Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X"
Зараз показуємо 1 - 20 з 88
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Approaches to education reform for children with special needs worldwide(Asia life sciences. The Asian international journal of life science.Supplement 21(2). 28 December 2019;447-453, 2019-12-28) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Reznik, O. M.; Volik, V. V.The paper deals with the study of education reform for children with special needs worldwide. It states that one of the main trends in the global educational process is the implementation of inclusive education. The paper outlines the scope of persons with special educational needs where persons with disabilities occupy a special place. Taking into account the main principle of the education system in the United Kingdom, it was determined that the main area of the development of education in this country was the inclusion of children with special needs in a general education school. The paper considers the top-down approach to inclusion in the UK, identifies the main social pedagogical reasons that constrain its implementation. It analyzes the level of legislative support for inclusive education in Finland, Norway, Denmark and France, and describes the state of inclusive education at the municipal levelДокумент Concept, content and features administrative and jurisdiction activities of the police. Police activity in Ukraine and European countries: modern standards and unification options(Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XУ роботі обґрунтовано, що органи Національної поліції є одним із основних суб’єктів адміністративно-юрисдикційної діяльності, що уповноваженні розглядати справи про адміністративні правопорушення, виносити по них відповідні постанови та накладати санкції без звернення до суду. Окреслено фактори, наявність яких зумовлює особливе місце органів Національної поліції в системі суб’єктів адміністративно-юрисдикційної діяльності. Охарактеризовано основне призначення адміністративно-юрисдикційної діяльності. У результаті аналізу змісту таких понять як «юрисдикція», «адміністративна юрисдикція», «адміністративно-юрисдикційна діяльність» сформульовано авторський підхід до розуміння адміністративно-юрисдикційної діяльності органів Національної поліції (у вузькому та широкому сенсі). Виокремлено основні ознаки адміністративно-юрисдикційної діяльності органів поліції та розкрито зміст такої діяльності. Розкрито сутність та значення форм адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, окреслено їх види та надано їх характеристику.Документ Ethical and legal grounds for the whistleblowing of corruption offenses(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues, 2019, Volume 22. Special Issue 2;, 2019) Bezpalova, O. I.; Kobzieva, T.; Ridel, T.; Markin, S.; Serohin, V.; ; ; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016The article reveals the role and essence of whistleblowing as a mechanism for countering offenses. The author disclosed that the institute of whistleblowers is an object of scientific and legal studies. Prerequisites for the development of a draft Directive of the European Parliament and the Union “On the protection of persons reporting on breaches of Union law” were considered (Proposal for a Directive of the European Parliament and of the Council “On the protection of persons reporting on breaches of Union law”), which aims to enhance the protection of whistleblowers as a means of illegal actions disclosure and promotion of compliance with EU legislation. It was determined that there is no single view on the role of whistleblowers in society, the need to encourage whistleblowers, the acquisition of the status of whistleblower, and most importantly legal protection. It is advisable to develop a separate legal act and a legal doctrine for the protection of the rights of whistleblowers. The conclusions indicate that the ethical and legal framework for the protection of the whistleblower provides for the normative consolidation of effective guarantees for both the whistleblowers and those who are exposed to whistleblowingДокумент Human rights guaranteeing as the priority in the activities of police agencies in Ukraine(Polski interdyscyplinarny przegląd naukowy. Polish interdisciplinary scientific review, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XАкцентовано увагу на важливості дотримання прав і свобод громадян в діяльності органів поліції, недопущення вчинення неправомірних дій як з боку поліцейських, так і щодо самих поліцейських. Охарактеризовано зміст інформаційної підсистеми обліку затриманих осіб інформаційно–телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України» («CUSTODY RECORDS»). Розкрито основні моменти, пов’язані з функціонуванням інформаційної підсистеми обліку затриманих осіб інформаційно–телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України». Наголошено, що така система дозволить істотно зменшити кількість незадокументованих затримань, маніпуляцій ними, вирішити певні спірні питання та конфліктні ситуації, уникнути необґрунтованих звинувачень представників поліції у вчиненні ними неправомірних дій, а також уникнути катувань. Розкрито особливості підготовки інспекторів з дотримання прав людини. Встановлено, що у ході такої підготовки особливий акцент робиться на важливість дотримання стандартів захисту прав людини (як національних, так і міжнародних), безпекові питання по відношенню до поліцейського, так і до затриманої особи, питання балансу приватності і безпеки. Особливу увагу приділено організації роботи з інтерв'ю: практичній роботі з електронною базою, застосуванню всіх карток програмного забезпечення, починаючи від реєстрації затриманого, його переміщень, харчування, всіх подій, які з ним відбувається під час перебування у підрозділі поліції. Розкрито зміст оновлених алгоритмів дій патрульних поліцейських, інспекторів чергової служби, слідчих.Документ Legal protection of inventions within medical practice in Ukraine(Wiadomości Lekarskie, 2019) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Yusupov, V. A.; Avramova, O. Ye.; Аврамова, О. Є.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1941-9894; ResearcherID: J-9043-2016; Krasiuk, T. V.; ; Larina, N. B.The aim of this article is theoretical and practical study of the legal protection of medical inventions in Ukraine based on the analysis of Ukrainian patent law, issued patents for inventions applied within medical practice, as well as data from the State Expert Center of the Ministry of Health of UkraineДокумент Legal regulation of entrepreneurial activity in the national security system(Entrepreneurship and Sustainability Issues. – 2021. – Vol. 8, № 3 (March) . – P. 340-355, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Yunina, M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0311-4591; Korohod, S.; Rezvorovich, K.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1183-613X; Ohanisian, T.Визначено основні напрямки деструктивного економічного впливу на підприємницьку діяльність у системі національної безпеки, що дозволило виявити можливі ризики підприємницької діяльності та розробити комплекс превентивних заходів щодо зменшення негативного впливу зовнішніх факторів. Враховуючи сучасні умови макроекономічної ситуації, необхідно постійно контролювати процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на стан економічної безпеки бізнесу. За допомогою міжнародних рейтингових індексів, які є важливим інструментом, вагомим орієнтиром та зовнішнім джерелом інформації, у другому розділі відстежено місце України в міжнародних рейтингах та проведено комплексну оцінку, оскільки відповідні рейтинги займають місце. якими світові організації позначають Україну є індикаторами її розвитку. Обґрунтовано взаємозв’язок та вплив наведених показників на економічну безпеку підприємницької діяльності. Згідно з дослідженням позиції України в міжнародних рейтингах, зроблено висновок, що позиція України наразі незадовільна, в Україні ще не створені безпечні умови для розвитку бізнесу: нестабільне податкове законодавство, значний корупційний тиск та валютні обмеження, відсутність серйозних виграшів щодо інвестиційної привабливості. а для забезпечення національної конкурентоспроможності державна підтримка розвитку бізнесу є недостатньою та нецілеспрямованою; обмежені можливості фінансування державних програм розвитку бізнесу. Управління підприємницькою діяльністю в Україні – це напрям державної політики, комплекс заходів і форм економічного, правового та організаційного впливу на бізнес і підприємців, у тому числі шляхом державної підтримки та захисту суб’єктів господарювання, а також державного контролю за дотриманням вимог законодавства суб'єктами такої діяльності.Документ Police law within the system of administrative law: the need of reconciling the relationship(DIXI. – 2021. – Vol. 23, № 2 (julio-diciembre). – P. 1-15, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Kobzieva, T. A.; Кобзєва, Т. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6176-0239; Korniienko, V. V.; Корнієнко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7338-0794; Kritsak, I. V.; Кріцак, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3530-4269Питання контролю та участі поліції є дуже актуальними, коли розкриваються аспекти адміністративного права. Проблема полягає в тому, що немає жодного способу або випадків, коли законний захист прав і свобод особи може бути гарантований без присутності поліції, яка гарантує, що права захищені через дотримання верховенства права. Єдиний спосіб забезпечити цей захист – це дія чи застосування адміністративного права. Розглядаючи концепцію поліцейського права, наголошується на обов’язках, які мають ці правоохоронні органи, вирішуючи питання, пов’язані з державною безпекою, захистом окремої людини, що проживає в даному суспільстві, і, певною мірою, всієї громадськості. Немає сумніву, що це роль поліції у підтримці миру та безпеки в певному суспільстві, але питання, яке ми маємо поставити, полягає в тому, чи виконуються ними функції в межах дотримання основних прав людини, дотримуючись належної правової процедури, яка є фундаментальною та імперативною основою або сутність адмін закон. Одне – забезпечити безпеку, а інше – переконатися, що при забезпеченні цієї безпеки будуть дотримані основні свободи та права людини з боку нібито викликаних правоохоронців. Таким чином, у цьому світлі можна сказати без будь-яких сумнівів, що за жодних обставин поліцейське право не повинно функціонувати без втручання адміністративного права, обидва найбільше доповнюють одне одного, а діяльність поліції повинна здійснюватися з суворою повагою та дотриманням адміністративного права. Захист особистих прав і свобод є обов’язковою метою адміністративного права, в якій поліцейський закон повинен дотримуватися та поважати.Документ Public Administration as a Form of Realization of Public Authority(Amazonia investiga. - 2020. - Vol. 9, Issue 30. - P. 60-66, 2020) Shatrava, S. O.; Шатрава, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Tsybulnyk, N. Yu.; Цибульник, Н. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Метою статті є визначення змісту та особливостей публічного адміністрування як однієї з форм реалізації публічної влади. Предмет дослідження становлять суспільні відносини, що виникають, розвиваються та припиняються під час публічного адміністрування як однієї з форм реалізації публічної влади.Під час написання статті використано наступні методи наукового пізнання: діалектичний, формально-юридичний та аналітичний. Статтю присвячено визначенню та аналізу особливостей публічного адміністрування якформи реалізації публічної влади. У ході дослідження встановлюється рівень впливу ефективного адміністрування сферами суспільного життя на якість функціонування країни в цілому. Здійснюється аналіз історичних етапів розвитку галузі публічного управління. Деталізованому аналізу піддано загальновідомий в науковому середовищі тезис про те, що публічне адміністрування варто визначати в якості невід’ємної складової як політичної науки (політології), так і менеджменту (науки про управління). Наголошено на важливості вивчення ключових питань, які мають відношення до публічного адміністрування. Проведено порівняльний аналіз існуючих систем публічного адміністрування як основи функціонування державної влади та місцевого самоврядування. За результатами проведеного дослідження у висновках виокремлені важливі чинники, які впливають на ефективність публічного адміністрування. Також наголошено на необхідності врахування європейського досвіду публічного адміністрування та управління державною владою.Документ State environmental security in national and globalization aspects(Journal of Security and Sustainability Issues. – 2020. – № 9 (3). – Р. 797-806., 2020) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Onopriienko, S.; Tarasov, S.; Zavalna, Z.; Starynskyi, M.Стаття присвячена вивченню екологічної безпеки держави у національному та глобалізаційному аспектах. Встановлено, що екологічна безпека держави – це збереження та захист життєдіяльності, інтересів людини та навколишнього середовища від негативних антропогенних та природних факторів, що є важливою складовою безпеки держави. Встановлено, що з поняттям «екологічна безпека» існує поняття «екологічна модернізація» як подолання негативних впливів на довкілля із боку індустріального суспільства шляхом перетворення останнього з допомогою новітніх технологій. Визначено існуючі загрози екологічній безпеці України, що зазначені у Стратегії національної безпеки України 2015 року. Пропонується не лише доповнити завдання Міністерства екології та природних ресурсів щодо розробки єдиного переліку показників рівня ЄС для оцінки стану навколишнього середовища, а й залучити громадськість до повноцінної участі в управлінні природокористуванням.Документ The determinants of tourism development: the example of potential candidates for the EU membership(Marketing and Management of Innovations. - 2019. - Iss. 2. - P. 326-336, 2019) Melnyk, L.; Мельник, Л.; Novak, I.; Новак, І.; Gomeniuk, M.; Гоменюк, М.; Pidlubna, O.; Підлубна, О.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016У статті розглянуто аналіз основних показників, що впливають на розвиток туризму. Автори проаналізували та систематизували основні детермінанти розвитку туризму для потенційних кандидатів у члени ЄС. Таким чином, об’єктом дослідження були Україна, Молдова та Грузія протягом 2000-2017 років. Автори теоретично обгрунтували взаємозв'язок між економічним розвитком країни та ефективністю туристичної галузі. Автори підкреслили, що оцінка взаємозв'язку між туризмом та соціальним, економічним, екологічним та інноваційним розвитком може стати основою стратегії розвитку туризму з урахуванням макроекономічної стабільності країни.Документ The essence and types of administrative procedures in the activities of higher education institutions as subjects of the implementation of the educational function of the state(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues. – 2020. – Vol. 23, Spec. Issue 11, 2020) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Abroskin, V. V.; Аброськін, В. В.; Andriiko, O.; Syniavska, O. Yu.; Синявська, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Yevdokimenko, S.Авторами проведено дослідження сутності та видів адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів як суб'єктів реалізації освітньої функції держави. Проаналізовано норми чинного законодавства України (зокрема, Закону України «Про вищу освіту», деяких рішень Кабінету Міністрів України), які регулюють окремі види адміністративних процедур в сфері вищої освіти. Запропоновано авторське визначення поняття «адміністративна процедура в діяльності вищих навчальних закладів». За результатами дослідження визначено сутність адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів. Адміністративні процедури класифіковані в контексті досліджуваної теми. Особлива увага приділяється виділенню особливостей кожної з встановлених адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів.Документ Адміністративно-правовий механізм реалізації правоохоронної функції держави : монографія(Харків: ХНУВС, 2014. — 544 с., 2014) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Монографія є комплексним дослідженням сутності та особливостей адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. У роботі проаналізовано методологічні засади адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави, надано загальну характеристику адміністративно-правового забезпечення реалізації правоохоронної функції держави. Окрема увага у роботі приділена аналізу специфіки діяльності суб’єктів реалізації правоохоронної функції держави. У монографії сформульовано конкретні пропозиції щодо удосконалення адміністративного законодавства у правоохоронній сфері, підвищення ефективності взаємодії правоохоронних органів України та Європейського Союзу. Монографія буде корисною викладачам, ад’юнктам, аспірантам, докторантам вищих навчальних закладів юридичного профілю, працівникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також всім, хто цікавиться проблемами правоохоронної діяльності.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії суб’єктів забезпечення виборчих прав громадян в Україні(Наукові записки. Серія: Право. - 2019. - Вип. 6. - С. 65-70, 2019-06) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Шорський, П. О.Сутність процесу взаємодії суб’єктів забезпечення виборчих прав громадян розкрито через: а) систему суб’єктів забезпечення виборчих прав в Україні; б) спільну мету вказаних суб’єктів, яка полягає у забезпеченні виборчих прав громадян, тобто права обирати представників органів державної влади та бути безпосередньо обраними у якості таких представників, приймати участь в референдумах, а також реалізовувати в межах встановлених законом права, пов’язані з організацією та проведенням виборів та референдумів; в) внутрішній аспект організації такої взаємодії (конкретно визначені засоби, прийоми та способи, що застосовуються суб’єктами взаємодії під час здійснення їх діяльності задля досягнення спільної мети); г) зовнішні прояви (спільну зовнішню діяльність уповноважених суб’єктів, що виникає на підставі застосування різних методів взаємодії, яка спрямована на досягнення єдиної мети). Сформульовано пропозиції щодо удосконалення адміністративного законодавства в частині вироблення дієвого механізму взаємодії суб’єктів забезпечення виборчих прав громадян в УкраїніДокумент Адміністративно-правові засади організаційного забезпечення діяльності господарських судів України(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2019. - № 4. С. 39-48, 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Мандичев, Д. В.; Mandychev, D. V.Встановлено, що організаційне забезпечення діяльності господарських судів створює умови для злагодженого функціонування всієї системи господарських судів та ефективну діяльність кожного господарського суду. Завдяки створенню належних організаційних умов діяльності в господарських судах можливо досягти суворого дотримання принципів та процедур здійснення господарського судочинства. Аргументовано, що організаційне забезпечення діяльності господарських судів є одним з елементів судового управління. Виділено ознаки організаційного забезпечення діяльності господарських судів. Розкрито зміст видів організаційного забезпечення діяльності господарських судів. Виокремлено чинники, що впливають на ефективність організаційного забезпечення діяльності господарських судів в Україні.Документ Адміністративно-юрисдикційна діяльність Національної поліції України : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2021. – 468 с., 2021) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Корнієнко, В. В.; Korniienko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7338-0794; Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Бахаєва, А. С.; Bakhaieva, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6498-2213У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративно-юрисдикційну діяльність Національної поліції України. Навчальний посібник буде корисним курсантам, слухачам магістратури, ад’юнктам, аспірантам, докторантам, викладачам закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, в яких здійснюється підготовка кадрів для Міністерства внутрішніх справ України і Національної поліції, працівникам органів та підрозділів Національної поліції.Документ Взаємодія Національної поліції України з іншими правоохоронними органами у сфері боротьби з кіберзлочинністю як один із напрямків забезпечення складових сектору безпеки і оборони(Актуальні питання протидії кіберзлочинності та торгівлі людьми : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 15 листоп. 2017 р.). – Харків : ХНУВС, 2017. – С. 21 - 24., 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XЗазначається, що взаємодію Національної поліції з іншими правоохоронними органами щодо протидії правопорушенням у сфері кіберзлочинності умовно слід поділити на внутрішню (в рамках органів та підрозділів поліції) та зовнішню. В залежності від напрямків діяльності Національної поліції слід виокремити такі види взаємодії: 1) взаємодія щодо протидії правопорушенням у сфері телекомунікацій; 2) взаємодія щодо протидії правопорушенням у сфері електронної комерції; 3) взаємодія щодо протидії правопорушенням у сфері шахрайства та легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом тощо.Документ Взаємодія органів державної влади України зі спеціальними установами Європейського Союзу у сфері реалізації правоохоронної функції держави(Правовий розвиток суспільства і держави: традиції та новації : Міжнародна юридична науково-практична конференція (7 грудня 2017 року, м. Київ). – Київ, 2017. – С. 172-176, 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Розкрито особливості сучасного етапу оновлення договірно-правової бази відносин Європейського Союзу з Україною щодо налагодження міжнародної правоохоронної діяльності, вдосконалення нормативно-правової бази співробітництва правоохоронних органів України (зокрема, органів Національної поліції України) та правоохоронних органів ЄС, імплементації положень спільних нормативно-правових актів у національне законодавство.Документ Взаємодія України та Європейського Союзу у сфері захисту прав людини(Національні та міжнародні механізми захисту прав людини : тези доп. Всеукр. круглого столу (м. Харків, 20 квіт. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 18-22, 2016) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Наголошено, що особливу увагу слід приділяти запровадженню практики контролю якості співробітництва України та ЄС у правоохоронній сфері, що дозволить своєчасно виявити недоліки та прорахунки в організації такого співробітництва, виробити рекомендації щодо підвищення його ефективності та дотримання графіку заходів і процедур у цьому напрямку. У даному контексті важливого значення набуває здійснення моніторингу співробітництва, який повинен проводитися як державними органами, так і неурядовими (на замовлення держави), що дозволить забезпечити максимально достовірний результат.Документ Вплив інноваційних процесів на розвиток сфери вищої юридичної освіти в Україні(Legal education in modern university: project-bsaed approach to the work organization according to the guidelines of the European qualifications framework (experience of the paneuropean univercity) (March 22-24, 2017, Sladkovicovo, Slovak Repablic). – P. 15-18, 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Окреслено проблеми, що стримують розвиток інноваційних процесів, у тому числі у сфері вищої юридичної освіти в Україні. Запропоновано шляхи вирішення вказаних проблем.Документ Впровадження вищими навчальними закладами системи МВС України інноваційних методів освітньої діяльності(Підготовка охоронці правопорядку в Харкові (1917-2017) : науково-практична конференція до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку в Харкові. – С. 58-59, 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Наголошено, що сьогодні стан інноваційної діяльності у сфері вищої юридичної освіти в Україні не відповідає світовим тенденціям технологічного розвитку та потребує свого подальшого вдосконалення адміністративно-правового регулювання. Вдосконалення адміністративно-правового регулювання інноваційної діяльності в Україні набуває особливої актуальності та значущості у зв’язку з прагненням України набути повноправного членства в Європейському Союзі. Встановлено, що вирішення проблем, які стримують розвиток інноваційних процесів в Україні, стане можливим у результаті: а) вдосконалення нормативно-правової бази для забезпечення розвитку інноваційної системи України; б) системного і послідовного впровадження функціональних принципів державного управління інноваційною діяльністю; в) розробки та реалізації національної стратегії, орієнтованої на формування інноваційної моделі розвитку; г) підвищення інноваційної культури суспільства; д) забезпечення збалансованої взаємодії наукового, технічного, виробничого та підприємницького потенціалів; є) розробки та впровадження механізму активізації інноваційної діяльності у сфері вищої юридичної освіти.