Фінансове право. Бюджетне право. Банківське право (Financis Law. Budget Law. Banking Law)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Фінансове право. Бюджетне право. Банківське право (Financis Law. Budget Law. Banking Law) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 296
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Законодавче регулювання планових та позапланових перевірок державних податкових інспекцій(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. - Вип. 23. - С. 94-99, 2003) Золотарьова, М. К.; Zolotarova, M. K.Проаналізовано особливості правового регулювання та правозастосовчої практики щодо проведення перевірок ДПІ. Доведена наявність не тільки певних прогалин, а й проблем, пов’язаних із суперечливістю норм підзаконних актів. Peculiarities of legal regulation and law enforcement practice regarding State Tax Inspectorate inspections are analyzed. It is proved that there are not only certain gaps, but also problems related to the inconsistency of the bylaws. Проанализированы особенности правового регулирования и правоприменительной практики по проведению проверок ГНИ. Доказано наличие не только определенных пробелов, но и проблем, связанных с противоречивостью норм подзаконных актов.Документ Правові засади податкової політики національних державних утворень на території України у роки визвольних змагань 1917 - 1921 рр.(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2004.- Вип. 26.- С. 169 - 176, 2004) Юрченко, В. М.; Yurchenko, V. M.Проведлений стислий огляд податкової політики національних державних утворень на території України в роки визвольних змагань показує і доводить необхідність спеціального і більш детального дослідження цієї проблематики, у тому числі й з позицій сьогодення. Проведлений краткий обзор налоговой политики национальных государственных образований на территории Украины в годы освободительной борьбы показывает и доказывает необходимость специального и более детального исследования этой проблематики, в том числе и с позиций сегодняшнего дня. The brief review of the tax policy of national state entities on the territory of Ukraine during the years of liberation competitions shows and proves the need for a special and more detailed study of this issue, including from the standpoint of the present.Документ Організаційно-правові засади управління державними фінансами у Гетьманщині та введення Російської імперської системи (остання третина XVIII ст.)(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2006. – Вип. 33. – С. 97-106, 2006) Головко, О. М.; Holovko, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1459-5434З’ясовано яким чином протікали процеси позбавлення українського народу його державності у сфері публічних фінансових правовідносин. Проаналізовано організаційно-правові засади управління державними фінансами у Гетьманщині та введення Російської імперської системи (остання третина XVIII ст.). The processes of depriving the Ukrainian people of their statehood in the sphere of public financial relations were determined. The organizational and legal principles of public finance management in the Hetmanate and the introduction of the Russian imperial system (the last third of the eighteenth century) are analyzed. Выяснено каким образом протекали процессы лишение украинского народа его государственности в сфере публичных финансовых правоотношений. Проанализированы организационно-правовые основы управления государственными финансами в Гетманщине и введение Российской имперской системы (последняя треть XVIII в.).Документ Принципи державного контролю в бюджетному процесі(Форум права. - 2006. - № 1. – С.20-24, 2006) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Запропоновані принципи державного контролю в бюджетному процесі на підставі нового концептуального підходу до його організації, як складової регулювання бюджетним процесом.Документ Сутність кадрової функції Державної податкової адміністрації України(Форум права. - 2006. - № 31. – С. 87- 92, 2006) Момот, В. М.; Momot, V. M.Сформульоване поняття кадрової функції Державної податкової адміністрації України, класифіковані кадри податкової служби, а також вимоги, яким повинні відповідати працівники податкових органів, надані пропозиції щодо підвищення якості управління персоналом ДПА України.Документ Деякі проблеми визначення функцій ДПА України у сфері боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2006. – Вип. 33. – С. 216-221, 2006) Симов'ян, С. В.; Symovian, S. V.Досліджено діяльність Департаменту боротьби з відмиванням доходів, проаналізовано елементи його правового статусу, а саме: завдання, функції та повноваження. Розроблено відповідні зміни до нормативної бази, що будуть сприяти підвищенню ефективності роботи цього департаменту та Державної податкової адміністрації в цілому. The activities of the Department for Combating Anti-Money Laundering were investigated and the elements of its legal status, namely tasks, functions and powers, were analyzed. Appropriate changes to the regulatory framework have been developed that will help to improve the efficiency of this department and the State Tax Administration as a whole. Исследована деятельность Департамента борьбы с отмыванием доходов, проанализированы элементы его правового статуса, а именно: задачи, функции и полномочия. Разработаны соответствующие изменения в нормативную базу, которые будут способствовать повышению эффективности работы этого департамента и Государственной налоговой администрации в целом.Документ Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами при розслідуванні економічних злочинів(Форум права. - 2006. - № 1. – С.16-19, 2006) Волобуєв, А. Ф.; Volobuiev, A. F.Надане визначення поняття «економічний злочин», розглянуті напрямки і сформульовані положення, покликані підвищити ефективність взаємодії слідчих і оперативних співробітників.Документ Правовий статус суб’єктів фіскальних правовідносин(Форум права. - 2007. - № 2. – С.185-188, 2007) Сергеєв, С. О.; Serheiev, S. O.Розглянуті основні елементі правового статусу учасників фіскальних відносин, а також визначено коло суб’єктів вказаних правовідносин.Документ Фінансування МВС України та пов’язані з цим проблеми реформування його як системи(Форум права. - 2007. - № 1. – С.70- 88, 2007) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконаний аналіз бюджетного забезпечення фінансування системи МВС України щодо динаміки та достатності надходження коштів на потреби забезпечення її належної діяльності й подальшого розвитку та з’ясуванні реального стану справ у питанні порядкування спрямованими коштами.Документ Сутність, особливості та місце державної податкової служби у системі правоохоронних органів України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2007. – Вип. 39. – С. 249-256, 2007) Панасюк, О. В.; Panasiuk, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1621-687XУточнено розуміння категорії «правоохоронні органи», з’ясовано місце та значення органів державної податкової служби України у системі правоохоронних органів, визначено їхні особливості, а також обґрунтовано доцільність внесення змін та доповнень до чинного законодавства із досліджуваних питань. The understanding of the category “law enforcement agencies” was clarified, the place and meaning of the bodies of the state tax service of Ukraine in the system of law enforcement agencies were clarified, their peculiarities were determined, as well as the expediency of introducing amendments to the current legislation on the investigated issues. Уточнено понимание категории «правоохранительные органы», выяснено место и значение органов государственной налоговой службы Украины в системе правоохранительных органов, определены их особенности, а также обоснована целесообразность внесения изменений и дополнений в действующее законодательство по исследуемым вопросам.Документ Класифікація суб’єктів фінансового моніторингу(Форум права. - 2007. - № 3. – С. 190-194, 2007) Павліченко, Є. В.; Pavlichenko, Ye. V.Щодо систематизації суб’єктів фінансового моніторингу обґрунтовуються відповідні ознаки класифікації, серед яких пріоритетними визначені їх місце і роль у процесі здійснення фінансового моніторингу. За цією ознакою виділені провідний суб’єкт та допоміжні суб’єкти, останні з яких, у свою чергу, класифіковані на превентивні та предметні (фінансові і правоохоронні).Документ Теоретичні аспекти визначення податкової системи(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ.- 2008.- Вип. 40.- С. 220 - 225, 2008) Момот, В. М.; Momot, V. M.Аналізуються сучасні теоретичні підходи щодо розуміння терміну «система», з’ясовуються загальні ознаки системи, як соціально-управлінської категорії, і на цій основі визначається поняття податкової системи, пропонується класифікація податкових органів. Анализируются современные теоретические подходы к пониманию термина «система», выясняются общие признаки системы, как социально-управленческой категории, и на этой основе определяется понятие налоговой системы, предлагается классификация налоговых органов. The modern theoretical approaches to understanding the term "system" are analyzed, the general features of the system as a social-management category are determined, and on this basis the concept of the tax system is determined, the classification of tax authorities is proposed.Документ Види державної служби в органах ДПС України(Форум права. - 2008. - № 2. – С. 387-393, 2008) Островерх, С. В.; Ostroverkh, S. V.Задля уточнення видів державної служби в органах ДПС охарактеризовані наукові праці та чинне законодавство й визначені причини різноманітності державної служби в органах ДПС як підстави означеної класифікації.Документ Спеціалізований бюджетний контроль як засіб забезпечення законності в бюджетному процесі(Право і Безпека. - 2009. - № 2. - С. 155-159, 2009) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Результативність державного фінансового контролю, який здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу, тобто бюджетного контролю, залежить від правового забезпечення статусу та повноважень контролюючих суб’єктів. Спеціалізований бюджетний контроль – це контроль, який здійснюють органи фінансового контролю, за дотриманням бюджетного законодавства.Документ Методи бюджетного контролю(Право і Безпека. - 2009. - № 3. - С. 91-95, 2009) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Визначено, що методи бюджетного контролю, такі, як ревізія, перевірка та аудит – це спеціальні методи контролю, які здійснюються спеціальними методичними прийомами (контрольними заходами) на підставі загальнонаукових методів пізнання. Вказано, що в чинному бюджетному законодавстві потрібно визначити поняття «метод контролю», види методів бюджетного контролю, що надасть можливість контролюючим суб’єктам у бюджетному процесі здійснювати повноваження на правових засадах.Документ Проблеми вдосконалення контрольних повноважень Рахункової палати України в бюджетному процесі(Форум права. – 2009. – № 1. – С. 105–112, 2009) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Для формування концептуальних засад організації системи бюджетного контролю, її правового забезпечення і усунення недоліків чинної організаційно-правової бази бюджетного контролю взагалі і Рахункової палати, як його провідної ланки, зокрема, уточнено зміст та методи контролю Рахункової палати на кожній стадії бюджетного процесу.Документ Контрольні повноваження Міністерства фінансів України в бюджетному процесі(Форум права. – 2009. – № 2. – С. 75–80, 2009) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Виконаний аналіз чинного законодавства, що встановлює функції Мінфіну в бюджетному процесі, визначені його повноваження зі створення системи внутрішнього державного бюджетного контролю, що потрібно для удосконалення бюджетного процесу.Документ Проблеми правового регулювання парламентського контролю за формуванням державного бюджету України(Право і Безпека. - 2009. - № 3. - С. 96-99, 2009) Стародубова, О. А.; Starodubova, O. A.Визначено, що повноваження Верховної Ради України в бюджетному процесі деталізуються в норматив но-правових актах, які регламентують парламентську діяльність і бюджетний процес. Вказано на існування неузгодженостей між положеннями нормативно-правових актів, що регламентують контрольну діяльність парламенту, та актами бюджетного законодавства. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення законодавства з питань контролю Верховною Радою України процесу формування Державного бюджету України. Определено, что полномочия Верховной Рады Украины в бюджетном процессе детализируются в нормативно-правовых актах, которые регламентируют парламентскую деятельность и бюджетный процесс. Указано на наличие определенных противоречий между положениями нормативно-правовых актов, которые регламентируют контрольную деятельность парламента, и нормативно-правовими актами бюджетного законодательства. Рассмотрены направления усовершенствования контрольных полномочий Верховной Рады Украины в процессе формирования Государственного бюджета Украины.Документ Правове регулювання бюджетного контролю в Україні : автореф. дис.(Харків, 2009) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Гетманец, О. П.; Бандурка, О. М. - науковий консультантДисертація присвячена удосконаленню організаційно-правових засад бюджетного контролю в Україні. Охарактеризовано стан наукової розробки проблеми, сформульоване поняття бюджетного контролю, визначено його сутність, мета завдання і значення, принципи, види, методи нормативно-правові основи і організаційну структуру. З’ясовано правові засади діяльності суб’єктів загального і спеціалізованого бюджетного контролю в Україні. Охарактеризовано особливості організації зовнішнього і внутрішнього бюджетного контролю. Сформульовано рекомендації щодо удосконалення правового регулювання бюджетного контролю.Документ Щодо визначення видів бюджетних правопорушень(Форум права. – 2010. – № 4. – С. 189–195, 2010) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Показано, що організація контролю за дотриманням бюджетного законодавства потребує удосконалення теоретичних питань, зокрема щодо застосування поняття «бюджетне правопорушення», визначення його видів відповідно стадій бюджетного процесу і застосування заходів впливу за їх скоєння, що потребує внесення уточнень в нормативно-правові акти чинного законодавства.