Browsing by Author "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481"
Now showing 1 - 20 of 51
Results Per Page
Sort Options
Item Neurophysiological aspects of natural science training of future psychologists in higher education institutions in Finland and Sweden(BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. - 2022. - Vol. 13, Issue 1. - P. 112-131, 2022) Bilyk, V.; Girenko, S. P.; Гіренко, С. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Dzhahupov, H. V.; Джагупов, Г. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Актуальність дослідження природничо-наукової підготовки майбутніх психологів щодо наявності нейронаукових знань у змісті освіти полягає в тому, що нейронауки проникли в усі сфери соціонічної підготовки і є синергетичним компонентом для гуманітарних аспектів психології людини.Item Виховна робота з працівниками патрульної поліції на етапі підготовки у вищих навчальних закладах МВС України(Збірник наукових праць "Педагогічні науки" / МОН України, Херсон. держ. ун-т. ‒ Херсон, 2016. ‒ Вип. LXXІІІ, Т. 2. - С. 56 ‒ 60, 2016) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732; Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В статті розглядається доцільність проведення профілактично-виховної роботи зі слухачами курсів первинної професійної підготовки працівників підрозділів патрульної служби центру післядипломної освіти вищих навчальних закладах МВС України з метою формування в слухачів адекватного ставлення до громадян як професіоналів та офіцерів поліції. Необхідність здійснення профілактично-виховної роботи зі слухачами курсів первинної професійної підготовки працівників підрозділів патрульної служби центру післядипломної освіти у вищих навчальних закладах МВС України виникає в ході їх підготовки. Молодим особам, які прагнуть прийняти участь у реформуванні правоохоронних органів, охороняти громадський порядок, допомагати людям боротися із злочинністю ще й доводиться адаптуватися до конкретних вимог у ході їх підготовки, які необхідно виконувати й дотримуватися. У ході підготовки слухачам закріплюються навички дотримання дисципліни, уміння будувати позитивні міжособистісні стосунки із колегами і командирами, працювати в команді, ефективно спілкуватися із громадянами різних категорій.Item Впровадження сучасних технічних засобів навчання в систему СФП майбутніх офіцерів(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2022. - Вип. 8(153). - С. 104-109, 2022) Хацаюк, О. В.; Khatsaiuk, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4166-9099; Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Ванюк, Д. В.; Vaniuk, D. V.; Волянський, В. Г.; Volianskyi, V. H.; Задорожний, К. А.; Zadorozhnyi, K. A.; Лазоренко, С. С.; Lazorenko, S. S.; Делямба, М. М.; Deliamba, M. M.Наголошено, що воєнний стан в Україні диктує свої вимоги щодо підготовки висококваліфікованих офіцерських кадрів (представників інших категорій) інституцій сектора безпеки і оборони України. Достатній рівень фізичної, а також спеціальної фізичної підготовленості сприяє формуванню професійних компетентностей у представників інституцій сектора безпеки і оборони України, що забезпечує якісне виконання ними службово-бойових (оперативних) завдань. Розглянуто розроблення, а також апробація проєкту нормативної бази для впровадження у систему спеціальної фізичної підготовки майбутніх офіцерів Національної гвардії України лижного тренажера «Concept 2 Skierg».Item Деякі питання організації професійної освіти майбутніх працівників Національної поліції в умовах дистанційного навчання(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 252 - 254., 2020) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В статті зазначено, що досвід першого року організації професійної освіти та навчання в умовах сучасних епідеміологічних викликів, доводить необхідність та актуальність побудови вишами дистанційного каналу освітньої взаємодії викладачів та здобувачів освіти, підготовки та впровадження нормативної бази, яка регламентує реалізацію різних компонентів освітнього процесу (когнітивно-розвивальний, науково-інноваційний, контрольно-результативний, виховний тощо), розвитку сучасної потужної матеріально-технічної та комп’ютерно-програмної бази, підвищення рівня відповідних компетентностей учасників освітнього процесу. В статье отмечено, что опыт первого года организации профессионального образования и обучения в условиях современных эпидемиологических вызовов доказывает необходимость и актуальность построения вузами дистанционного канала образовательного взаимодействия преподавателей и соискателей образования, подготовки и внедрения нормативной базы, регламентирующей реализацию различных компонентов образовательного процесса (когнитивно- развивающий, научно-инновационный, контрольно-результативный, воспитательный и т.п.), развитие современной мощной материально-технической и компьютерно-программной базы, повышение уровня соответствующих компетентностей участников образовательного процесса. The article notes that the experience of the first year of vocational education and training in modern epidemiological challenges, proves the need and relevance of universities to build a remote channel of educational interaction between teachers and students, training and implementation of regulations governing the implementation of various components of the educational process. developmental, scientific-innovative, control-effective, educational, etc.), development of modern powerful material-technical and computer-program base, increase of the level of corresponding competencies of participants of educational process.Item До питання актуалізації освітніх механізмів формування конфліктологічної культури суб’єктів трудових відносин(Проблеми розвитку соціально-трудових прав та профспілкового руху в Україні : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28 трав.2020 р.). – Xарків: ХНУВС, 2020. – С. 156-160., 2020) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Зазначено, що конфліктологічна культура суб’єкта трудових відносин – це соціальне надбання особистості, що створює в собі складні багаторівневі системи, які дозволяють знімати як внутрішні протиріччя людини, так і кризи у відносинах з іншими. Застосовуючи специфічні інформаційні, комунікативні та корпоративні механізми, культура формує, зберігає та відтворює стійкі типи взаємовідносин з професійним середовищем. Особливу роль тут відіграє система освіти, в рамках якої відбувається відбір, передача, освоєння та закріплення якостей, які забезпечують конструктивні реакції в конфлікті. Впровадження в освітній процес підготовки здобувачів вищої освіти для підрозділів Національної поліції України, МВС цілісної системи формування конфліктологічної культури фахівців сприятиме їх ефективній підготовці до успішної професійної діяльності. Отмечено, что конфликтологическая культура субъекта трудовых отношений – это социальное достояние личности, создающее сложные многоуровневые системы, позволяющие снимать как внутренние противоречия человека, так и кризисы в отношениях с другими. Применяя специфические информационные, коммуникативные и корпоративные механизмы, культура формирует, сохраняет и воспроизводит устойчивые типы взаимоотношений с профессиональной средой. Особую роль здесь играет система образования, в рамках которой происходит отбор, передача, освоение и закрепление качеств, обеспечивающих конструктивные реакции в конфликте. Внедрение в образовательный процесс подготовки соискателей высшего образования для подразделений Национальной полиции Украины, МВД целостной системы формирования конфликтологической культуры специалистов будет способствовать их эффективной подготовке к успешной профессиональной деятельности. It is noted that the conflictological culture of the subject of labor relations is the social property of the individual, creating complex multi-level systems that allow removing both internal contradictions of a person and crises in relations with others. Using specific information, communication and corporate mechanisms, culture forms, preserves and reproduces stable types of relationships with the professional environment. The education system plays a special role here, within the framework of which the selection, transfer, development and consolidation of qualities that ensure constructive reactions in conflict take place. The introduction into the educational process of training applicants for higher education for units of the National Police of Ukraine, the Ministry of Internal Affairs of an integral system for the formation of a conflict culture of specialists will contribute to their effective preparation for successful professional activity.Item До питання взаємозв’язку освітнього простору та формування конфліктологічної культури майбутніх працівників Національної поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 берез. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. - Харків, 2020. – С. 72-77., 2020) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Аналізуються основні вектори розвитку та трансформації правоохоронної структури. Визначені напрямки впливу системного освітнього простору на динамічні компоненти конфліктологічної культури майбутніх працівників Національної поліції.Item До питання значення когнітивних механізмів у формуванні конфліктологічної культури особистості(Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень – 2017: Тези I міжнар. наук.-практ. конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 21 берез. 2017 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2017. – С. 122-125, 2017) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В тезах розглянуто психолого-педагогічні аспекти конфліктологічної культури особистості в контексті розвитку особливостей її когнітивних процесів. Визначено роль та особливості образів конфліктної ситуації в цілісній системі самосвідомості індивіда, зміст психологічної допомоги людині по роботі з руйнуючими переживаннями.Item До питання мінімізації конфліктологічних ризиків у діяльності працівників поліції на етапі професійної підготовки(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 86-89, 2018) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Розглянуто деякі професійно-педагогічні аспекти конфліктологічної підготовки працівників поліції на етапі відомчої освіти. Визначено конфліктні професійні ризики у взаємодії поліцейських із громадянами та колегами, проаналізовано педагогічні вектори та умови розвитку особистісної конфліктологічної культури працівників різних підрозділів Національної поліції України в процесі фахової підготовки.Item До питання організації освітньої підготовки майбутніх працівників Національної поліції в умовах передислокації ЗВО під час воєнного стану(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.). – Вінниця, 2022. – С. 206-207, 2022) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Підкресленои, що головними досягненнями за період воєнних дій в Україні, слід вважати спільну результативну діяльність кожного учасника університетського колективу (від здобувача освіти до керівництва ЗВО), спрямовану на збереження наукового, освітнього та соціального потенціалу закладу освіти, мінімізацію несприятливого впливу чинників воєнних дій на процес навчання та компетентної підготовки майбутніх правоохоронців для Національної поліції України.Item До питання професійно-орієнтованого формування конфліктологічної культури особистості(Бочаровські читання : тези доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю підгот. психологів у Харків. нац. ун-ті внутр. справ (Харків, 13 квіт. 2018 р.). – Харків, 2018.– С. 60-67., 2018) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Розглянуто деякі професійно-педагогічні аспекти конфліктологічної підготовки працівників поліції на етапі професійного навчання в умовах реформування відомчої освіти МВС. Визначені окремі компоненти конфліктної взаємодії поліцейських в службових ситуаціях, проаналізовані педагогічні рівні та механізми розвитку особистісної конфліктологічної культури працівників підрозділів Національної поліції України в процесі фахової підготовки.Item До питання професійної соціалізації працівників Національної поліції України(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф.(Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 52-54., 2019) Бобро, Н. В.; Bobro, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8350-3695; Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Стаття присвячена проблемам професійної соціалізації та професійного розвитку працівників поліції. Розглянуто основні етапи професійної соціалізації майбутнього фахівця правоохоронної сфери.Item До питання систематизації компонентів конфліктологічної культури працівників поліції у фаховій освіті(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 6 груд. 2019 р.). – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 214-219., 2019) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Автором зазначено, що цілеспрямована та систематизована організація конфліктологічної освіти майбутніх фахівців у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання МВС в сучасних умовах розвитку України виступає необхідним та важливим компонентом формування особистісної та соціально-професійної культури правоохоронця, яка зумовлює вибір безпечних, оптимальних та законних дій поліцейського в конфліктних ситуаціях. Як свідчить практичний досвід, використання під час викладання конфліктологічних дисциплін широкого потенціалу новітніх та класичних педагогічних форм та технологій організації освітнього процесу забезпечує динамічний розвиток базових компонентів конфліктологічної культури особистості, а саме: комунікативного, операційного, когнітивного, психоемоційного та мотиваційного.Item До питання системного впровадження в діяльність ЗВО МВС конфліктологічного компоненту професійної освіти майбутніх працівників Національної поліції(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2021. – С. 123-124, 2021) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В тезах розглянуті деякі професійно-педагогічні аспекти конфліктологічної підготовки працівників поліції в професійній освіті. Визначені поняття, змістовні компоненти та психолого-педагогічні умови розвитку конфліктологічної компетентності в службових ситуаціях, проаналізовані сучасні освітні механізми розвитку особистого потенціалу майбутніх правоохоронців та формування їх конфліктологічної готовності.Item До питання системного підходу з реалізації конфліктологічної підготовки працівників Національної поліції(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 110-114, 2019) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Розглянуто конфліктологічну підготовку майбутніх працівників поліції сьогодні є достатньо важливим компонентом їх загальної професійної готовності до ефективної діяльності в умовах різноманітних конфліктних ризиків. Визначено мету освітньої діяльності сучасного ЗВО МВС, системна підготовка фахівця з високим рівнем компетентності управління професійними конфліктами конфліктогенному середовищі.Item До питання теоретико-методологічних проблем дистанційної освіти в закладах вищої освіти в умовах світової пандемії(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 130-132., 2020) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Майборода, А. П.; Maiboroda, A. P.Зазначено, що мета адаптації ЗВО полягає у формуванні та впровадженні надзвичайно гнучкої та мобільної моделі освітнього простору, побудованої з використанням сучасних та ефективних комп’ютерно-комунікативних платформ та здатної звести до мінімуму несприятливі наслідки дистанційної взаємодії головних учасників освітнього процесу – педагога та здобувача освіти. Отмечено, что цель адаптации ЗВО заключается в формировании и внедрении гибкой и мобильной модели образовательного пространства, построенной с использованием современных и эффективных компьютерно-коммуникативных платформ и способной свести к минимуму неблагоприятные последствия дистанционного взаимодействия главных участников образовательного процесса – педагога и соискателя образования. It is noted that the purpose of adapting the ZVO is to form and implement a flexible and mobile model of the educational space, built using modern and efficient computer and communication platforms and capable of minimizing the adverse effects of remote interaction between the main participants in the educational process - the teacher and the applicant for education.Item Змістовний компонент формування конфліктологічної культури майбутніх слідчих ОВС у фаховій підготовці(Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 6. - С. 42-47, 2013) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В статті розглянуто різні аспекти професійної конфліктологічної підготовки майбутніх працівників слідчих підрозділів ОВС в педагогічному процесі. Окреслено сучасний стан та особливості конфліктологічної сфери у підрозділах слідства МВС, визначені конфліктогени професійного середовища органів внутрішніх справ.Item Змістовно-методологічні компоненти тренінгу конфліктологічної культури працівників поліції(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2018. – С. 178-183, 2018) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Проаналізовано педагогічні аспекти, зміст, умови та методи проведення тренінгу конфліктологічної культури працівників поліції на етапі вузівської підготовки.Item Змістовні орієнтири підготовки майбутніх працівників ОВС до дій в конфліктному середовищі(Становлення особистості професіонала: перспективи й розвиток: матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 27-28 лют. 2015 р.). - Одеса: Букаєв В.В., 2015. - С. 192-196, 2015) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Котелюх, М. О.; Koteliukh, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5580-7798; Петленко, О. В.; Petlenko, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2005-9600В тезах розглянуто сучасні підходи до вивчення та формування конфліктологічної підготовки майбутніх правоохоронців у ВНЗ. Визначені зміст вмінь, що забезпечують конфліктологічну готовність курсантів. Розглянуті педагогічні складові виховання культури вирішення конфліктів у курсантів ВНЗ МВС.Item Комунікативні аспекти професійного навчання операторів служби «102»(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 7 квіт. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 131-135, 2017) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В тезах розглянуті деякі професійно-педагогічні аспекти комунікативної підготовки працівників поліції «Служба 102». Визначені змістовні компоненти та психолого-педагогічні умови ефективної особистісної комунікації із заявниками в типових службових ситуаціях, проаналізовані сучасні освітні механізми розвитку особистого потенціалу працівників контакт-центрів та формування їх професійної культури спілкування з громадянами.Item Конфліктний простір працівників Національної поліції в контексті їхньої професійної підготовки(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 33-38, 2018) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У статті розглянуто загальний зміст конфліктного простору працівників Національної поліції, деякі професійно-педагогічні аспекти конфліктологічної підготовки майбутніх поліцейських на етапі професійного навчання в умовах реформування відомчої освіти МВС. У роботі наголошено, що суспільство та правоохоронні органи рухаються в бік посилення захисту прав громадян, зниження суспільної та відомчої конфліктності, якісної підготовки компетентних працівників Національної поліції та покращення правоохоронних послуг. Авторами підкреслена потреба у висококваліфікованих працівниках поліції, що мають високий рівень правової, психологічної та комунікативної культури, навичок медіації та миротворення, культури миру, нетерпимості до проявів дискримінації, які здатні захистити всі верстви населення від агресії та жорстокості. Зроблений бібліографічний екскурс із проблеми конфліктів, визначений ряд праць у галузях права, психології, педагогіки та конфліктології, в яких проаналізовані різні конфліктологічні феномени, що супроводжують професійну діяльність правоохоронних органів. У статті наголошено, що конфліктологічна підготовка майбутніх правоохоронців у ВНЗ МВС включає послідовну навчальну діяльність, спрямовану не тільки на формування нових знань про конфлікт, його закономірності, форми та наслідками, але й серйозну роботу з конфліктною самосвідомістю суб’єкта, осмислення компонентів його конфліктної сфери, визначення рівня власної конфліктності, особистісних ресурсів (комунікативних, перцептивних, когнітивних, емотивних), що забезпечують достатні контроль за поведінкою, спілкуванням, зумовлюють «захист» від конфліктогенів. Авторами зазначено, що основою сучасних конфліктних реалій виступають розлади (протиріччя) особистості, що проявляються на різних рівнях, які включають стереотипи свідомості та совісті, особистісні процеси, індивідуальні властивості та процеси пізнання людини та суб’єкта діяльності. У статті визначені провідні процесуальні напрями формування конфліктологічної готовності курсантів до професійної діяльності та педагогічні принципи їх реалізації.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »