Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy) за Ключові слова "13.00.01"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Система заохочень до професійного самовдосконалення вчителів у Великій Британії (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф. дис.(Харків, 2015) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Филипская, В. И.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196; Костікова І. І. - науковий керівникДисертація присвячена дослідженню проблеми системи заохочення вчителів Великої Британії до професійного самовдосконалення, що сприятиме використанню педагогічно цінного досвіду в роботі загальноосвітніх шкіл України. У дисертації обґрунтовано етапи становлення й розвитку системи заохочення вчителів у Великій Британії, схарактеризовано види, форми та методи заохочення на кожному з них. Окреслено перспективи використання педагогічно цінного досвіду Великої Британії з питання заохочення вчителів до професійного самовдосконалення в умовах роботи сучасних українських загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Тенденції розвитку інноваційних шкільних мереж у США в кінці ХХ – на початку ХХІ століття : дисертація(Суми: Сумський державний педагогічний університет імені А. C. Макаренка, 2019) Самойлова, Ю. І.; Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. И.; Сбруєва, А. А. - науковий керівникУ дослідженні з’ясовано тенденції розвитку інноваційних шкільних мереж (ІШМ) у США в кінці ХХ – на початку ХХІ століття. Виявлено стан розробленості досліджуваної проблеми у вітчизняній науковій думці. Доведено наявність у досліджуваній сфері розвиненого міждисциплінарного дискурсу, що включає дослідження в галузі соціальної філософії, політології, освітньої інноватики, освітнього менеджменту, дидактики, професійної педагогіки, порівняльної педагогіки. Виокремлено та схарактеризовано такі аспекти розгляду ІШМ як освітнього феномену: теоретико-методологічний, соціально-філософський, освітньо-політичний, управлінський, дидактико-технологічний, професійно-педагогічний та порівняльно-педагогічний. Деталізовано стан розроблення досліджуваної проблеми у вітчизняних порівняльно-педагогічних дослідженнях і, зокрема, у порівняльно-педагогічній американістиці. Констатовано відсутність у вітчизняній педагогічній компаративістиці цілісних досліджень тенденцій розвитку інноваційних шкільних мереж у США.