Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Assessment of economic risks in the context of strategic enterprise management(European Journal of Sustainable Development. - 2021. - Vol. 10, N. 3. - P. 231-252, 2021) Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610; Pakhucha, E.; Chumak, V. V.; Чумак, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250; Shovkun, L.; Novikov, A.; Zakharov, I.; Skrypnyk, O.Встановлено, що для ефективного функціонування та забезпечення високого рівня конкурентоспроможності агроформуванням необхідно якісно освоювати всі складові елементи ресурсу потенціалу суб'єкта господарювання. Запропоновано систему стратегічного управління ресурсним потенціалом, яка демонструє процес формування ресурсного потенціалу та здійснює управлінський вплив на економічні процеси та його стратегічний розвиток. Система стратегічного управління ресурсним потенціалом насамперед орієнтована на ефективне виконання функцій, що лежать в основі агроформування.Документ Determinants for the formation of socio-economic component of national security(Norwegian Journal of development of the International Science. - 2022. - № 85 - P. 20-22, 2022) Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610; Tkachenko, S. O.; Ткаченко, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185Розглянуто детермінанти формування соціально-економічної безпеки як невід’ємної складової національної безпеки. Проаналізовано безпеку держави. Нового значення набуває сфера аналітичного забезпечення управління економічною безпекою, особливо з посиленням цифровізації економіки та посиленням негативних наслідків глобальних економічних криз, ризиків бізнес-середовища. Розглянуто системний підхід до оцінки соціально-економічної безпеки та визначено, що соціально-економічна безпека – це стан, який характеризує захист соціально-економічної системи від загроз макросередовища. Визначено, що разом із розробленням заходів щодо зміцнення економічної безпеки як складової національної безпеки на макрорівні, значну роль відіграє управління економічною безпекою на рівні суб'єктів господарювання.Документ Implementation of international experience of legal regulation of public employees’ labor rights(Право і безпека. – 2022. – № 4 (87). – С. 81-93, 2022) Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610; Mohilevskyi, L. V.; Могілевський, Л. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Sychova, V. V.; Сичова, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3031-4994Проаналізовано міжнародний досвід правового регулювання трудових прав працівників державної служби. Вивчено умови, за якими державним службовцям мають бути забезпечені високі стандарти трудових прав, гідні умови праці та матеріальне забезпечення. Досліджено вплив міжнародних трудових стандартів на забезпечення трудових прав державних службовців на національному рівні з метою вдосконалення правового регулювання гарантій їх трудових прав в Україні. Розглянуто необхідність імплементування в національне законодавство міжнародних стандартів і створення сприятливих умов для їх упровадження.Документ Integration of economic aspects in the research of the agricultural market of Ukraine(European Journal of Sustainable Development. – 2020. – Vol. 9, № 4. – P. 395-408, 2020) Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610; Pakhucha, E.; Oliynyk, O.; Oliynyk, T.; Plyhun, S.; Плигун, С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5251-0553Обґрунтовано необхідність та важливість проведення дослідження аграрного ринку. Визначено особливості процесу маркетингових досліджень з урахуванням специфіки сільськогосподарського виробництва та реалізації відповідно до вимог часу. Визначено основні принципи, на основі яких розробляються та безпосередньо здійснюються алгоритми проведення маркетингових досліджень. Було окреслено основні вимоги до проведення дослідження стану аграрного ринку, найважливішими є об’єктивність, неупередженість та незалежність від особистих чи політичних інтересів. Визначено фактори, які необхідно враховувати при проведенні маркетингових досліджень стану аграрного ринку з урахуванням як контрольованих, так і неконтрольованих факторів маркетингового середовища. Запропоновано етапи маркетингових досліджень, що відповідають вимогам аграрного ринку. Прогнозовано валовий обсяг виробництва сільськогосподарської продукції та виявлено тенденції у всій галузі, обрано поліноміальну лінію тренда, оскільки рівняння цієї моделі має найвищі коефіцієнти кореляції та детермінації, а тому найбільш достовірно описує динаміку. Ринок сільськогосподарської продукції досліджувався з точки зору маркетингу, тобто з точки зору двох підсистем, перша з яких представлена пропозицією, а друга — попитом. Встановлено, що пропозиція основних продуктів харчування реалізується за рахунок внутрішнього виробництва, а попит реалізується за рахунок внутрішніх і зовнішніх покупців. Проаналізовано та спрогнозовано загальну цінову ситуацію на аграрному ринку України. Окреслено сучасні особливості та проблеми формування цін на сільськогосподарську продукцію. Дослідження сучасного стану аграрного ринку дали підстави стверджувати про досить стабільний його розвиток, що підтверджується позитивною динамікою обсягів валового сільськогосподарського виробництва.Документ Investigating the Impact of Structural Changes: The Socio-Economic Security Framework(European Journal of Sustainable Development. - 2023. - Vol. 12, N. 1. - P. 180-198, 2023) Pakhucha, E.; Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610; Romaniuk, I.; Bilousko, T.; Tkachenko, S. O.; Ткаченко, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185; Diadin, A. S.; Дядін, А. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795; Babko, N.Показано забезпечення соціально-економічної безпеки країни, яке визначається як сукупність умов, необхідних для забезпечення нормального економічного розвитку. Окреслено аспекти моделювання соціально-економічної безпеки суб'єктів господарювання, проведеного за допомогою кореляційно-регресійного аналізу та шляхом прогнозування майбутнього рівня безпеки за допомогою кількісних показників. Проаналізовано принцип і характеристики інших методів моделювання та прогнозування та розглянуто їх переваги та недоліки. Це дозволяє вважати доцільним використання кореляції та регресії аналізу та його результатів під час прийняття управлінських рішень щодо підвищення соціально-економічної безпеки суб'єктів господарювання.Документ Problems and prospects of budgetary financing of social protection in Ukraine(European Journal of Sustainable Development. – 2021. – № 10 (2). – Р. 219-230, 2021) Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610; Oliynik, T.; Chorna, A. М.; Чорна, А. М.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Vitkovskyi, Y.; Kvyatko, T.; Plyhun, S.У дослідженні проаналізовано динаміку фінансування соціального захисту за рахунок бюджетних коштів. Виявлено проблеми фінансового забезпечення у цій сфері. Особливість фінансування системи соціального захисту населення в Україні полягає в тому, що вона концептуально та практично формувалася на основі значної ролі держави, тим самим спрямовуючи значну частину видатків бюджетів. у цю галузь. Досліджено динаміку зміни фінансування соціальних видатків з усіх видів бюджетів України та їх структуру. Частина видатків бюджету на соціальний захист у структурі загальних видатків бюджету зростає набагато повільніше, ніж загальні видатки бюджету через стагнацію практично всіх його складових. У грошах розрив між відрахуваннями на соціальний захист населення стає ще помітнішим. І хоча останніми роками в Україні збільшився розмір державних витрат, спрямованих на соціальний захист населення, багато видів соціальних пільг та допомоги виявилися недостатньо ефективними. Це збільшує непродуктивне навантаження на державні фінанси та створює значні перекоси у системі соціального захисту. Основними напрямками подальшого розвитку сфери соціального захисту мають стати оптимізація повноважень щодо здійснення видатків між органами влади всіх рівнів. Наділення місцевих та регіональних органів влади доходами, достатніми для фінансування покладених повноважень, за рахунок децентралізації бюджетних коштів сприятиме досягненню балансу між регіональними та місцевими бюджетами. Це допоможе оптимізувати систему соціального забезпечення та покращити якість життя населення України.