Перегляд за Автор "Yevdokimenko, S. V."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Adaptation of budgetary legislation of Ukraine to the requirements of the European union and the impact of economic risks on the state budget indicators(Financial and credit activity: problems of theory and practice. - 2018. - Volume 4, No. 27. - P. 390–402, 2018) Mishchenko, L. V.; Міщенко, Л. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4906-8287; Chycha, R. P.; Чича, Р. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3267-2840; Yevdokimenko, S. V.; Євдокіменко, С. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2924-6621Україна перебуває на шляху проведення реформи бюджетних відносин, одним із завдань якої є адаптація чинного законодавства до законодавства Європейського Союзу (ЄС) із метою створення європейських умов розвитку країни і бюджетної системи зокрема. Бюджетний контроль — це вид державного фінансового контролю, комплексна і цілеспрямована система економіко-правових заходів уповноважених суб’єктів контролю, спрямована на забезпечення законності та ефективності дій учасників бюджетного процесу під час складання, розгляду, затвердження бюджетів, виконання, внесення змін та ухвалення звітів про виконання бюджетів, що становлять бюджетну систему України. З цих позицій назва глави 17 БКУ «Контроль за дотриманням бюджетного законодавства» визначає не сутність державного фінансового контролю, а його мету. Повноваження суб’єктів контролю, які встановлюються цією главою, мають переважно дублюючий характер, а чинний розділ 5 БКУ, хоч і встановлює види порушень бюджетного законодавства і заходи впливу за ці порушення, містить неточності та пробіли у формулюванні правових норм щодо проведення бюджетного контролю. Нереалізованість на нормативному рівні принципів бюджетного контролю спричиняє вчинення бюджетних правопорушень. За звітами Рахункової палати під час проведення контрольних заходів щодо ефективності використання бюджетних коштів на забезпечення діяльності та виконання повноважень державними органами було виявлено понад 23 млн грн використаних із порушенням вимог чинного законодавства, і майже 313 млн грн — неефективно. За розрахунками, державним бюджетом недотримано надходжень на суму майже 0,6 млн грн і перераховано до бюджетів із перевищенням установлених термінів — 10,3 млн гривень. Отже, система бюджетного контролю потребує вдосконалення шляхом визначення сучасної концепції його організації і внесення відповідних змін у чинне законодавство. З цією метою було вивчено досвід закордонних країн, який свідчить про доцільність упровадження нової сучасної концепції бюджетного контролю, орієнтованої на попередній і поточний бюджетний контроль.Документ Foreign experience of administrative and legal support of citizens' rights by prosecutor's offices and possibilities of its use in Ukraine(AMAZONIA Investiga. – 2020. – Vol. 9, Issue 27. – P. 544-551, 2020) Yevdokimenko, S. V.; Naymova, A. O.; Наумова, А. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4273-8068; Yakymchuk, S. O.; Povydysh, V. V.Мета статті полягає в тому, щоб на підставі аналізу законодавства Франції, Італії, Німеччини, Великобританії та США обґрунтувати шляхи вдосконалення законодавства України у сфері забезпечення прав громадян органами прокуратури. Під час написанні статті застосовувалися такі методи, як порівняльно-правовий, системноструктурний, логіко-нормативний. Актуальність статті зумовлена тим, що оптимізація діяльності органів прокуратури не можлива без урахування зарубіжного досвіду. Особливого значення дане питання набуває в сфері забезпечення органами прокуратури прав і свобод людини. З огляду на це, здійснено аналіз законодавства Франції, Італії, Німеччини, Великобританії та США, що дало змогу сформулювати певні шляхи вдосконалення національного законодавства стосовно забезпечення прав громадян органами прокуратури. Визначено, що в зарубіжних країнах прокуратура володіє значно вужчими правами щодо забезпечення прав громадян. Аргументовано доцільним удосконалити адміністративний статус органів прокуратури, переглянути її функції, вимоги щодо рівня підготовки та законодавчо передбачити чіткий механізм реалізації функцій. За результатами дослідження авторами визначені можливі напрями використання позитивного зарубіжного досвіду адміністративно-правового забезпечення прав громадян органами прокуратури.Документ Organizational and Legal Principles of Ensuring Academic Autonomy of Higher Educational Institutions(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol. 9, Issue 32(August). – P. 55-60, 2020) Yevdokimenko, S. V.; Євдокименко, С. В.; Inshyn, M. I.; Іншин, М. І.; Salmanova, O. Y.; Салманова, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Polstyanoy, A.; Полстяной, А.Визначено зміст та особливості організаційно-правових засад забезпечення академічної автономії закладів вищої освіти. Сформовано авторські визначення таких понять як «академічна автономія навчальних закладів», «організаційне забезпечення академічної автономії» та «правове забезпечення академічної автономії». Розглянуто історичні етапи становлення та розвитку академічної автономії. Охарактеризовані зарубіжні та міжнародні норми щодо дотримання академічної свободи та доброчесності у найбільш розвинених демократичних країнах світу. Надано пропозиції з удосконалення академічної мобільності, академічної автономії та академічної свободи як в Україні, так і в світі.Документ Судово-економічна експертиза: теоретико-методологічні засади і практика реалізації : автореф. дис.(Харків, 2017) Євдокіменко, С. В.; Yevdokimenko, S. V.; Евдокименко, С. В.; Юхно, О. О. - науковий консультантУ дисертації запропоновано сучасну концепцію розвитку судово-економічної експертизи та її окремих пріоритетних напрямів. Розроблено нову спеціалізацію судово-економічної експертизи «Оцінка цілісних майнових комплексів чи бізнесу» та авторську методику щодо вирішення експертних завдань з питань визначення вартості об’єктів у формі єдиних (цілісних) майнових комплексів при проведенні комплексної економіко-будівельно-автотоварознавчої та товарознавчої експертиз відповідно до чинного законодавства. Дисертація присвячена комплексному дослідженню теоретичних, правових, організаційно-методологічних і практичних проблем призначення та проведення судово-економічної експертизи різних об’єктів, що визначають діяльність слідчих, прокурорів, слідчихсуддів, суддів, експертів, оперативних працівників та інших учасників судового провадження щодо виявлення, розкриття, розслідування та розгляду економічних правопорушень у суді. На основі аналізу теорії і практики слідчої та експертної діяльності досліджено важливу наукову проблему, пов’язану із розробленням концептуальних засад, що визначають специфіку регламентації та регулювання судовоекономічних експертиз у різних сферах діяльності. У роботі розглянуто шляхи удосконалення слідчої та експертної практики із використанням методів і засобів економічного дослідження. Дисертація містить низку важливих теоретичних положень та практичних рекомендацій, спрямованих на вдосконалення теорії і практики судово-економічної експертизи, її правового регулювання. Розроблені сучасні методики і алгоритми дослідження різних об’єктів з метою визначення збитків та розміру відшкодування матеріальної і моральної шкоди та отримання доказової інформації у судових провадженнях.