Перегляд за Автор "Smirnova, N. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Fuel Consumption of Wheeled Vehicle and Transportation Costs during Highway Construction / Reconstruction(Наука и техника. – 2021. – Vol. 20, № 6. – С. 522–527, 2021) Leontiev, D. N.; Леонтьев, Д. Н.; Ihnatenko, A. V.; Игнатенко, А. В.; Synkovska, O. V.; Синьковская, Е. В.; Ryzhikh, L. А.; Рыжих, Л. А.; Smirnova, N. V.; Смирнова, Н. В.; Aleksandrov, Y. V.; Александров, Ю. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5871-8344; Rudenko, N. V.; Руденко, Н. В.Пропонується спосіб визначення витрати пального колісного транспортного засобу в залежності від швидкості його руху, рівності дорожнього покриття та ухилу дороги у поздовжньому напрямку. Мета досліджень – вивести математичні залежності для розрахунку витрати палива транспортних засобів, що є одним із факторів транспортних витрат під час будівництва/реконструкції або капітального ремонту автомобільної дороги. Запропоновані поліноміальні залежності для розрахунку витрати палива, крім швидкості руху автомобіля, рівності дорожнього покриття та поздовжнього ухилу дороги, враховують масогабаритні параметри транспортних засобів, що беруть участь у дорожньому русі. Нові математичні взаємозв'язки між швидкістю руху колісного транспорту, рівністю дорожнього покриття та поздовжнім ухилом дороги дозволяють моделювати зміну величини витрати палива колісного транспортного засобу при зміні швидкості руху транспортного потоку або ухилу дорожнього покриття у прямому або зворотному напрямку руху автомобіля. У графічному вигляді представлено вплив ухилу дорожнього покриття на величину витрати пального як завантаженого, і спорядженого колісного транспортного засобу. При визначенні транспортних витрат, пов'язаних із будівництвом, реконструкцією чи капітальним ремонтом автомобільної дороги, пропонується використати емпіричні математичні залежності, що дозволяють отримати витрату палива з точністю до 5% та заощадити до 15% бюджетних (приватних) інвестицій. Виконано аналіз наукових публікацій існуючого підходу визначення транспортних витрат, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією або капітальним ремонтом автомобільної дороги. Наведений спосіб визначення витрати палива колісних транспортних засобів малої та великої вантажопідйомності підвищує точність встановлення транспортних витрат та знижує рівень фінансових витрат на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт автомобільних доріг.