Перегляд за Автор "Shapoval, R. V."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Definition, signs and types of administrative and procedural guarantees: Established views and the need for their modernization(DIXI. – 2021. – Vol. 23, № 2 (julio-diciembre). – P. 1-13, 2021) Shapoval, R. V.; Шаповал, Р. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5716-9291; Kolomoiets, T. O.; Коломоєць, Т. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1101-8073; Brusakova, O. V.; Брусакова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Garayev, M. V. oglu; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9578-7859Метою даної статті є визначення сутності та змісту адміністративно-процесуальних гарантій. У зв’язку з цим необхідно вирішити такі завдання: Уточнити визначення адміністративно-процесуальних гарантій, охарактеризувати їх види, розкрити особливості адміністративно-процесуальних гарантій, визначити місце цього правового явища в загальному легальна система. Актуалізуються та розглядаються питання щодо теоретико-правового тлумачення, законодавчого визначення та безпосередньої реалізації адміністративно-процесуальних гарантій. Проаналізовано вплив адміністративно-процесуальних гарантій на рівень розвитку вітчизняної правової системи. Звертаємо увагу на те, що якість належного функціонування адміністративно-процесуальних гарантій безпосередньо залежить від розвитку державних інститутів конкретної країни, а також від рівня досконалості та ефективності всього державно-владного механізму, тобто державний лад. Враховуючи те, що сутність сучасних адміністративно-процесуальних гарантій передбачає належне закріплення прав, свобод і законних інтересів особи, виправдано, що ключову роль у цих процесах завжди відіграватиме рівень правосвідомості, а також рівень прозорості. і своєчасність. Наведено авторські визначення понять «адміністративно-процесуальні гарантії», «захист правових гарантій громадян» та «правосвідомість населення». Запропоновано до реалізації деякі характерні риси зарубіжних моделей адміністративно-правового регулювання.Документ Path towards national security in the European Union: genesis and further development processes(Journal of Security and Sustainability. - 2018. - Vol. 8, (1). - P. 45-54, 2018) Shapoval, R. V.; Шаповал, Р. В.; Nastyuk, V. Ya.; Настюк, В. Я.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016У статті розглядаються стандарти державної політики з точки зору національної безпеки країн Європейського Союзу. Автори здійснили комплексний аналіз теорії та практики забезпечення національної безпеки в країнах ЄС. На додаток до цього, стаття передбачає глибокий аналіз основних методологічних підходів щодо встановлення національної безпеки в ЄС. Автори роблять систематичний огляд розробки та впровадження доктрин безпеки ЄС. Мета цієї дослідницької статті полягає в тому, щоб проаналізувати розвиток ідеї розвитку європейської оборонної політики, щоб знайти ефективний спосіб включення нашої держави в Європейські структури безпеки. Новизна дослідження полягає в тому, щоб визначити, яким чином впроваджується в ЄС механізм забезпечення національної безпеки і які можуть бути шляхи його розвитку.Документ Адміністративно-правове регулювання освітньої діяльності в Україні : автореф. дис.(Харків, 2011) Шаповал, Р. В.; Shapoval, R. V.; Бандурка, О. М. - науковий консультантДисертацію присвячено з’ясуванню сутності адміністративно-правового регулювання освітньої діяльності в Україні, що обумовило необхідність вивчення правового забезпечення дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої, післядипломної освіти, уточнення особливостей системно-структурної характеристики адміністративно-правового регулювання освітньої діяльності та визначення функцій і завдань освіти в сучасних умовах, розгляду проблемних питань діяльності суб’єктів державного управління, органів місцевого і громадського самоврядування у сфері освіти, визначенню найбільш суттєвих чинників впливу на ефективність адміністративно-правового регулювання освітньої діяльності, розгляду особливостей економіко- правового регулювання освіти та характеристиці правосуб’єктності навчальних закладів, визначенню можливостей ефективного застосування форм навчальних закладів з метою забезпечення належного виконання сучасних завдань освіти. У роботі вивчається позитивний досвід адміністративно-правового регулювання освітньої діяльності у зарубіжних країнах та визначаються можливості його застосування в Україні, надаються пропозиції щодо окреслення напрямів реформування освітньої діяльності, формулюються пропозиції стосовно внесення конкретних змін і доповнень до чинного законодавства та відповідних підзаконних актів із зазначених питань.Документ Зміст адміністративно-правового регулювання діяльності суб’єктів публічного адміністрування у секторі безпеки України(Право та державне управління. - 2021. - № 4. - С. 39-44, 2021) Шаповал, Р. В.; Shapoval, R. V.; Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.Проаналізовано публічне адміністрування сектору безпеки України, а саме наведена нормативно-правова база, що регулює роботу публічної адміністрації в межах діяльності сектору безпеки та охорони України, а також відповідний перелік суб’єктів, які є відповідальними за таку роботу. Розкрито питання адміністративно-правового регулювання, зокрема запропоновано його авторську дефініцію. Виділено зміст адміністративно-правового регулювання діяльності суб’єктів публічного адміністрування у секторі безпеки України. The public administration of the security sector of Ukraine is analyzed, namely the normative-legal base regulating the work of public administration within activities of the security and protection sector of Ukraine, as well as the relevant list of entities responsible for such work. The issue of administrative and legal issues is revealed regulation, in particular its author's definition is offered. The content of administrative and legal regulation of the activities of public administration entities in the security sector of Ukraine is highlighted. Проанализировано публичное администрирование сектора безопасности Украины, а именно приведена нормативно-правовая база, регулирующая работу публичной администрации в пределах деятельности сектора безопасности и охраны Украины, а также соответствующий перечень субъектов, ответственных за такую работу. Раскрыты вопросы административно-правового регулирование, в частности предложена его авторская дефиниция. Выделено содержание административно-правового регулирования деятельности субъектов публичного администрирования в секторе безопасности Украины.Документ Правові засади реалізації державної регіональної політики у сфері вищої освіти(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2015. - Вип. 35, ч. 2, т. 3. - С. 33-36, 2015) Шаповал, Р. В.; Shapoval, R. V.; Нижник, О. С.; Nyzhnyk, O. S.Стаття присвячена з’ясуванню сутності та стану нормативного забезпечення реалізації державної регіональної політики у сфері вищої освіти. Виокремлено та проаналізовано групи нормативно-правових актів, які регламентують реалізацію державної регіональної політики у сфері вищої освіти в Україні. Запропоновано ряд дієвих кроків, які спрямовані на забезпечення дієвого правового регулювання реалізації державної регіональної політики у сфері вищої освіти, створення умов для інтеграції вищої освіти України в європейський освітній простір та підвищення її якості, надання реальної автономії вищим навчальним закладам.