Перегляд за Автор "Pererva, Yu. M."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Деякі питання експертизи законопроектів в Україні(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2008. – Вип. 42. - С. 166-171, 2008) Перерва, Ю. М.; Pererva, Yu. M.Сформоване уявлення про зміст і цілі експертизи законопроектів, встановлені чинники, що впливають на її якість. Розглянуті проблеми, пов’язані зі здійсненням експертизи законопроектів та запропоновані пропозиції щодо їх усунення. Сформировано представление о содержании и целияхэкспертизы законопроектов, установлены факторы, влияющие на ее качество. Рассмотрены проблемы, связанные с осуществлением экспертизы законопроектов и предложены предложения по их устранению. An idea has been formed on the content and objectives of the examination of bills, factors have been identified that affect its quality. The problems associated with the examination of bills are considered and proposals for their elimination are proposed.Документ Конституційна реформа правосуддя – запорука правопорядку в державі(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 листоп. 2016 р. – Харків, 2016. – С. 245-249, 2016) Перерва, Ю. М.; Pererva, Yu. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7559-5710Питання конституційної реформи останнім часом набуває все більшої актуальності. Суспільно-політична практика останніх років показала гостре політичне протистояння та слабкість конституційного врегулювання суспільних відносин, нестабільність функціонування всього державного механізму. Ці негативні явища та перманенті кризи свідчать, що політична система потребує перегляду і вдосконалення.Документ Проблема розвитку інституту народної ініціативи в Україні: порівняльно-правовий аспект(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 351-353., 2019) Перерва, Ю. М.; Pererva, Yu. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7559-5710; Овдієнко, Д. В.; Ovdiienko, D. V.Вивчаючи інститут народної ініціативи автор дійшов висновку, що різноманітність предметів референдумів за народної ініціативи (наявність і законодавчого, і конституційного) може поглинати у собі законодавчу і конституційну народні ініціативи, бо питання, які вирішуються за допомогою цих механізмів прямої демократії можуть бути ідентичними. Але, проаналізувавши перспективи кожної з ініціатив в демократичних країнах світу наявність законодавчої і конституційної народної ініціативи полегшує процедуру, зменшує витрати держави та прискорює швидкість вирішення питань різного роду в державі за участі народу.Документ Процедурний аспект прийняття та затвердження Державного бюджету України(Право і безпека. – 2014. – № 3 (54). – С. 13-18, 2014) Перерва, Ю. М.; Pererva, Yu. M.Досліджено процедури прийняття та затвердження Державного бюджету України. Зокрема, визначено стадії процедури та розглянуто їх особливості. Встановлено, що процедура розгляду бюджету у парламенті відрізняється від звичайної процедури розгляду законопроектів. Це стосується чіткої регламентації термінів розгляду та прийняття законопроекту про бюджет. Визначено, що встановлено обмежене коло суб’єктів законодавчої ініціативи та змісту цієї ініціативи. Підкреслено специфічну роль комітетів (комісій) парламенту у процесі попереднього опрацювання законопроекту про бюджет та підготовки його до читань, а також звернуто увагу на особливий характер дебатів у самому парламенті та обмежене коло пропозицій, які виносяться на голосування. Вказано на необхідність прийняття закону про бюджет протягом однієї сесії парламенту.Документ Розгляд законопроектів парламентами зарубіжних країн(Право і безпека. - 2010. - № 4 (36). - С. 20-23, 2010) Перерва, Ю. М.; Pererva, Yu. M.Досліджено особливості реалізації стадії розгляду законопроектів у парламентах зарубіжних країн. Відзначено, що процедура розгляду законопроекту в тій чи іншій країні залежить від багатьох чинників та має свої особливості. Виокремлено спільні риси, властиві процедурі проходження законопроектів у парламентах. The features of realization of stage of consideration of bills in parliaments of foreign countries are researched. It is marked that procedure of consideration of bill in one or another country depends on many factors and has some peculiarities general lines incident to procedure of passing of bills in parliaments is selected. Исследованы особенности реализации стадии рассмотрения законопроектов в парламентах зарубежных стран. Отмечено, что процедура рассмотрения законопроекта в той или иной стране зависит от многих факторов и имеет свои особенности. Выделены общие черты, свойственные процедуре прохождения законопроектов в парламентах.Документ Суб’єкти права законодавчої ініціативи в зарубіжних країнах(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 4 (51). Ч. 1. – С. 53-59, 2010) Перерва, Ю. М.; Pererva, Yu. M.Досліджено коло суб’єктів законодавчої ініціативи в парламентах зарубіжних країн. Зокрема, визначено поняття «право законодавчої ініціативи» та розглянуто його співвідношення з поняттям «законодавча ініціатива». Встановлено, що право законодавчої ініціативи може належати парламенту (окремим депутатам, колективам депутатів, комітетам, комісіям), виконавчій владі, главі держави, суб’єктам федерації (адміністративно-територіальних одиниць), виборцям, політичним партіям, громадським організаціям. Зроблено висновок, що залежно від кількості суб’єктів, що мають таке право, можна виділити односуб’єктну, двосуб’єктну та багатосуб’єктну законодавчу ініціативу. Subjects of the legislative initiative in the foreign countries’ parliaments are examined. The concept «The right of the legislative initiative» in particular is defined; its correlation with the concept «The legislative initiative» is viewed. It is determined that the right of the legislative initiative may belong to a parliament (to separate deputies, collectives of deputies, committees, commissions), executive power, the head of the country, subjects of federation (administrative and territorial units), electors, political parties, public organizations. A conclusion is made, that depending on the number of subjects that have such a right it is possible to mark out monosubject, double-subject and multi-subject legislative initiative. Исследован круг субъектов законодательной инициативы в парламентах зарубежных стран. В частности, определено понятия «право законодательной инициативы» и рассмотрено его соотношение с понятием «законодательная инициатива». Установлено, что право законодательной инициативы может принадлежать парламенту (отдельным депутатам, коллективам депутатов, комитетам, комиссиям), исполнительной власти, главе государства, субъектам федерации (административно-территориальных единиц), избирателям, политическим партиям, общественным организациям. Сделан вывод, что в зависимости от количества субъектов, которые имеют такое право, можно выделить односубъектную, двухсубъектную и многосубъектную законодательную инициативу.Документ Історія держави та права України : підручник(Харків: Майдан, 2018. – 616 с., 2018) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Головко, О. М.; Holovko, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1459-5434; Гавриленко, О. А.; Gavrylenko, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5554-4919; Логвиненко, Є. С.; Lohvynenko, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7687-843X; Коцан, І. Д.; Kotsan, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3839-9614; Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6046-0178; Головко, Б. Г.; Golovko, B. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8815-5722; Обрусна, С. Ю.; Obrusna, S. Yu.; Кириченко, В. Є.; Kyrychenko, V. Ye.; ; Дедурін, Г. Г.; Dedurin, G. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5277-023X; Іванов, С. Ю.; Ivanov, S. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0166-9016; Холод, Ю. А.; Kholod, Yu. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1264-7656; Пайда, Ю. Ю.; Paida, Yu. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6424-6419; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6748-3321; ResearcherID: B-8227-2018; Сапейко, Л. В.; Sapeiko, L. V.; Загуменна, Ю. О.; Zagumenna, Yu. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0617-8363; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0024-6070; Перерва, Ю. М.; Pererva, Yu. M.; Лазарєв, В. В.; Lazariev, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9468-0497; Логвиненко, І. А.; Lohvynenko, I. A.; ; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1505-4418У підручнику розглянуті стародавні держави які в минулому існували на сучасних українських територіях, та їх право, держава і право Київської Русі, утворення та становлення державного устрою Галицько-Волинського князівства, правовий статус українських земель у складі Великого князівства Литовського та Речі Посполитої, процеси державотворення і права в Запорізькій Січі, Українська Козацька держава та її право, правовий статус українських земель у період втрати державності, зокрема, суспільно-політичний устрій і право на українських землях у складі Російської імперії та Австрійської (Австро-Угорської) імперії, державний лад і право періоду Української революції 1917 – 1921 років та держави і права Української РСР у складі Радянського Союзу. Історія держави і права сучасної України розглянута в процесі проголошення незалежності і суверенітету України, розбудови незалежної Української держави, формування її правової системи з урахуванням того, що сучасна незалежна Україна є спадкоємцем усієї правової спадщини, яка впродовж віків створювалась на українських землях. Видання орієнтовано не лише на курсантів, студентів, слухачів, але й на тих, хто цікавиться історією вітчизняного права.Документ Історія держави і права України : підручник(Харків, 2019. – 448 с., 2019) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6748-3321; Гавриленко, О. А.; Gavrylenko, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5554-4919; Головко, Б. Г.; Golovko, B. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8815-5722; Головко, О. М.; Holovko, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1459-5434; Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6046-0178; Дедурин, Г. Г.; Dedurin, G. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5277-023X; Загуменна, Ю. О.; Zagumenna, Yu. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0617-8363; Іванов, С. Ю.; Ivanov, S. U.; ORCID, https://orcid.org/0000-0003-0166-9016; Кириченко, В. Є.; Kyrychenko, V. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5497-907X; Коцан, І. Д.; Kotsan, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3839-9614; Лазарєв, В. В.; Lazariev, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9468-0497; Логвиненко, Є. С.; Lohvynenko, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7687-843X; Логвиненко, І. А.; Lohvynenko, I. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1505-4418; Обрусна, С. Ю.; Obrusna, S. Yu.; Пайда, Ю. Ю.; Paida, Yu. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6424-6419; Перерва, Ю. М.; Pererva, Yu. M.; Сапейко, Л. В.; Sapeiko, L. V.; Холод, Ю. А.; Kholod, Yu. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1264-7656; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0024-6070; Бандурка, О. М.Спираючись на наукові досягнення вітчизняних і зарубіжних учених, авторами підручника створено сучасне науково-навчальне видання з історії держави і права України, яке має системний характер, послідовно і в доступній формі розкриває основні етапи формування державного устрою, виникнення й розвитку права, судових органів і судового процесу на українських землях у різні часи. Для здобувачів вищої освіти, викладачів, науковців,широкого загалу.