Перегляд за Автор "Shevchenko, V. M."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правові інструменти здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.; Джафарова, О. В. - науковий керівникУ дисертаційному дослідженні наведено узагальнення існуючих теоретичних положень та практики правозастосування щодо визначення поняття, змісту, особливостей адміністративно-правових інструментів здійснення превентивної діяльності Національною поліцією. Запропоновано слушні напрацювання, запровадження яких надасть можливість покращити практику правозастосування в цій сфері.Документ Деякі питання діяльності судово-експертних установ в Україні у 20–40-х роках ХХ століття(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з святкування Дня науки (м. Харків, 14 трав. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 164-167, 2021) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.Досліджено організацію судово-медичної експертизи в України. Розглянуто деякі питання діяльності судово-експертних установ в Україні у 20–40-х роках ХХ століття .Документ До питання нормативно-правового закріплення адміністративно-правових інструментів превентивної діяльності Національної поліції(Вісник Кримінологічної Асоціації України. – 2023. – № 1 (28). – С. 305-315, 2023) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.Статтю присвячено дослідженню нормативно-правового закріплення адміністративно-правових інструментів превентивної діяльності Національної поліції України. Обґрунтовано, що нормативно-правові акти, які закріплюють адміністративно-правові інструменти превентивної діяльності Національної поліції складають системний комплекс пов’язаних між собою елементів, поєднаних у певну структурну єдність, що може бути упорядкована за різними характеристиками та параметрами, які визначають види, регламентують процедури, підстави та особливості застосування адміністративно-правових інструментів за допомогою яких досягається виконання визначених перед Національною поліцією України завдань щодо здійснення превентивної діяльності, спрямованих на запобігання порушень життєдіяльності населення та забезпечення оптимального функціонування безпечного середовища.Документ Особливості процедур укладання адміністративних договорів у сфері превентивної діяльності Національної поліції України(Право та державне управління. - 2023. - № 4. - С. 322-329, 2023) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.Розкрито особливості процедур укладання адміністративних договорів у сфері превентивної діяльності Національної поліції України та визначено їх значення для забезпечення громадського порядку та безпеки.Документ Поняття та ознаки адміністративно-правових інструментів здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. – 2023. – № 6. - С. 148-153, 2023) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.Сформовано поняття та визначено ознаки адміністративно-правових інструментів здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України на підставі теоретико-правового аналізу категорії «інструменти діяльності публічної адміністрації». Під адміністративно-правовими інструментами здійснення превентивної діяльності Національною поліцією України запропоновано розуміти комплекс засобів (заходів) в межах здійснення зовнішньої адміністративної діяльності Національної поліції, які реалізуються на підставах та в порядку, визначеному адміністративно-правовими нормами в межах законодавчо визначених повноважень органів та підрозділів поліції за допомогою яких досягається виконання визначених перед Національною поліцією України завдань щодо здійснення превентивної діяльності.Документ Сутність процедур прийняття адміністративних актів при здійсненні превентивної діяльності Національної поліції України(Держава та регіони. Серія: Право. – 2023. – № 4 (82). – С. 268-275, 2023) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.Доведено, що процедури прийняття адміністративних актів при здійсненні превентивної діяльності Національної поліції України різняться залежно від того: 1) хто ініціює розгляд справи; 2) яка мета є бажаною до досягнення при його прийнятті; 3) правовими наслідками прийнятого рішення; 4) ступенем та способом втручання в правові відносини. Втім основний критерій для їхньої диференціації – джерело ініціативи, адже визначає не лише характер, мету та особливості її проведення, а і юридичну значимість цього процесу з формальної та юридичної сторін. Зокрема при заявному типі означених процедур, як правило, задовольняється потреба у здійснені правоохоронного обслуговування, яке з-поміж необхідності забезпечення приватного інтересу базується на потребі реалізації встановленого режиму функціонування конкретних правовідносин, що формують сферу суспільних відносин посиленої охорони. Водночас втручальний тип процедур прийняття адміністративних актів при здійсненні превентивної діяльності Національної поліції України об’єктивує необхідність активної участі поліцейських у процесах забезпечення громадського порядку і безпеки у спосіб запобігання потенційним порушенням, виявлення та припинення протиправних дій задля попередження їхнього виникнення у майбутньому. Уточнено, що процедури прийняття адміністративних актів при здійсненні превентивної діяльності Національної поліції України як правило мають втручальний характер, адже стосуються ситуацій, коли поліція проявляє свої функціональні обов’язки на підставі спеціальних повноважень (наприклад, під час проведення патрулювання здійснюється перевірка документів особи, опитування особи, поверхнева перевірка і огляд чи зупинення транспортного засобу в результаті якого може бути складено постанову про адміністративне правопорушення як різновид адміністративного акту) або з метою виконання законодавчих приписів у рамках інших процедурних етапів реалізації своєї діяльності.Документ Теоретико-правова характеристика адміністративно-правового статусу Національної поліції України як суб’єкта здійснення превентивної діяльності(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2023. - Вип. 6. - С. 171-176, 2023) Шевченко, В. М.; Shevchenko, V. M.Статтю присвячено теоретико-правовому дослідженню категорії «адміністративно-правовий статус Національної поліції України як суб’єкта здійснення превентивної діяльності». Зроблено висновок, що адміністративно-правовий статус Національної поліції України як суб’єкта здійснення превентивної діяльності є складною юридичною категорією, яка: 1) має багатоелементну блокову структуру, визначені адміністративно-правовими нормами функціонально-цільові, структурно-організаційні, компетенційні, обмежувально-забезпечуючі елементи якої цілісно та системно формують його зміст, виступаючи значимими та індивідуалізуючими властивостями та характеристиками Національної поліції України як суб’єкта здійснення превентивної діяльності; 2) визначає місце, роль та функціональне призначення Національної поліції як суб’єкта здійснення превентивної діяльності, що вирізняє її з-поміж інших центральних органів виконавчої влади та реалізується шляхом виконання визначених завдань в межах її компетенції за конкретними напрямами діяльності (функціями) задля досягнення мети функціонування у сферах забезпечення публічної безпеки і порядку; охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; протидії злочинності; 3) відображає характер правових зв’язків та особливості взаємодії Національної поліції як суб’єкта здійснення превентивної діяльності з органами правопорядку, іншими органами державної влади, населенням.