Перегляд за Автор "Shatrava, S. O."
Зараз показуємо 1 - 20 з 144
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Land use and protection: legal regulation and foreign experience(Revista De La Universidad Del Zulia. - 2021. - Vol. 12, № 33. - P. 70-81, 2021) Leheza, Ye. O.; Легеза, Є. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9134-8499; Tiutchenko, S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8480-6519; Stanina, O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6754-0317; Shatrava, S. O.; Шатрава, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273Метою дослідження є аналіз світових тенденцій використання та охорони земель у діяльності державних органів. Основний зміст. Досліджено світові тенденції державного управління використанням та охороною земель. Виявлено, що використання земельно-ресурсного потенціалу в країнах світу здійснюється з урахуванням вимог екологічної безпеки, передбачених стратегічними документами земельної сфери. Враховуючи євроінтеграційні наміри України, запропоновано інструменти розвитку сільських територій на основі екосистемного підходу. Методологія: Матеріали і методи дослідження на основі аналізу документальних джерел. Основою є діалектичний метод пізнання фактів соціальної дійсності, на якому значною мірою ґрунтуються формально-правовий і порівняльно-правовий підходи. Висновки. Досвід ЄС та країн світу дає підстави стверджувати, що пріоритетним завданням державного управління використанням та охороною земель (землевпорядкування) є екосистемний підхід до збереження та відтворення земель та інших природних ресурсів, який реалізується шляхом підтримки спільного аграрної політики, створення фондів підтримки фермерів, надання технічної допомоги, розроблення національних, цільових програм і перспективних планів розвитку. Для країн Європейського Союзу розробка стратегічних документів розвитку земельної сфери на 5 - 10 років є загальною тенденцією.Документ Legal guarantees of lawyers’ activities with respect to the provision of free secondary legal aid in the administrative court system(Cuestiones Políticas. – 2023. – Vol. 41, № 77. – P. 309-323, 2023) Shatrava, S. O.; Шатрава, С. О.; Vylkov, S.; Sobol, Ye.; Maksymenko, N.; Zelenko, I.Дослідження було спрямоване на з’ясування змісту правових гарантій діяльності адвоката в частині надання безоплатної вторинної правової допомоги в адміністративному судочинстві. За допомогою загальних та спеціальних методів і знань показано, що правові гарантії діяльності адвоката як суб’єкта надання безоплатної вторинної правової допомоги мають такі характеристики: 1) гарантують свободу безперешкодного здійснення права, покладені на адвоката, і належне виконання покладених на нього обов'язків; 2) сукупність засобів, модальностей та умов, які складають зміст гарантій, завжди встановлені на відповідному нормативно-правовому рівні; 3) вони починають діяти після настання юридичних подій, які пов'язані з набуттям адвокатом особливих прав та обов'язків; 4) є складовою більш загальної правової категорії «гарантія захисту». Підсумовуючи, можна констатувати, що успішність правових гарантій адвокатської діяльності залежить від кількох факторів: інституційних, правових та контекстуальних, які потребують особливого розгляду в подальших дослідженнях.Документ Public Administration as a Form of Realization of Public Authority(Amazonia investiga. - 2020. - Vol. 9, Issue 30. - P. 60-66, 2020) Shatrava, S. O.; Шатрава, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Tsybulnyk, N. Yu.; Цибульник, Н. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Метою статті є визначення змісту та особливостей публічного адміністрування як однієї з форм реалізації публічної влади. Предмет дослідження становлять суспільні відносини, що виникають, розвиваються та припиняються під час публічного адміністрування як однієї з форм реалізації публічної влади.Під час написання статті використано наступні методи наукового пізнання: діалектичний, формально-юридичний та аналітичний. Статтю присвячено визначенню та аналізу особливостей публічного адміністрування якформи реалізації публічної влади. У ході дослідження встановлюється рівень впливу ефективного адміністрування сферами суспільного життя на якість функціонування країни в цілому. Здійснюється аналіз історичних етапів розвитку галузі публічного управління. Деталізованому аналізу піддано загальновідомий в науковому середовищі тезис про те, що публічне адміністрування варто визначати в якості невід’ємної складової як політичної науки (політології), так і менеджменту (науки про управління). Наголошено на важливості вивчення ключових питань, які мають відношення до публічного адміністрування. Проведено порівняльний аналіз існуючих систем публічного адміністрування як основи функціонування державної влади та місцевого самоврядування. За результатами проведеного дослідження у висновках виокремлені важливі чинники, які впливають на ефективність публічного адміністрування. Також наголошено на необхідності врахування європейського досвіду публічного адміністрування та управління державною владою.Документ Theoretical and legal analysis of the category «financial security of the state»(Asia Life Sciences Supplement. 2019. № 21 (2). Р. 135-152. (SCOPUS)., 2019) Shatrava, S. O.; Шатрава, С. О.; ResearcherID: G-8140-2019; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Smolyarova, M.; Harust, Yu.; Kryvosheiev, K.One of the most important components of national security is financial security. Without ensuring financial security, it is almost impossible to solve any of the challenges facing the state. The purpose of the study was to perform a theoretical and legal analysis of the category "financial security" and internal and external threats to the financial security of the country on the basis of generalization of the existing theoretical achievements of the science of administrative law. The study used general scientific and special methods of legal science. In this study, we carried out a thorough theoretical and legal analysis of the category "financial security", its legal nature and historical peculiarities of formation were investigated in the article. The emphasis is on the elements of the financial security system of the state. The basic category is considered as a source of national security and economic security.Документ Адміністративна відповідальність за правопорушення пов’язані із корупцією : наук.-практ. посіб.(Харків: ХНУВС, 2016. - 100 с., 2016) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Кафедра адміністративної діяльності поліції; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ практичному посібнику проаналізовані положення чинного законодавства України, які регулюють питання адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень пов’язаних із корупцією та здійснений науково-практичний коментар глави 13-А Кодексу України про адміністративні правопорушення «Адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією». Окрему увагу авторами приділено висвітленню питань застосування судовими органами законодавства про адміністративну відповідальність при розгляді справ про адміністративні правопорушення пов’язані із корупцією.Документ Адміністративна діяльність органів поліції України : підручник(Харків: ХНУВС, 2017. – 432 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Троян, В. А.; Troian, V. A.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Угровецький, О. П.; Uhrovetskyi, O. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ResearcherID: B-9017-2018; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції, розкрито зміст і напрями цієї діяльності, висвітлено особливості превентивної роботи поліції, зокрема в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано особливості організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту й дотримання прав і свобод людини в діяльності поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в діяльності органів поліції. Викладено алгоритм дій поліцейських щодо протидії насильству в сім’ї, протидії нелегальній міграції та у разі настання надзвичайних ситуацій.Документ Адміністративна діяльність поліції у питаннях та відповідях : навчальний посібник(Харків: ХНУВС, 2017. — 242 с., 2017) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Князєв, С. М.; Kniaziev, S. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Романенко, М. В.; Romanenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3469-2119; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції; розкрито зміст та напрями адміністративної діяльності поліції; розглянуті особливості превентивної роботи поліції, у тому числі в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано специфіку організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту та дотримання прав і свобод людини в поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в органах поліції. Навчальний посібник розраховано на курсантів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, викладачів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання. Ознайомлення з матеріалами даного посібника також буде корисним курсантам та слухачам під час підготовки до атестації здобувача вищої освіти для отримання освітнього ступеню «бакалавр» і «магістр» та для працівників поліції, виконуючих обов’язки у сфері адміністративної діяльності поліції.Документ Адміністративне право України у взаємодії з кримінальним та іншими галузями права: наукометричний зріз проблеми : науково-методичні рекомендації(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Артеменко, І. А.; Artemenko, I. A.; Куркова, К. М. ; Kurkova, K. M.; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; Денищук, Д. Є.; Denyshchuk, D. Ye.; Погорілець, О. В.; Pohorіlets, O. V.У науково-методичних рекомендаціях відображено важливі концепти даної проблеми, які могли б стати підґрунтям для формування світоглядності/доктринальних позицій адміністративного, кримінального та багатьох інших галузей права з виявленням більш глибинних ідеологічних смислів у загальнодержавному та геополітичному/духовно-ціннісному вимірах, шляхом інноваційного розвитку адміністративно- та кримінально-правової політик держави, у тісному взаємозв’язку з іншими видами політик (соціальною, економічною, кримінологічною) шляхом зміни підходів та пріоритетів мислення, а саме: відхід від «державоцентристської» та «людиноцентристської» (з обов’язковим урахуванням кращих їхніх надбань) і поступовий перехід до духовно-ціннісної концепції право розуміння, особливо що стосується впровадження на практиці її надбань щодо протидії та боротьби з корупцією.Документ Адміністративно-правовий механізм запобігання корупції в органах Національної поліції(Судова та слідча практика в Україні. – 2018. – № 6. – С. 86-91, 2018) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XВ статті розглянуто позиції вчених щодо розуміння поняття та елементів адміністративно-правового механізму протидії корупції в цілому та в діяльності органів Національної поліції. Надано авторське розуміння адміністративно-правового механізму запобігання корупції в органах Національної поліції. Виокремлено основні елементи структури адміністративно-правового механізму запобігання корупції в діяльності органів Національної поліції.Документ Адміністративно-правовий механізм профілактики корупції в органах внутрішніх справ(Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Т.3. Вип. 35. Ч. 2. – С. 37-39, 2015) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XСтаття присвячена висвітленню сутності й змісту адміністративно-правового механізму профілактики корупції в діяльності органів внутрішніх справ. Проаналізовано підходи різних учених до розуміння категорії «адміністративно-правовий механізм». Акцентовано увагу на тому, що адміністративно-правовий механізм профілактики корупції в органах внутрішніх справ потрібно розглядати через теорію механізму адміністративно-правового регулювання і як його складову – зобов’язання.Документ Адміністративно-правовий статус працівника спеціального підрозділу міліції(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2004. - Вип. 25. - С. 170-176., 2004) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XРозглянуто адміністративно-правовий статус працівників спеціальних підрозділів міліції. Рассмотрен административно-правовой статус работников специальных подразделений милиции. The administrative and legal status of employees of special police units is considered.Документ Адміністративно-правовий статус уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції(Правова позиція. – 2023. – №1 (38). – С. 153-157, 2023) Бугайчук, К. Л.; Buhaichuk, K. L.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.У статті авторами окреслено та охарактеризовано елементи адміністративно-правового статусу Уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції: мету, завдання, повноваження, функції, гарантії та відповідальність. Підкреслено, що така система елементів здатна в повному обсязі розкрити сутність адміністративно-правового статусу, не обтяжуючи його зайвими складовими. Встановлено мету створення та діяльності цього підрозділу, що полягає в організації та втіленні окремих антикорупційних заходів, передбачених профільним антикорупційним законом, спрямованих на виявлення та запобігання корупційним проявам. Сформульовано завдання Уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції: 1) запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов'язаним з корупцією в межах компетенції, шляхом організації та проведення конкретних антикорупційних заходів; 2) оцінка та мінімізація корупційних ризиків; 3) виявлення та врегулювання конфлікту інтересів; 4) контроль за дотриманням положень антикорупційного законодавства, зокрема в частині подання працівниками декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру; 5) надання персоналу методичної допомоги та консультацій із питань антикорупційного законодавства. Повноваження Уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції згруповано наступним чином: блок повноважень інформаційного характеру; блок повноважень пов'язаний з забезпеченням об’єктивного розгляду повідомлень про вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень; блок повноважень із взаємодії з НАЗК і іншими спеціальними суб’єктами в сфері запобігання та протидії корупції тощо. До функцій Уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції згруповано наступним чином віднесено такі: нормативну; методичну; контрольну; організаційну; інформаційно-аналітичну, а також функції взаємодії та моніторингу. Подальшу характеристик отримали й інші елементи адміністративно-правового статусу цього підрозділу, зокрема гарантії діяльності та відповідальність.Документ Адміністративно-правові відносини, як складові елементи механізму запобігання корупції в органах Національної поліції(Право і суспільство. – 2018. – № 1, ч. 2. – С. 188-193, 2018) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XВ статті розглянуто правову природу відносин щодо запобігання корупції в органах Національної поліції України. Досліджено адміністративно-правові відносини, які виникають в процесі запобігання корупції в діяльності органів Національної поліції під час здійснення внутрішньоорганізаційної, так і зовнішньої адміністративної діяльності. Виокремлено особливості правовідносин, які виникають щодо запобігання корупції в діяльності органів Національної поліції.Документ Адміністративно-правові засади діяльності спеціальних підрозділів міліції : автореф. дис.(Харків, 2007) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Шатрава, С. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Гуменюк, В. А. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу сутності, змісту та порядку здійснення адміністративної діяльності спеціальних підрозділів міліції. Сформульовано загальнотеоретичні засади здійснення спеціальними підрозділами міліції своєї діяльності: принципи, функції, завдання їх діяльності, форми та методи. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення діяльності спеціальних підрозділів міліції. Досліджено адміністративно-правовий статус працівників спеціальних підрозділів міліції. Проведений змістовний аналіз підстав взаємодії спеціальних підрозділів міліції з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, а також населенням стосовно профілактики правопорушень, а також забезпечення законності в діяльності спеціальних підрозділів міліції. Сформульовано конкретні пропозиції і рекомендації, спрямовані на удосконалення адміністративно-правових засад діяльності спеціальних підрозділів міліції стосовно охорони громадського порядку та громадської безпеки.Документ Адміністративно-правові засади запобігання корупції в органах Національної поліції України : автореферат дисертації(Харків, 2017) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Шатрава, С. А.; Тищенко, М. М. - науковий консультантУ дисертації здійснено теоретичне узагальнення і авторське вирішення наукової проблеми щодо формування нової концепції адміністративно-правового механізму запобігання корупції в органах Національної поліції. Розкрито ступінь наукової розробленості проблеми сутності та значення запобігання корупції в органах Національної поліції. Охарактеризовано сучасний стан правового регулювання запобігання корупції в органах Національної поліції.З’ясовано місце та особливості функціонування органів Національної поліції в системі суб’єктів запобігання корупції. Особливу увагу приділено визначенню та аналізу корупційних ризиків як складової запобігання корупції в органах Національної поліції. Виокремлено та досліджено основні напрямки діяльності органів Національної поліції та запропоновано заходи, спрямовані на мінімізацію корупційних ризиків під час проходження служби в органах Національної поліції, здійсненні юрисдикційних та контрольно-наглядових повноважень органами Національної поліції та у сфері надання адміністративних послуг останніми. Запропоновано конкретні пропозиції правового та організаційного характеру, спрямовані на запобігання корупції в діяльності органів Національної поліції України.Документ Адміністративно-правові засади запобігання корупції в органах Національної поліції України : дисертація(Харків, Харківський національний університет внутрішніх справ, 2017) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Шатрава, С. А.; Тищенко, М. М. - науковий консультантУ дисертації здійснено теоретичне узагальнення і авторське вирішення наукової проблеми щодо формування нової концепції адміністративно-правового механізму запобігання корупції в органах Національної поліції. Розкрито ступінь наукової розробленості проблеми сутності та значення запобігання корупції в органах Національної поліції. Охарактеризовано сучасний стан правового регулювання запобігання корупції в органах Національної поліції.З’ясовано місце та особливості функціонування органів Національної поліції в системі суб’єктів запобігання корупції. Особливу увагу приділено визначенню та аналізу корупційних ризиків як складової запобігання корупції в органах Національної поліції. Виокремлено та досліджено основні напрямки діяльності органів Національної поліції та запропоновано заходи, спрямовані на мінімізацію корупційних ризиків під час проходження служби в органах Національної поліції, здійсненні юрисдикційних та контрольно-наглядових повноважень органами Національної поліції та у сфері надання адміністративних послуг останніми. Запропоновано конкретні пропозиції правового та організаційного характеру, спрямовані на запобігання корупції в діяльності органів Національної поліції України.Документ Адміністративно-правові засади контролю за дотриманням законодавства про азартні ігри та лотереї(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - 2022. - Вип. 13. - С. 254-258, 2022) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.В статті доведено, що на сьогоднішній день маємо сформовану відповідну систему органів публічної адміністрації, які наділені контрольними (наглядовими) повноваженнями у сфері організації та проведення азартних ігор та лотерей. Особливе місце відводиться Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей, яка наділена відповідними дозвільними повноваженнями у сфері організації та проведення азартних ігор та лотерей. Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей, як центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом наділена широким спектром контроль-наглядових повноважень, що має свій прояв у застосуванні всіх заходів адміністративного примусу до відповідних суб’єктів господарської діяльності, а саме здійснення заходів адміністративного попередження, припинення та застосування санкцій до порушників. Виокремлено основні контрольно-наглядові повноваження Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей у досліджуємій сфері суспільних відносин шляхом: 1) контролю наявності передбачених законом ліцензій; 2) перевірки додержання організатором азартних ігор ліцензійних умов; 3) контролю за додержанням організаторами азартних ігор вимог законодавства, стандартів та нормативно-правових актів у сфері організації та проведення азартних ігор; 4) моніторингу діяльності організаторів азартних ігор з використанням Державної системи онлайн-моніторингу.Документ Адміністративно-правові інструменти взаємодії сервісних центрів МВС з іншими правоохоронними органами(Право і безпека. – 2022. – № 2 (85). – С. 21-29, 2022) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XЗосереджено увагу на розкритті змісту нової ідеології служіння сервісних центрів МВС і правоохоронних органів, спрямованої на забезпечення прав і свобод людини та громадянина, а також інтересів юридичних осіб під час надання якісних публічних послуг у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. На підставі аналізу наукових позицій учених досліджено терміни «адміністративно-правовий інструмент» і «взаємодія». З’ясовано зміст і основні форми взаємодії сервісних центрів МВС з іншими правоохоронними органами щодо надання якісних публічних послуг у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.Документ Адміністративно-юрисдикційна діяльність Національної поліції України : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2021. – 468 с., 2021) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Корнієнко, В. В.; Korniienko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7338-0794; Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Бахаєва, А. С.; Bakhaieva, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6498-2213У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративно-юрисдикційну діяльність Національної поліції України. Навчальний посібник буде корисним курсантам, слухачам магістратури, ад’юнктам, аспірантам, докторантам, викладачам закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, в яких здійснюється підготовка кадрів для Міністерства внутрішніх справ України і Національної поліції, працівникам органів та підрозділів Національної поліції.Документ Адміністративні послуги в діяльності органів внутрішніх справ: поняття та класифікація(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. – 2015. – № 6 (16) . – С. 104–107, 2015) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XУ статті проаналізовано позиції вчених щодо розуміння адміністративної послуги в діяльності органів публічної адміністрації та критеріїв щодо їх класифікації. В свою чергу це спонукало надати власне розуміння адміністративної послуги в діяльності органів внутрішніх справ, як урегульовану адміністративно-правовими нормами публічно-сервісну діяльність органів внутрішніх справ, що здійснюється за зверненнямфізичної чи юридичної особи шляхом провадження передбачених законодавством послідовних дозвільних чи інших процедур, офіційним результатом якої є індивідуальний адміністративний акт. З метою спрощення та уніфікації порядку надання органами внутрішніх справ адміністративних послуг здійснено їх класифікацію.