Browsing by Author "Yemets, V. V."
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Аспекти використання штучних нейронних мереж у сучасних тренажерних системах «екіпаж-вертоліт-середовище»(Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Сер.: Технічні науки. – 2021. – Т. 32 (71), № 2, ч. 1. - С. 26-30, 2021) Бойко, С. М.; Boiko, S. M.; Олійник, Ю. Л.; Oliinyk, Yu. L.; Журід, В. І.; Zhurid, V. I.; Ємець, В. В.; Yemets, V. V.; Москалик, В. М.; Moskalyk, V. M.; Гусарова, О. В.; Husarova, O. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9823-0044Досліджено питання покращення тренажерної бази для підготовки та підвищення кваліфікації пілотів вертольотів. Зазначено, що режими роботи авіаційних тренажерів, а особливо тренажерних систем «екіпаж-вертоліт-середовище», мають дуже складну і розгалужену структуру, а технологічні процеси дуже складні і залежать від багатьох факторів. Запропоновано використання штучних нейронних мереж у сучасних тренажерних системах «екіпаж-вертоліт-середовище».Item Аспекти тренажерної підготовки майбутніх авіаційних фахівців(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 18 трав. 2023 р.). – Кременчук - Харків : ХНУВС, 2023. – С. 232, 2023) Олійник, Ю. Л.; Oliinyk, Yu. L.; Ємець, В. В.; Yemets, V. V.; Павленко, О. В.; Pavlenko, O. V.Відзначено, що підготовка майбутніх авіаційних фахівців є складною та багатогранною задачею, одним із шляхів вирішення якої є впровадження сучасних методик підготовки пілотів на тренажерних комплексах відповідних типів.Item До питання льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів залежно від сфери їх упровадження(Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Сер.: Технічні науки. – 2020. – Т. 31 (70), № 6, ч. 2. - С. 7-11, 2020) Бойко, С. М.; Boiko, S. M.; Ножнова, М. О.; Nozhnova, M. O.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973; Журід, В. І.; Zhurid, V. I.; Олійник, Ю. Л.; Oliinyk, Yu. L.; Ємець, В. В.; Yemets, V. V.Відзначено, що зважаючи на різноманітні задачі та специфіку умов застосування безпілотних літальних апаратів у різних сферах застосування, виникає необхідність урахування особливостей та специфіки льотної експлуатації тих чи інших типів безпілотних літальних апаратів під час виконання завдань у нових сферах застосування. Зауважено, що певну роль у льотній експлуатації безпілотних літальних апаратів відіграє людський фактор, який теж слід ураховувати. Обґрунтовано необхідність подальшого вивчення питання льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів у залежності від сфери їх упровадження. Запропоновано надалі, під час формування підходів до льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів ураховувати не тільки специфіку їх експлуатації, а і людський фактор у залежності від сфери впровадження різних типів безпілотних літальних апаратів.Item Основи аеродинаміки та динаміки польоту : Частина І : Аерогідрогазодинаміка : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2023. – 280 с., 2023) Тягній, В. Г.; Tiahnii, V. H.; Ємець, В. В.; Yemets, V. V.Навчальний посібник направлений на вивчення закономірностей руху рідини і газу, механічного і теплового взаємовпливу між зовнішнім середовищем і твердими тілами, фізичної сутності і природи виникнення аеродинамічних сил, залежності їх від фізико-механічних властивостей і фізичних параметрів середовища, умов руху з різними швидкостями, основних фізико-механічних властивостей і параметрів рідини і газу, законів аерогідрогазодинаміки рухомих рідини тощо.Item Термодинаміка і теплообмін: Частина 1: Основи термодинаміки : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2023. – 128 с., 2023) Ємець, В. В.; Yemets, V. V.; Тягній, В. Г.; Tiahnii, V. H.Навчальний посібник призначений для самостійної роботи здобувачів вищої освіти рівнів фаховий молодший бакалавр, бакалавр льотних навчальних закладів галузі 272 «Авіаційна транспорт», спеціалізацій «Льотна експлуатація повітряних суден» і «Технічне обслуговування і ремонт повітряних суден та авіадвигунів». Навчальний посібник відповідає навчальній програмі та послідовності викладання навчальної дисципліни лекційного курсу. Він також може бути використаний льотним та інженерно-технічним складом авіаційних та інших підприємств.