Перегляд за Автор "ResearcherID: J-7221-2016"
Зараз показуємо 1 - 20 з 62
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ethical and legal grounds for the whistleblowing of corruption offenses(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues, 2019, Volume 22. Special Issue 2;, 2019) Bezpalova, O. I.; Kobzieva, T.; Ridel, T.; Markin, S.; Serohin, V.; ; ; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016The article reveals the role and essence of whistleblowing as a mechanism for countering offenses. The author disclosed that the institute of whistleblowers is an object of scientific and legal studies. Prerequisites for the development of a draft Directive of the European Parliament and the Union “On the protection of persons reporting on breaches of Union law” were considered (Proposal for a Directive of the European Parliament and of the Council “On the protection of persons reporting on breaches of Union law”), which aims to enhance the protection of whistleblowers as a means of illegal actions disclosure and promotion of compliance with EU legislation. It was determined that there is no single view on the role of whistleblowers in society, the need to encourage whistleblowers, the acquisition of the status of whistleblower, and most importantly legal protection. It is advisable to develop a separate legal act and a legal doctrine for the protection of the rights of whistleblowers. The conclusions indicate that the ethical and legal framework for the protection of the whistleblower provides for the normative consolidation of effective guarantees for both the whistleblowers and those who are exposed to whistleblowingДокумент Path towards national security in the European Union: genesis and further development processes(Journal of Security and Sustainability. - 2018. - Vol. 8, (1). - P. 45-54, 2018) Shapoval, R. V.; Шаповал, Р. В.; Nastyuk, V. Ya.; Настюк, В. Я.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016У статті розглядаються стандарти державної політики з точки зору національної безпеки країн Європейського Союзу. Автори здійснили комплексний аналіз теорії та практики забезпечення національної безпеки в країнах ЄС. На додаток до цього, стаття передбачає глибокий аналіз основних методологічних підходів щодо встановлення національної безпеки в ЄС. Автори роблять систематичний огляд розробки та впровадження доктрин безпеки ЄС. Мета цієї дослідницької статті полягає в тому, щоб проаналізувати розвиток ідеї розвитку європейської оборонної політики, щоб знайти ефективний спосіб включення нашої держави в Європейські структури безпеки. Новизна дослідження полягає в тому, щоб визначити, яким чином впроваджується в ЄС механізм забезпечення національної безпеки і які можуть бути шляхи його розвитку.Документ The determinants of tourism development: the example of potential candidates for the EU membership(Marketing and Management of Innovations. - 2019. - Iss. 2. - P. 326-336, 2019) Melnyk, L.; Мельник, Л.; Novak, I.; Новак, І.; Gomeniuk, M.; Гоменюк, М.; Pidlubna, O.; Підлубна, О.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016У статті розглянуто аналіз основних показників, що впливають на розвиток туризму. Автори проаналізували та систематизували основні детермінанти розвитку туризму для потенційних кандидатів у члени ЄС. Таким чином, об’єктом дослідження були Україна, Молдова та Грузія протягом 2000-2017 років. Автори теоретично обгрунтували взаємозв'язок між економічним розвитком країни та ефективністю туристичної галузі. Автори підкреслили, що оцінка взаємозв'язку між туризмом та соціальним, економічним, екологічним та інноваційним розвитком може стати основою стратегії розвитку туризму з урахуванням макроекономічної стабільності країни.Документ The essence and types of administrative procedures in the activities of higher education institutions as subjects of the implementation of the educational function of the state(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues. – 2020. – Vol. 23, Spec. Issue 11, 2020) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Abroskin, V. V.; Аброськін, В. В.; Andriiko, O.; Syniavska, O. Yu.; Синявська, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Yevdokimenko, S.Авторами проведено дослідження сутності та видів адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів як суб'єктів реалізації освітньої функції держави. Проаналізовано норми чинного законодавства України (зокрема, Закону України «Про вищу освіту», деяких рішень Кабінету Міністрів України), які регулюють окремі види адміністративних процедур в сфері вищої освіти. Запропоновано авторське визначення поняття «адміністративна процедура в діяльності вищих навчальних закладів». За результатами дослідження визначено сутність адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів. Адміністративні процедури класифіковані в контексті досліджуваної теми. Особлива увага приділяється виділенню особливостей кожної з встановлених адміністративних процедур в діяльності вищих навчальних закладів.Документ Адміністративна відповідальність за правопорушення пов’язані із корупцією : наук.-практ. посіб.(Харків: ХНУВС, 2016. - 100 с., 2016) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Кафедра адміністративної діяльності поліції; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ практичному посібнику проаналізовані положення чинного законодавства України, які регулюють питання адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень пов’язаних із корупцією та здійснений науково-практичний коментар глави 13-А Кодексу України про адміністративні правопорушення «Адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією». Окрему увагу авторами приділено висвітленню питань застосування судовими органами законодавства про адміністративну відповідальність при розгляді справ про адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією.Документ Адміністративна діяльність органів поліції України : підручник(Харків: ХНУВС, 2017. – 432 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Троян, В. А.; Troian, V. A.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Угровецький, О. П.; Uhrovetskyi, O. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ResearcherID: B-9017-2018; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції, розкрито зміст і напрями цієї діяльності, висвітлено особливості превентивної роботи поліції, зокрема в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано особливості організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту й дотримання прав і свобод людини в діяльності поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в діяльності органів поліції. Викладено алгоритм дій поліцейських щодо протидії насильству в сім’ї, протидії нелегальній міграції та у разі настання надзвичайних ситуацій.Документ Адміністративна діяльність поліції у питаннях та відповідях : навчальний посібник(Харків: ХНУВС, 2017. — 242 с., 2017) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Князєв, С. М.; Kniaziev, S. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Романенко, М. В.; Romanenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3469-2119; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції; розкрито зміст та напрями адміністративної діяльності поліції; розглянуті особливості превентивної роботи поліції, у тому числі в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано специфіку організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту та дотримання прав і свобод людини в поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в органах поліції. Навчальний посібник розраховано на курсантів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, викладачів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання. Ознайомлення з матеріалами даного посібника також буде корисним курсантам та слухачам під час підготовки до атестації здобувача вищої освіти для отримання освітнього ступеню «бакалавр» і «магістр» та для працівників поліції, виконуючих обов’язки у сфері адміністративної діяльності поліції.Документ Адміністративно-правовий механізм реалізації правоохоронної функції держави : монографія(Харків: ХНУВС, 2014. — 544 с., 2014) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Монографія є комплексним дослідженням сутності та особливостей адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. У роботі проаналізовано методологічні засади адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави, надано загальну характеристику адміністративно-правового забезпечення реалізації правоохоронної функції держави. Окрема увага у роботі приділена аналізу специфіки діяльності суб’єктів реалізації правоохоронної функції держави. У монографії сформульовано конкретні пропозиції щодо удосконалення адміністративного законодавства у правоохоронній сфері, підвищення ефективності взаємодії правоохоронних органів України та Європейського Союзу. Монографія буде корисною викладачам, ад’юнктам, аспірантам, докторантам вищих навчальних закладів юридичного профілю, працівникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також всім, хто цікавиться проблемами правоохоронної діяльності.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії суб’єктів забезпечення виборчих прав громадян в Україні(Наукові записки. Серія: Право. - 2019. - Вип. 6. - С. 65-70, 2019-06) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Шорський, П. О.Сутність процесу взаємодії суб’єктів забезпечення виборчих прав громадян розкрито через: а) систему суб’єктів забезпечення виборчих прав в Україні; б) спільну мету вказаних суб’єктів, яка полягає у забезпеченні виборчих прав громадян, тобто права обирати представників органів державної влади та бути безпосередньо обраними у якості таких представників, приймати участь в референдумах, а також реалізовувати в межах встановлених законом права, пов’язані з організацією та проведенням виборів та референдумів; в) внутрішній аспект організації такої взаємодії (конкретно визначені засоби, прийоми та способи, що застосовуються суб’єктами взаємодії під час здійснення їх діяльності задля досягнення спільної мети); г) зовнішні прояви (спільну зовнішню діяльність уповноважених суб’єктів, що виникає на підставі застосування різних методів взаємодії, яка спрямована на досягнення єдиної мети). Сформульовано пропозиції щодо удосконалення адміністративного законодавства в частині вироблення дієвого механізму взаємодії суб’єктів забезпечення виборчих прав громадян в УкраїніДокумент Адміністративно-правові засади організаційного забезпечення діяльності господарських судів України(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2019. - № 4. С. 39-48, 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Мандичев, Д. В.; Mandychev, D. V.Встановлено, що організаційне забезпечення діяльності господарських судів створює умови для злагодженого функціонування всієї системи господарських судів та ефективну діяльність кожного господарського суду. Завдяки створенню належних організаційних умов діяльності в господарських судах можливо досягти суворого дотримання принципів та процедур здійснення господарського судочинства. Аргументовано, що організаційне забезпечення діяльності господарських судів є одним з елементів судового управління. Виділено ознаки організаційного забезпечення діяльності господарських судів. Розкрито зміст видів організаційного забезпечення діяльності господарських судів. Виокремлено чинники, що впливають на ефективність організаційного забезпечення діяльності господарських судів в Україні.Документ Взаємодія органів державної влади України зі спеціальними установами Європейського Союзу у сфері реалізації правоохоронної функції держави(Правовий розвиток суспільства і держави: традиції та новації : Міжнародна юридична науково-практична конференція (7 грудня 2017 року, м. Київ). – Київ, 2017. – С. 172-176, 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Розкрито особливості сучасного етапу оновлення договірно-правової бази відносин Європейського Союзу з Україною щодо налагодження міжнародної правоохоронної діяльності, вдосконалення нормативно-правової бази співробітництва правоохоронних органів України (зокрема, органів Національної поліції України) та правоохоронних органів ЄС, імплементації положень спільних нормативно-правових актів у національне законодавство.Документ Взаємодія України та Європейського Союзу у сфері захисту прав людини(Національні та міжнародні механізми захисту прав людини : тези доп. Всеукр. круглого столу (м. Харків, 20 квіт. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 18-22, 2016) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Наголошено, що особливу увагу слід приділяти запровадженню практики контролю якості співробітництва України та ЄС у правоохоронній сфері, що дозволить своєчасно виявити недоліки та прорахунки в організації такого співробітництва, виробити рекомендації щодо підвищення його ефективності та дотримання графіку заходів і процедур у цьому напрямку. У даному контексті важливого значення набуває здійснення моніторингу співробітництва, який повинен проводитися як державними органами, так і неурядовими (на замовлення держави), що дозволить забезпечити максимально достовірний результат.Документ Вплив інноваційних процесів на розвиток сфери вищої юридичної освіти в Україні(Legal education in modern university: project-bsaed approach to the work organization according to the guidelines of the European qualifications framework (experience of the paneuropean univercity) (March 22-24, 2017, Sladkovicovo, Slovak Repablic). – P. 15-18, 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Окреслено проблеми, що стримують розвиток інноваційних процесів, у тому числі у сфері вищої юридичної освіти в Україні. Запропоновано шляхи вирішення вказаних проблем.Документ Впровадження вищими навчальними закладами системи МВС України інноваційних методів освітньої діяльності(Підготовка охоронці правопорядку в Харкові (1917-2017) : науково-практична конференція до 100-річчя підготовки охоронців правопорядку в Харкові. – С. 58-59, 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Наголошено, що сьогодні стан інноваційної діяльності у сфері вищої юридичної освіти в Україні не відповідає світовим тенденціям технологічного розвитку та потребує свого подальшого вдосконалення адміністративно-правового регулювання. Вдосконалення адміністративно-правового регулювання інноваційної діяльності в Україні набуває особливої актуальності та значущості у зв’язку з прагненням України набути повноправного членства в Європейському Союзі. Встановлено, що вирішення проблем, які стримують розвиток інноваційних процесів в Україні, стане можливим у результаті: а) вдосконалення нормативно-правової бази для забезпечення розвитку інноваційної системи України; б) системного і послідовного впровадження функціональних принципів державного управління інноваційною діяльністю; в) розробки та реалізації національної стратегії, орієнтованої на формування інноваційної моделі розвитку; г) підвищення інноваційної культури суспільства; д) забезпечення збалансованої взаємодії наукового, технічного, виробничого та підприємницького потенціалів; є) розробки та впровадження механізму активізації інноваційної діяльності у сфері вищої юридичної освіти.Документ Впровадження практики медіації в діяльність органів поліції щодо профілактики випадків насильства у дитячому середовищі (на прикладі Донецької області)(Медіація в судовій, правоохоронній та правозахисній системах: зб. тез Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 30-31 травня 2019 р.);21-24, 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Наголошено на важливості запровадження на законодавчому рівні інституту медіації в Україні шляхом імплементації кращих європейських та світових стандартів медіації. Розкрито позитивні риси медіації, що проводиться поза межами судового засідання. Висвітлено особливості впровадження програми медіації в діяльності працівників поліції ювенальної превенції з метою профілактики підліткової злочинностіДокумент Дотримання прав людини під час охорони публічного порядку під час проведення Операції Об’єднаних Сил(Забезпечення правопорядку на території проведення операції Об’єднаних сил: матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару (м. Маріуполь, 12 жовтня 2018 р.). Маріуполь, 2018. С. 117-130, 2018) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Визначено основні права людини, які вимагають першочергової охорони та захисту органами Національної поліції у ході проведення операції об’єднаних сил. Ключові слова: права людини, операція об’єднаних сил, Національна поліція України Определены основные права человека, которые требуют первоочередной охраны и защиты органами Национальной полиции в ходе проведения операции объединенных сил. Ключевые слова: права человека, операция объединенных сил,Национальная полиция Украины The basic human rights, which require the primary protection and protection of the bodies of the National Police during the operation of the united forces, are determined.. Key words: human rights, operation of the united forces, National Police of UkraineДокумент Діяльність органів поліції щодо захисту прав людини під проведення операції Об’єднаних сил(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє: Міжнародна науково-практична конференція (Харків, 22 лист. 2019 р.), 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Окреслено проблемні питання, пов’язані із забезпеченням дотримання прав і свобод людини під час тимчасової окупації частини території України та військової агресії Російської Федерації в окремих районах Донецької і Луганської областей. Визначено категорії осіб, права яких порушуються під час та після проведення антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил, що дозволило дійти висновку про необхідність вироблення дієвого механізму гарантування прав таких категорій громадян з боку держави. Розглянуто основні права громадян, щодо яких відбуваються систематичні порушення, та сформульовано основні заходи, що мають вживатися з метою недопущення їх порушення, відновлення порушених прав та мінімізації негативних наслідківДокумент Дії працівників поліції під час виборчого процесу в Україні : методичні рекомендації(Харків: ХНУВС, 2019. - 82 с., 2019) ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Бакумов, О. С.; Bakumov, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4003-1974; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384; Котелюх, М. О.; Koteliukh, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5580-7798; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Орлова, Т. А.; Orlova, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7635-1160; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Таранов, В. Л.; Taranov, V. L.;Дані рекомендації розроблені відповідно до рішення Науково-методичної ради ХНУВС від 26.12.2018 року № 12 з метою організаційно-правового забезпечення діяльності органів та підрозділів Національної поліції України під час виборчого процесу в Україні, в рамках реалізації Стратегії розвитку органів системи Міністерства внутрішніх справ на період до 2020 року, схваленої розпорядженням КМУ від 15.11.2017 р. № 1023-р. В них розглядаються загальні положення виборчого процесу в Україні, окремо звернута увагу на вибори Президента України, що відбудуться у 2019 році, охарактеризовано функціональні обов’язки працівників поліції під час виборчого процесу, проаналізовано алгоритм дій працівників поліції під час виборчого процесу, здійснено аналіз адміністративної та кримінальної відповідальності за порушення виборчого законодавства.Документ Ефективність організаційно-штатної структури відділів поліції за кущовим принципом: шляхи удосконалення : науково-методичні рекомендації(Харків: ХНУВС, 2019. - 20 с., 2019) Харківський національний університет внутрішніх справ; ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Кафедра поліцейської діяльності та публічного адміністрування; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XМетодичні рекомендації відображають основні шляхи удосконалення ефективність організаційно-штатної структури відділів поліції за кущовим принципом. Їх метою є опрацювання питань організаційно-штатної структури відділів поліції за кущовим принципом з урахуванням загальних вимог, що висуваються до організаціно-штатної структури органів та підрозділів Національної поліції України.Документ Загальна характеристика адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції(Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2019. - № 3 (9). - С. 139-147, 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016У результаті аналізу зміст понять «юрисдикція» та «адміністративна юрисдикція» охарактеризовано зміст адміністративно-юрисдикційної діяльності органів і підрозділів поліції. Охарактеризовано адміністративні правопорушення, справи про які уповноважені розглядати органи поліції у межах своїх адміністративно-юрисдикційних повноважень. Виокремлено основні ознаки адміністративно-юрисдикційної діяльності органів і підрозділів поліції. Обґрунтовано доцільність тлумачення визначення адміністративно-юрисдикційної діяльності органів і підрозділів поліції у широкому та вузькому сенсі.