Перегляд за Автор "Tyurina, V. O."
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Preparing future officers for performing assigned tasks through special physical training(Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – 2021. – Vol. 13, Issue 2. – P. 457-475, 2021) Khatsaiuk, O. V.; Хацаюк, О. В.; Medvid, M.; Maksymchuk, B.; Kurok, O.; Dziuba, P.; Дзюба, П.; Tyurina, V. O.; Тюріна, В. О.; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; Yevdokimova, O. O.; Євдокімова, О. О.; Levko, M.; Demchenko, I.; Maliar, N.; Maliar, E.; Maksymchuk, I.Стаття має на меті сформулювати модель формування готовності майбутніх офіцерів до виконання поставлених завдань із застосуванням спеціальної фізичної підготовки у вищих військових навчальних закладах та проаналізувати результати педагогічного експерименту щодо їх реалізації.Документ The impact of the project method on the development of leadership skills in students(Revista de Investigación Apuntes Universitarios. - 2022. - Vol. 12, Issue 2. – P. 179-197, 2022) Tyurina, V. O.; Тюріна, В. О.; Shevchuk, H. Y.; Kriukova, Y. D.; Lukashchuk, M. M.; Savishchenko, V. M.Досліджено вплив методу проектів на розвиток лідерських якостей у студентів. Проаналізовано розвиток особистості у студентському віці. Використовано комплекс методів дослідження: педагогічний експеримент, тест, спостереження. У дослідженні взяли участь 292 людини. Виявлено переважання середніх показників лідерських якостей у респондентів. Найменш розвиненими виявилися такі компоненти, як мотивація успіху та вольовий самоконтроль. Метод групових проектів довів ефективність для розвитку всіх вивчених навичок, крім вольового самоконтролю. Достовірність усіх виявлених змін знаходиться на рівні p = 0,05, що визначає необхідність подальшої модифікації використовуваного методу. Отримані дані можуть бути використані в практичній діяльності викладачів і психологів вищих навчальних закладів для розвитку лідерських якостей учнів.Документ The role of project-based learning in the training of future officers(Revista EDaPECI - Educação a Distância e Práticas Educativas Comunicacionais e Interculturais. – 2024. – Vol. 24, № 1. – P. 186-196, 2024) Kozyar, M.; Dziuba, P.; Tyurina, V. O.; Тюріна, В. О.; Miroshnichenko, V.; Romanyshyna, L.Метою статті є виявлення ефективності проектних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх офіцерів. В якості методів дослідження використано тестування та формуючий експеримент. Дослідження проводилось з курсантами військових навчальних закладів. Кожен проект складався з організаційного, мотиваційного, дослідницького та заключного етапів, які передбачали рефлексію набутих знань. Визначено характерні тенденції трансформації професійної компетентності у військовій освіті. Встановлено, що проектний метод навчання сприяє формуванню комунікативної, управлінської, мотиваційної та когнітивної складових професійної компетентності майбутніх офіцерів. Цей метод був найменш ефективним для формування емоційно-вольової складової компетентності майбутніх офіцерів. Загалом гіпотеза дослідження щодо ефективності методу проектів у підготовці майбутніх офіцерів підтвердилася частково. Повністю підтвердилася гіпотеза про залежність ефективності методу проектів від ходу навчання майбутніх офіцерів. Отримані результати можуть бути використані для підвищення ефективності освітніх програм підготовки майбутніх офіцерів. Подальшими перспективами дослідження є вивчення взаємозв’язку ефективності методу проектів із психологічними особливостями студентів.Документ Бінарні заняття як інноваційна форма організації навчання майбутніх офіцерів поліції(Modern trends in development science and practice : materials of the VII International Science Conference ( Varna, November 02 – 05, 2021). - Varna, 2021. - P. 474-477, 2021) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Зазначено, що головним завданням сучасного закладу вищої освіти МВС України є забезпечення високого рівня сучасного освітнього процесу, спрямованого на підготовку професіоналів, зокрема для поліції. Означені завдання можуть бути успішно виконані за умов здійснення раціонального підходу до вибору і реалізації форм і методів навчання (традиційних та інноваційних). До інноваційних форм організації навчання можна віднести, зокрема проведення бінарних занять. Наголошено, що бінарне заняття – це навчальне заняття, яке об’єднує зміст двох навчальних дисциплін або професійних модулів, це форма інтеграції міждисциплінарних зв’язків. Такі заняття дозволяють інтегрувати знання з різних галузей для вирішення однієї проблеми, дають можливість застосувати одержані знання на практиці.Документ Вплив військових конфліктів на психічне здоров’я людини: короткий огляд зарубіжних досліджень(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психол. форуму (м. Харків, 15 квіт. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 116-121, 2022) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Солохіна, Л. О.; Solokhina, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4302-9914Зроблено огляд зарубіжних досліджень щодо впливу військових конфліктів на психічне здоров’я людини.Документ Відповідальність як фактор формування лідерської компетентності курсантів як майбутніх офіцерів поліції(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2019. – Вип. 72, т. 2. – С. 214-218, 2019) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Висвітлюється значення сформованості лідерської компетентності у курсантів як майбутніх офіцерів поліції для ефективного виконання службових обов’язків. Розкривається поняття «лідерська компетентність» офіцерів поліції, визначаються ознаки лідера, які мають бути притаманні офіцеру поліції як лідеру, а, отже, забезпечують формування у нього лідерської компетентності. Уміння визначати мету службової діяльності робочої групи, формулювати завдання підлеглим, організовувати і спрямовувати службову діяльність підлеглих, раціонально поводитись у колективі визначаються лідерськими якостями особистості офіцера-лідера, до числа яких можна віднести високий професіоналізм, відповідальність і надійність, прагнення успіху, впевненість у собі, самостійність, уміння впливати на своїх підлеглих, комунікабельність, емоційну врівноваженість і стресостійкість. Зазначено, що лідерство в курсантському середовищі можна розглядати як різновид студентського лідерства, яке формується і розвивається найбільш ефективно у людини з 18 до 22 років. Отже, період навчання юнаків у закладі вищої освіти МВС є сприятливим для формування і розвитку у них лідерських якостей. Тому доцільно організовувати освітній процес у ЗВО МВС України у такий спосіб, щоб складалися умови, що сприяють формуванню лідерської компетентності у курсантів як майбутніх офіцерів поліції. Результати проведеного дослідження показали, що спеціальна організація освітнього процесу, зокрема, проведення практичних занять з елементами тренінгу і тренінгів лідерських якостей сприяє збільшенню кількості курсантів, які прагнуть зайняти лідерські позиції, більш відповідально ставляться до вирішення службових завдань, тобто формується відповідальність як лідерська якість особистості, що позитивно впливає на формування лідерської компетентності.Документ Газлайтинг як форма психологічного насильства в сім’ї(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 279 - 282, 2019) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4287-8965; Бондзик, Д. М.; Bondzyk, D. M.Показано, що однією з форм психологічного насильства в сім’ї є газлайтинг. Кінцевою метою газлайтинга є встановлення влади одного з членів сім’ї над іншими; визначено прийоми здійснення газлайтинга.Документ Готовність спеціалістів з інтелектуальної власності до професійної діяльності як продукт запровадження педагогічних технологій(Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. - 2016. - № 18. - С. 141-145, 2016) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; ResearcherID: J-8594-2016; Романишина, О. Я.; Romanyshyna, O. Ya.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2887-5023; ResearcherID: I-7013-2018; Сипченко, В. І.; Sypchenko, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2612-5998У статті розглянуто поняття: «готовності до професійної діяльності», «технологія», «педагогічна технологія»; визначено вихідні психолого-педагогічні положення і закономірності, що забезпечують раціональну організацію навчально-пізнавальної діяльності студентів; показано, що педагогічна технологія має будуватися з урахуванням психологічних закономірностей здійснення пізнавальних процесів й раціональної організації навчально-пізнавальної діяльності студентів.Документ Емоційний інтелект як складова частина професійної компетентності курсантів як майбутніх офіцерів поліції(Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 15, т. 2. - С. 153-155, 2019) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Розглянуто сутність поняття «емоційний інтелект». Визначено його вплив на розвиток емоційної та професійної компетентностей курсантів як майбутніх працівників поліції та на ефективність їхньої професійної діяльності. Зазначено, що раціональна організація навчально-пізнавальної діяльності сприяє якісному формуванню і розвитку у майбутніх працівників поліції емоційного інтелекту як складової частини їхньої професійної компетентності. Це позитивно впливає на результати практичної професійної роботи правоохоронців із різними категоріями населення, а також на власне самопочуття і здоров’я працівників поліції. Одним із перспективних напрямів педагогічної роботи з курсантами є подальше удосконалення тренінгу емоційного інтелекту та його впровадження у навчальну роботу. Це сприятиме поліпшенню професійної підготовки курсантів як майбутніх офіцерів поліції України.Документ Емоційний інтелект як фактор формування й розвитку професійної компетентності курсантів як майбутніх працівників поліції(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 463-465., 2019) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Автором надано висновок, що раціональна організація навчально-пізнавальної діяльності сприяє якісному формуванню і розвитку у майбутніх працівників поліції емоційного інтелекту як складника їхньої емоційної, а,отже, й професійної компетентності. Це позитивно впливає на результати практичної професійної роботи правоохоронців з різними категоріями населення, а також на власне самопочуття і здоров’я працівників поліції. Одним з перспективних напрямків педагогічної роботи з курсантами є подальше удосконалення тренінгу емоційного інтелекту та його впровадження у навчальну роботу. Це сприятиме поліпшенню професійної підготовки курсантів як майбутніх офіцерів поліції України.Документ Квест-технології як фактор формування критичного мислення майбутніх офіцерів поліції(Theoretical aspects of education development : abstracts of the 3rd International scientific and practical conference (Warsaw, Poland, 24 - 27January 2023). – Warsaw, 2023. – P. 392-396, 2023) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Солохіна, Л. О.; Solokhina, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4302-9914Показано доцільність запровадження квест-технологій у процес професійної підготовки майбутніх працівників поліції з метою формування і розвитку в них критичного мислення як професійно значущої якості особистості.Документ Комунікативна компетентність майбутнього офіцера поліції як фактор його готовності до професійної діяльності(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 15 квіт. 2021 р.). — Харків: ХНУВС, 2021. – С. 127-130, 2021) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Розкрито сутність понять «готовність», «професійна компетентність», «комунікативна компетентність»; визначено зв’язок між цими поняттями.Документ Комунікативна компетентність спеціаліста з інтелектуальної власності як фактор його готовності до професійної діяльності(Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. - 2016. - № 18. - С. 137-140, 2016) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977У статті розглянуто поняття: «готовність», «професійна компетентність», «комунікативна компетентність»; показано зв’язок між цими якостями особистості; розглянуто комунікативну компетентність спеціаліста з інтелектуальної власності як фактор формування його готовності до професійної діяльності.Документ Комунікативна і конфліктологічна компетентності як професійно необхідні якості особистості майбутніх правоохоронців(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 298-301, 2020) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Розглянуто комунікативну компетентність як професійну якість майбутніх правоохоронців. Зазначено, що одним з методів формування комунікативної компетентності як професійно необхідної якості є проведення тренінгів.Документ Комунікативна і конфліктологічна компетентність як професійно необхідні якості особистості майбутніх правоохоронців(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 298 - 301., 2020) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Розглянуто комунікативну компетентність як професійну якість майбутніх правоохоронців. Зазначено, що одним з методів формування комунікативної компетентності як професійно необхідної якості є проведення тренінгів. Рассматривается коммуникативная компетентность как профессиональное качество будущих работников правоохранительных органов. Отмечено, что одним из методов формирования коммуникативной компетентности как профессионально необходимого качества является проведение тренингов. Communicative competence is considered as a professional quality of future law enforcement officers. It is noted that one of the methods of formation communicative competence as a professionally necessary quality is the conduct of trainings.Документ Конфліктологічна компетентність курсантів як фактор вибору стилю поведінки в конфліктній ситуації(Актуальні питання гуманітарних наук. - 2019. - Вип. 26, т. 2. - С. 157-160, 2019) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Розглянуто проблему формування у курсантів як майбутніх працівників поліції конфліктологічної компетентності, яку визначено як інтегративну якість особистості. Зазначено, що професійна діяльність працівників поліції відбувається в агресивному соціальному середовищі, тобто за умови різноманітних соціальних конфліктів. Тому вельми важливим уявляється вміння правоохоронців вибирати раціональний стиль поведінки в конфліктній ситуації та в конфліктах, особливо коли від дій працівника поліції залежить не тільки його власне здоров’я і життя, а й здоров’я і життя інших людей. Показано залежність між рівнем сформованості конфліктологічної компетентності як професійно значущої якості особистості курсантів як майбутніх правоохоронців та умінням раціонально поводитися в конфліктній ситуації.Документ Конфліктологічна компетентність майбутніх офіцерів запасу як фактор раціональної поведінки у конфліктній ситуації(Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 16, т. 1. - С. 149-152, 2019) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Визначено залежність між рівнем сформованості конфліктологічної компетентності як професійно значущої якості особистості курсантів – майбутніх офіцерів запасу й умінням раціонально поводитися у конфліктній ситуації.Документ Конфліктологічна компетентність майбутніх працівників поліції як фактор раціональної поведінки у конфліктній ситуації(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 7 квіт. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 39-42, 2017) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Розглянуто конфліктологічну компетентність як професійно значущу якість особистості працівників поліції. Показано вплив рівня сформованості конфліктологічної компетентності курсантів як майбутніх правоохоронців на раціональність вибору ними стилю поведінки у конфліктній ситуації.Документ Критичне мислення як професійна якість особистості майбутнього офіцера поліції(Scientific Collection «InterConf». - 2022. - № 122. - P. 106-109, 2022) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Розглянуто необхідність створення умов для розвитку критичного мислення у процесі формування універсальних та професійних компетенцій під час професійної підготовки здобувачів вищої професійної освіти. Формування критичного мислення у курсантів і студентів сучасного закладу вищої освіти дозволяє майбутнім спеціалістам гнучко адаптуватися у професійному середовищі, до мінливих умов професійної діяльності, у новій системі менеджменту, і саме перехід до нових ефективних інформаційних технологій дозволяє досягти цієї мети.Документ Лідерська компетентність і визначення рівня її сформованості у курсантів як майбутніх офіцерів поліції(Інноваційна педагогіка. – 2020. – Вип. 20, т. 3. – С. 90-92, 2020) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977У статті висвітлюється значення сформованості лідерської компетентності у курсантів як майбутніх офіцерів поліції для ефективного виконання службових обов’язків. Розкривається поняття «лідерська компетентність» офіцерів поліції, визначаються якості особистості, які мають бути притаманні офіцеру поліції як лідеру, а отже, забезпечують формування у нього лідерської компетентності. Уміння раціонально поводитись у колективі, визначати мету службової діяльності робочої групи, формулювати завдання підлеглим, організовувати і спрямовувати службову діяльність підлеглих визначаються наявністю лідерських якостей особистості офіцера-лідера, до числа яких можна віднести високий професіоналізм, прагнення успіху, відповідальність і надійність, упевненість у собі, самостійність, уміння впливати на своїх підлеглих, здатність творчо вирішувати задачі, комунікабельність, близькість до підлеглих, емоційна врівноваженість і стресостійкість. Зазначено, що лідерство в курсантському середовищі можна розглядати як різновид студентського лідерства, яке формується і розвивається найбільш ефективно у людини з 18 до 22 років. Отже, період навчання молодої людини у закладі вищої освіти є сприятливим для формування і розвитку у неї лідерських якостей. Враховуючи зазначене, доцільно організовувати освітній процес у ЗВО МВС України у такий спосіб, щоб виникали умови для формування лідерської компетентності у курсантів як майбутніх офіцерів поліції. Про це свідчать результати проведеного дослідження, які показали, що спеціальна організація освітнього процесу, зокрема, проведення тренінгів і практичних занять з елементами тренінгу лідерських якостей сприяє збільшенню кількості курсантів, у яких формується мотив досягнення успіху, які прагнуть зайняти лідерські позиції, більш зацікавлено ставляться до вирішення службових завдань, зменшується кількість курсантів, у яких переважає мотив уникання невдач. Результати дослідження свідчать про те, що спілкування з підлеглими доцільно здійснювати у формі лідерства.