Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218"
Зараз показуємо 1 - 20 з 58
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Implementation of the Right to the Anti-corruption Expertise as a Strategy for the Protection of Business(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues. Volume 22, Special Issue 2, 2019 URL: https://www.abacademies.org/articles/Implementation-of-the-right-to-the-anti-corruption-expertise-as-a-strategy-for-the-protection-of-Business-1544-0044-22-SI-2-378.pdf / (SCOPUS)., 2019) Vashchenko, S.; ; Riabchenko, Yu.; ; Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ResearcherID: AAG-1418-2019; Scopus Author ID: 57209693214; ; Bila, V.; ; Aristova, I.The article describes the role and essence of the anti-corruption expertise in the prevention of corruption. The author proved that the prevention of corruption requires the identification and eradication of the roots of corruption in drafts and existing regulatory legal acts. In the study of the essence of the anti-corruption expertise the attention was paid to the subjects of its implementation. It was proposed to actively involve business in conducting anti- corruption expertise through the Public Councils under the executive and local government bodies, the Council of Business Ombudsman, and civil society institutions. The gaps in the legislation on the public anti-corruption expertise were characterized, in particular, the lack of a uniform methodology for its conduct, the procedure for accrediting independent experts, the possibility of using the conclusion of the anti-corruption expertise as evidence in administrative, civil, economic proceedings. In the conclusion, the characteristic features of the anti-corruption expertise were formulated and directions for enhancing the participation of civil society institutions in the realization of the right to the anti-corruption expertise as the main business protection strategy were identified.Документ Research of the modern status of theoretical and normative closure of the concept of public-service activity(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2018. – Спец. вип. № 2 (92). – С. 82-92, 2018) Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218Приділено увагу з’ясуванню категоріального апарату, яким оперує діюче законодавство щодо вдосконалення нормативного закріплення такої категорії як «публічно-сервісна діяльність».Доведено, що публічно-сервісну діяльність доцільно розглядати через призму категорії «сервісна держава», з цією метою було проаналізовано різні підходи щодо виділення принципів формування моделей сервісної держави. Обґрунтовується, що викладені принципи моделі сервісної концепції держави є підґрунтям для глибокої наукової дискусії, оскільки їх запровадження потребує сформованого європейського громадянського суспільства. В статті аргументується підхід, що «публічно-сервісна діяльність» виходить за межі категорії «надання адміністративних послуг», визначення якої надано в Законі України «Про адміністративні послуги», та розкриває соціальне призначення держави її вторинну роль в порівнянні із правами та свободами людини. Надано авторське визначення публічно-сервісної діяльності в широкому та вузькому розумінні.Документ Structural and legal analysis of banking safety in Ukraine(Baltic Journal of Economic Studies. – 2018. – Vol. 4, № 5. – Р. 64-74, 2018) Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Riabchenko, О. P.; Рябченко, О. П.; Artemenko, І.Стаття присвячена науковому аналізу економічної діяльності України в умовах європейських інтеграційних процесів. Підкреслюється, що цінність поточної економічної діяльності визначається насамперед процесами глобалізації, формування ринкових відносин, необхідністю створення гарантій в цих умовах, що забезпечить гідне життя всіх членів суспільства через необхідність забезпечення економічної та загальної національної безпеки України. Метою статті є з'ясування концепції банківської безпеки, її основних компонентів та рівнів розвитку. Проаналізовано дані звітів Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Генерального прокурора України за останні роки. Встановлено, що показники ФГВФО не відповідають показникам звітів Генерального прокурора України щодо злочинів, скоєних у сфері банківської справи.Документ Students' scientific activity as a component of the lawyers' professional training(Asia Life Sciences Supplement. 2019. № 21 (2). Р. 21-44.(SCOPUS)., 2019) Riabovol, L.; Harust, Yu.; Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Sobol, Ye.The scientific work of law students is an integral part of the educational process in institutions of higher education. The research skills are important for law students in view of the fact that in their professional activity they face challenging tasks and questions when it comes to the need to learn new knowledge independently, to find arguments, including scientific ones, and to justify their legal position and to expound it in oral and/or written forms. The purpose of the article was to substantiate the methodology of organization - a scientific activity of law students. The basic method of research is a pedagogical experiment conducted on the basis of Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Sumy State University Educational and Scientific Institute of Law and Kharkiv National University of Internal Affairs while studying of the discipline "Administrative Law of Ukraine" by the students (bachelor degree). In general, the experiment involved 300 students, distributed in CG and EG, At the preparatory stage, the methodical seminar "Organization of scientific activity of law students in higher education institutions" was held for the lecturers. The basic methods of the students' scientific activity: elaboration of a scientific literature; annotation and/or review of scientific articles; introduction of discussion elements; mini-discussions; writing reports, abstracts, articles, term thesis, qualifying papers, project implementation and preparation of presentations for demonstration of relevant scientific results; participation in "roundtables"; participation of students in academic competitions, competitions on jurisprudence, including competitions for the best student's scientific work / project. Comparing the results of studying students of CG and EG allowed to reveal that the number of students with high and sufficient levels has increased in the EG and the number of students with a low level of scientific results has significantly decreased. This gave reason to assert that the proposed methodology of scientific work of law students in higher education institutions is statistically substantiated and effective.Документ Адміністративне право України. Повний курс: підручник(Київ: Академія адміністративно-правових наук, 2020. 466 с., 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218У підручнику подано повний курс адміністративного права. За основу взято теоретичні положення та практику діяльності публічної адміністрації, що відповідає цінностям людиноцентристськоі теорії, коли публічна адміністрація має як найповніше задовольняти права, свободи и законні інтереси приватних осіб відповідно до цінностей ЄС. Підручник може бути використано студентами в освітньому процесі, аспірантами, викладачами навчальних закладів, науковцями, членами уряду України та іншими посадовими особами органів публічної влади, народними депутатами, апаратом суду, активістами громадських об’єднань, а також усіма, хто цікавиться адміністративним правом. Підручник стане в нагоді під час підготовки до вступних випробувань і під час вступу на основі ступеня бакалавра на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю 081 «Право», а також у підготовці до відповідних кваліфікаційних іспитів кандидатів на посади суддів, прокурорів, на здобуття свідоцтва про право на адвокатську діяльність.Документ Адміністративне право України. Повний курс: підручник(Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2018. – 446 с., 2018) Галунько, В. В.; Армаш, Н.; Басс, В. О.; Берлач, А. І.; Біла, В. П.; Бойко, В.; Буханевич, О.; Бучинська, А. Й.; Васильченко, Н.; Гавловський, І. А.; Галіцина, Н.; Галунько, В. М.; Гречанюк, С.; Делія, Ю.; Дембіцька, С.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Діденко, С. В.; Діхтієвський, П. В.; Дрозд, О. Ю.; Єщук, О. М.; Журавльов, Д.; Заярний, О. А.; Зима, О. Т.; Іванищук, А. А.; Карабін, Т. О.; Кічмаренко, С. М.; Коваленко, Л.; Коваль, А.; Ковальчук, А.; Костенко, І. В.; Крикун, В.; Кузьменко, О.; Курило, В. І.; Куркова, К.; Куценко, В. Д.; Лаговський, В. М.; Лазур, Я. В.; Легеза, Ю. О.; Манжула, А. А.; Марченкова, С.; Мацелик, Т.; Мацюк, В. Я.; Мкртчян, Р. С.; Орловська, І. Г.; Пашинський, В. Й.; Пєтков, С.; Пирожкова, Ю. В.; Пихтін, М.; Риженко, І.; Рогач, О. Я.; Рябченко, О.; Савранчук, Л.; Савюк, М.; Світличний, О.; Слюсаренко, С.; Соболь, Є. Ю.; Соловйова, О.; Стеценко, В.; Стеценко, С.; Циганок, С.; Чижмарь, К. І.; Шарая, А.; Шкарупа, К. В.; Шопіна, І.; Щавінський, В. Р.; Руснак, Л. М.У підручнику розкрито повний курс адміністративного права на основі однойменної основоположної галузі публічного права. За основу взято теоретичні положення та практику діяльності публічної адміністрації, що відповідає цінностям людиноцентристської ідеології, коли публічна адміністрація має якнайповніше задовольняти права, свободи й законні інтереси фізичних і юридичних осіб відповідно до стандартів ЄС. Підручник може бути використаний студентами в навчальному процесі, аспірантами та викладачами юридичних і гуманітарних вищих навчальних закладів та факультетів, науковцями, народними депутатами України, державними службовцями, посадовими особами органів місцевого самоврядування та апарату суду, активістами громадських об’єднань, а також усіма, хто цікавиться адміністративним правом. Підручник стане в нагоді під час підготовки до вступних випробувань і під час вступу на основі ступеня бакалавра на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю 081 «Право», а також у підготовці до відповідних кваліфікаційних іспитів кандидатів на посади суддів, прокурорів, на здобуття свідоцтва про право на адвокатську діяльність.Документ Адміністративно-правові зобов’язання як основа дозвільної діяльності органів публічної адміністрації(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 40 - 42., 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218Зазначено, що дозвільну діяльність варто визначати як один з основних правових інструментаріїв держави, який застосовується для забезпечення балансу (погодження) індивідуальних, групових та національних інтересів за умови суворого дотримання пріоритету прав і свобод людини і громадянина. Побудова демократичної правової держави неможлива без перегляду існуючих в суспільстві поглядів на взаємовідносини між органами публічної влади та громадянами. Особливого значення в цьому контексті набувають дозвільні правовідносини, які пронизують всі сфери та напрямки розвитку як держави, так і окремого громадянина. Отмечено, что разрешительную деятельность следует определять как один из основных правовых инструментариев государства, применяемого для обеспечения баланса (согласования) индивидуальных, групповых и национальных интересов при строгом соблюдении приоритета прав и свобод человека и гражданина. Построение демократического правового государства невозможно без пересмотра существующих в обществе взоров на взаимоотношения меж органами публичной власти и гражданами. Особое значение в этом контексте приобретают разрешительные правоотношения, пронизывающие все сферы и направления развития как государства, так и отдельного гражданина. It is noted that licensing should be defined as one of the main legal ones tools of the state, which is used to ensure balance (approval) individual, group and national interests, subject to strict observance of the priority of human and civil rights and freedoms. Building a democratic state governed by the rule of law is impossible without reviewing the existing c society views on the relationship between public authorities and citizens. Of particular importance in this context are permissive legal relations, which permeate all areas and directions of development of both the state and the individual citizen.Документ Адміністративно-правові інструменти взаємодії сервісних центрів МВС з іншими правоохоронними органами(Право і безпека. – 2022. – № 2 (85). – С. 21-29, 2022) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XЗосереджено увагу на розкритті змісту нової ідеології служіння сервісних центрів МВС і правоохоронних органів, спрямованої на забезпечення прав і свобод людини та громадянина, а також інтересів юридичних осіб під час надання якісних публічних послуг у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. На підставі аналізу наукових позицій учених досліджено терміни «адміністративно-правовий інструмент» і «взаємодія». З’ясовано зміст і основні форми взаємодії сервісних центрів МВС з іншими правоохоронними органами щодо надання якісних публічних послуг у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.Документ Взаємодія міліції та населення як механізм реалізації прав та свобод людини і громадянина(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 78 - 83, 2002) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218Дослідження практики співробітництва міліції і населення, узагальнення літературних джерел з цієї теми дозволяє констатувати, що взаємодія міліції і населення є елементом правоохоронної діяльності. По мірі становлення правової держави і громадянського суспільства зростає потреба в співробітництві органів правопорядку і населення для забезпечення основних прав і свобод людини і громадянина, охорони громадського порядку, зміцнення громадської безпеки. Исследование практики сотрудничества милиции и населения, обобщение литературных источников по этой теме позволяет констатировать, что взаимодействие милиции и населения является элементом правоохранительной деятельности. По мере становления правового государства и гражданского общества возрастает потребность в сотрудничестве органов правопорядка и населения для обеспечения основных прав и свобод человека и гражданина, охраны общественного порядка, укрепление общественной безопасности. Research of practice of cooperation of militia and the population, generalization of literary sources on this subject allows to state that interaction of militia and the population is an element of law enforcement activity. With the formation of the rule of law and civil society, there is a growing need for cooperation between law enforcement agencies and the population to ensure fundamental human and civil rights and freedoms, protection of public order, and strengthening public safety.Документ Деякі аспекти дослідження охорони державного кордону як складової сектору безпеки і оборони(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С. 137-140, 2022) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Трофіменко, О. В.; Trofimenko, O. V.Зазначається, що під адміністративно-правовою охороною державного кордону органами і підрозділами Державної прикордонної служби слід розуміти відповідну сукупність нормативно визначених адміністративно-правових відносин контрольно-наглядового та юрисдикційного характеру, які характеризуються системністю, цілеспрямованістю та державно-владною природою, метою яких є запобігання ризикам національної безпеки, що виникають в процесі реалізації державної політики в цій сфері.Документ Деякі аспекти запобігання корупції під час проходження служби в органах Національної поліції(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 100-101., 2019) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218Виокремлено корупційні ризики під час прийняття кадрових рішень в органах Національної поліції України.Документ Деякі аспекти міжнародного досвіду здійснення органами публічної адміністрації дозвільної діяльності(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - Кропивницький, 2017. - Вип. 1. - С. 19-26, 2017) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218В статті наголошується, що вироблення основних шляхів удосконалення діяльності органів публічної адміністрації щодо сприяння громадян в реалізації їх прав та свобод потребує, перш за все, проведення змістовного аналізу досвіду зарубіжних країн щодо формування та реалізації регуляторної політики. Міжнародний досвід свідчить про те, що на сьогодні не склалося єдиної універсальної організаційної моделі надання публічно-сервісних послуг органами публічної адміністрації. У кожній державі існує своя система органів публічної адміністрації, яка залежить від правової системи та державного устрою країни. Наголошується про необхідність сприймати найкращі традиції планування та проведення регуляторних реформ.Документ Деякі аспекти реалізації адміністративно-правового статусу викривача у провадженні у справах про адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією(Протидія корупції: правове регулювання і практичний досвід : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 28 жовт. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 64-66, 2022) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XЗазначено, що з метою вдосконалення адміністративно-правового статусу викривача у провадженні в справах про адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією постає необхідним забезпечення відповідної злагодженої координації між органами, уповноваженими на забезпечення захисту викривачів; підвищення рівня правового захисту викривачів; сприяння у забезпеченні надання викривачам психологічної допомоги тощо.Документ Деякі аспекти реалізації державної політики у сфері забезпечення прав людини в умовах воєнного стану(Захист та дотримання прав громадян органами Національної поліції України в умовах воєнного стану : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 7 груд. 2022 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2022. – С. 38-41, 2022) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XВизначено, що державно-правовий механізм забезпечення права – це загальний, сталий, необхідний і об’єктивний взаємозв’язок всіх заходів, що санкціонуються державою за допомогою правових норм та зобов’язальних суб’єктів державної влади. Структурними елементами державно-правового механізму є: механізм реалізації , механізм охорони, механізм захисту та механізм відновлення конституціиного права людини і громадянина на судовий захист. Розглянуто Національну стратегію у сфері прав людини. Наголошено на зміні концептуальних цінностеи даної Стратегії у напрямку патріотичного, ціннісного виховання, відповідності прав людини демократичним принципам розвитку сучасних європейських держав.Документ Деякі аспекти удосконалення адміністративно-правового регулювання діяльності сервісних центрів МВС України(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - Кропивницький, 2020. - Вип. 8. - С. 46-51, 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ResearcherID: AAG-1418-2019; Scopus Author ID: 57209693214; Мозговий, О. О.; Mozghovyi, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2836-7595Питання ефективності правового регулювання відносин щодо надання публічних послуг сервісними центрами МВС є на сьогодні актуальною та одним із напрямків започаткованих Президентом України реформ, спрямованих на демократизацію суспільних відносин, подальше впровадження концепції «сервісної держави», а також запобігання та протидії корупції у сфері надання публічних послуг. З метою досягнення високої якості та доступності публічних послуг в діяльності сервісних центрів МВС України наголошено на необхідності здійснити такі кроки: упровадження публічно-сервісного підходу в діяльності сервісних центрів МВС України; зменшення адміністративних бар’єрів та спрощення процедури отримання публічних послуг, а також застосування критеріїв, які визначають доступність та якість публічних послуг, які надаються фізичним та юридичним особам; постійний моніторинг за якістю та доступністю надання публічних послуг сервісними центрами МВС України, що сприятиме прозорості та зрозумілості діяльності цих органів; надання публічних послуг сервісними центрами МВС України за принципом «єдиного вікна» у форматі відкритого офісу; включення до переліку послуг, які надаються сервісними центрами МВС України; послуг, які надаються на сьогодні Національною поліцією та Державною службою надзвичайних ситуацій України, а за останніми інституціями залишити лише контрольні повноваження; запровадження дозвільних, реєстраційних, експертних та інформаційних послуг за допомогою мережі «Інтернет» з використанням електронного підпису шляхом залучення широких верств населення до їх отримання; створення системи постійного обміну інформацією між суб’єктами, які відповідають за введення та заповнення бази даних, що пов’язані з об’єктами підвищеної небезпеки; унеможливлення корупційної складової при наданні публічних послуг сервісними центрами МВС шляхом здійснення антикорупційних заходів.Документ Деякі питання посилення адміністративної відповідальності у сфері обігу окремих видів харчових продуктів(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.). – Вінниця, 2022. – С. 47-50, 2022) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Погорілець, О. В.; Pohorіlets, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4739-4441Розглянуто питання посилення адміністративної відповідальності у сфері обігу окремих видів харчових продуктів на підставі аналізу проєкт Закону України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності у сфері обігу окремих видів харчових продуктів».Документ Дисциплінарний статут Національної поліції України : науково-практичний коментар(Харків : Майдан, 2019. - 253 с., 2019) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333; ResearcherID: I-7854-2016; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4621-1738; ResearcherID: I-7032-2016; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Кафедра адміністративної діяльності поліції факультету № 3; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ResearcherID: AAG-1418-2019; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Кафедра адміністративного права і процесу факультету № 3; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; ; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; ; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; ; Кафедра трудового та господарського права факультету № 2; Мельник, К. Ю.; Melnyk, K. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8960-0234; ResearcherID: J-7829-2016; Кафедра цивільно-правових дисциплін факультету № 4; Степаненко, Т. В.; Stepanenko, T. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2323-987X; ; Факультет № 1 Харківського національного університету внутрішніх справ; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Сокуренко, В. В. - редакторНадано науково-практичний коментар Дисциплінарного статуту Національної поліції, який має розв’язати низку таких проблем: забезпечити єдине розуміння службової дисципліни в органах Національної поліції; визначити правовий статус керівників та підлеглих, особливості видання та виконання наказів в системі Національної поліції України; розкрити підстави та порядок застосування заохочень та здійснення процесу нагороджень поліцейських; дослідити зміст та особливості роботи дисциплінарних комісій, а також реалізацію поліцейським його права на захист в процесі службового розслідування; здійснити науковий аналіз застосування дисциплінарних стягнень до працівників Національної поліції України; розтлумачити механізм обліку заохочень та дисциплінарних стягнень в органах Національної поліції України. Над підготовкою видання працювали фахівці в галузі теорії управління, адміністративного права і процесу, адміністративної діяльності поліції, цивільного та трудового права, практичні працівники правоохоронних органів, що дозволило врахувати усі останні зміни у нормативно-правовій базі, яка регулює діяльність Національної поліції України.Документ До питання визначення ліцензування як виду дозвільної діяльності органів публічної адміністрації в Україні(Актуальні проблеми національного законодавства : матер. всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю (м. Кіровоград, 29 квіт.2016 р.). – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – С. 78-79., 2016) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218В тезах доведено, що ліцензування є одним із видів дозвільної діяльності, яке виражене у вигляді офіційного визнання державою за певними суб’єктами прав на провадження окремих, передбачених законодавством України, видів діяльності, визнання достатнього рівня професіоналізму і кваліфікації, а також здійснення контролю за фактично здійснюваними діями в інтересах особи, держави і суспільства. Проведений аналіз ліцензування як виду дозвільної діяльності органів публічної адміністрації в Україні свідчить, що остання складає зміст публічно-сервісної діяльності і вимагає перегляду як з позиції лібералізації чинного законодавства, так і шляхом застосування дерегуляційних та альтернативних інструментів. В тезисах доказано, что лицензирование является одним из видов разрешительной деятельности, которое выражено в виде официального признания государством за определенными субъектами прав на осуществление отдельных, предусмотренных законодательством Украины видов деятельности, признание достаточного уровня профессионализма и квалификации, а также осуществление контроля за фактически осуществляемыми действиями в интересах личности, государства и общества. Проведенный анализ лицензирования как вида разрешительной деятельности органов публичной администрации в Украине свидетельствует, что последняя составляет содержание публично-сервисной деятельности и требует пересмотра как с позиции либерализации действующего законодательства, так и путем применения дерегуляционные и альтернативных инструментов. It is proved in the theses that licensing is one of the types of licensing activity, which is expressed in the form of official recognition by the state of certain subjects of the rights to conduct separate, stipulated by the legislation of Ukraine, types of activity, recognition of sufficient level of professionalism and qualification, and also control of the actual actions carried out in the interests of the person, state and society. The analysis of licensing as a type of licensing activity of public administration bodies in Ukraine shows that the latter makes up the content of public service activities and requires revision both from the point of view of liberalization of the current legislation and through the use of deregulation and alternative instruments.Документ До питання про визначення сутності адміністративно-юрисдикційної діяльності правоохоронних органів України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ.- 2009.- Вип.44.- С. 152 - 157, 2009) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218У статті розкриваються питання сутності адміністративно-юрисдикційної діяльності правоохоронних органів України. Автор подає власне визначення адміністративно-юрисдикційної діяльності правоохоронних органів України та виділяє її особливості. В статье раскрываются вопросы сущности административно-юрисдикционной деятельности правоохранительных органов Украины. Автор дает собственное определение администраивно-юрисдикционной деятельности правоохранительных органов Украины и выделяет ее особенности. The questions connected to the contents of essence of the administrative activity in lawenforcement organs of Ukraine are considered. The basic attention is given to features of administrative activity in law-enforcement organs of Ukraine.Документ Довідник працівника патрульної поліції (інформаційно-довідкові матеріали з адміністративно-правових питань)(Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навч. посіб. – Харків : Стильна типографія, 2017. – С. 524-604, 2017) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; Головко, О. М.; Holovko, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1459-5434; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Фролов, Ю. М.; Frolov, Yu. M.; Христинченко, Н. П.; Khrystynchenko, N. P.; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016; Ivantsov, V. O.; Іванцов, В. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XЗапропоновано інформаційно-довідкові матеріали з адміністративно-правових питань, що стануть у нагоді працівнику патрульної поліції.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »