Browsing by Author "ResearcherID: J-7221-2016"
Now showing 1 - 20 of 42
Results Per Page
Sort Options
Item Административно-правовые основы участия общественности в реализации правоохранительной функции государства(Право и политика : научно-методический журнал. – Бишкек, 2014. – № 2/1. – С. 14–17, 2014) Беспалова, О. И.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016В статье сформулированы пути повышения уровня доверия населения к органам внутренних дел, что позволит активизировать участие населения в реализации правоохранительной функции государства. Акцентировано внимание на значимости привлечения общественности к публичному обсуждению вопросов эффективности работы органов внутренних дел и анализу проектов нормативно-правовых актов, которые регламентируют ключевые аспекты реализации правоохранительной функции государства. Предложены первоочередные мероприятия, реализация которых будет способствовать эффективной организации взаимодействия населения с органами внутренних дел по реализации правоохранительной функции государства. Сформулированы ключевые критерии оценивания эффективности деятельности органов внутренних дел, одним из которых обязательно должна быть оценка населением.Item Адміністративно-правовий механізм реалізації правоохоронної функції держави: сутність і структура(Наукові праці Національного університету «Одеська юридичної академія»: зб. наук. пр.- Одеса: Юрид. л-ра, 2014.-Т. 15.-С. 218-226, 2014) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Розкрито сутність адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. З'ясовано основні ознаки, характерні для адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. Визначено перелік елементів, що входять до цього механізму. Обгрунтовано, що основними системоутворюючими елементами є інституційна та правова складові. Визначено основні кроки в напрямі забезпечення ефективного функціонування адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави.Item Адміністративно-правовий статус Національної гвардії України : монографія(Харків : ХНУВС, 2017. — 288 с., 2017) Горбач, Д. О.; Horbach, D. O.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Монографія є комплексним дослідженням сутності та особливостей адміністративно-правового статусу Національної гвардії України. У роботі здійснено історико-правовий огляд становлення та розвитку адміністративно-правового статусу військових формувань держави з правоохоронними функціями. Надано характеристику Національної гвардії України як суб’єкта реалізації правоохоронної функції держави. Визначено особливості правових основ діяльності Національної гвардії України та з’ясовано місце серед них адміністративного законодавства. Розкрито сутність адміністративно-правового статусу Національної гвардії України та проаналізовано його елементи. Окреслено адміністративно-правові засади взаємодії Національної гвардії України зі структурними підрозділами МВС України та іншими суб’єктами реалізації правоохоронної функції держави. Узагальнено зарубіжний досвід правового регулювання статусу військових формувань держави з правоохоронними функціями та визначено можливості його використання в Україні. Вироблено пропозиції та рекомендації щодо удосконалення законодавства, яке закріплює адміністративно-правовий статус Національної гвардії України та регулює її діяльність.Item Адміністративно-правові заходи щодо протидії пропагуванню жорстокості, насильства та розбещеності у засобах масової інформації(Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія Право. – 2011. – Вип. 165. Ч. 1. – С. 221–229, 2011) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Вироблено систему заходів щодо протидії розповсюдженню інформації, спрямованої на розпалювання ворожнечі, насильства та ненависті. Обгрунтовано необхідність розробки ефективної державної політики щодо протидії розповсюдженню порнографії, особливо розповсюдженню продукції порнографічного характеру в засобах масової інформації з використанням дітей.Item Взаємодія Національної поліції України з іншими правоохоронними органами у сфері боротьби з кіберзлочинністю як один із напрямків забезпечення складових сектору безпеки і оборони(Актуальні питання протидії кіберзлочинності та торгівлі людьми : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 15 листоп. 2017 р.). – Харків : ХНУВС, 2017. – С. 21-24, 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Охарактеризовано рівні взаємодії Національної поліції з іншими правоохоронним органами. Виокремлено їх форми реалізації на внутрішньовідомчому та внутрішньодержавному рівні.Item Відомча адміністративна нормотворчість як елемент механізму реалізації правоохоронної функції держави(Visegrad journal on human rights. – 2016. - № 1/1. – P. 61-67, 2016) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016З'ясовано значення відомчої адміністративної нормотворчості в системі адміністративно-правового забезпечення реалізації правоохоронної функції держави, розкрито її сутність та ключові ознаки. Визначено специфіку відомчих адміністративних нормативно-правових актів, які уповноважені ухвалювати різні суб'єкти реалізації правоохоронної функції держави, зокрема правоохоронні органи. Запропоновано шляхи підвищення якості відомчої адміністративної нормотворчості в механізмі реалізації правоохоронної функції держави.Item Досвід організації партнерських відносин між правоохоронними органами (поліцією) закордонних країн та населенням щодо профілактики правопорушень : наук.-метод. рек.(Харків : ХНУВС, 2012. - 35 с., 2012) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Навчально-науковий інститут підготовки фахівців кримінальної міліції; Науково-дослідна лабораторія з проблем профілактики правопорушень та взаємодії з населенням; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Безпалова, О. І. - керівник теми; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Розглянуто Міжнародні стандарти та рекомендації щодо партнерства правоохоронних органів та населення (перш за все рекомендації ОБРЄ) щодо профілактики правопорушень. Висвітлено досвід побудови партнерських відносин між поліцією та населенням в окремих країнах.Item Діяльність органів місцевого самоврядування щодо реалізації правоохоронної функції держави та шляхи її удосконалення(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Право. – 2013. – № 23, ч. 1, т. 2. – С. 96-100, 2013) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Обґрунтовано важливість якісної реалізації державної політики у правоохоронній сфері не лише на загальнодержавному, а й на регіональному рівні. Визначено роль та місце органів місцевого самоврядування в системі суб’єктів, уповноважених на реалізацію правоохоронної функції держави. Проаналізовано основні напрями реалізації органами місцевого самоврядування правоохоронної функції держави. Визначено шляхи підвищення ефективності їх діяльності. Запропоновані завдання, які мають бути вирішені під час взаємодії органів місцевого самоврядування та територіальних підрозділів правоохоронних органів щодо реалізації правоохоронної функції держави.Item Загальна характеристика адміністративно-правового забезпечення реалізації правоохоронної функції держави(Порівняльно-аналітичне право. - 2015. - № 2. - С. 170-174, 2015) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Обґрунтовано, що в механізмі адміністративно-правового регулювання реалізації правоохоронної функції держави можна виокремити дві складові: статичну й динамічну. Доведено значущість дослідження змісту статичної складової зазначеного механізму - адміністративно-правового забезпечення. Сформульовано основні ознаки адміністративно-правового забезпечення реалізації правоохоронної функції держави. Проаналізовано основні критерії, за якими має оцінюватися ефективність такого забезпечення: результативність, адекватність, практичність і відповідність новій доктрині адміністративного права.Item Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навчальний посібник(Харків : Стильна типографія, 2017. – 1164 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6748-3321; ResearcherID: B-8227-2018; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Грищенко, О. В.; Hryshchenko, O. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; Данильченко, Ю. Б.; Danylchenko, Yu. B.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Головко, О. М.; Holovko, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1459-5434; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Корж, В. П.; Korg, V. P.; ; Литвинов, О. М.; Lytvynov, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2952-8258; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Слінько, С. В.; Slinko, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8611-3759; Степанюк, Р. Л.; Stepaniuk, R. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8201-4013; Фролов, Ю. М.; Frolov, Yu. M.; ; Юхно, О. О.; Yukhno, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4771-0531; Борко, А. Л.; Borko, A. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5498-1620; Коровайко, О. І.; Korovaiko, O. I.; ; Орлов, Ю. В.; Orlov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1981-0794; Сімонович, Д. В.; Simonovych, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0285-4005; Фелик, В. І.; Felyk, V. I.; ; Христинченко, Н. П.; Khrystynchenko, N. P.; ; Ященко, А. М.; Yashchenko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3956-3487; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Бондаренко, О. О.; Bondarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6901-7298; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Васильєв, А. А.; Vasiliev, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9480-7814; Галкін, Д. В.; Halkin, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7247-1037; Гарна-Іванова, І. О.; Garna-Ivanova, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5962-9864; Глобенко, Г. І.; Globenko, G. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1533-9213; Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9017-9635; ResearcherID: J-6825-2016; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016; Загуменна, Ю. О.; Zagumenna, Yu. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0617-8363; Захарченко, О. В.; Zaharchenko, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7384-383X; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729; Книженко, С. О.; Knyzhenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1944-4256; ResearcherID: AAG-9629-2019; Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Лєшукова, І. В.; Lieshukova, I. V.; ; Лисенко, А. М.; Lysenko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0780-2148; Лозова, С. М.; Lozova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3348-3331; Малиновська, Т. М.; Malynovska, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7713-7617; Марков, В. В.; Markov, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2024-657X; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Матюшкова, Т. П.; Matiushkova, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7973-4581; Михайлова, Ю. О.; Mikhailova, Y. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6736-7980; ResearcherID: M-1012-2016; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пироженко, О. С.; Pyrozhenko, O. S.; ; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627; Пчеліна, О. В.; Pchelina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0224-1767; ; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Рось, Г. В.; Ros, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7021-3672; Соловйова, О. Є.; Soloviova, O. Ye.; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333; ResearcherID: I-7854-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Черевко, К. О.; Cherevko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3384-8388; Шульга, А. М.; Shulga, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3745-4869; Абламський, С. Є.; Ablamskyi, S. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4716-3985; ; Авдєєв, О. О.; Avdeiev, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4203-8165; Аюпова, Р. М.; Aiupova, R. M.; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4621-1738; ResearcherID: I-7032-2016; Грітчіна, В. Ю.; Hritchina, V. Yu.; Даниленко, А. В.; Danylenko, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7721-2955; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Ільченко, О. В.; Ilchenko, O. V.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7596-294X; ; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384; ResearcherID: E-7775-2019; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; ; Корнієнко, В.В.; Korniienko, V.V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7682-1281; Корнієнко, Д. М.; Korniienko, D. M.; Кочура, О. О.; Kochura, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0638-2911; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3530-4269; Наумова, А. О.; Naymova, A. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4273-8068; Нікітченко, В. В.; Nikitchenko, V. V.; Нікуліна, А. Г.; Nikulina, A. G.; Онищенко, Ю. М.; Onyshchenko, Y. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7755-3071; ResearcherID J-6857-2016; Романюк, В. В.; Romaniuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6077-4591; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S.; ; Северин, О. О.; Severyn, O. O.; ; Терещук, С. С.; Tereshchuk, S. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7263-4155; Цвіркун, Н. Ю.; Tsvirkun, N. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9195-3349; ; Чича, Р. П.; Chycha, R. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3267-2840; Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020; ResearcherID: D-1818-2016; Андрійченко, Н. С.; Andriichenko, N. S.; Балац, Р. М.; Balats, R. M.; ORCID.http//orcid.org/0000-0003-2145-9593; Гайворонська, В. В.; Haivoronska, V. V.; Грачов, В. О.; Hrachov, V. O.; Єдин, Р. В.; Yedyn, R. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1224-0223; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1986-9083; Лубенцов, А. В.; Lubentsov, A. V.; ; Михальський, О. О.; Mykhalskyi, O. O.; ; Рвачов, О. М.; Rvachov, O. M.; ; ; Салманов, О. В.; Salmanov, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9421-5085; ; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Сичов, С. О.; Sychov, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1452-5815; Юхно, М. О.; Yukhno, M. O.; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику представлено методичні рекомендації, пропозиції і зауваження до проектів нормативно-правових актів та наукові роз’яснення окремих положень чинного законодавства, розроблені кафедрами факультету № 1 Харківського національного університету внутрішніх справ. Наукові праці, що включено до навчального посібника, безпосередньо стосуються питань удосконалення форм та методів діяльності слідчих і інших підрозділів органів Національної поліції України. Для працівників органів Національної поліції України, науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, курсантів, студентів та слухачів навчальних закладів юридичного профілю, а також усіх, хто цікавиться питаннями удосконалення діяльності органів Національної поліції України і інших органів правопорядку.Item Законодавче забезпечення реалізації правоохоронної функції держави(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2013. – № 2 (61). – С. 22–32, 2013) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016З’ясовано сутність нормативно-правового забезпечення реалізації правоохоронної функції держави. Розглянуто систему нормативно-правових актів, що регламентують особливості реалізації правоохоронної функції держави. Визначено роль і місце законодавчого забезпечення реалізації правоохоронної функції держави. Запропоновано класифікацію законодавчих актів у цій сфері, проаналізовано окремі закони. Визначено шляхи удосконалення законодавчого забезпечення реалізації правоохоронної функції держави.Item Закордонний досвід протидії незаконному використанню інсайдерської інформації : наук. звіт(Харків: ХНУВС, 2013. - 21 с., 2013) ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Навчально-науковий інститут підготовки фахівців кримінальної міліції; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Безпалова, О. І. - керівник теми; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Наводяться результати наукового дослідження зарубіжного досвіду протидії незаконному використанню інсайдерської інформації. Даються рекомендації використання саме європейського законодавства як орієнтира для української правової системи в цьому питанні.Item Запобігання конфлікту інтересів в діяльності осіб уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування : наук.-метод. рек.(Харків : Харк. нац. унт. внутр. справ. - 2016. - 41 с., 2016) Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Кафедра адміністративної діяльності ОВС; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016У науково-методичних рекомендаціях визначений зміст поняття «конфлікт інтересів» та його співвідношення із вчиненням корупційних правопорушень в діяльності осіб уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування. Авторами наведені практичні приклади виникнення конфлікту інтересів в діяльності державних службовців та шляхи їх врегулювання. Для державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування, працівників підрозділів Національної поліції України, інших правоохоронних органів, а також викладачів, ад’юнктів, курсантів і студентів ВНЗ МВС України та інших навчальних закладів юридичного спрямування.Item Класифікація адміністративних правопорушень по лінії дозвільної системи(Форум права. -2007. -№ 1. –С.14-18, 2007) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Обґрунтовано доцільність здійснення класифікації адміністративних правопорушень по лінії дозвільної системи. Визначено критерії, за якими можна провести класифікацію. Доведено, що здійснення такої класифікації сприятиме більш якісній розробці заходів, спрямованих на попередження адміністративних правопорушень по лінії дозвільної системи.Item Компетенція органів внутрішніх справ України щодо реалізації правоохоронної функції держави(Журнал східноєвропейського права. – 2014. – № 5. – С. 17-26, 2014) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016У статті обґрунтовано, що основним суб’єктом реалізації правоохоронної функції держави є органи внутрішніх справ України. Зроблено висновок, що в межах формування та реалізації державної політики у правоохоронній сфері органи внутрішніх справ України здійснюють правотворчу, правозастосовну, правоохоронну, освітню та правовиховну діяльність. Проаналізовано специфіку реалізації кожної форми. Доведено, що зазначені форми діяльності мають бути обов’язково збалансованими, розвиватися паралельно одна з одною та мають бути зорієнтовані на налагодження дієвого механізму зворотного зв’язку між суб’єктами правотворчості та безпосередніми виконавцями приписів, що містяться у нормативно-правових актах. Обґрунтовано доцільність розробки та прийняття Закону України «Про органи внутрішніх справ України», визначено основні моменти, які мають бути в ньому відображені.Item Компетенція Служби безпеки України щодо реалізації правоохоронної функції держави(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2014. - № 2 (65). - С. 105-115, 2014) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016З’ясовано місце Служби безпеки України в системі суб’єктів, уповноважених вживати заходів щодо реалізації правоохоронної функції держави. Проаналізовано функції, якими наділена Служба безпеки України з метою реалізації правоохоронної функції держави. Виокремлено та проаналізовано два основні напрями діяльності Служби безпеки України щодо реалізації правоохоронної функції держави (внутрішній та зовнішній). Зроблено висновок, що пріоритетним напрямком діяльності Служби безпеки України є своєчасне виявлення та оцінка потенційних загроз національній безпеці, усвідомлення ступеня їх небезпеки для національних інтересів нашої держави. Наголошено на значущості посилення попереджувально-прогностичної функції системи забезпечення державної безпеки. Обґрунтовано значущість вироблення дієвої системи критеріїв оцінки ефективності діяльності Служби безпеки України.Item Концептуальні засади державної політики у правоохоронній сфері(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2012. - № 2 (57). - С. 8-16, 2012) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Визначено місце правоохоронної політики держави в державній політиці. Подано авторське визначення терміну «державна політика у правоохоронній сфері». Сформульовано мету державної політики у правоохоронній сфері. Проаналізовано основні напрямки формування та реалізації державної політики у правоохоронній сфері.Item Критерії ефективності діяльності уповноваженого органу з питань пробації в Україні(Вісник Пенітенціарної асоціації України. – 2018. – № 3. – С. 27-38, 2018) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Капустіна, К. О.; Kapustina, К. O.Розкрито значення вироблення узгодженої процедури оцінювання ефективності діяльності уповноваженого органу з питань пробації. Запропоновано класифікацію критеріїв ефективності роботи уповноваженого органу з питань пробації з поділом на загальні та спеціальні. Надано характеристику складових елементів кожної групи критеріїв. Окреслено вимоги, яким повинні відповідати показники, що характеризують критерії ефективності роботи уповноваженого органу з питань пробації: поєднання кількісних і якісних показників, достовірність показників, порівнюваність показників та оптимальність показників.Item Методи реалізації правоохоронної функції держави: адміністративно-правова характеристика(Митна справа. - 2015. - № 4 (100). - С. 43-50, 2015) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Сформульовано основні характерні особливості методів реалізації правоохоронних функцій держави. Як ключові методи реалізації цієї функції виокремлено адміністративні, економічні та соціально-психологічні. Проаналізовано змісту кожного методу. З’ясовано ознаки, що відрізняють адміністративні методи від інших методів реалізації правоохоронних функцій держави, зокрема: субординація, єдиноначальність, централізація, імперативність та ієрархічність.Item Організаційно-правові засади участі органів внутрішніх справ України у міжнародній правоохоронній діяльності : автореф. дис.(Харків, 2004) Леженіна, О. І.; Lezhenina, O. I.; Леженина, О. И.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Бандурка, О. М. - науковий керівникДисертацію присвячено дослідженню теоретико-методологічних й організаційно-правових засад, форм та методів міжнародної правоохоронної діяльності (МПД) органів внутрішніх справ України, а також шляхів її удосконалення. Розроблено категоріальний апарат МПД. Запропоновано комплексний підхід щодо підвищення ефективності МПД з позицій теорії управління (у організаційно-правовому аспекті) та відповідну концепцію управління. Проаналізовано особливості міжнародної правоохоронної сфери (МПС) як об’єкта управління. Вперше визначено й системно досліджено роль та місце ОВС України в системі державного (міждержавного) управління МПС. Проаналізовано специфіку правового регулювання ОВС України як суб’єкта МПД та суб’єкта управління у МПС. Запропоновано організаційно-правові засади щодо удосконалення управління ОВС України в напрямку забезпечення їх цивілізованої участі у МПД.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »