Перегляд за Автор "Pochuieva, V. V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Nonverbal communication in different countries(Харків: Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба, 2023) Pochuieva, V. V.; Levchenko, N. I.Categories of nonverbal communication such as greetings, physical space, touch, eye contact, facial expressions, hand gestures and physical postures are considered. Examples are given and the features of various categories of nonverbal communication at the intercultural level are revealed.Документ The Formation of English-Language Lexical Competence of Future Specialists of Information Technologies(Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 2022) Shandra, N.; Matviienko, L.; Karpliuk, S.; Pochuieva, V. V.; Povoroznyuk, R.; Fonariuk, O.The article investigates the principle of information technology specialists' competence formation in the conditions of globalization and integration economic processes. In the course of the study, the factors determining the necessity of IT specialists' fluency in foreign languages, in particular in English of professional communication, are identified. Such processes are analyzed on the basis of the theoretical grounding of the researchers on this topic. The relevance of the article is due to the needs of today's globalized society in the context of the development of informatization and digitalization. The study clarifies the essence of English-language lexical competence of future specialists in information technology, identifies the pedagogical conditions, the theoretical rationale, practical development and experimental testing of the methodology for forming English-language lexical competence in future specialists in information technologies within the framework of masters’ degree programmes. The stages of formation of such competence in future IT specialists were determined, a system of tasks for forming English-language lexical competence in professionally oriented written communication was substantiated and concluded, a linguodidactic model was designed, an algorithm of collective preparation of a written product was proposed. The method of analysis, synthesis, research and comparative generalizing method, problem solving method and information and communication method were used for research, a methodical experiment was conducted.Документ War effects on personality development(Особистість, суспільство, війна: тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, 7 квіт. 2023 р.). – Харків, 2023. – С. 114-116, 2023) Klimanov, B. O.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Проаналізовано вплив війни на розвиток особистості.Документ Автономія студента у контексті освітньої діяльності(Актуальные научные исследования в современном мире: сб. научных трудов ХХIY Междунар. научн. конф., 26-27 апреля 2017 г. – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 4 (24), ч. 1. – 211 с. – С. 88-91, 2017) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627У статті розглядається проблема автономної навчальної діяльності студентів як форма індивідуалізації навчального процесу, що дозволяє підвищити результативність навчання та розвивати такі необхідні сучасним фахівцям якості, як самостійність, відповідальність та творча активність.Документ Дидактические возможности сети Интернет в современном образовании(Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 6-7 травня 2016 р.). – Київ, 2016. – С. 20-22, 2016) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Дидактический потенциал сети интернет раскрывается с точки зрения возможностей доступа к разнообразным и постоянно обновляемым глобальным профессионально ориентированным информационным ресурсам. Дидактичний потенціал мережі інтернет розкривається з точки зору можливостей доступу до різноманітних глобальних професійно орієнтованих інформаційних ресурсів, що постійно оновлюються. The didactic potential of the Internet is disclosed in terms of access to a variety of constantly updated global, professionally-oriented information resources.Публікація Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навчальний посібник(Харків : Стильна типографія, 2017. – 1164 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; Грищенко, О. В.; Hryshchenko, O. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Данильченко, Ю. Б.; Danylchenko, Yu. B.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; Головко, О. М.; Holovko, O. M.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; Корж, В. П.; Korg, V. P.; Литвинов, О. М.; Lytvynov, O. M.; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; Слінько, С. В.; Slinko, S. V.; Степанюк, Р. Л.; Stepaniuk, R. L.; Фролов, Ю. М.; Frolov, Yu. M.; Юхно, О. О.; Yukhno, O. O.; Борко, А. Л.; Borko, A. L.; Коровайко, О. І.; Korovaiko, O. I.; Орлов, Ю. В.; Orlov, Y. V.; Сімонович, Д. В.; Simonovych, D. V.; Фелик, В. І.; Felyk, V. I.; Христинченко, Н. П.; Khrystynchenko, N. P.; Ященко, А. М.; Yashchenko, A. M.; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; Бондаренко, О. О.; Bondarenko, O. O.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Васильєв, А. А.; Vasiliev, A. A.; Галкін, Д. В.; Halkin, D. V.; Гарна-Іванова, І. О.; Garna-Ivanova, I. O.; Глобенко, Г. І.; Globenko, G. I.; Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Y. V.; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; Загуменна, Ю. О.; Zagumenna, Yu. O.; Захарченко, О. В.; Zaharchenko, O. V.; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; Книженко, С. О.; Knyzhenko, S. O.; Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; Лєшукова, І. В.; Lieshukova, I. V.; Лисенко, А. М.; Lysenko, A. M.; Лозова, С. М.; Lozova, S. M.; Малиновська, Т. М.; Malynovska, T. M.; Марков, В. В.; Markov, V. V.; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; Матюшкова, Т. П.; Matiushkova, T. P.; Михайлова, Ю. О.; Mikhailova, Y. O.; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; Панова, О. О.; Panova, O. O.; Пироженко, О. С.; Pyrozhenko, O. S.; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; Пчеліна, О. В.; Pchelina, O. V.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; Рось, Г. В.; Ros, H. V.; Соловйова, О. Є.; Soloviova, O. Ye.; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Черевко, К. О.; Cherevko, K. O.; Шульга, А. М.; Shulga, A. M.; Абламський, С. Є.; Ablamskyi, S. Ye.; Авдєєв, О. О.; Avdeiev, O. O.; Аюпова, Р. М.; Aiupova, R. M.; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; Грітчіна, В. Ю.; Hritchina, V. Yu.; Даниленко, А. В.; Danylenko, A. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Ільченко, О. В.; Ilchenko, O. V.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Корнієнко, В.В.; Korniienko, V.V.; Корнієнко, Д. М.; Korniienko, D. M.; Кочура, О. О.; Kochura, O. O.; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; Наумова, А. О.; Naymova, A. O.; Нікітченко, В. В.; Nikitchenko, V. V.; Нікуліна, А. Г.; Nikulina, A. G.; Онищенко, Ю. М.; Onyshchenko, Y. М.; Романюк, В. В.; Romaniuk, V. V.; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S.; Северин, О. О.; Severyn, O. O.; Терещук, С. С.; Tereshchuk, S. S.; Цвіркун, Н. Ю.; Tsvirkun, N. Y.; Чича, Р. П.; Chycha, R. P.; Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; Андрійченко, Н. С.; Andriichenko, N. S.; Балац, Р. М.; Balats, R. M.; Гайворонська, В. В.; Haivoronska, V. V.; Грачов, В. О.; Hrachov, V. O.; Єдин, Р. В.; Yedyn, R. V.; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.; Лубенцов, А. В.; Lubentsov, A. V.; Михальський, О. О.; Mykhalskyi, O. O.; Рвачов, О. М.; Rvachov, O. M.; Салманов, О. В.; Salmanov, O. V.; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; Сичов, С. О.; Sychov, S. O.; Юхно, М. О.; Yukhno, M. O.; Сергій Гусаров; Олексій Салманов; Геннадій Глобенко; Пчеліна Оксана Василівна; Абламський Сергій Євгенович; Юлія Загуменна; Olena Fedosova; Іванцов Володимир; Ruslan Chycha; Юрій Гнусов; Степанюк Руслан; Почуєва Валентина Вікторівна; Oleksandr Levashov; Олександра Кочура; Олена Соловйова; Yurii Юрій Onyshchenko Онищенко; Світлана Лозова; Валентина Корж; Олександр Грищенко; Наумова Анна; Olena Salmanova; Авдєєв Олександр Олександрович; Марчук Микола Іванович; Anatolii Komziuk; Віталій Романюк; Калєніченко Лідія Іванівна; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику представлено методичні рекомендації, пропозиції і зауваження до проектів нормативно-правових актів та наукові роз’яснення окремих положень чинного законодавства, розроблені кафедрами факультету № 1 Харківського національного університету внутрішніх справ. Наукові праці, що включено до навчального посібника, безпосередньо стосуються питань удосконалення форм та методів діяльності слідчих і інших підрозділів органів Національної поліції України. Для працівників органів Національної поліції України, науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, курсантів, студентів та слухачів навчальних закладів юридичного профілю, а також усіх, хто цікавиться питаннями удосконалення діяльності органів Національної поліції України і інших органів правопорядку.Документ Интернет технологии в образовательном процессе(Сучасна система освіти і виховання: досвід минулого – погляд у майбутнє: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 5-6 жовт. 2018 р.). – Київ, 2018. – С. 34-36, 2018) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627В статье рассматриваются образовательные возможности сети Интернет в контексте развивающего образования.Документ Использование ИКТ в образовательном процессе(Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 травня – 1 червня 2019 р.). – Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. – 163с. – С. 42-44, 2019) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627У статті розглядаються можливості використання нових інформаційних технологій у сфері освіти. Обгрунтовуються такі функції сучасних комп’ютерних засобів навчання, як: інтенсифікація, індивідуалізація, наочність, віртуальність, інтерактивність, мотивація. The article deals with possibilities of using new information technologies in the field of education and distinguishes such functions of modern computer educational facilities as: intensification, individualization, visual aids, virtual images, interaction and motivation. В статье рассматриваются возможности использования новых информационных технологий в сфере образования. Обосновываются такие функции современных компьютерных средств обучения, как: интенсификация, индивидуализация, наглядность, виртуальность, интерактивность, мотивация.Документ Кейс-метод как образовательная технология(Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи: матеріали V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25 лют. 2021 р. ‒ Харків, 2021. – С. 174-176, 2021) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Розглянуто характеристика та особливості використання кейс технології у викладанні іноземної мови в закладах вищої освіти.Документ Кейс-технология в обучении иностранным языкам(Іншомовна підготовка працівників правоохоронних органів і сектору безпеки: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 27 берез. 2019 р.). – Киів, 2019. – С. 139-140, 2019) Почуева, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва, В. В.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Розглянуто можливості використання кейс-технології для формування умінь ділового спілкування у внз. Обґрунтовується необхідність розробки методичних матеріалів для широкого використання кейсів при навчанні іншомовному спілкуванню.Документ Комунікативно спрямована підготовка у вищій школі(Іноземна мова за професійним спрямуванням як підготовка конкурентних фахівців до ефективної комунікації іноземною мовою у навчальному і професійному оточенні: круглий стіл 25 травня 2017 р., м. Одеса – Одеса: ОДУВС, 2017. – 42 с. – С. 27-29., 2017) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627У статті розглядається питання формуванні комунікативної компетенції, що належить до числа базисних категорій сучасної теорії і практики викладання у вищій школі та реалізується за допомогою проектної методики. The article deals with the problem of forming communicative competence which belongs to basic categories of modern theory and practice of teaching in higher school and is realized by means of project methods. В статье рассматривается проблема формирования коммуникативной компетенции, которая относится к числу базисных категорий современной теории и практики обучения в высшей школе и реализуется с помощью проектной методики.Документ Методичні рекомендації з професійно орієнтованого навчання іноземної мови(Український психолого-педагогічний науковий збірник № 17 (17) 2019 р. – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. – 148с. – С. 96-104., 2019) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Методичні рекомендації містять спеціальні завдання щодо створення ігрових ситуацій, ситуацій новизни, змагання, організації дискусій, проведення бінарних занять сумісно з викладачами профілюючих дисциплін, практичними працівниками, носіями мови, а також занять в спеціалізованих аудиторіях, що забезпечує професіоналізацію навчання засобами іноземної мови. Methodical recommendations contain special tasks as to role plays, competitions, discussions, binary classes with trainers of specific subjects, or practitioners, or native speakers, as well as classes in specialized auditoriums to provide professionalization by means of foreign languages. Методические рекомендации содержат специальные задания по созданию игровых ситуаций, ситуаций новизны, соревнования, организации дискуссий, проведению бинарных занятий совместно с преподавателями профилирующих дисциплин или практическими работниками, носителями языка, а также занятия в специализированных аудиториях, что обеспечивает профессионализацию обучения средствами иностранного языка.Документ Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови(Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навч. посіб. – Харків : Стильна типографія, 2017. – С. 489-500, 2017) Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Соціально-економічні відносини, що динамічно розвиваються, зумов-люють становлення комплексу нових вимог до рівня і змісту вищої освіти, стратегічним завданням якої є формування компетентного фахівця. В умовах сьогодення система освіти повинна формувати такі важливі якості випускника як ініціативність, мобільність, гнучкість, динамізм і конструктивність. Майбутній професіонал повинен мати прагнення до самоосвіти впродовж всього життя, володіти новими технологіями і розуміти можливості їх використовування, бути здатним на самостійні рішення, вирішувати про-блеми і працювати в команді, адаптуватися в соціальній і професійній сфері.Документ Методичні рекомендації щодо навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців(Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навч. посіб. – Харків : Стильна типографія, 2017. – С. 466-488, 2017) Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627На сучасному рівні функціонування правоохоронної діяльності ефективне спілкування як рідною, так й іноземними мовами стає передумовою ефек-тивності діяльності поліцейського. Практична мета навчання іноземної мови професійного спрямування у вишах системи МВС полягає в оволодінні майбутніми фахівцями таким рівнем мовної та комунікативної компетенції, який дозволив би ним спілкуватися іноземною мовою в письмовій або усній формах, у формальній або неформальній обстановці в інтересах майбутньої професійної діяльності.Документ Мотиваційний аспект навчання іншомовної мовленєвої діяльності(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2004.- Вип. 26.- С. 303 - 307, 2004) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Проводиться актуальне дослідження, зумовлене необхідністю вдосконалення системи викладання іноземних мов у вищій школі. Мотиваційне поле керує мовнокомунікативною діяльністю, що й стало темою статті. Метою роботи є розгляд механізму впливу мотивації на навчання іншомовного спілкування. Проводится актуальное исследование, которое обусловлено необходимостью совершенствования системы преподавания иностранных языков в высшей школе. Мотивационное поле руководит языковокомуникативной деятельностью, что и стало темой статьи. Целью работы является рассмотрение механизма влияния мотивации на обучение иноязычного общения. A topical study is being carried out due to the need to improve the system of teaching foreign languages in higher education. The motivational field manages the language communication activity, which became the topic of the article. The purpose of this work is to consider the mechanism of influence of motivation on learning foreign language communication.Публікація Нaвчaння прoфeсiйно-oрiєнтованoго iншoмoвного спiлкування у вищій школi(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 264-266., 2022) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва Валентина ВікторівнаЗазначено, що cуть навчання профeсійно-орієнтованого іншомовного спілкування полягає в його інтeграції зі спеціальними дисциплінами з метою отримання додaткових професійних знань та формування професійно значущих якостей особистостi. Iноземна мова у цьому випaдку виступає засобом підвищення професійної компетентностi та особистісно-професійного розвитку студентів та є необхiдною умовою успiшної професійної діяльності майбутнього спецiалiста – випускника сучaсної вищої школи. Отмечено, что суть обучения профессионально-ориентированного иноязычного общения заключается в его интеграции со специальными дисциплинами с целью получения дополнительных профессиональных знаний и формирования профессионально значимых качеств личности. Иностранный язык в этом случае выступает средством повышения профессиональной компетентности и личностно-профессионального развития студентов и является необходимым условием успешной профессиональной деятельности будущего специалиста – выпускника современной высшей школы. It is noted that the essence of teaching professionally oriented foreign language communication lies in its integration with special disciplines in order to obtain additional professional knowledge and form professionally significant personality traits. A foreign language in this case acts as a means of increasing the professional competence and personal and professional development of students and is a necessary condition for the successful professional activity of a future specialist - a graduate of a modern higher school.Публікація Навчання професійнoму спілкуванню засoбами інoземної мoви(30 років досвіду іншомовної підготовки правоохоронців: зб. наук. пр., присвяч. 30-ти річчю Каф. іноз. мов ХНУВС, м. Харків, Україна. - Харків, 2022. - С. 117-125, 2022) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва Валентина ВікторівнаРозглянута модель організації навчання професійному спілкуванню на оснoві кейс-технoлогії, що сприяє активізації навчального процесу, підвищує творчу активність студентів, конструює особовий i соціальний простір навчання та є ефективним засобом формування пізнавальних та мовних можливостей студентів.Документ Навчання професійно-орієнтованого іншомовного спілкування у вищій школі(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – C. 264-266, 2022) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Розглянута cуть навчання профeсійно-орієнтованого іншомовного спілкування, що полягає в його інтeграції зі спеціальними дисциплінами з метою отримання додaткових професійних знань та формування професійно значущих якостей особистостi.Документ Обумовленість функціонування синонімів і омонімів у юридичному дискурсі(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ.- 2006.- Вип. 32.- С. 346 - 350, 2006) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Розглядаючи юридичний дискурс як монолітну систему, автор, відзначає, що англійський юридичний дискурс не є однорідним. Юридичний дискурс англійської мови являє собою набір зв'язаних і перекриваючих один одного типів дискурсу: судовий дискурс, мова судового рішення, мова юридичних документів (договорів, заповітів, постанов, парламентських актів), дискурс юридичної консультації і т.д. Дослідником вивчається взаємодія різних типів дискурсу між собою, розглядається функціонування юридичних термінів . Рассматривая юридический дискурс как монолитную систему, автор, отмечает, что английский юридический дискурс не является однородным. Юридический дискурс английского языка представляет собой набор связанных и перекрывающих друг друга типов дискурса: судебный дискурс, речь судебного решения, речь юридических документов (договоров, завещаний, постановлений, парламентских актов), дискурс юридической консультации и т.д. Исследователем изучается взаимодействие различных типов дискурса между собой, рассматривается функционирование юридических терминов. Considering legal discourse as a monolithic system, the author notes that English legal discourse is not homogeneous. Legal discourse in English is a set of related and overlapping types of discourse: judicial discourse, language of judgment, language of legal documents (treaties, wills, decrees, parliamentary acts), discourse of legal advice, etc. The researcher studies the interaction of different types of discourse with each other, examines the functioning of legal terms.Документ Особистісно орієнтована освітня концепція у вищій школі(Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», випуск 14, том 2, 2019. – Одеса: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2019., 2019) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627Пропонуються освітні технології в руслі особистісно орієнтованої концепції освіти: проектна технологія як засіб розвитку автономії і креативності; ситуаційний аналіз, що забезпечує вміння приймати самостійні рішення; портфоліо як засіб рефлексивного навчання; інформаційно-комунікаційні технології для роботи в умовах нового інформаційного середовища. Certain educational technologies concerning personality-based concept of education are proposed: project technology as a means of development of autonomy and creativity; situational analysis building up skills in taking independent decisions; portfolio as a means of reflexive training; information and communication technologies to work in conditions of a new information system. Предлагаются образовательные технологии в русле личностно ориентированной концепции образования: проектная технология как средство развития автономии и креативности; ситуационный анализ, обеспечивающий умение принимать самостоятельные решения; портфолио как средство рефлексивного обучения; информационно-коммуникационные технологии для работы в условиях новой информационной среды.