Перегляд за Автор "Popova, S. M."
Зараз показуємо 1 - 20 з 52
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Публікація About the need to introduce a presumption of consent for organs transplantation and other human anatomical materials(Cuestiones Políticas. – 2021. – Vol. 39, № 71. – P. 458-471, 2021) Popova, L. M.; Попова, Л. М.; Popova, S. M.; Попова, С. М.; Krainyk, Н.; Bandurka, I. O.; Бандурка, І. О.; Fedosova, O. V.; Федосова, О. В.; Iryna Bandurka; Olena Fedosova; Попова СвітланаАргументується необхідність внесення змін до законодавства України щодо введення презумпції згоди на трансплантацію органів та інших анатомічних матеріалів людини від людини та доцільність практичної реалізації цих змін, що означатиме суттєве удосконалення та усунення проблем у галузі трансплантології. Визначено, що однією з основних проблем у цьому напрямі є відсутність у законодавстві України презумпції згоди на трансплантацію та водночас відсутність значного фінансування медичної сфери, а також низька поінформованість права суб'єктів, які беруть участь у процесах трансплантації органів.Документ The innovation development in China in the context of globalization(WSEAS Transactions on Business and Economics. – 2020. – № 17. – Р. 523-531, 2020) Babenko, V.; Pravotorova, O.; Yefremova, N.; Popova, S. M.; Попова, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Honcharenko, V.Мета статті – вивчити сучасний стан інноваційного розвитку Китаю; проведення порівняльного аналізу окремих макроекономічних показників, що характеризують інноваційну систему деяких країн. Для детального вивчення розвитку інноваційних процесів в кожній країні аналізуються показники розвитку інновацій країн. ВВП розглядається як показник інноваційності та технічного стану країн; платіжний баланс; прямі іноземні інвестиції: вхідні та вихідні потоки та запаси. Дослідження показують, що, розширюючи сферу дії ринкових механізмів та стимулюючи інновації на мікрорівні, китайське керівництво не упускало з поля зору макроекономічні важелі регулювання.Документ The role of local self-government bodies in prospective areas of regional development(Estudios de Economia Aplicada. – 2021. – № 39 (7). – рр. 1-11, 2021) Popova, S. M.; Попова, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Popova, L.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Bandurka, I. O.; Бандурка, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9697-558; Kyrieieva, I. V.; Кирєєва, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314У статті аналізується нормативно-правове забезпечення можливостей органів місцевого самоврядування визначати пріоритетні можливості розвитку регіонів та надавати підтримку такому розвитку. Встановлено, що органи місцевого самоврядування щодо пріоритетних напрямів розвитку регіонів мають враховувати різні чинники, такі як: географічні, демографічні, кадрові, екологічні, економічні, історико-культурні. Звертається увага на необхідність комплексного підходу до аналізу таких факторів органами місцевого самоврядування. У статті аналізується ряд факторів, які негативно впливають на сучасний стан регіонального розвитку. Запропоновано напрями діяльності органів місцевого самоврядування щодо недопущення чи мінімізації наслідків такого впливу на розвиток регіонів. Встановлено, що органи місцевого самоврядування можуть використовувати податкові, інформаційні, інноваційні та інші заходи для стимулювання пріоритетних напрямів регіонального розвитку. Акцент зроблено на ролі органів місцевого самоврядування у розвитку туристської привабливості регіонів, зокрема у сфері міжнародного та міжрегіонального співробітництва як засобу формування позитивного іміджу регіонів, надання інформаційної та фінансової підтримки розвитку цього напряму регіонального розвитку.Документ Адміністративна відповідальність за правопорушення у податковій сфері(Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 49-51, 2017) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Зауважено, що податкові правовідносини не залишаються незмінними, удосконалюються способи і механізм скоєння податкових правопорушень. Наголошено на необхідність розширити адміністративну відповідальність за правопорушення у податковій сфері. Запропоновано вивчити та проаналізувати нормативні акти, які регулюють правове становище платника податків, його статус, права та обов’язки, порядок, умови та режим сплати ним податків, ухилення від яких ставиться йому в провину. Також для виявлення податкових правопорушень необхідно залучати фахівців, експертів, спеціальні пізнання яких допоможуть розібратися в сучасних податкових махінаціях.Документ Адміністративно-правове забезпечення виконання платниками податків своїх зобов’язань(Форум права. – 2012. – № 4. – С. 756–760, 2012) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Проаналізовано застосування методів державного впливу на своєчасне та повне виконання платниками податків своїх зобов’язань перед бюджетом. Досліджено забезпечення ефективної діяльності платників податків в умовах дії Податкового кодексу України.Документ Адміністративно-правовий статус начальника військового гарнізону(Європейські перспективи. - 2015. - №4. - С. 34-37, 2015) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Остапенко, І. О.; Ostapenko, I. O.У статті розглянуто правовий статус начальника військового гарнізону, розкрито сутність та зміст його управлінської діяльності, досліджено управлінські функції начальника. У роботі також визначаються основні якості начальника гарнізону в сучасній міжнародній обстановці.Документ Адміністративно-правовий статус органів державного фінансового контролю в умовах реформування міжбюджетних відносин(Наше право. - 2015. - № 2. - С. 35-41, 2015) Попова, С. М.; Popova, S. M.; Касеко, І. В.; Kaseko, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133У статті досліджено напрямки зміни адміністративно-правового статусу органів державного фінансового контролю в Україні. Для цього запропоновано закріпити в новій редакції Конституції України повноваження Рахункової палати Верховної Ради України як вищого органу державного фінансового контролю та розширити сферу застосування внутрішнього фінансового контролю в умовах реформування міжбюджетних відносин.Документ Адміністративно-правові засади діяльності органів антикорупційного контролю(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( м. Суми,18-19 трав. 2018 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2018. – С. 70-73, 2018) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133У тезах доповіді розглянуто адміністративно-правові засади діяльності органів антикорупційного контролю. Автор зазначає, що специфічна діяльність органів антикорупційного контролю полягає у попередженні, припиненні, розкритті, розробці певних схем, стратегій щодо виявлення корупційних діянь. Актуальним є питання щодо необхідності створення Вищого антикорупційного суду України задля більш ефективної боротьби з корупційною діяльністю.Документ Адміністративно-правові засади діяльності органів антикорупційного контролю(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2018 року, м. Суми). – Суми, 2018. – С. 70-72., 2018) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Розглянуто адміністративно-правовий статус основних органів антикорупційного контролю в Україні. Зазначено, що специфічна діяльність органів антикорупційного контролю полягає у попередженні, припиненні, розкритті, розробці певних схем, стратегій щодо виявлення корупційних діянь. Вказано на необхідність створення Вищого антикорупційного суду України задля більш ефективної боротьби з корупційною діяльністю. Головним завданням даного органу має бути здійснення правосуддя відповідно до визначених законодавством засад та процедур судочинства у корупційних справах з метою захисту особи, суспільства та держави, а також контроль за досудовим розслідуванням таких злочинів.Публікація Адміністративно-правові засади діяльності органів місцевого самоврядування в Україні у період війни(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. IV наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 червня 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 65-67, 2024) Попова, С. М.; Popova, S. M.; Мельничук, В. О.; Melnychuk, V. O.; Попова СвітланаПідкреслено, що органи місцевого самоврядування в Україні відіграють ключову роль у забезпеченні життєдіяльності громад та підтримці соціальної стабільності в умовах воєнного стану. Їх діяльність регулюється комплексом адміністративно-правових норм, які адаптуються до викликів воєнного часу. Розглянуто загальні принципи діяльності органів місцевого самоврядування в умовах війни.Документ Адміністрування податків та зборів органами Державної фіскальної служби України(Європейські перспективи. - 2016. - № 4. - С. 62-69, 2016) Попова, С. М.; Popova, S. M.; Савченко, А. О.; Savchenko, A. O.Досліджено адміністрування податків та зборів органами фіскальної служби в сучасних умовах розвитку країни. Надано визначення податкового адміністрування, розглянуто макро- та мікрорівні адміністрування податків, розкрито елементи процесу податкового адміністрування. Охарактеризовано діяльність Державної фіскальної служби України і Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області, проведено аналіз податкових надходжень до бюджету держави та визначено бюджетне відшкодування платникам податків.Документ Вдосконалення адміністрування податку на додану вартість органами державної податкової служби(Форум права. – 2011. – № 3. – С. 622– 628, 2011) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Розроблено напрямки вдосконалення адміністрування податку на додану вартість, у тому числі контролю цього податку органами державної податкової служби у взаємодії з іншими контролюючими органами, з метою недопущення порушень податкового законодавства.Документ Волонтерська діяльність в умовах війни на території України(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 114 - 118, 2022) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133В умовах повномасштабної війни, що розгорнула Росія проти України, складного військово-політичного та соціальноекономічного становища, в якому опинилась наша держава, на сьогодні вельми актуальними є питання волонтерської допомоги у кожному куточку країни. Ризикуючи життям, волонтери допомагають усім, хто потребує допомоги й уваги – чи то перевезенням громадян у більш небезпечні місця, чи то забезпеченням осіб продовольчими товарами, необхідними речами, ліками, чи то наданням їм правової та психологічної допомоги. В условиях полномасштабной войны, начатой Россией против Украины, сложного военно-политического и социально-экономического положения, в котором оказалось наше государство, на сегодняшний день весьма актуальны вопросы волонтерской помощи в каждом уголке страны. Рискуя жизнью, волонтеры помогают всем, кто нуждается в помощи и внимании – будь то перевозкой граждан в более безопасные места, или обеспечением лиц продовольственными товарами, необходимыми вещами, лекарствами, или предоставлением им правовой и психологической помощи. In the conditions of a full-scale war that unfolded Russia against Ukraine, the difficult military-political and socio-economic situation in which our country finds itself, today the issues of volunteer assistance in every corner of the country are very relevant. At the risk of their lives, volunteers help to all who need help and attention - whether it is the transportation of citizens in more dangerous places, whether by providing food to individuals goods, necessary things, medicines, or providing them with legal and psychological assistance.Документ Державні заходи щодо забезпечення соціальних гарантій в період пандемії коронавірусу(Проблеми розвитку соціально-трудових прав та профспілкового руху в Україні : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28 трав.2020 р.). – Xарків: ХНУВС, 2020. – С. 125-128., 2020) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Деніс, О. В.; Denis, O. V.Зазначено, що в умовах різноманіття форм власності, розширення видів індивідуальної трудової діяльності потрібні заходи щодо забезпечення соціальних гарантій з боку держави, які мають гарантувати кожному громадянинові певний рівень благ і послуг, за рахунок як внесків самого громадянина, так і перерозподілу ресурсів між населенням на цілі його матеріального забезпечення. Отмечено, что в условиях разнообразия форм собственности, расширения видов индивидуальной трудовой деятельности необходимы меры по обеспечению социальных гарантий со стороны государства, которые должны гарантировать каждому гражданину определенный уровень благ и услуг, за счет как вкладов самого гражданина, так и перераспределения ресурсов между населением на цели его материального обеспечения. It is noted that in the conditions of a variety of forms of ownership, expansion of types of individual labor activity, measures are necessary to ensure social guarantees from the state, which should guarantee each citizen a certain level of benefits and services, both at the expense of the contributions of the citizen himself, and the redistribution of resources between the population for the purposes of his financial support.Документ Електронна демократія як необхідна умова ефективного розвитку держави(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 377-380., 2019) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Автором зауважено, що електронна демократія на сьогоднішній день є необхідною умовою ефективного розвитку держави, її проведення може призвести до істотного зниження витрат на здійснення демократичних процедур, зменшення витрат на інтерактивні форми взаємодії з громадянами, що дозволяє органам державної влади більш повно враховувати думки різних соціальних груп при прийнятті рішень, залучення громадян до прийняття рішень на більш ранніх стадіях і в більш тісній формі, залучення суспільних груп громадян з обмеженими можливостями, яким складно забезпечувати свої громадські права за «традиційними» формами демократичної участі, а також зміцнення довіри громадян до держави за рахунок іміджевих функцій нових комунікаційних каналів.Документ Земельна реформа в Україні на сучасному етапі розвитку держави(25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лютого 2020 р.) / МВС України, Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ. – Суми: Видавничий дім «Ельдорадо», 2020. – С. 140-142, 2020) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid. org/0000-0002-3958-4133Розглянуто негативні чинники сучасного етапу проведення земельної реформи в Україні, проблеми зняття мораторію на купівлю-продаж земель сільськогосподарського призначення, підкреслюється необхідність поліпшення багатьох нормативно-правових актів у сфері земельного законодавства.Публікація Зміст та поняття прав і законних інтересів фізичних осіб- підприємців як об’єкта адміністративного права(Вісник Кримінологічної Асоціації України. – 2024. – № 1 (31). – С. 449-465, 2024) Попова, С. М.; Popova, S. M.; Тельний, М. А.; Telnyi, M. A.; Попова СвітланаСтаття присвячена визначенню змісту та поняття прав і законних інтересів фізичних осіб-підприємців як об’єкту адміністративного права. Проаналізовано сучасний стан правових гарантій фізичних осіб-підприємців при здійсненні ними господарської діяльності в Україні. Проаналізовано зміст поняття прав та законних інтересів фізичних осіб-підприємців як об’єкта адміністративного права. Розкрито значення підприємницької діяльності в умовах повномасштабної війни України з росією.Документ Значення децентралізації влади в умовах сучасного розвитку держави(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 24-25 трав. 2019 р.) / МВС України, Сум. філія Харків. нац. ун-ту внутр. справ. – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2019. – С. 27-31., 2019) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Зазначено, що розглядаючи питання децентралізації в умовах сучасного розвитку держави, важливо знайти баланс централізації та децентралізації як необхідність забезпечення ефективної діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування. Передача значного обсягу повноважень органам місцевого самоврядування передбачає більший рівень ефективності й підзвітності органів місцевого самоврядування, кращі перспективи місцевого розвитку, а також упровадження демократії та захист прав людини.Документ Кредитна політика та її роль у забезпеченні фінансової стабільності банківської системи України(Форум права. - 2015. - № 4. - С. 218-224., 2015) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Досліджуються проблеми реструктуризації зовнішнього державного боргу з метою забезпечення фінансової стабільності банківської системи країни, оцінюються напрямки кредитної політики фінансових установ на внутрішньому ринку. Розглядаються питання підвищення прозорості діяльності банків та посилення відповідальності пов’язаних з ними осіб за порушення фінансового законодавства.Документ Напрямки стабілізації фінансово-кредитної системи України(Європейські перспективи. - 2015. - № 5. -С. 160-167, 2015) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133У статті аналізуються напрямки стабілізації та підвищення платоспроможності діяльності фінансово-кредитної системи України, розглядаються питання покращення роботи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у збільшенні довіри до банківських установ та посилення відповідальності пов’язаних із банком осіб за порушення фінансового законодавства.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »