Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 643
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови формування професійних здібностей вихованців ліцеїв юридичного профілю : автореф. дис.(Кривий Ріг, 2001) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Клочко, А. Н.; Гавриш, І. В. - науковий керівникДисертація присвячена питанням формування професійних здібностей у вихованців ліцеїв юридичного профілю. Здійснено систематизацію сучасних наукових підходів до проблеми здібностей. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування професійних здібностей у вихованців ліцеїв юридичного профілю. До них віднесено: організацію навчання й виховання здібної до юриспруденції молоді за профільно-рівневою освітньою моделлю;здійснення конкурсного відбору серед абітурієнтів; формування професійних здібностей у контексті особистісно орієнтованої парадигми на принципах діяльнісного підходу, педагогічної взаємодії, співпраці й співтворчості; забезпечення наступності в роботі юридичних ліцеїв і вищих юридичних навчальних закладів.Документ Виховна система юридичного ліцею Національного університету внутрішніх справ(Управління школою. - 2004. - № 1 (49). - С. 20-27, 2004) Білоус, П. О.; Денисенко, А. О.; Bilous, P. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7487-6230В статті розглянуто виховну систему юридичного ліцею Національного університету внутрішніх справ міста Харкова.Документ Підготовка курсантів вищих навчальних закладів МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях : автореф. дис.(Хмельницький, 2004) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; Дягилева, Л. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Бандурка, О. М. - науковий керівникУ дисертації теоретично обґрунтовано зміст та розроблена модель професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях. Визначені основні дидактичні шляхи підвищення ефективності професійної підготовки працівників правоохоронних органів до здійснення міжнародної правоохоронної діяльності. Розроблено дидактичну систему організації професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях та комплекс професійно орієнтованих пізнавальних завдань як її складову. На підставі визначених та теоретично обгрунтованих критеріїв, показників та рівнів експериментально перевірено ефективність дидактичної системи організації професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до міжнародної правоохоронної діяльності.Документ Підготовка курсових офіцерів до роботи з персоналом відомчих навчальних закладів МВС України(Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. - Київ-Запоріжжя, 2005. – Вип. 35. – С. 385-389, 2005) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732В статті розглядаються кадрові причини виникнення проблем у навчально-виховному процесі відомчих навчальних закладів МВС України та можливі шляхи їх подолання. Запропоновано проводити навчання курсових офіцерів педагогічного менеджменту, на яких покладена організаторська та виховна робота з курсантами.Документ Формування культури дозвілля студентів вищих навчальних закладів в умовах роботи студентського клубу : автореф. дис.(Київ, 2005) Пішун, С. Г.; Pishun, S. G.; Пишун, С. Г.; Чернишова, Г. Ф. - науковий керівникВ дисертації досліджується проблема участі студентського клубу в формуванні культури до-звілля молоді. Розвиток культурно-дозвільної діяльності студентів, як складової частини їх есте-тичного виховання, дозволяє підвищити професійне й особистісне удосконалення особистості. Оптимальною моделлю діяльності молодіжного об'єднання, яким можна вважати і студентський клуб, є співробітництво з інституціональними і неінституціональними утвореннями. Запропонована автором модель характеризується рухливістю реагування на насущні проблеми молоді і може бути використана в формуванні культури дозвілля. Процес розвитку культурно-дозвільної діяльності студентів має рівневий характер і описує розвиток даної діяльності на репродуктивному, інтерпретуючому і продуктивному рівнях. Енергетичне джерело механізму культурно-дозвільної активності молоді базується на задоволенні культурно-дозвільних потреб. Внутрішнім джерелом механізму є суперечність між існуючими культурно-дозвільними потребами особистості молодої людини, самореалізацією потенціалу в тій чи іншій сфері діяльності і новими, підвищеними потребами.Документ Шляхи формування комунікативної та конфліктної компетентності офіцерів керівної ланки навчальних курсів(Науковий вісник Чернівецького університету : Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. – Чернівці: Вид-во ЧНУ, 2007. – Вип. 331. – С. 182-188, 2007) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732В статті розглядається доцільність підготовки офіцерів керівної ланки навчальних курсів до виховної роботи з курсантами у вищих навчальних закладах МВС України з метою формування комунікативної та конфліктної компетентності.Документ Формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм : автореф. дис.(Київ, 2007) Ляшенко, І. В.; Lyashenko, I. V.; Ляшенко, И. В.; Козлова, О. Г. - науковий керівникДисертація присвячена вивченню процесу формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм. Визначено основні структурні компоненти готовності, характеристики, чинники, види діяльності, умови, за допомогою яких можна з’ясувати суть цього утворення, а також розробити систему його формування і розвитку цього утворення у майбутніх фахівців аграрного профілю.Документ Тренінг як технологія виховання курсантів ВНЗ МВС України(Актуальні проблеми роботи з персоналом у правоохоронних органах : матеріали наук.-практ. конф.(м. Харків, 27 листоп. 2008 р.). - Харків : ХНУВС, 2008. - С.206-208, 2008) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732У тезах доповіді пропонується за допомогою тренінгових технологій здійснювати виховання курсантів.Документ Психолого-педагогічні аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців(Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2009. – Ч. 3. – С. 62-68, 2009) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185Важливі аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців – це особистісний досвід тих, хто навчається, своєрідна організація та професійна спрямованість процесу навчання.Документ Підготовка майбутніх працівників правоохоронних органів до роботи з підлітками “групи ризику” : автореферат дисертації(Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2009) Колісніченко, В. В.; Kolisnichenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4896-7889; Колисниченко, В. В.; Синьов, В. М. - науковий керівникДисертаційну роботу присвячено проблемі підготовки майбутніх правоохоронців МВС України до роботи з підлітками “групи ризику”. У результаті дослідження виявлено сутність і фактори виникнення проблемної категорії неповнолітніх та особливості професійної підготовки випускників юридичних вищих навчальних закладів до здійснення профілактичної діяльності в системі правоохоронних органів. На основі теоретичного аналізу проблеми, урахування даних експерименту розроблено структуру їх професійної готовності, яку представлено взаємодією мотиваційно-ціннісного, змістового, психологічного та функціонально-визначального компонентів. Обґрунтовано систему вихідних концептуальних положень, зміст та основні параметри педагогічної технології, яка на основі міжпредметних зв’язків забезпечує високу результативність підготовки майбутнього правоохоронця в зазначеному напрямі. Експериментальним шляхом доведена сукупність організаційнопедагогічних умов реалізації комплексу виховних впливів на мотиваційно-вольову, інтелектуально-змістовну й процесуально-діяльнісну сфери курсантів вищого юридичного навчального закладу у процесі їх підготовки до здійснення запобіжнокорекційних заходів з дитячими контингентами, зокрема, до роботи з підлітками “групи ризику”. Програма поетапного формування відповідного новоутворення базується на системно-комплексному, цілісному підході до розвитку особистості курсанта, здійснюваному шляхом поєднання традиційних та інноваційних освітніх технологій і вродженої активності людини щодо реалізації свого потенціалу в спеціально створених педагогічних умовах.Документ Формування комунікативної компетентності в процесі підготовки курсових офіцерів до виховної роботи методом тренінгу(Вісник Харківської державної академії культури: зб. наук. пр. – Харків : ХДАК, 2009. – Вип. 24. – С. 218-224, 2009) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732Розглядається підготовка офіцерів навчальних курсів до виховної роботи з курсантами у вищих навчальних закладах МВС України, формування їх комунікативної компетентності методом тренінгових технологій.Документ Формування конфліктостійкості майбутніх працівників ОВС (педагогічна концепція)(Вісник Національної академії оборони України. - 2010. - Вип. 5 (18). - С. 17-22, 2010) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481В статті аналізуються сучасні підходи до вивчення та формування конфліктологічної стійкості майбутніх правоохоронців у ВНЗ. Визначені конфліктогенні чинники професійного середовища. Розглянуті сучасні педагогічні механізми виховання конфліктостійкості курсантів.Документ Особливості підготовки поліцейських кадрів у США(Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 5(18). - С. 109-113, 2010) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.Стаття присвячена питанням підготовки поліцейських кадрів у США. Визначено основні навчальні заклади та центри підготовки фахівців правоохоронної сфери, розглянуто їх задачі та особливості. Виділено форми організації навчання майбутніх поліцейських, що використовуються у навчальних закладах США. Дана характеристика програм, що запроваджені в практику роботи поліцейських у США з метою профілактики правопорушень дітей та підлітків.Документ Проблемні питання організації навчально-виховного процесу в закладах післядипломної освіти Міністерства внутрішніх справ України(Право і безпека. - 2010. - № 4 (36). - С. 112-115, 2010) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Розглянуто проблемні питання організації і забезпечення навчально-виховного процесу в закладах післядипломної освіти Міністерства внутрішніх справ України. Особливу увагу приділено питанням зацікавленості, мотивації та змістовності навчально-виховного процесу.Документ Удосконалення навичок рукопашного бою правоохоронців МВС України під час навчально –тренувальних занять зі спеціальної фізичної підготовки(Інноваційні технології в галузі фізичного виховання, спорту, рекреації та валеології: Електр. зб. наук. робіт IV міжнар. (Інтернет) наук.-метод. конф. [: Вип. 4] (м. Харків – Кременчук, 13-14 трав. 2010 р.). – Харків: Акад. ВВ МВС України, 2010. – С. 79-82, 2010) Малолепший, С. Б.; Maloliepshyi, S. B.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3225-7244; Демчук, М. А.; Demchuk, M. A.Розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення навчально – тренувального процесу спеціальної фізичної підготовки слухачів та курсантів ХНУВС, членів збірної команди даного ВНЗ з рукопашного бою та боротьби самбо. Збільшено резістантність опору організму курсантів молодших курсів до виконання службово – бойових завдань в екстремальних умовах.Документ Правове виховання дітей та підлітків працівниками органів внутрішніх справ(Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 2(21). - С. 92-95, 2011) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.Стаття присвячена питанням правового виховання дітей та підлітків працівниками органів внутрішніх справ; обґрунтована актуальність та доцільність цієї виховної роботи. Проаналізовано стан правового виховання дітей та підлітків працівниками міліції. Визначено мету, зміст, види і напрямки правового виховання дітей та підлітків щодо попередження скоєння ними правопорушень.Документ Масовий відкритий дистанційний курс: поняття, особливості проведення та перспективи використання в навчальному процесі системи МВС(Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – № 6 (26), 2011) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016Оскільки освітні технології все більш поширюються через соціальні мережі й мобільні пристрої, виникають спроби знайти методики, які ґрунтуються на цих нових технологіях для поліпшення навчального процесу – масові відкриті дистанційні курси є одним із таких форматів. Автором статті проаналізована сутність і структура масових відкритих дистанційних курсів, а також особливості їх проведення. На підставі аналізу публікацій закордонних дослідників і власного досвіду сформульовані принципи побудови і діяльності учасників масових відкритих дистанційних курсів. Також у статті окреслені основні напрями застосування масових відкритих дистанційних курсів у освітній діяльності системи МВС України.Документ Роль соціальних сервісів Web 2.0 у формуванні персонального навчального середовища(Вісник Національної академії державної прикордонної служби України ім. Б.Хмельницького. – 2011. – № 4., 2011) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016У статті автором здійснено визначення сутності терміну «web 2.0» та досліджено його сервіси. Проведено класифікацію сервісів web 2.0 та проаналізовано їх вплив на формування персонального навчального середовища особи (викладача, слухача тощо) з позицій дистанційного навчального процесу та з урахуванням теорії конективізму.Документ Персональне навчальне середовище: перша спроба зрозуміти(Інформаційні технології і засоби навчання.– 2011. – № 5 (25), 2011) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена потребами аналізу сучасних підходів до проведення навчального процесу, у тому числі з використанням можливостей мережі Інтернет. Останнім часом за кордоном особливу увагу дослідників привертає «теорія конективізму», яка пов’язана з розповсюдженням соціальних сервісів (сервісів web 2.0), а також питання щодо сутності персонального навчального середовища – Personal Learning Environment. Автором проаналізований термін web 2.0, досліджений його вплив на виникнення конективізму і формування персонального навчального середовища. На підставі дослідження праць авторів теорії конективізму і їх послідовників, визначений зміст поняття «персональне навчальне середовище» і його складові, а також сформована власна точка зору на сутність цього явища.Документ Модель конфліктологічної культури науково-педагогічних кадрів вищих навчальних закладів(Управління в освіті : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 14–16 квіт. 2011 р.). – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2011. – С. 76–77., 2011) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Гіренко, О. А.; Girenko, O. A.Представлена модель конфліктологічної культури науково-педагогічних кадрів вищих навчальних закладів, зазначені механізми, технології її формування, змістовні компоненти та рівні сформованості.