Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684"
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Mechanism of protecting forest and land resources of ukraine from illegal amber mining: legal aspect(Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. – 2022. - № 1. – Р. 83-87, 2022) Bulgakov, A. O.; Ivantsov, V. O.; Іванцов, В. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Makarenko, V. S.; Макаренко, В. C.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Dubova, K. O.; Klimova, S. M.Встановлено, що під кримінально-правову охорону ст. 240-1 КК України підпадають суспільні відносини щодо охорони й раціонального використання ресурсів бурштину, лісових і земельних ресурсів. При цьому перші становлять основний безпосередній об’єкт злочину, другі – є безпосередніми додатковими об’єк тами цього злочину. Встановлено коло предметів цього злочину – бурштин, лісові та земельні ресурси. Встановлено конкуренцію норм ст. ст. 240-1 і 245 і ст. ст. 240-1 та 239 КК УкраїниДокумент Адміністративний примус як метод протидії незаконному гральному бізнесу в Україні: заходи та прогалини правового забезпечення його реалізації(Право і безпека. – 2014. - № 4(55). – С. 38-45, 2014) Герасименко, В. С.; Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684З метою визначення конкретного переліку заходів адміністративного примусу як методу протидії незаконному гральному бізнесу визначено суб’єктів їх застосування (органи доходів і зборів, органи внутрішніх справ, суд) та відповідно проаналізовано нормативно-правові акти, які закріплюють повноваження (права) останніх. Крім того, описано конкретні прогалини правового забезпечення реалізації відповідних заходів адміністративного примусу та запропоновано конкретні шляхи їх вирішення.Документ Адміністративно-правове забезпечення взаємодії суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні(Прикарпатський юридичний вісник. - 2015. - Вип. 1. - С. 89-96, 2015) Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684У статті розглядаються основні підходи щодо визначення категорії «взаємодія». Автор виділяє п’ять основних груп позицій щодо визначення окресленого поняття, розглядає нормативно-правові засади взаємодії суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу. У статті названі ключові ознаки взаємодії суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу, сформульовано авторське визначення останньої, а також надано пропозиції щодо удосконалення її адміністративно-правових засад.Документ Адміністративно-правові засади протидії незаконному гральному бізнесу в Україні : автореф. дис.(Харків, 2016) Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; Филютович-Герасименко, В. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Безпалова, О. І. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню особливостей адміністративно-правових засад протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Розкрито поняття грального та незаконного грального бізнесу, охарактеризовано форми існування незаконного грального бізнесу. Здійснено історико-правовий огляд і встановлено закономірності становлення та розвитку державної політики України у сфері протидії незаконному гральному бізнесу. Опрацьовано поняття та структуру адміністративно-правового механізму протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Охарактеризовано систему суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Уточнено компетенцію суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Узагальнено форми та методи протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Визначено особливості адміністративно-правового забезпечення взаємодії суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Охарактеризовано закордонний досвід організації та проведення азартних ігор у спеціально відведених для цього гральних зонах та визначено перспективи його використання в Україні. Окреслено шляхи удосконалення адміністративного законодавства у сфері протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Вироблено пропозиції та рекомендації щодо оптимізації форм та методів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні.Документ Адміністративно-правові засади протидії незаконному гральному бізнесу в Україні : дисертація(Харків: Харківський національний університет внутрішніх справ, 2016) Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; Филютович-Герасименко, В. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Безпалова, О. І. - науковий керівник; Безпалова, О. І. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню особливостей адміністративно-правових засад протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Розкрито поняття грального та незаконного грального бізнесу, охарактеризовано форми існування незаконного грального бізнесу. Здійснено історико-правовий огляд і встановлено закономірності становлення та розвитку державної політики України у сфері протидії незаконному гральному бізнесу. Опрацьовано поняття та структуру адміністративно-правового механізму протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Охарактеризовано систему суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Уточнено компетенцію суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Узагальнено форми та методи протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Визначено особливості адміністративно-правового забезпечення взаємодії суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Охарактеризовано закордонний досвід організації та проведення азартних ігор у спеціально відведених для цього гральних зонах та визначено перспективи його використання в Україні. Окреслено шляхи удосконалення адміністративного законодавства у сфері протидії незаконному гральному бізнесу в Україні. Вироблено пропозиції та рекомендації щодо оптимізації форм та методів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні.Документ Адміністративно-юрисдикційна діяльність Національної поліції України : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2021. – 468 с., 2021) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Корнієнко, В. В.; Korniienko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7338-0794; Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Бахаєва, А. С.; Bakhaieva, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6498-2213У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративно-юрисдикційну діяльність Національної поліції України. Навчальний посібник буде корисним курсантам, слухачам магістратури, ад’юнктам, аспірантам, докторантам, викладачам закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, в яких здійснюється підготовка кадрів для Міністерства внутрішніх справ України і Національної поліції, працівникам органів та підрозділів Національної поліції.Документ Боротьба з корупційними виявами: досвід Сінгапуру(Реалізація державної антикорупційної політики в міжнародному вимірі: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 7 груд. 2018 р.) : у 2 ч. – Київ :Нац. акад. внутр. справ, 2018. – Ч. 2. – С. 181-184, 2018-12-07) Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684В роботі розглянуто історичний шлях та передумови становлення антикорупційної політики Республіки Сінгапур. Наведено основні законодавчі акти, що регулюють питання протидії корупції, а також розглянуто діяльність Бюро з розслідування корупційної діяльності та його повноваження у сфері попередження і припинення корупційних правопорушень.Документ Державна політика України у сфері протидії незаконному гральному бізнесу у період незалежності: історико-правовий аналіз(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Юридичні науки. − 2016. − Вип. 1, Т. 3. − С. 98-104, 2016) Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684У статті розглядаються основні нормативно-правові акти, які визначають державну політику щодо регулювання сфери грального бізнесу та протидії його незаконним проявам. В результаті автор визначає ознаки, які повно характеризують період відродження грального бізнесу як однієї із форм підприємницької діяльності.Документ Загальні засади протидії гендерно обумовленому насильству в Нігерії(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 293-296., 2020) Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684Можна зробити висновок, що не зважаючи на наявність діючого законодавства, що стосується протидії гендерно обумовленому насильству та роботу певних недержавних ініціатив проблема насильства за ознакою статі у Нігерії все ще залишається надзвичайно актуальною і основними факторами її зміни є широке інформування громадськості про права жінок, співпраця з державними та недержавними організаціями в даному напрямку, створення більшої кількості центрів допомоги постраждалим жінкам та подальша робота у сфері актуалізації національного законодавства. Можно сделать вывод, что несмотря на наличие действующего законодательства, касающегося противодействия гендерно обусловленному насилию и работу определенных негосударственных инициатив, проблема насилия по признаку пола в Нигерии все еще остается чрезвычайно актуальной и основными факторами ее изменения является широкое информирование общественности о правах женщин, сотрудничество с государственными и негосударственными организациями в данном направлении, создание большего количества центров помощи женщинам и дальнейшая работа в сфере актуализации национального законодательства. It can be concluded that despite the existence of current legislation on combating gender-based violence and the work of certain non-state initiatives, the problem of gender-based violence in Nigeria is still extremely relevant and the main factors for its change are broad public awareness of women's rights, cooperation with state and non-governmental organizations in this direction, the creation of more centers for helping women and further work in the field of updating national legislation.Документ Загальні засади протидії корупції в країнах Вишеградської четвірки: досвід Угорщини(Право і безпека. - 2020. - № 2 (77). - С. 126-132, 2020) Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684Досліджено витоки та загальні засади протидії такому негативному соціальному явищу, як корупція. З’ясовано місце Угорщини та України у світовому рейтингу сприйняття корупції. Розглянуто основні організації, діяльність яких спрямована на запобігання та протидію корупції, серед яких основною є Національна служба захисту. Крім того, вивчено основні міжнародні регулятивні акти антикорупційної спрямованості, що діють на території Угорщини.Документ Загальні засади протидії корупції в країнах Вишеградської четвірки: досвід Чехії(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2022. – № 4 (99). – С. 311-322, 2022) Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684Досліджено загальні засади протидії корупції в Чеській Республіці. Визначено часові періоди розвитку Чехії на шляху до подолання корупції. Надано визначення корупції в Україні та Чехії. З’ясовано місце Чехії та України у світовому рейтингу сприйняття корупції у 2021 році. Розглянуто напрями протидії корупції, визначені урядом. Наведено дві групи основних державних та недержавних організацій у Чеській Республіці, діяльність яких спрямована на запобігання та протидію корупції.Документ Закордонний досвід використання собак для виявлення осіб, хворих на COVID-19(Особливості організації кінологічної діяльності правоохоронних органів в Україні : тези доп. учасників наук.-практ. семінару (м. Харків, 29 жовт. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 41-45., 2020) Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684Зроблено висновок, що тренований собака є одним із прогресивних інструментів визначення осіб, хворих на COVID-19, оскільки це швидкий, ефективний і неінвазивний метод тестування. Було б доцільно використовувати собак під час триваючої епідемії коронавірусу для перевірки громадян в місцях великого скупчення людей, потягах, туристичних центрах, серед відвідувачів музеїв, театрів, кінотеатрів та спортивних об’єктів, що може допомогти сектору розваг. І що не менш важливо, такий інструмент діагностики може забезпечити використання інших більш обмежених ресурсів медичного тестування там, де вони дійсно необхідні. Сделан вывод, что тренированная собака является одним из прогрессивных инструментов определения лиц, больных COVID-19, поскольку это быстрый, эффективный и неинвазивный метод тестирования. Целесообразно использовать собак во время продолжающейся эпидемии коронавируса для проверки граждан в местах большого скопления людей, поездах, туристических центрах, среди посетителей музеев, театров, кинотеатров и спортивных объектов, что может помочь сектору развлечений. И что не менее важно, такой инструмент диагностики может обеспечить использование других более ограниченных ресурсов медицинского тестирования там, где они действительно необходимы. It is concluded that a trained dog is one of the progressive tools for identifying individuals with COVID-19, since it is a fast, efficient and non-invasive testing method. It is advisable to use dogs during the ongoing coronavirus epidemic to check citizens in crowded places, trains, tourist centers, among visitors to museums, theaters, cinemas and sports facilities, which can help the entertainment sector. And just as importantly, such a diagnostic tool can ensure that other more limited medical testing resources are used where they are really needed.Документ Зарубіжний досвід протидії наркозлочинності (на прикладі Маврикію)(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 278-281, 2019) Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684Вживання наркотичних речовин є однією з найбільших соціальних проблем сьогодення. Тож, одним з найактуальніших напрямків досліджень сьогодні можна вважати питання протидії незаконному обігу та використанню наркотичних речовин. Для координації та підвищення ефективності такої діяльності на національному рівні, автор пропонує розглянути досвід у цій сфері такої країни як Маврикій.Документ Зарубіжний досвід розшуку дітей, які вважаються зниклими безвісти, на прикладі Сполучених Штатів Америки(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 193-196, 2022) Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Макаренко, П. В.; Makarenko, P. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9055-3287На прикладі Сполучених Штатів Америки висвітлено зарубіжний досвід розшуку дітей, які вважаються зниклими безвісти. На примере Соединенных Штатов Америки освещен зарубежный опыт розыска детей, считающихся пропавшими без вести. The example of the United States of America highlights the foreign experience of searching for children who are considered missing.Документ Канадський досвід протидії торгівлі людьми(Протидія кіберзлочинності та торгівлі людьми : зб. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. конф. (27 травня 2020 р., м. Харків) . – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 212-214., 2020) Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684Вивчено досвід Канади з протидії торгівлі людьми. Проаналізовано правові акти з цього питання.Документ Кінологічне забезпечення діяльності підрозділів Національної поліції України : Інформаційний довідник(Харків: ХНУВС, 2019. – 139 с., 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ResearcherID: AAG-1418-2019; Scopus Author ID: 57209693214; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; ; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; ; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; ; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; ; Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; ; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950В інформаційному довідникові висвітлено основні положення законодавства України, що регулює кінологічне забезпечення діяльності підрозділів Національної поліції України; розкрито теорію та методологію службової кінології, розглянуто організацію та здійснення процесу підготовки кінологів, у тому числі в частині психологічних особливостей діяльності кінологічної служби. Охарактеризовано специфіку організації ветеринарно-санітарного забезпечення кінологічної діяльності, проаналізовано загальні правила дресирування службових собак та методів відбору собак для службової діяльності. Окрему увагу приділено тактиці застосування пошукових собак. Навчальний посібник розраховано на курсантів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, викладачів закладів вищої освіти МВС України зі специфічними умовами навчання. Ознайомлення з матеріалами даного інформаційного довідника також буде корисним курсантам та слухачам під час підготовки до атестації здобувача вищої освіти для отримання освітнього ступеню «бакалавр» і «магістр» та для працівників поліції при виконанні своїх обов’язків.Документ Методи протидії незаконному гральному бізнесу в Україні(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Юридичні науки. − 2015. − Вип. 2, Ч. 3, Т. 3. − С. 246-252, 2015) Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684У статті розглядаються основні підходи щодо визначення поняття та класифікації адміністративно-правових методів. В результаті автор формулює визначення методів протидії незаконному гральному бізнесу, обґрунтовує доцільність віднесення конкретних адміністративно-правових методів до переліку методів протидії незаконному гральному бізнесу та надає їх характеристику.Документ Насильство за ознакою статі в умовах збройного конфлікту: причини та наслідки(Захист та дотримання прав громадян органами Національної поліції України в умовах воєнного стану : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 7 груд. 2022 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2022. – С. 52-53, 2022) Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684Зауважено, що гендерно обумовлене насильство, пов’язане зі збройним конфліктом тягтиме за собою надзвичайно травмуючі та шкідливі для розвитку суспільства наслідки, а відтак, потребує більш активних механізмів запобігання та протидії такому насильству на рівні держави, в тому числі, розробки програм надання психологічної допомоги як для осіб, що постраждали внаслідок насильства, так і для чоловіків, що брали участь у активних бойових діях.Документ Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення [станом на 1 верес. 2016 р.](Київ: Центр учб. літ., 2016. - 544 с., 2016) Армаш, Н. О.; Armash, N. O.; Артеменко, О. В.; Artemenko, O. V.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Блудова, С. В.; Bludova, S. V.; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Калюжний, Р. А.; Kaliuzhnyi, R. A.; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Колпаков, В. К.; Kolpakov, V. K.; Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Макушев, П. В.; Makushev, P. V.; Миколенко, О. І.; Mykolenko, O. I.; Мхитарян, А. М.; Mkhytarian, A. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Панова, М. С.; Panova, M. S.; Пєтков, В. П.; Pietkov, V. P.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Філоретова, М. В.; Filoretova, M. V.; Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Чернецький, О. Л.; Chernetskyi, O. L.; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Шамрай, В. О.; Shamrai, V. O.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Шурупова, К. В.; Shurupova, K. V.У даному науково-практичному коментарі подано постатейний аналіз чинної редакції Кодексу України про адміністративні правопорушення з урахуванням останніх змін і доповнень станом на 5 серпня 2016 року. Особливу увагу приділено складам правопорушень, що зазнали змін в 2015-2016 p., a також новим складам правопорушень, запровадженим законодавцем в цей період. При підго¬товці коментаря широко використано положення профільних законів та незаконних актів, які встановлюють вимоги та правила, порушення яких утворюють склади адміністративних правопорушень. У додатках до книги подано тексти актуальних інструкцій та положень, які встановлюють процедуру оформлення матеріалів про адмінправопорушення та розгляду справ про ці порушення окремими органами (посадовими особами), уповноваженими на їх розгляд. Видання розраховано на суддів, прокурорів, адвокатів, посадових осіб органів, уповноважених вирішувати справи про адміністративні правопорушення, а також студентів аспірантів і викладачів юридичних спеціальностей вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться питаннями адміністративно-правової відповідальності за проступки у різних сферах суспільних відносин.Документ Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення [станом на 1 верес. 2017 р.](Київ: Центр учб. літ., 2017. – 544 с., 2017) Армаш, Н. О.; Armash, N. O.; Артеменко, О. В.; Artemenko, O. V.; Беззубов, Д. О.; Bezzubov, D. O.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Блудова, С. В.; Bludova, S. V.; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; ; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Калюжний, Р. А.; Kaliuzhnyi, R. A.; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Ковбасюк, В. В.; Kovbasiuk, V. V.; Коломоєць, О. Д.; Коломоєць, О. Д.; Колпаков, В. К.; Kolpakov, V. K.; Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Макушев, П. В.; Makushev, P. V.; Миколенко, О. І.; Mykolenko, O. I.; Мхитарян, А. М.; Mkhytarian, A. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Панова, М. С.; Panova, M. S.; Пєтков, В. П.; Pietkov, V. P.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Рум’янцев, Ю. В.; Rumiantsev, Yu. V.; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Сопілко, І. М.; Sopilko, I. M.; Філоретова, М. В.; Filoretova, M. V.; Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Чернецький, О. Л.; Chernetskyi, O. L.; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Шурупова, К. В.; Shurupova, K. V.У даному науково-практичному коментарі подано постатейний аналіз чинної редакції Кодексу України про адміністративні правопорушення з урахуванням останніх змін і доповнень станом на 5 вересня 2017 року.