Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Peculiarities of providing psychological assistance to abused children(BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2020. – Vol. 11, Issue 2, Sup.1. – P. 139-156, 2020) Mannapova, K. R.; Маннапова, К. Р.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637; Okhrimenko, I.; Tverdokhvalova, I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8431-0943; Bychkova, S.; Makarenko, P. V.; Макаренко, П. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9055-3287; Melnychuk, V.У роботі відображено зміст і форми сексуального насильства над дітьми та особливості інцестуозного насильства. Він аналізує вплив сексуального насильства на життя дитини, включаючи безпосередні та віддалені наслідки сексуального насильства. У роботі визначено особливості психологічної допомоги дітям, які постраждали від сексуального насильства, цілі психологічної підтримки, завдання та форми проведення психологічної сесії з дитиною. Метою дослідження є виявлення впливу психолог допомога щодо динаміки та змін особистісних характеристик дітей, які постраждали від сексуального насильства.Документ Psychological features of children who have experienced cyber violence(Габітус. - 2020. - Вип. 18, т. 1. - С. 122-127, 2020) Mannapova, K. R.; Маннапова, К. Р.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637; Tverdokhvalova, Yu. L.; Твердохвалова, Ю. Л.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8431-0943Розглянуто проблему кібернасильства як нову форму загрози психологічній та соціальній безпеці особистості. Відображено зміст та форму кібернасильства щодо дітей. Проаналізовано вплив кібернасильства на життя дитини. Розкрито наслідки кібернасильства для психоемоційного стану дитини. Проаналізовано особливості дослідження, фактори виникнення та попередження кібернасильства.Документ Взаємозв’язок агресивності й особистісних особливостей у здобувачів вищої освіти(Габітус. - 2023. - Вип. 46. - С. 80-84, 2023) Дейниченко, Л. М.; Deinychenko, L. M.; Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637; Раджабова, С. Ш.; Radzhabova, S. Sh.Висвітлено результати дослідження особливостей взаємозв’язку між агресивністю й особистісними особливостями здобувачів вищої освіти. Дослідження агресивності та ворожості здобувачів вищої освіти показало, що в них спостерігається підвищений рівень таких показників, як: фізична агресія, непряма агресія, негативізм, образа, підозрілість, вербальна агресія та відчуття провини. Встановлено взаємозв’язки між інтелектуальними, емоційними та комунікативними якостями та різними формами агресивності, ворожості. Усі особистісні риси, так чи інакше, впливають на конкретні форми агресивності та ворожості. Різниця – у ступені вираженості риси та її взаємозв’язку з певною формою агресивної поведінки.Документ Динаміка рефлексивності та особливості самосприйняття у студентів-психологів(Габітус. - 2021. - Вип. 28. - С. 64-68, 2021) Дейниченко, Л. М.; Deinychenko, L. M.; Свіденська, Г. М.; Svidenska, H. M.; Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637Презентовано результати дослідження рефлексивності і особливостей самосприйняття студентів, майбутніх психологів різних курсів навчання. Визначено психологічну сутність понять «рефлексивність» та «рефлексія» в контексті вивчення професійно важливих якостей психолога. Зазначено, що розвиток рефлексивності майбутніх психологів є підґрунтям формування їх професійно важливих якостей. Ступінь її сформованості проявляється в тому, наскільки суб’єкт діяльності у змозі скоординувати та зінтегрувати всі інші свої якості для ефективної реалізації професійної діяльності.Документ Домашнє насильство: гендерні особливості проблеми(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 286-288., 2019) Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637Автором зазначено, що від домашнього насильства в основному потерпають жінки, що трапляється саме через гендерні особливості. Такі дії можна назвати гендерним насильством. «Поняття «ґендерне насильство» є новим для світової та вітчизняної юридичної науки.Документ Метод психодрами у формуванні життєстійкості студентів закладів вищої освіти(Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Психологічні науки. – 2019. – Вип. 3. – С. 86-93, 2019) Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637Розглянуто програму розвитку та формування компонентів життєстійкості студентів за допомогою метода психодрами та результати її перевірки. Програма спрямована на розвиток соціально-рольового потенціалу та розширення репертуару ролей особистості студентів для підвищення рівня життєстійкості.Документ Неповна сім’я як чинник, що впливає на формування життєздатності підлітків(Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна : № 959. Сер.: Психологія. — 2011. — Вип. 46. — С. 102-105, 2011) Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637У статті розглянута проблема впливу неповної сім’ї на формування життєздатності підлітків. У роботі міститься аналіз останніх досліджень та публікацій в рамках основних психологічних підходів і наукових шкіл, проаналізовано сучасні теоретичні підходи до визначення сутності проблеми, ймовірні наслідки впливу неповної родини на основні складові життєздатності. Розглянуто різновиди неповних сімей, наслідки розлучення для дитини в залежності від її статі, фактори, найбільш тісно пов’язані зі здатністю підлітка звикнути до нових умов (неповна сім’я). Розглянуто фактори, що негативно впливають та позитивно впливають на формування життєздатності підлітків з неповної сім’ї.Документ Особливості гендерної ідентичності та життєстійкості студентів(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 25 квіт. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 88-91, 2019) Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637Проаналізовано останні дослідження та публікації в рамках основних психологічних підходів, особливості гендерної ідентичності та життєстійкості студентів. Зауважено, що життєстійкість перешкоджає появі гострої реакції на стресову ситуацію та є основним особистісним компонентом, що нівелює вплив стресогенних факторів.Документ Особливості методу лялькотерапії в роботі з дітьми(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 71 - 74., 2020) Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637У тезах проаналізовано використання ляльок в психотерапевтичній роботі з дітьми. Розглянуто історичний нарис, функції та завдання лялькотерапії. Проаналізовані методичні засади та сфери використання лялькотерапії, механізми психотерапевтичного впливу. В тезисах проанализировано использование кукол в психотерапевтической работе с детьми. Рассмотрены исторический очерк, функции и задачи куклотерапии. Проанализированы методические основы и сферы использования куклотерапии, механизмы психотерапевтического воздействия. The abstract analyzes the use of puppets in psychotherapeutic work with children. The historical sketch, functions and tasks of puppet therapy are considered. The methodological foundations and areas of use of puppet therapy, mechanisms psychotherapeutic impact.Документ Особливості методу психодрами в груповій роботі з сором’язливими дітьми(Габітус. - 2020. - Вип. 13, т. 2. - С. 97-103, 2020) Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637Розглянуто групову роботу з сором’язливими дітьми за допомогою методу психодрами. Психодраматична робота спрямована на подолання замкнутості, скутості, нерішучості дітей, як допомога в руховій розкутості; подолання порушень комунікації; розширення поведінкового «репертуару» сором’язливої дитини; розвиток уміння позитивно вирішувати проблемні ситуації та здатності до довільної регуляції поведінки; формування стійких поведінкових механізмів, що забезпечують дитині на доступному їй рівні стабільність у саморегуляції внутрішніх афективних процесів і емоційну адекватність у контактах з навколишнім світом. Психодрама – метод групової психотерапії, що полягає в розігруванні учасниками сцен з їхнього життя, у яких відтворюються конфліктні ситуації й надається можливість вільно відреагувати на них.Документ Психологічна робота з дітьми, що стали свідками або жертвами воєнних подій в Ураїні(Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 28 жовт. 2022 р.). – Львів, 2022. – С. 102-104, 2022) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637Зазначено, що війна стала викликом для усіх верств населення, особливим психотравмуючим чинником вона стала саме для дітей. Розглянуто особливо актуальна задачу надання першої психологічної допомоги дітям, психологічно травмованим унаслідок воєнних подій, з метою уникнення розвитку у них посттравматичного стресового розладу. Адже лише якісне професійне опрацювання гострої стресової реакції запобігає подальшій фіксації на травматичній події.Документ Роль життєстійкості у подоланні складних життєвих ситуацій(Теорія і практика сучасної психології. – 2019. – № 1, т. 2. – C. 75-78, 2019) Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637Розглянуто останні дослідження ролі життєстійкості у подоланні складних життєвих ситуацій. Проаналізовано основні теоретичні підходи до поняття «складна життєва ситуація», її особливості й ознаки, вектори дослідження різних аспектів процесу подолання складних життєвих ситуацій, а також алгоритм аналізу перебування особистості в складних ситуаціях. Зазначено вплив життєстійкості, її рівня та складників на подолання складних життєвих ситуацій.Документ Соціально-психологічна адаптація студентів з особливими потребами до інтегрованого освітнього середовища ЗВО(Габітус. - 2022. - Вип. 42. - С. 74-78, 2022) Маннапова, К. Р.; Mannapova, K. R.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3754-4637Висвітлено особливості навчання студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі. Проаналізовано фактори, які впливають на ефективність соціально-психологічної адаптації студентів з особливими потребами до умов навчання у ЗВО. Описано стереотипи в суспільстві, з якими стикаються студенти з інвалідністю, особливості, які наявні в цих студентів та значно ускладнюють їх контакти з довкіллям, обмежують участь у суспільному житті, а також позначаються на особистісному розвитку. Встановлено рівень життєстійкості та її складових у студентів з особливими потребами.