. (2017). Forum Prava, (5). 157–163. DOI: http://doi.org/10.5281/zenodo.1198806.Документ Ensuring information security as a function of the modern state: the experience of Ukraine(IJCSNS: International Journal of Computer Science and Network Security. - 2022. - Vol. 22, № 5 (May). - P. 747-756, 2022) Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622; Yukhno, O. O.; Юхно, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4771-0531; Panova, I. V.; Панова, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Krykun, V. V.; Крикун, В. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XНині проблеми інформаційної безпеки зумовлені гострою необхідністю інтеграції держави в глобалізоване інформаційне суспільство та пошуку ефективних рішень щодо забезпечення функціонування держави в інформаційній сфері. Здебільшого це пов’язано з неефективністю належної політики інформаційної безпеки органів державної влади та необхідністю перегляду доктринальних засад її забезпечення. Тому метою статті є актуалізація підходів до концептуального дискурсу проблеми інформаційної безпеки як функції сучасної держави в парадигмі безпеки інформаційно-комунікаційного простору.Документ Information sovereignty as the basis of modern state information security(International Journal of Computer Science and Network Security. - 2021. - Vol. 21, № 12 (December). - P. 264-268, 2021) Zozulia, O. I.; Зозуля, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622; Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Kholod, Yu. A.; Холод, Ю. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1264-7656; Berezhna, Ye. V.; Бережна, Є. В.В умовах глобалізації інформаційних процесів, поширення інформаційних воєн та тероризму виникають нові загрози національним інтересам в інформаційній сфері, що актуалізує забезпечення інформаційного суверенітету сучасних держав. Тому метою статті є поглиблений аналіз особливостей та змісту інформаційного суверенітету як складової частини державного суверенітету, його взаємозв'язку зі свободою інформації та інформаційною безпекою, а також характеристика підстав та напрямів забезпечення інформаційного суверенітету.Документ Is the National Police of Ukraine European?(Форум права = Forum Prava. – 2019. – Suppl. – P. t4-t12, 2019) Zozulia, I. V.; Зозуля, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012The translation into English of the original article published in Ukrainian Zozulia, I. V. (2018). Forum Prava, (3). 30–39. DOI: http://doi.org/10.5281/zenodo.1336836.Документ Адміністративне право України. Загальна частина у схемах : навч. посіб.(Харків : ХНУВС, 2019. – 236 с., 2019) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Глушкова, Д. Г.; Glushkovа, D. G.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X; Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Лобова, Ю. К.; Lobova, Yu. K.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3312-9199; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Сенчук, І. І.; Senchyk, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0025-8143; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Токарева, К. О.; Токарева, К. О.; Хань, О. О.; Khan, O. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9912-1547; Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0024-6070; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику у вигляді структурно-логічних схем розкрито зміст норм загальної частини адміністративного права України: сутність публічного адміністрування, його принципи; предмет, метод, принципи і систему адміністративного права; систему суб’єктів адміністративного права; публічну службу та iнше. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів різного рівня акредитації, наукових і практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями адміністративного права.Документ Відвід (самовідвід) в законодавстві України(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників III Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19 черв. 2020 р.). - С. 91-94, 2020) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Розглянуто, що відвід (самовідвід), в залежності від виду судочинства, може стосуватись судді (суду), секретаря судового засідання, експерта, спеціаліста та перекладача, а у кримінальному судочинстві – й прокурора, слідчого, захисника, представника, представника персоналу органу пробації.Документ Війна та дезертирство: засади правового регулювання в Україні(Форум Права. – 2022. – № 2 (73). – С. 60-79, 2022) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Довгань, О. І.; Dovhan, O. I.Наголошено, що військове дезертирство є всесвітньою проблемою, яка незалежно від обов'язковості чи ні військової служби розглядається як кримінальний злочин і переважно прирівнюється до зради. Здебільшого військовослужбовців до дезертирства спонукають причини, які відносяться до соціально-психологічної сфери діяльності людини, що особливо загострюються під час війни. З введенням в Україні правового режиму воєнного стану та початком широкомасштабної військової агресії росії проти нашої держави особливій увазі надається кримінально-правова складова військового дезертирства, кваліфікуючі ознаки якого закріплені у статті 408 Кримінального кодексу України. Визначено засади правового регулювання в Україні дезертирства як військового злочину напередодні й під час воєнного стану. Встановлено значення бойових та воєнних дій як чинника впливу на рівень дезертирства, досліджено ґенезу інтерпретації дезертирства у вітчизняному законодавстві, визначено особливості військового дезертирства за міжнародною правовою базою та національна правова кваліфікація та сутність військового дезертирства напередодні й під час воєнного стану.Документ Глобальний, регіональний та національний виміри російсько-української війни(Форум Права. – 2023. – № 1 (74). – С. 52-67, 2023) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Постановка проблеми. Поява потреби у більш точному визначенні глобальних, регіональних і національних вимірів теперішньої російсько-української війни та їх систематизації пов'язана зі зростанням міжнародного інтересу до російсько-українського конфлікту та його впливу на світову політику та геополітичну ситуацію. Їх уточнення може мати важливе значення для розуміння подій в Україні та їх впливу на регіональну безпеку та стабільність, бути корисними для розробки стратегій та політик відносно цього конфлікту, як на національному, так і на міжнародному рівнях. Метою статті є визначення основних складових глобального, регіонального та національного виміру російсько-української війни. Використані такі методи: міждисциплінарний підхід – для розуміння різних вимірів конфлікту та його впливу на різні сфери життя під час війни; критичний аналіз – для розуміння викликів, що постають у процесі розв'язання конфлікту; ретроспективний аналіз – для вивчення причин і наслідків триваючої російсько-української війни та прийняття заходів запобігання аналогічних ситуацій у майбутньому; концептуальний аналіз – для дослідження різних поглядів і підходів пошуку шляхів врегулювання конфлікту та подальшого відродження України. Результати. Визначено глобальний вимір російсько-української війни, зокрема, ознаки, форми, прояви та елементи глобального виміру війни, зміст глобального виміру війни для України та можливості розв'язання війни між росією та Україною; небезпека глобального виміру війни для України та особливості війни між росією та Україною; шляхи запобігання небезпеки поширення глобального виміру війни для України та н аслідки воєнного конфлікту між росією та Україною. Визначено регіональний вимір російсько-української війни, зокрема, регіональні конфлікти, що мали місце в Україні, сутність та небезпека регіонального виміру війни для України, шляхи запобігання небезпеці регіонального виміру війни для України. Визначено національний вимір російсько-української війни, особливості та ознаки національного виміру війни, дій Україні під час війни, розглянуті питання, як Україні перемогти росію у війні та як Україна може відродитись після війни. Висновки. Показано, що глобальний вимір війни для України полягає в загрозі територіальній цілісності та суверенітету держави, а також загрозі міжнародній безпеці та стабільності. Небезпека глобального виміру війни для України полягає в загрозі національній безпеці та територіальній цілісності держави. Небезпека поширення глобального виміру війни для України запобігається розвитком дипломатичних зусиль, забезпеченням безпеки на кордонах, національним єднанням та готовністю населення до небезпек війни, вдосконаленням системи національної безпеки та оборони. Показано, що наслідки воєнного конфлікту між росією та Україною мають країновий та регіональний вимір. Російсько-українська війна є важливим елементом регіональної безпеки та стабільності. Україна була свідком кількох регіональних конфліктів, які мають важливе значення для місцевих жителів та міжнародної спільноти. Регіональний вимір війни для України полягає в тому, що конфлікти відбуваються на її території та в її прилеглих регіонах, спричиняють гуманітарну кризу та порушують права людини. Запобігання небезпеці регіонального виміру війни для України можливе прийняттям комплексу заходів забезпечення миру та стабільності на території країни та її прилеглих регіонах. Показано, що національний вимір війни включає в себе різні аспекти національної ідентичності та інтересів країни, включаючи культурні, соціальні, економічні та політичні фактори. Під час війни успішна їй протидія та захист національних інтересів України вимагає комплексної стратегії, яка включає в себе не тільки військову, але й дипломатичну, економічну та соціальну складові. Щоб Україна перемогла росію у війні, вона повинна змінити свою стратегію та підвищити ефективність військової діяльності. Для відродження України після завершення війни Україна повинна зосередитись на реконструкції та відновленні економіки, соціальної та політичної стабільності.Документ Дезертирство як воєнний злочин в умовах війни(Злочинність і протидія їй в умовах війни: глобальний, регіональний та національний виміри: зб. доп. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 12 квіт. 2023 р.). – Харків: ХНУВС, 2023. – С. 91-93, 2023) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Зазначено, що дезертирство в умовах війни є дуже серйозним воєнним злочином, який може мати серйозні наслідки для військових та цивільного населення, а також загрожувати національній безпеці. У зв'язку з цим, військові керівники та правоохоронні органи повинні докладати максимум зусиль для боротьби з цим явищем.Документ До професіоналізму працівника системи МВС України(Вісник Національного університету внутрішніх справ. – 2004. – Вип. 28. – С. 493-496, 2004) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Досліджено певні риси професіоналізму працівника системи МВС України. Розглянуто, що професіонал-правоохоронець відрізняється від професіоналів в інших галузях усім набутим попередниками досвідом – особливо наочно це демонструється, наприклад, у вироблених самим життям правилах забезпечення особистої безпеки при проведенні спеціальних операцій. Особливе значення у формуванні високого професіоналізму працівників системи МВС України надати мотивації як спонукальному засобу оволодіння професією та професійного зростання у службі. Исследованы определенные черты профессионализма работника системы МВД Украины. Рассмотрены, что профессионал-милиционер отличается от профессионалов в других областях всем приобретенным предшественниками опытом - особенно наглядно это демонстрируется, например, в производимых самой жизнью правилах обеспечения личной безопасности при проведении специальных операций. Особое значение в формировании высокого профессионализма работников системы МВД Украины предоставить мотивации как побудительном средства овладения профессией и профессионального роста в службе. Certain features of professionalism of the employee of the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine are investigated. It is considered that a law enforcement professional differs from professionals in other fields by all the experience gained by his predecessors - this is especially evident, for example, in the rules developed by life itself to ensure personal safety during special operations. Of particular importance in the formation of high professionalism of employees of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine to give motivation as a motivating tool for mastering the profession and professional growth in the service.Документ Закон України «Про міліцію»: внесок Конституційного Суду України в його удосконалення(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2012. - Вип. 19, т. 1. - С. 171-175, 2012) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконано аналіз рішень Конституційного Суду України щодо визнання неконституційними, конституційними та надання офіційних тлумачень окремих норм Закону України «Про міліцію».Документ Поліцейські послуги в законодавстві України та на практиці(Форум права. – 2019. – № 3. – С. 21-38, 2019) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Узагальнено законодавчий, науковий та практичний досвід з проголошеної публічно-сервісної діяльності Національної поліції України щодо надання нею поліцейських послуг. Визначено поняття послуги та її особливостей, переходу до "сервісної" поліції та правових засад надання "сервісних" платних послуг в системі МВС України, новелізації поліцейських послуг у законодавстві України, розбіжностей подання сутності поліцейської послуги при проведенні тендерних процедур та сприйняття поліцейських послуг в наукових дослідженнях і закордонний досвід для України. Встановлено, що вітчизняно-орієнтований підхід до трактування поліцейської послуги сьогодні полягає в її основі одночасно як відокремленої від поліцейської діяльності її частини, так і функціональної наддіяльності, розповсюджуваної на усю сферу поліцейської діяльності. Висловлена дискусійна авторська пропозиція щодо можливості вилучення із Закону України "Про Національну поліцію" та суміжного законодавства терміну "поліцейські послуги", обмежившись загальною вказівкою, що Національна поліція в своїй діяльності надає, в межах законодавства, в тому числі і сервісні послуги, зміст, перелік та порядок надання яких визначено законом.Документ Поняття влади в адміністративному праві(Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 39-41, 2017) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Визначено поняття "влада" як багатогранне суспільно-політичне і правове поняття. Розглянуто джерела влади, основні компоненти влади. Окреслено поділ влади за функціями та засобами. .Документ Поняття відомчого контролю в адміністративному праві(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). - Харків : ХНУВС, 2019. - С. 85-87, 2019) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Зазначається, що відомчий контроль – це форма державної діяльності з перевірки стану державного управління (діяльності нижчих органів і підпорядкованих об’єктів управління) в певній галузі, здійснювана вищестоящими державними органами – відомствами (міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, національними комісіями тощо). Відомчий контроль розрізняється за сферами діяльності, що підлягають контролю та за організацією взаємозв’язку контролюючого суб’єкта і контрольованого об’єкта на: внутрівідомчий (внутрішній), надвідомчий (зовнішній, позавідомчий), міжвідомчий (функціональний) контроль; за терміном дії – на повсякденний та безперервний.Документ Поняття, засади та принципи взаємодії судів з місцевими правоохоронними органам(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2012. - Вип. 20, ч. 1, т. 3. - С. 113-116, 2012) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012В аспекті оптимізації реалізації судових і правоохоронних повноважень на місцевому рівні досліджені поняття, засади та принципи організації взаємодії судів з місцевими правоохоронними органами.Документ Правове забезпечення діяльності органів системи МВС України під час воєнного стану(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 85 - 90, 2022) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Зазначається, що у зв’язку з фактичним залученням Міністерства внутрішніх справ України та органів його системи до заходів забезпечення правового режиму воєнного стану, підлягає приведенню до адекватного сучасного стану профільне нормативно-правове законодавство. Щодо прийнятого Верховною Радою України 15.03.2022 р. з метою оптимізації діяльності поліції, у тому числі під час дії режиму воєнного стану, Проекту Закону про внесення змін до законів України «Про Національну поліцію» та «Про Дисциплінарний статут Національної поліції України» від 13.03.2022 р. № держреєстрації 7147, то станом на сьогодні він не підписаний Президентом України і є не чинним. Отмечается, что в связи с фактическим привлечением Министерства внутренних дел Украины и органов его системы к мерам обеспечения правового режима военного положения подлежит приведению в адекватное современное состояние профильное нормативно-правовое законодательство. Относительно принятого Верховной Радой Украины 15.03.2022 г. в целях оптимизации деятельности полиции, в том числе во время действия режима военного положения, Проекта Закона о внесении изменений в законы Украины «О Национальной полиции» и «О Дисциплинарном уставе Национальной полиции Украины» от 13.03.2022 г. № госрегистрации 7147, то по состоянию на сегодняшний день он не подписан Президентом Украины и не действует. It is noted that in connection with the actual involvement of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and its bodies in measures to ensure the legal regime of martial law, subject to adequate current status profile legislation. Regarding the Draft Law on Amendments to the Laws of Ukraine “On the National Police” and “On the Disciplinary Statute of the National Police of Ukraine” of March 13, 2022 adopted by the Verkhovna Rada of Ukraine on March 15, 2022 in order to optimize police activities, including during martial law 2022 р. № state registration 7147, as of today it is not signed by the President of Ukraine and is not valid.Документ Правове регулювання Вищим адміністративним судом України юрисдикції адміністративних судів у відбудові правоохоронної функції держави(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 листоп. 2016 р. – Харків, 2016. – С. 102-108, 2016) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Гуржина, Є. С.; Hurzhyna, Ye. S.Розглянуто правове регулювання Вищим адміністративним судом України юрисдикції адміністративних судів у відбудові правоохоронної функції держави.Документ Проблеми працевлаштування та тіньова зайнятість в Україні(Проблеми розвитку соціально-трудових прав та профспілкового руху в Україні : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28 трав.2020 р.). – Xарків: ХНУВС, 2020. – С. 95-98., 2020) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Овдієнко, Д. В.; Ovdiienko, D. V.Зазначено, що для вдосконалення правового регулювання тіньової зайнятості необхідно: запровадити економічні стимули роботодавців задля їх заохочення до використання лише легально працевлаштованих працівників; законодавчо закріпити дієвий механізм виявлення фактів тіньової зайнятості; усунути корупційну складову в діяльності державних органів та посадових осіб, на яких покладено завдання щодо виявлення та припинення тіньової зайнятості; посилити фінансові санкції для суб’єктів господарювання за використання праці без укладення трудового договору; ввести кримінальну відповідальність для посадових осіб суб’єктів господарювання та приватних підприємців за використання роботодавцем незадекларованої праці. Отмечено, что для совершенствования правового регулирования теневой занятости необходимо: внедрить экономические стимулы работодателей для их поощрения использования только легально трудоустроенных работников; законодательно закрепить действенный механизм выявления фактов теневой занятости; устранить коррупционную составляющую в деятельности государственных органов и должностных лиц, на которых возложены задачи выявления и прекращения теневой занятости; усилить финансовые санкции для субъектов хозяйствования использования труда без заключения трудового договора; ввести уголовную ответственность для должностных лиц субъектов и частных предпринимателей за использование работодателем незадекларированного труда. It is noted that in order to improve the legal regulation of shadow employment, it is necessary to: introduce economic incentives for employers to encourage them to use only legally employed workers; legislate an effective mechanism for revealing the facts of shadow employment; eliminate the corruption component in the activities of state bodies and officials who are entrusted with the task of identifying and stopping shadow employment; strengthen financial sanctions for business entities using labor without concluding an employment contract; introduce criminal liability for officials of entities and private entrepreneurs for the use of undeclared labor by an employer.Документ Рефлексія щодо поняття експертних технологій в судовій експертизі(Сучасні тенденції розвитку криміналістики та кримінального процесу в умовах воєнного стану: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 листоп. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 198-201, 2022) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Довгань, О. І.; Dovgan, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8551-5403Проаналізовано сучасні підходи до визначення поняття експертних технологій в судовій експертизі.Документ Співдружність у поліції як складова її професійності(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 62-66, 2023) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Наголошено, що співдружність у поліції – це поняття, що відображає духовну єдність, взаємодопомогу, співпрацю та підтримку між працівниками поліції. Співдружність є важливою складовою поліцейської професійності, яка впливає на ефективність і результативність роботи поліції. Особливі риси співдружність у поліції набуває в часи війни – це взаємодія і співпраця між різними силами поліції (наприклад, місцевої, державної або міжнародної) задля забезпечення безпеки та порядку у конфлікті; обмін інформацією та взаємна допомога між різними силами поліції для виявлення та запобігання злочинам, а також забезпечення безпеки мирних громадян.