Browsing by Author "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8924-1139"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Public policy in the sphere of activity of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine: approaches to determining the essence and content(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol 9, No 28 (April). – P. 159-165, 2020) Tsyhanov, O. G.; Циганов, О. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8924-1139; Chumachenko, I. M.; Чумаченко, І. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3403-6103; Panova, I. V.; Панова, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Golub, M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5257-081XМетою статті є визначення сучасного розуміння категорій «державна політика» і «сфера діяльності органів системи Міністерства внутрішніх справ», а також сутності та змісту державної політики України у цій сфері. Для досягнення поставленої мети використовувалися загальнонаукові та спеціальні методи пізнання, а саме: методи аналізу, синтезу, структурно-функціональний, герменевтики, порівняння, спеціальноюридичний та деякі інші. Наголошено на необхідності розуміння державної політики у двох площинах: 1) як встановлений напрямок (стан) розвитку держави і суспільства; 2) як різновид державної діяльності (процесу) щодо формування державної політики (політичного процесу) та її реалізації (виконавча діяльність). Звертається увага, що суспільні відносини, котрі виникають в процесі діяльності органів системи Міністерства внутрішніх справ, за своєю суттю відносно близькі, схожі, споріднені. Тому об’єктивно існуючий зв'язок між цими суспільними відносинами, їх специфіка потребують об'єднання цих відносин в одну сферу. В умовах сьогодення державну політику у сфері діяльності органів системи Міністерства внутрішніх справ України пропонується розуміти як цілеспрямовану та організаційну діяльність спеціально уповноважених державних органів та представників громадянського суспільства стосовно визначення стратегічних цілей, завдань, форм і засобів їх досягнення у сфері правоохоронної діяльності. Наголосимо, що зазначена правоохоронна діяльність безпосередньо стосується створення умов для розвитку безпечного середовища життєдіяльності як основи внутрішньої безпеки на території України, формування сучасної системи внутрішньої безпеки як фактора стримування країни-агресора, а також здійснення ефективного інтегрованого управління державним кордоном і проведення збалансованої міграційної політики в Україні.Item Services Provided by Public Authorities: Features of Legal Regulation in Ukraine and the European Union(Amazonia Investiga. - 2020. - Vol. 9, Issue 31. - P. 44-51, 2020) Klymenko, I. V.; Клименко, І. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3552-2277; Shvets, D. V.; Швець, Д. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Tsyhanov, O. G.; Циганов, О. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8924-1139; Mohilevska, L. H.; Могілевська, Л. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3312-9199Метою статті є визначення: 1) сутності та змісту послуг, що надаються органами публічної влади в країнах Європейського Союзу та Україні; 2) особливостей правового регулювання публічно-сервісної діяльності в цих країнах. Для досягнення поставленої мети використано загальнонаукові та спеціальні методи пізнання, а саме: діалектичний, логіко-семантичний, порівняльно-правовий, методи аналізу та синтезу. У статті вказано, що недоліки в сфері публічно-сервісної діяльності залишилися у спадок із часів радянської доби. Наголошено на актуальності досвіду країн Європейського Союзу, в яких визначальною ознакою розвитку законодавства є його спрямованість на забезпечення прав та законних інтересів приватних осіб у відносинах із публічною владою та її органами. Звертається увага, що на відміну від України в європейській адміністративно-правовій доктрині окремого правового інституту адміністративних послуг не виділяється, а категорія «послуга» відносно публічного сектору вживається у найширшому і дуже гнучкому значенні. Встановлено, що в ЄС питання надання послуг населенню регулюється як первинним, так і вторинним законодавством. З’ясовано, що правове регулювання публічно-сервісної діяльності в ЄС характеризуються такими особливостями: відсутність кодифікованого нормативно-правового акту, яким би здійснювалося регулювання публічних послуг неекономічного інтересу; вплив судової практики на правове регулювання відносин між органами публічної адміністрації та громадянами; значну увагу приділено підвищенню рівня якості публічних послуг та участі громадян у прийняті рішень органами влади. За результатами дослідження відзначається, що до пріоритетних напрямів розвитку системи надання адміністративних послуг в Україні слід віднести ухвалення Закону (або Кодексу) про адміністративну процедуру та законодавства про плату за адміністративні послуги (адміністративний збір).